黑少正太组合 Club
加入
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
// The 下一个 Morning //

Knock knock knock
Me: I'm coming shoot people need to calm they nerves
*opens door*
Me: t'f what is this a DVD wait lemme play it first

On the DVD
-moaning-
Me: T'F OVER DERE SENDING ME SOME PORN AND SHIT
T: Jennifer are 你 watching porn
Me: No ain't nobody got time for dat *sweet brown voice*
T: lemme see
Me: why 你 so hyped 你 watch porn
T: No I don't
-gives him the laptop-
T eyes all like: 0.0
Dayumm that girl gotta big 屁股 b-(gco)
Me: give me my laptop!!
T: wait w-w-wait
Me: Fine
-walks upstairs-
5 分钟 later
I go back downstairs
Me: o. O T what .. are 你 masturbating
T:...
continue reading...
posted by geekygirl1999
I GOT BORED SO I MADE ANOTHER ONE

AT MY HOUSE
ME:ANGEL WE GOT TO GET READY BEFORE THE GUYS COME
TAY:WE ALL KNOW

WE GOT DRESSED
I HAD THIS ON GOING WITH PRINCE
link
ANGEL GOING WITH ROC link
TAY TAY GOING WITH 射线, 雷 射线, 雷 link
KAY KAY GOING WITH PROD link
KEY KEY GOING WITH DIGGY link

ME:OMG WE LOOK SO CUTE
ANGEL:IKR
PRINCE:*WALKS IN*WOW I CANT WAIT 2 GET THAT OFF OF U
THE GIRLS:WOW
ME:OMG SHUT UP
PRINCE:COME SIT ON MY LAP
ME:U KNOW WHAT F U PRINCETON LOL
PRINCE:WHEN BABY
ME:UGG UR ANNOYING
PRINCE:LOL COME ON LETS GO

IN THE CAR
ME:OMG I CANT WAIT TO GET THERE
EVERYONE:WE ALL KNOW
ME:LOL OK

WHEN WE GOT THERE THIS IS HOW...
continue reading...
posted by angel_songz
Hi! my name is 天使 nd i am a big 粉丝 of Mindless Behavior.
Princeton- u are so cute nd hot nd u afro is unusual but in an awesome way
Prodigy- u are cute nd all but in my opinion nd truth u look lyk a playa no offence.
RayRay- u look so cute and ur hair is long nd cool braids u are rockin da braids.
Roc Royal- u look so cute nd u look lyk a da youngest but u are not u are very cute.
Mindless Behavior is da new Black Eyed Peas. U guys are very awesome. U guys should keep up da gud work nd know that ur 粉丝 are there for u.U guys hav a very gud fashion sense!!.
LOTS OF LUV!!!!!
posted by irreplaceable
i'm gonna do these scenes one scene per chapter so just know that 你 WILL get your scene

aj pov
these nasty azz freaks 哈哈
me: before yall get it in the pack and i are going into the woods and we're gonna hunt do 你 want us to get yall some meat
them: *not paying attention* yea sure whatever

///lexi and prince///
prince and lexi were having a heated makeout session
"papi" lexi moaned as prince was sucking on her nipples. he went lower planting small kisses on body till he reached her clit. he slowly pulled off her panties and started eating her out. he stopped then put in two fingers and pumped...
continue reading...
posted by Skittlez143fan
Recap:MB:Okay.
Sorry I haven't been on lately y'all :/
Princeton:So.....what now?
Ray:I dunno.You think of something,afro.
Prince:*gives 射线, 雷 a look*No,you think of something,two braids!
Ray:*wrinkles nose*Shut the fu-
Yn:GUYS!No fighting,okay?Ray,apologize.
Prince:Ha-ha!
Yn:You,too,Princeton.
Ray:Ha!
Ray+Princeton:Sorry*rolls eyes*
YN:I'm so bored....
Roc:How about we go get some ice cream,then play laser tag?
Yn:Sure!We'll go to Lazer to play that.Or should we go to Team Beam?
MB:Lazer is 更多 fun
Yn:Ight
At the ice cream parlor
YN:I'd like 浓情巧克力 ice cream with 浓情巧克力 sprinkles,gummy bears,whip cream,and...
continue reading...
posted by TeamOMGGirlz
Layke POV

I sat there in the corner .. I finally got up and noticed Michael wasn't in the room.. so good news there is a window in his bedroom .. it was about sunset so I ran and grabbed the latches that opens the window...

