眼镜蛇 Kai Wall

Next Previous

显示留言墙纪录 当前 1-10 总数 20

yorkshire_rose 说 …
Mr Silvers (TS) I went to give 你 a 支持 only to see your account gone. If something has gone wrong with your account and 你 read this, then make a new account. 发布 ·3个月前
yorkshire_rose 评论…
We can then see if something can be done about your original account.Unless 你 deleted it yourself then just ignore this.Both DS and I await your return and 眼镜蛇 Kai needs 你 :) ·3个月前
cloudy
yorkshire_rose 说 …
Season 5 is everything season 4 should have been, imo !! 发布 ·4个月前
TerrySlivers 评论…
In best Chozen Voice: Aye! ·4个月前
laugh
yorkshire_rose 说 …
" I don't know who Pandora is 或者 what's in her box" Stop it Johnny 你 just made me choke on my drink ! delightful Johnny never minces his words *lol* Come and live with me cheer me up no end XD ! 发布 ·4个月前
yorkshire_rose 评论…
Bring Chozen too we'll never stop laughing ! XD ·4个月前
RougeTheBat844 评论…
I have no choice but to agree! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ·4个月前
yorkshire_rose 评论…
^*lol* 🤣🤣 ·4个月前
laugh
DarkSarcasm 说 …
I ran into a 墙 the other 日 and just winced because I leaned on a 枕头 wrong, so I'd reeeeally like to know how anybody in this 显示 can move. Like ever. Especially my fellow old people. XD 发布 ·4个月前
yorkshire_rose 评论…
^You always make me *lol* XD ! ·4个月前
DarkSarcasm 评论…
Just sayin', feels unrealistic. XD ·4个月前
laugh
yorkshire_rose 说 …
OMG ! Chozen is priceless *lol* ! still have some episodes to watch yet but so far season 5 ROCKS ! 发布 ·4个月前
DarkSarcasm 评论…
=D ·4个月前
yorkshire_rose 评论…
Best egg hunt i've seen in a long time *lol* XD ! ·4个月前
yorkshire_rose 评论…
^Roll on season 6...is there one *lol* ! ·4个月前
surprise
yorkshire_rose 说 …
OMG !!! Only two days to go ...bring it on season 5!🐍💖 发布 ·4个月前
yorkshire_rose 评论…
I won't be able to go to my wine and cheese party ! stay at 首页 and watch 眼镜蛇 ! ·4个月前
TerrySlivers 评论…
Ooooh, I know what I mean. When it gets down to the wire like this…I can’t hardly take it. ·4个月前
yorkshire_rose 评论…
Think i'll settle for 比萨, 比萨饼 ! wine and cheese can wait ! I look 前锋, 期待 to discussing season 5 with 你 both !! ·4个月前
cool
DarkSarcasm 说 …
If you're planning on re-watching a season a 日 until S5 is out... today's the daaaay. 发布 ·4个月前
DarkSarcasm 评论…
I decided to skip the 电影院 this time, 'cause I feel like I just did that... plus, my brain has been trained to tune out LaRusso, so the trilogy is basically just 98% white noise. X'D ·4个月前
yorkshire_rose 评论…
Don't think i'll have the time just going straight to season 5 !! ·4个月前
DarkSarcasm 评论…
It really hasn't been that long since S4 anyway... but that is my least-watched, figured I might as well throw on the first 3 for late-night background noise while I get there. =P ·4个月前
yorkshire_rose 评论…
你 have nothing to lose *lol* ·4个月前
laugh
DarkSarcasm 说 …
dammit nerds I wasn't gonna start a rewatch until 下一个 week but all this ACTIVITY is making me FEEL THINGS 发布 ·5个月前
TerrySlivers 评论…
Damn nerds! ;) ·5个月前
yorkshire_rose 评论…
We have to blame somebody *lol* !! ·4个月前
TerrySlivers 评论…
I was doing good to binge .Season 5 in the wee hours and into the day. ·4个月前
surprise
DarkSarcasm 说 …
CK5 is only 2 weeks awaaaaay! 发布 ·5个月前
yorkshire_rose 评论…
Bring it on !!! YAY !🐍 ·5个月前
TerrySlivers 评论…
Awww… now it’s down to ten days… ·5个月前
yorkshire_rose 评论…
Now only seven days !! ·5个月前
cool
yorkshire_rose 说 …
William Zabka says season five is his favourite so far ! hopefully we may all agree with him...not long to go now !🥋🐍💖 发布 ·5个月前
yorkshire_rose 评论…
Hope we see 更多 of Hawk this time around :) ·5个月前
DarkSarcasm 评论…
Doesn't he kinda have to say that, though? "Nah man, 5 is crap. Don't bother going past 3." XD ·5个月前
