回答这一问题

随意 问题

If 你 could marry anyone from a movie/television show, who would it be?

Sorry if this 问题 is over asked. I'm just curious. I don't really have an idea of who I would want to marry...

Hmm...I'd probably go with Draco...or the Joker... 或者 Sweeney Todd, played 由 Johnny Depp. Any character played 由 Johnny Depp is HAWT!

I just realized how crazy I am. LOL

I don't suffer from insanity...I enjoy it.
 thejokersgirl13 posted 一年多以前
next question »

随意 答案

XxEmolovexX said:
日本动漫 is a T.V show, no? :D

Russia~
select as best answer
 日本动漫 is a T.V show, no? :D Russia~
posted 一年多以前 
*
Indeed, 日本动漫 is a tv show. :D
thejokersgirl13 posted 一年多以前
*
yay then i get russia ^____^
XxEmolovexX posted 一年多以前
JaseKS said:
I agree with 你 on marrying the Joker.


But, again, i'd have to say Lord Garmadon: Because a Lego has never been so bad-ass ;D
select as best answer
 I agree with 你 on marrying the Joker. But, again, i'd have to say Lord Garmadon: Because a Lego has never been so bad-ass ;D
posted 一年多以前 
*
Yay, someone who agrees with me!
thejokersgirl13 posted 一年多以前
*
The Joker is one of my three 最喜爱的 serial killers.
JaseKS posted 一年多以前
*
Mine too! :D You, person, are awesome.
thejokersgirl13 posted 一年多以前
*
ty :D
JaseKS posted 一年多以前
-Wednesday- said:
Tobi....
I'm gonna marry him..... 你 just watch....
<3
select as best answer
 Tobi.... I'm gonna marry him..... 你 just watch.... <3
posted 一年多以前 
*
Oh my goodness, that is cute!
thejokersgirl13 posted 一年多以前
tdafan121 said:
I can't decide...

I'd say... China from 黑塔利亚 ^.^
select as best answer
posted 一年多以前 
Ale1152 said:
I'm already married to Hime from Princess Resurrection.
select as best answer
 I'm already married to Hime from Princess Resurrection.
posted 一年多以前 
totaldramafan96 said:
I can't pick, either:

- The Eleventh Doctor from Doctor Who.
- Captain Jack Harkness from Torchwood.
- Ianto Jones from Torchwood.

C:
select as best answer
posted 一年多以前 
simpleplan said:
Sheldon Cooper BBT

select as best answer
posted 一年多以前 
Jeffersonian said:
Chibs 或者 果汁 from Sons of Anarchy (I prefer Chibs, but I adore his wife so if they were real I wouldn't want to steal him from her.)
select as best answer
 Chibs 或者 果汁 from Sons of Anarchy (I prefer Chibs, but I adore his wife so if they were real I wouldn't want to steal him from her.)
posted 一年多以前 
FairuzBones said:
Draco Malfoy 或者 Percy Jackson :)
select as best answer
 Draco Malfoy 或者 Percy Jackson :)
posted 一年多以前 
bfflvvh said:
Leon Thomas 或者 Avan Jogia sooooo hot
select as best answer
 Leon Thomas 或者 Avan Jogia sooooo hot
posted 一年多以前 
*
Avan Jogia is SO hot!(:
zikkifan4ever posted 一年多以前
*
ikr
bfflvvh posted 一年多以前
zikkifan4ever said:
If he was about 15 years younger, Cory Monteith(:
select as best answer
posted 一年多以前 
zanesaaomgfan said:
日本动漫 is a TV show*, like XxEmolovexX said.

Trunks. ♥ (Future Trunks because IMO, he's stronger.)
select as best answer
 日本动漫 is a TV show*, like XxEmolovexX said. Trunks. ♥ (Future Trunks because IMO, he's stronger.)
posted 一年多以前 
zariahlovesmj said:
um.... i would marry jimmy brooks from the TV series Degrassi: The 下一个 Generation 或者 any thing that has to do with drake

select as best answer
 um.... i would marry jimmy brooks from the TV series Degrassi: The 下一个 Generation 或者 any thing that has to do with 鸭, 德雷克
posted 一年多以前 
next question »