哈利·波特与暮光之城 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000
save

哈利·波特与暮光之城 54807 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 46101-46150 of 54807

一年多以前 zanhar1 said…
Hi guys.
一年多以前 potterrox said…
hey zan :)

Hugh Laurie is such a badass
一年多以前 zanhar1 said…
'Sup?
一年多以前 harrypotterbest said…
Hey Roxxie and Zannie :D
一年多以前 harrypotterbest said…
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PPP­PP
一年多以前 potterrox said…
<(-_-)>


^^ smiley win
一年多以前 harrypotterbest said…
What kind of smiley IS that? lol
一年多以前 potterrox said…
chill headphone man... like me on the bus (except for the man part)
一年多以前 zanhar1 said…
Omg the funniest thing just happened. So I had my friend over yesterday I go to school today and my friend said she wanted to go to the movies with him on saterday but he said he was sick and I'm like no lol he was at my house hanging out with me! She's all like "oh I'm gonna kick his @$$!" Well after school he comes over again and I told him she knows. He goes to come over and jokingly yell at me and trips over a chair! XD
一年多以前 FredWRules said…
Hello!
I'm on during school time... Again :D
一年多以前 potterrox said…
hehe, poetic justice :)

fred- I go on all the time duing creative writing. that class is a total blowoff, but still really fun
一年多以前 harrypotterbest said…
Night guys! *hugs* Love you all x
一年多以前 zanhar1 said…
Night
一年多以前 MrsPadfoot said…
Hi! I am so freaking tired and my play is opening Friday night and I still have to sell chili dinner tickets, and people dont know all their lines and AUGGHHH!
一年多以前 FredWRules said…
iPad FTW
go my school.
I changed, and the school Im now in gave me an iPad :D
一年多以前 potterrox said…
ohhh, I used to do drama, I know how it feels. No one ever knows thier lines or blocking :/ what play are you doing?
一年多以前 MrsPadfoot said…
My school has a bunch of technology, but they don't give us iPads. :/
一年多以前 potterrox said…
mine neither, they keep slashig out field trips and stuff. mehhh
一年多以前 FredWRules said…
I love it. I can play games whilst looking like I'm working :D
一年多以前 MrsPadfoot said…
They gave an "elite" few (those who are projected to make above a 22 on the ACT) iPod touches to use during the day, but they got taken up because of some who were too stupid not to get caught playing games.
一年多以前 FredWRules said…
Everyone in year 9 & 10 get one :D
一年多以前 MrsPadfoot said…
link

Comment please.
一年多以前 GemonkDruid said…
HELLO
一年多以前 venvargie said…
HIYA
一年多以前 GemonkDruid said…
OMG VEN YOU'RE BACK
一年多以前 GemonkDruid said…
STUPID FANPOP WON'T UPDATEEEE
一年多以前 GemonkDruid said…
jkagfduijshfhuaisjbsvhdaujiscfbnadufhvbhuh­fbv
一年多以前 GemonkDruid said…
WTF IS THIS
一年多以前 mooimafish17 said…
Padfoot - I cant post on LJ si I'm putting this here:

Moo -

I'm British and wish the U.K had never got into this.
However I think your right. As a rally cry this has no equal - They killed our leader, Kill them!
This is far from over.
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Hello?
一年多以前 GemonkDruid said…
HELLOOOOOOOOOO

I LOVE SKITTLES NAO
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Hola Mishamigos (:

I no have Skittles sowwy.
一年多以前 GemonkDruid said…
AWWWWWWWWWWWW :(
一年多以前 Gred_and_Forge said…
I don't even like Skittles that much x] I have a granola bar lol.
一年多以前 GemonkDruid said…
EWIE :/
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Nomnomnom
 Nomnomnom
一年多以前 GemonkDruid said…
OOOH YEAH ;]

BTW, NEW PATD VIDEO

BRENDON IS HAWWWWWWT ;]
一年多以前 Gred_and_Forge said…
I haven't seen it...or heard the song :/
一年多以前 GemonkDruid said…
:OOOOOO
一年多以前 GemonkDruid said…
SHAMEEEEEE
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Post linky linky? x]
一年多以前 GemonkDruid said…
NO.
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Mean D;
一年多以前 GemonkDruid said…
YOU THE MEANIE
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Because I never heard of their song? I don't listen to radio and rarely go on YouTube :|
一年多以前 GemonkDruid said…
NO

COZ OF OTHER SUBTLE THINGS
一年多以前 Gred_and_Forge said…
I'm lost.
一年多以前 GemonkDruid said…
ME TOO
一年多以前 ThePotatoQueen said…
HI GUYS!
一年多以前 lucius_malloy said…
HELLO!

Brugge is cool :) and I bought more stuffs for mah goddaughter - she's gonna be the most spoiled kid in Helsinki :D