海底总动员 Wall

Next Previous

显示留言墙纪录 当前 1-10 总数 61

wink
Persephone713 说 …
Some wondered in a 民意调查 if Dory and 马林鱼, 马林 would ever
Be a couple? Well not to give away to much but the three
Of them have a very family like arrangement and its crazy
Yet mature not princesses romantic type- -but Dory
Definitely gives off a cool stepmom vibe and her and
马林鱼, 马林 care 更多 about eachother now than just 老友记
And she would be 迷失 without them literally 发布 一年多以前
SentinelPrime89 说 …
Sharks: "I am a nice shark. Not a mindless eatin' machine. If I am to change this image, I must first change myself. 鱼 are friends. Not food."

Anchor: "Except those stinkin' dolphins!"

Chum: "Dolphins, yeah! They think they're so cute. "Oh, look at me, I'm a flippy little dolphin, let me flip for you. Ain't I something?" 发布 一年多以前
lpsgal 说 …
who is ready for finding dory! 发布 一年多以前
big smile
aitypw 说 …
加入 our 脸谱 page, 上传 your 视频 或者 any other 你 like and win 查看 and likes.
Also,win exclusive gifts on our every 月 contest :D

https://www.facebook.com/DisneyFanmadeVideos?ref=hl 发布 一年多以前
12ilovesurfing 说 …
i 爱情 this movie caalled finding nemo i also have the headband to fidning nemo 发布 一年多以前
smile
hanhclubbl02 说 …
Hi all, i'm new member. Add 粉丝 me ^^ 发布 一年多以前
angry
ShutUpDawg123 说 …
NEMO no eating here 发布 一年多以前
lola2232005 说 …
um i don't want to be mean 或者 eny thing but plz i need some 粉丝 plz go to lola2232005 plz is kinda scared i am really shy guys like fluttershy 发布 一年多以前
lola2232005 评论…
i really need some people ok 爱情 micheal jackson ariana grande and friankie on big brother he is frankie grande frankie and ariana grande are brother and sister oh yeah 爱情 mlp too 彩虹 walks cool dude 一年多以前
wink
Shazza15 说 …
EVERYONE GO AND PLEASE 粉丝 ChrissyStyles1 !!!!!!!!! 发布 一年多以前
laugh
gwendiamond 说 …
Percy Jackson's favourite movie! 发布 一年多以前
wink
Lucyjarman105 说 …
I <3 Dory !!!! 发布 一年多以前
bugilove152 评论…
Me2 一年多以前
JennaStone22 评论…
Same here! <3 一年多以前
lola2232005 评论…
i am not 一年多以前
lola2232005 评论…
well my mom is i hate meat 一年多以前
heart
rugratsfun 说 …
Not getting eaten tonight I on a diet haha very funny dory 发布 一年多以前
coloredcontacts 说 …
just keep swimming just keep swimming just keep swimming swimming swimming what do we do we swim i like to swimmy!!!!! haha i 爱情 dory 发布 一年多以前
smile
iva098 说 …
All 粉丝 of Finding Nemo please 加入 this club I've created
link 发布 一年多以前
kirahm22 说 …
嘿 guess theres gonna be a finding dori instead of finding nemo in 2015!! 发布 一年多以前
ReptarZolo 评论…
由 then, I will definitely be old enough to go to casinos. 一年多以前
bugilove152 评论…
I hope! 一年多以前
titanic12 说 …
The 3D was A-M-A-Z-I-N-G!!!!! 发布 一年多以前
bugilove152 评论…
No one cares! 一年多以前
titanic12 评论…
Fuck 你 :) 一年多以前
shortpowerpuff 说 …
I shall call him squishy and he shall be mine and he shall be my squishy 发布 一年多以前
kirahm22 评论…
Me and my boyfriend say this just keep swimming just keep swimming in 333D 一年多以前
mitthesnake 说 …
鱼 are friends, not food. 发布 一年多以前
NerdyNinja49 说 …
Mike Newman is a musical genius. I absolutely 爱情 the 音乐 in this film. 发布 一年多以前
perico08 评论…
i used to 爱情 nemo 一年多以前
bugilove152 评论…
Used 2? 一年多以前
ShadowYJ 说 …
I like the fact that the scenes were based on Australia :) 发布 一年多以前
jblover0204 评论…
omg who cares 一年多以前