M: -grabs my waist-
You didn't think 你 would be able to get away that easy.. did you?
Me: -kicks him in his stomach-
M: -grabs my leg and slammed his elbow in my leg-
Me: -grabs my leg and fell on the floor-
M: Jason ... ! Come here
J: wassup
M: meet your new trainee
J: alright I got this
M: -leaves-

J: stand up
Me: -still sat on the ground-
J: -puts on a gas mask-
Me: wait .. why.....
continue reading...
 Violets underwear
Violets underwear
Y'all no were we left off 紫色, 紫罗兰色 was ridding him link

Violet: forget going easy I wanna go freaky ( hoping up and down on his ....." Friend" )
Roc: ( grunting and holding her hips steady ) dang stop moving
Violet: ( stops completely and lays down 下一个 to him)
Roc: what is it
Violet: I'm tired and I need a 淋浴
Roc: ok
Violet: can I stay the night
Roc: of course babe
Violet: ( kisses him and goes in to the bathroom )
Roc: ( waits for her to get in the 淋浴 , than goes in)

In the bathroom
Violet: ( 唱歌 this and like this link )
Roc: (tiptoeing in the 淋浴 with violet)
Violet:( still singing...
continue reading...
posted by Mindless_Luv
-8 Months Later-
Prod: *Walks In Kitchen*
Prince: Morning Mo-Hawk
Prod: Shut up!
Roc: Where your baby momma?
Prod: Sleep........
Lana: Her boobs got BIG!
Shaniah: ALANA!
Lana: Im NOT kidding they did
Ray: She look like a baby 熊 to
Prod: -_____- Enough!
Diggy: *Laughs* He's getting mad
Jacob: Awwww.....Prod are your feelings getting hurt?
Prod: My names not Prod.....
Star: Then what is it.....?
Prod: Aggravated man!
Lana: *Laughs* That's funny
Makailah: *Laughs* Im mad that's your name....with that vain in your neck
Justin: Let's stop making Prod mad
Janae: Baby....you mean aggravated man?
Beauty: 你 kiddos...
continue reading...
posted by Mindless_Luv
Victoria: Ladies Hurry!
Alexis: It's only Behavior Mindless
Mary: It's Mindless Behavior -_-
Jessica: Alexis why are 你 going?
Alexis: I wanna see mohawk
Victoria: Prodigy???
Alexis: Yeah him! That's mohawk
Mary: C'mon before we're late
Jessica: Okay
The girls leave to go to the Mindless Behavior concert
Ticket guy: tickets please
Jessica: *gives him yall tickets*
Ticket guy: *takes them* Enjoy!
Girls: Thanks!
The girls walk into the place where the 音乐会 is.
Alexis: Ima go to the bathroom
Jessica: Okay
Alexis gose backstage looking for the bathroom and texting at the same time then she bumps into a boy...
continue reading...
posted by irreplaceable
嘿 yall! i'm baaaaaaack!!!! and let me just say i missed yall the reason i haven't been on is because my internet would not work for s__t so it's been a painful 月 without internet but here's a story for yall soooooooooooo TURN UP!!!!!!!!

aj pov
so i woke up in the middle of the night cuz.. 你 know a niggas gotta pee and i was thirsty.
me:*walks downstairs*
so i went downstairs and and used the bathroom then i went to the 厨房 and turned on the lights..... i'm afraid of the dark....... don't judge me. i got some water then i switched off the light and bolted up the staris.... ha! you...
continue reading...
hi so my name is chy and i 爱情 mindless behavior so much(princeton).and i just wanted to say that they are a real talent group.and also i think i`m princeton number #1 girl because i`m pretty,smart,thankful,condient,and i 爱情 to speard the peace.and also i 爱情 mindless behavior because they belive in thereself and they are really funny and fun.and ladie`s they are (hottttttttt).right ladie`s.and don`t u guys want to be there babe`s.and all i have to say princeton u is so sexiiiiiiii.







so be a 粉丝 of me and do comment`s

thank u!!!!!!!!!!
posted by MRSRIGHT_PEREZ
ORewind for those who didnt catch the first one.Me and my girls had to share a tour bus with mindless behavior.the boys was sweet and everything and they asked us to go to a club with them.skipp ahead............princeton asked me to go to a party with him that night.This is wats goin on

I
Me:i cant find my hills
Quin:for wat yu aint goin no were
Me:oh i didnt tell you
Quin:tell me what
Me:last night prince and i was talkin and he asked me go to a party wit him
Quin:really what kind of party
Me:shit i dont know all i know is that im going
Quin:is 你 gon 吻乐队(Kiss) him tonight
Me:i already did
Quin:whenn!!!!...
continue reading...
posted by shayshayball
well i what to meet mb for real life but how will happyed to meet then real but my fav is rayray because he cute and smart and funny and be a happy 日 to meet rayray i will be happy to meet him but they are happy and funny but 爱情 sing and make ever boby happy and 爱情 to dance an my 移动 that no one no about and that one i will be happy and loveing to meet rayray .os than we go to the 电影院 an make cookie an be beat friend an but one 日 we will be good friend but one 日 we be boyfriend and girlfrind well no how i like 爱情 him
posted by irreplaceable
嘿 guys i'm 写作 my new life and i would like to no if 你 guys would like to be in my story all 你 gotta do is in the 评论 leave your name, age, city, personality and tell which mb member you'd like to be wit...... its first come and first serve with mb but if would still like to be in the story 评论 and you'll be with diggy 或者 jacob latimore 或者 something....... anywhooo thnx guys 爱情 你 (no homo) and remember stay spiffy, luv tacos, keep eatin chicken and spread the peace!!!!!! dueces
at school Kay's pov
me-hey ray
ray-*mumbles* hey
me-r u really mad at me?
ray-idk. u tell me.
me-i cnt cuz idk!!!!!
ray-YES OKAY I AM!!!!!! U JUST DNT GET IT!!!! *slams locker really hard n walks off with ppl looking in our direction*
me-TF YALL LOOKIN AT?! shoot! act lik yall nvr seen ppl yelling!!! THEY DO IT ALL THE TIME ON TEEN WOLF!!!!!

