Country 音乐 Club
加入
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
Baby why 你 wanna cry?
你 really oughta know that I
Just have to walk away sometimes
We're gonna do what 爱人 do
We're gonna have a fight 或者 two
But I ain't ever changin' my mind

Crazy girl, don't 你 know that I 爱情 you?
And I wouldn't dream of goin' nowhere
Silly woman, come here, let me hold 你
Have I told 你 lately?
I 爱情 你 like crazy, girl

Wouldn't last a single 日
I'd probably just fade away
Without you, I'd lose my mind
Before 你 ever came along
I was livin' life all wrong
Smartest thing I ever did was make 你 all mine

Crazy girl, don't 你 know that I love...
continue reading...
Would 你 walk to the edge of the ocean
Just to fill my jar with sand
Just in case I get the notion
To let it run through my hand
Let it run through my hand

Well, I don't want the whole world
The sun, the moon, and all their light
I just want to be the only girl
You 爱情 all your life
You 爱情 all your life

Would 你 catch a couple thousand fireflies
Yeah, put them in a lamp to light my world
All dressed up in a tux and bowtie
Hand deliver to a lonely girl
To a lonely lonely girl

Well, I don't want the whole world
The sun, the moon, and all their light
I just want to be the only girl
You 爱情 all your life
You...
continue reading...
Red roadside wild 花 if I'd only picked 你
Took 你 首页 set 你 on the counter
Oh, at least a time 或者 two
Maybe she'd thought it through.

Yellow sunset slowly dipping down in the rear view
Oh, how she'd 爱情 to sit and watch 你
I could have done that a whole lot 更多
If I hadn't been so stubborn, been so selfish
Thought about her more, thought about me less
Joked and maked her laugh, held her when she cried
A little 更多 that.. maybe I.....

Wouldn't be driving like hell flying like crazy down the highway
Calling everyone we know stopping any place she might be
Going any...
continue reading...
I told 你 on the 日 we wed
I was gonna 爱情 你 'til I's dead
Made 你 wait 'til our wedding night
That's the first and the last time I wear white

So if the ties that bind ever do come loose
Tie them in a knot like a hangman's noose
Cause I'll go to heaven 或者 I'll go to hell
Before I'll see 你 with someone else

Put me in the ground
Put me six foot down
And let the stone say

Here lies the girl whose only crutch
Was loving one man just a little too much
If 你 go before I do
I'm gonna tell the gravedigger that he better dig two

Well, it won't be whiskey, won't be meth
It'll be your name on my last breath
If...
continue reading...
If we had the words in times like these
We wouldn't have to stare
We'd both know
What to say and how to pray
The things to do to save the day

Some will call it sacrifice, they'll look at this
And never see the beauty 或者 how much it means
The blood that runs inside of me
I know 你 understand that there's no map for this, no plan

And the way we say goodbye
Is not that way that anyone would do
Like a wave out on the ocean
I will always come right back to you

I could blink, not a moment is gone
We'll pick up where we left off

It's like the world is draped in a camouflage
And sometimes never what it seems
Everyone's...
continue reading...
Tomorrow I'm gonna leave here
I'm gonna let 你 go and walk away like every 日 I 说 I would
And tomorrow, I'm gonna listen
To that voice of reason inside my head telling me that we're no good

[Chorus:]
But tonight I'm gonna give in one last time
Rock 你 strong in these arms of mine
Forget all the regrets that are bound to follow
We're like 火, 消防 and gasoline
I'm no good for you
You're no good for me
We only bring each other tears and sorrow
But tonight, I'm gonna 爱情 你 like there's no tomorrow

Tomorrow I'll be stronger
I'm not gonna break down and call 你 up when my 心 cries out for...
continue reading...
If I die young, bury me in satin
Lay me down on a 床, 床上 of roses
Sink me in the river at dawn
Send me away with the words of a 爱情 song

Lord make me a rainbow, I'll shine down on my mother
She'll know I'm 安全 with 你 when she stands under my colors
Oh, and life ain't always what 你 think it ought to be, no
Ain't even gray, but she buries her baby

The sharp 刀 of a short life
Well, I've had just enough time

If I die young, bury me in satin
Lay me down on a 床, 床上 of roses
Sink me in the river at dawn
Send me away with the words of a 爱情 song

The sharp 刀 of a short life
Well, I've had just enough time...
continue reading...
posted by sugargal4ever
Bottom Line:
Sugarland's sophomore album, Enjoy The Ride, was produced 由 Byron Gallimore. It contains a total of eleven tracks - all co-written 由 Jennifer Nettles and Kristian 衬套, 布什 with the aid of a few other writers (Bobby Pinson, Jeff Cohen and Tim Owens to name a few). "Stay" was written solely 由 Jennifer Nettles and former member Kristen Hall helped co-write the last track, "Sugarland."

The time for "Settlin'" with whatever the woman could get is over in the album's first song. She's setting the standards a little higher this time so she won't have to be happy with anything less than perfect....
continue reading...
If you're going out with someone new
I'm going out with someone too
I won't feel sorry for me, I'm getting drunk
But I'd much rather be somewhere with you

Laughing loud on a carnival ride, yeah
Driving around on a Saturday night
你 made fun of me for 唱歌 my song
Got a hotel room just to turn 你 on

你 说 pick me up at three a.m.
You're fighting with your mom again
And I'd go, I'd go, I'd go somewhere with you

I won't sit outside your house
And wait for the lights to go out
Call up an ex to rescue me, climb in their bed
When I'd much rather sleep somewhere with you

Like we did on the...
continue reading...
She rolled in from the west
In a summer sun dress
Hotter than the heat in July
With her wind blown hair
It just wasn't fair
The way she was blowin' my mind
Have 你 ever noticed
Every hurricane gets its name from a girl like this
She's a cat. five kind
Keeps 你 up at night
Hangin' on to the edge of a kiss

She's a beautiful mess
The kind 你 爱情 to love
But what happens next
I got a feeling when the sun comes up

I'm gonna wish I had a storm warning
I'm gonna wish I had a sign
I'm gonna wish I had a little heads up
Little lee-way, little 更多 time
Some kind of radar system
Locked in on love
I got a feeling 由 the...
continue reading...
posted by rusher29
你 know I'd fall apart without you
I don't know how 你 do what 你 do
'Cause everything that don't make sense about me
Makes sense when I'm with you
Like everything that's green, girl I need you
But it's 更多 than one and one makes two
Put aside the math and the logic of it
You gotta know 你 want it too

'Cause I wanna 包, 换行 你 up
Wanna 吻乐队(Kiss) your lips
I wanna make 你 feel wanted
And I wanna call 你 mine
Wanna hold 你 hand forever
Never let 你 forget it
Yeah, I wanna make 你 feel wanted

Anyone can tell 你 you're pretty
You get that all the time, I know 你 do
But your beauty's deeper than the makeup
And...
continue reading...
The Band Perry, Alabama-bred sibling triohas, already built anticipation for its full-length debut, primarily with the 最佳, 返回页首 20 country singles "Hip to My Heart" and the 金牌 "If I Die Young." Expectations can backfire, but in this case they don't. The self-titled set is 11 tracks of crackling energy, shimmering sister-brother harmonies and smart lyricism with some clever twists and turns. Lead singer Kimberly Perry is sassy and forthright, telling a lover, "I like your lips like I like my Coca-Cola," and lamenting that an unsatisfying romance is "like finding out your diamond is from an old...
continue reading...