ReptarZolo 评论…
Within the film, there are references to a specific city in Australia. That city is Sydney, where Dory and 马林鱼, 马林 have to travel in order to find Nemo. 一年多以前
cloudy
Rizta 说 …
I like dory character... she's so funny and 马林鱼, 马林 too... 发布 一年多以前
1kowalskilover 评论…
just keep swim'n just keep swim'n 一年多以前
monkey
Newis 说 …
Where is that clown 鱼 now? 发布 一年多以前
drabsis 说 …
粉丝 me ! ( : 发布 一年多以前
Kelsey353 说 …
watching it right now while eating KFC chicken!!! YUM! 发布 一年多以前
Princesskiara15 评论…
哈哈 一年多以前
Kelsey353 评论…
I dont like the shark! 一年多以前
bugilove152 评论…
Yummmmmm 一年多以前
Athenabeth 说 …
Am I the only one who used to think Dory was a boy? I just realized she was a girl. So, really am I the only one? 发布 一年多以前
Kelsey353 评论…
i thought dory was a guy too until i was like 6 一年多以前
Princesskiara15 评论…
no,i always knew she was a girl 一年多以前
bugilove152 评论…
Ya 一年多以前
wink
BRIDGET14 说 …
.♥.█10%*ღ. shy.ღ*
.♥.██ 20%*ღ.clueless .ღ*
.♥.███ 30%*ღ.insaneღ**
.♥.████ 40%*ღ. randomღ*
.♥.█████ 50%*ღ. clutzy ღ**
.♥.██████ 60%*ღ.Fun.ღ*
.♥.███████ 70%*ღ.hyper ღ*
.♥.████████ 80%*ღ. funnyღ*
.♥.█████████ 90%*ღ. Crazyღ*
.♥.██████████ 100%*ღ. Myself!
TO DORY 发布 一年多以前
BRIDGET14 说 …
JUST KEEP SWIMMING JUST KEEP SWIMMING JUST KEEP SWIMMING SWIMMING WHAT DO WE DO WE SWIM I 爱情 TO SWIM 发布 一年多以前
DelenaDiaries 说 …
I think the 格言 should be 'Just keep on swimming' its very inspiring! 发布 一年多以前
Primrose0702 评论…
yes it is. 一年多以前
shaney018 说 …
dory is my hero!!!
-TEAM PEETA FOREVA
发布 一年多以前
smile
mist35 说 …
i 爱情 this movie i feel like im under water when im watching it
发布 一年多以前
laugh
caitycat55 说 …
post here if u think that finding nemo is the best movie ever 发布 一年多以前
miree6 评论…
AGGRED! 一年多以前
BRIDGET14 评论…
AMEN TO THAT 一年多以前
Primrose0702 评论…
im am posting. la de da 一年多以前
bugilove152 评论…
Yawa 一年多以前
Msjeydonwale 说 …
just keep swimming just keep swimming swimming 发布 一年多以前
SarahGurl 评论…
Yeah Buddy!!!!!!!!!!!!!!!! 一年多以前
BRIDGET14 评论…
YEAH BOOOOOOY 一年多以前
Primrose0702 评论…
im on the swim team. what do 你 think i do? 一年多以前
laugh
thedog10 说 …
I 爱情 dory shes sooo funny, the movie would be such a total waste without her 发布 一年多以前
Primrose0702 评论…
Not a TOTAL waste 一年多以前
miree6 说 …
i 爱情 this movie just keep swimming,i shall call him squishy, L.O.L I 爱情 THIS MOVIE
if u like the lion king 加入 my club Zazu
发布 一年多以前
imteamedward 说 …
just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming 发布 一年多以前
jbiebs22 评论…
XD XD XD XD XD XD 一年多以前
KlarissaEstela 说 …
♥   发布 一年多以前
IsabellaMCullen 说 …
Just keep swimming, just keep swimming, just keep swimming...♥ 发布 一年多以前
imteamedward 评论…
just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimming just keep swimmingjust keep swimming just keep swimming 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
DORYYY ♥ 一年多以前
moshisister 说 …
cool ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 说 …
P. Sherman 42 Wallaby Way
Sydney♥ 发布 一年多以前
MAJD7174 说 …
i 爱情 dory 发布 一年多以前
TheNomad 说 …
I heard P. Sherman has moved to Brockwell Lido, London. Come with me on Saturday night to find him (and Nemo of course!) link 发布 一年多以前
heart
klarissa03 说 …
Just keep swimming, Just keep swimming
just keep swimming swimming (:
-Dory ah Ily Dory ! your so funny <3'