at 首页 ray's pov
i waznt mad at her cuz i couldnt do her. i waz mad cuz the mean girl lacey (if i 4get her name later just remind me!!! i got a bad memory!!!!) threatened 2 hurt her if i dnt hit her! IN FRONT OF EVRYBDY!!!!! n one of her 老友记 was behind kay...
continue reading...
posted by princetonwife50
 Valentines Girl..!♥♥
Valentines Girl..!♥♥
It seems like it was just yesterday...mindless behavior came out with their new song "My Girl"...They were just getting noticed 由 people just 由 that one AMAZING video..Now look at them they got their album out, clothing line, movie, ringpops, and many more...they have came soo far and its just amazing how far they have went..! And their career is just getting started!!! They are still very young and still have a road full of oppurtunities and obstacles waiting for the but they just dont know but these 4 boys are summ of the most amazing boys tht i have ever known and they are going to go...
continue reading...
posted by Skittlez143fan
Recap:MB:So what was so important?
and 你 didn't answer

Ray:Well?
Prod:Yes?
Roc:What?
Prince:Huh?
Yn:Well,the reason is because I need to discuss something with y'all
Prince:OMG!
Prod:For real?!
Ray:WTF?!
Roc:Oh my fucking-UGH!
Yn:What?
MB:You COULD have just told us without making us get dressed!
Yn:Oh.Yeah.Sorry.
MB:*grumbles*
Prod:*sighs*What'd 你 wanna say?
Yn:I wanna say*GCO*
Ray:Hold up!Before 你 say anything,I would like to ask 你 something
Yn:Okay
Prince:No I do!
Ray:Shut up afro puff!*they start pushing each other and slapping each other's hands*
Roc+Prod:Um,actually,WE have something to ask you*look...
continue reading...
posted by irreplaceable
aj pov
i can't believe i'm telling them this

ray: are 你 gonna tell us already?
cece: 射线, 雷 apparently it's hard for them to tell us *turns to me* go ahead aj take all the time 你 need
me: i um we um we're........
diggy: 你 want me to tell them
trey: maybe twist 或者 myles should
me:no i got this
roc: we're waiting
lexi:why don't 你 just tell us tomorrow
me: i'm okay with that
myles: no aj tell them now *stern like he's my dad*
me: nigga 你 ain't my daddy
trey: aj listen to myles
me: *growls*
prod: did 你 just growl?!
me: can i just tell yall already?!
eb: sure
me: so yall promise not to be...
continue reading...
posted by TeamOMGGirlz
 ( @MindlessSwagged )
( @MindlessSwagged )
So here are the results for my new story ...

Characters
-------------
(@rocsboothing)
Name: Kesha
Age: 21
From: L.A.
Personality: fun.. cool outgoing .. but don't get on her bad side...

(@SwaggerQueen)
Name: Leah
Age: 19
From: L.A.
Personality: tough, aggressive, but still nice..

( @MindlessSwagged )
Name: Kayla
Age: 21
From: Philly
Personality: sweet but ain't afraid to put her hands on you

(@MBsuperfan)
Name: Nazii
Age: 21
From: Dayton Ohio
Personality: loud mouth loves to dance and drink also loves to twerk .. but will beat yo 屁股 if necessary

(@Irreplaceable)
Name: Aj
Age: 19
From: L.A.
Nice but won't back down..if 你 step up to her

(@Avanzant12)
Name: Jalisa
Age: 21
From: Miami
Fashionable likes being different but don't get it twisted she will beat 你 t'f up..

So sorry if 你 didn't get in but 你 know first come first serve!
Oh I am so sorry I haven't been on I've been busy..
 ( @Avanzant12 )
( @Avanzant12 )
 ( @SwaggerQueen )
( @SwaggerQueen )
 ( @irreplaceable )
( @irreplaceable )
 ( @rocsboothing )
( @rocsboothing )
 ( @MBsuperfan )
( @MBsuperfan )
 随意 character
random character