yorkshire_rose 评论…
*lol* 你 could be right XD ! ·5个月前
laugh
DarkSarcasm 说 …
I ordered an Eagle Fang t-shirt, but the fit was weird and the logo was so laughably off-center, I had to send it back. Guess that's what I get for straying from 眼镜蛇 Kai. 发布 ·8个月前
yorkshire_rose 评论…
*lol* 你 could be right ! ·8个月前
TerrySlivers 评论…
I think that kind of tacky presentation is sort of on point for Eagle Fang’s brand of low-budget, fly-by-might style of branding tho. :) Haha…sorry u had to send it back. ·8个月前
DarkSarcasm 评论…
Team CK *still*. ;) And nope, screw that pony-tailed d-bag. #FreeKreese ·7个月前
eamonncobrakai 说 …
big thing going around that mike barnes is miguel dias' father...thats a maybe in my mind...whereas i think torys father is DUTCH...he is the one character everyone wants back the most 发布 一年多以前
TerrySlivers 评论…
I would 爱情 to see Dutch back too. But at one point his fam 说 he wasn’t coming back…I dunno if that meant never 或者 just for the 下一个 season. 一年多以前
boytoy_84 评论…
I think Mike Barnes can be easily Eli's alcoholic estranged father and yes Dutch could possibly be Tory's dad. Miguel's father is some Latino from Mexico who's working in drug cartel job. Esai Morales would be a perfect role as Miguel's father. 一年多以前
yorkshire_rose 评论…
I suppose anyting is possible and now we have to wait another 年 to find out.Unless it shows earlier !! 一年多以前
TerrySlivers 说 …
If I bum anybody out with my bummer 评论 about season 4…present, future, 或者 past-tense I apologize. Just one man’s opinion. INSERT Big Lebowski gif here 发布 一年多以前
DarkSarcasm 评论…
I definitely feel triggered in my 安全 space. 一年多以前
boytoy_84 说 …
Season 4 premieres at 3 am where I am. I will be asleep but can't wait in the morning! 发布 一年多以前
DarkSarcasm 评论…
ugh same 一年多以前
laugh
yorkshire_rose 说 …
I just can't wait for season 4 ! 31st December 2021 ! high light of my 年 ! and to think I was going to a New Years eve party but not now i'm having a 眼镜蛇 Kai party at home.Who could ask for 更多 !! 🥋🐍💖 发布 一年多以前
DarkSarcasm 评论…
Pizza. 你 could ask for pizza. XD 一年多以前
TerrySlivers 评论…
AND better dialogue…pizza and better dialogue…those 2 things. Lol. 一年多以前
yorkshire_rose 评论…
*lol* thank ya both XD ! 一年多以前
laugh
DarkSarcasm 说 …
I just finished He's All That, the gender-swapped She's All That remake starring Tanner Buchanan AKA Robby, and it was hilarious. Anybody else watch it yet? What'd 你 think? 发布 一年多以前
yorkshire_rose 评论…
I haven't seen it yet.Is it on Netflix ? one to watch :) 一年多以前
DarkSarcasm 评论…
Yup, it's a Netflix movie. It just came out yesterday. It's a cheesy teen rom-com, like the original - not a masterpiece, but it was wicked cute and much funnier than I thought it'd be. 一年多以前
yorkshire_rose 评论…
Ok, thanks.I'll check it out when I get chance and let 你 know :) 一年多以前
yorkshire_rose 评论…
It truly was hilarious I loved it *lol* !!! 一年多以前
big smile
Demetri_Hawk 说 …
眼镜蛇 Kai Rocks! 👊🥋🐍 发布 一年多以前
yorkshire_rose 评论…
For sure 👊🥋🐍 一年多以前
makintosh 评论…
I 爱情 this 显示 so much 💖🥋 一年多以前
yorkshire_rose 评论…
^Me too 💖🥋 一年多以前
TerrySlivers 评论…
眼镜蛇 Kai is SO much 更多 than kick-ass reboot! 一年多以前
heart
Dogpaws 说 …
beautiful club<3 发布 一年多以前
yorkshire_rose 评论…
Thank you,Kat 💖 一年多以前
Dogpaws 评论…
Welcome my Berni Sunshine ♡ 一年多以前
yorkshire_rose 评论…
💖💖💖 一年多以前
heart
yorkshire_rose 说 …
All credit for the stunning banner and 图标 goes to the very talented DarkSarcasm 💕 发布 一年多以前
cool
yorkshire_rose 说 …
I have to say that "Cobra Kai" is one of the most enjoyable series I have watched in a long time.It has something for everyone.If 你 haven't seen it it's a must.Catch it on Netflix...you won't regret it ! 发布 一年多以前