Were eating here tonight, were eating here
tonight were on a dieeeet! - Dory&Nemos dad <3

DAYUM! i 爱情 this movie<3 发布 一年多以前
Dean88 评论…
lmao klarissa u make me LAUGH! 一年多以前
Dean88 评论…
yer i 爱情 u to :p 一年多以前
klarissa03 评论…
haha i 爱情 ya to to bestest lmao c: 一年多以前
laugh
CMJCMJLG 说 …
i shall name 你 squishy and 你 shall be mine and 你 shall be my squishy. *baby talk* come here squishy, come here, come here you. *gets zapped* OW bad squishy, bad squishy!!! 发布 一年多以前
slink365 评论…
hahahahahaha 爱情 tht part in the movie 一年多以前
leahhallett 说 …
ur dumm 发布 一年多以前
leahhallett 说 …
jllllolll0gqhrccaheyx* 发布 一年多以前
big smile
kplovesedward 说 …
just keep swimming just keep swimming i can spek whaile doooooo youuo kkkknnnnoooowwww hehe 鲨鱼 bate hohoa 爱情 this movie 发布 一年多以前
slayer123 评论…
Funny :D 一年多以前
bigkate28 评论…
so funny :) lol. ahahahahaahahahah:) im lughing now 一年多以前
Chloe28 说 …
haha this is one movie that never gets old... i 爱情 it

Need some 粉丝 so if ya 粉丝 me ill 粉丝 你 :) 发布 一年多以前
bigkate28 评论…
okay. (: 一年多以前
heart
iloveyeww 说 …
"you guuuyyysss, 你 made mee iiinnnnkkkk" hahaha 爱情 datt partt "just keep swimmingg just keep swimmingg" 哈哈 (: "its wickedd darrkkk down therree" hahha mahh dad says tht one all da timee 发布 一年多以前
kiss
nugget14 说 …
I 爱情 the banner and the icon. 发布 一年多以前
roseteaxx 说 …
Just keep swimming! 发布 一年多以前
rachurocks 说 …
i never get bored watching this movie again and again..... 发布 一年多以前
HappyBunnyGirl 评论…
Same here. 一年多以前
sweetdiana 评论…
i have the movie nemo and it is very cute movie 一年多以前
shannonmorgan5 说 …
嘿 y'all! I just 发布 a YouTube video called "The Finding Nemo 2 Song" - check it out!.

link

Together, we can make "Finding Nemo 2" a reality!!!!!

发布 一年多以前
crying
MUFASAROAR01 说 …
I LUV 迪士尼
I LUV 迪士尼 发布 一年多以前
big smile
GreekRULES515 说 …
nemo is so cute HAHAHAHA DORA RULES
发布 一年多以前
Calypso_ 评论…
did 你 mean dory? 或者 dora cause I dispise DORA!!!!!!!!! 一年多以前
Calypso_ 评论…
but Dory's awesome! 一年多以前
GreekRULES515 评论…
i meant dory haha dora is horrible they made a teen dora 一年多以前
fazy 说 …
please 加入 my new club:
小叮当 and the mysterious winter woods
link
thank 你 发布 一年多以前
sunny
taylorl4101 说 …
JUST KEEP SWIMMING JUST KEEP SWIMMING JUST KEEP SWIMMING SWIMMING SWIMMING 发布 一年多以前
ImNotAfraid 评论…
Haha, I 爱情 that! (: 一年多以前
TayTayBieber 评论…
me too !(: Dory is FUNNY ! 一年多以前
robotwarrior23 说 …
just keep swimming just keep swimming just keep swimming swimming swimming what do we do we swim i like to swimmy!!!!! haha i 爱情 dory 发布 一年多以前
shadowheadgehog 评论…
DORY!!!!!!!! 一年多以前
smile
cazybabes 说 …
I like finding nemo because it is good and very cool i like clown 鱼 and dora the explora 哈哈 xxx 发布 一年多以前
laugh
Animallover17 说 …
i 爱情 finding nemo !!!! its sooo awesome!! 发布 一年多以前
heart
coolrumi 说 …
爱情 it 发布 一年多以前
ilovepercy 说 …
i 爱情 dory 发布 一年多以前