布鲁克与卢卡斯(Brucas) 布鲁克与卢卡斯(Brucas) 粉丝 Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the 粉丝 of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

布鲁克与卢卡斯(Brucas) 116057 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 54701-54750 of 116057

一年多以前 Cas_Cat_2 said…
hmmm
Oh okay. =/
一年多以前 Janni said…
Thank you <3
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
big smile
Eyesexage! <33
一年多以前 Janni said…
making bl stuff from 3.22 is the best;D
一年多以前 1treehillfan said…
Sorry!
I really do appreciate it, its just I cant take any chances cuz I'm afraid my computer will crash for good.
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
Lol Lou. xP
Well if she doesn't make for some reason, i can make it. =P Unless another person wants to do it, or you want someone else. Which both are okay. xD
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
It's okay Pooh. =]
一年多以前 1treehillfan said…
AHHH!
My computer found a virus in photoshop cs3 compressed file!!
I didn't even know I downloaded that!
Must be from a while ago.
Well, in any case, I'm deleting the file.
一年多以前 mollyx365 said…
I know she`s around, I just never talk to her anymore ...
一年多以前 livelovelaugh said…
i still need to do marys interview
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
Yea, me neither Lou. =/
And i think she and Kristine kinda grew apart too. Which sucks. =/
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
Ohh, i'm sorry Pooh. I hope it's not my fault. =S

And yea Dawn.. You need. xP
一年多以前 livelovelaugh said…
never talk to who?
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
hmmm
To Anette, Dawn. I use to talk a lot to her, but we haven't talked anymore for some reason. =/
一年多以前 mollyx365 said…
Anette!
一年多以前 livelovelaugh said…
i havnt spoke to her in ages either i havnt seen her around like i hardly ever talk to kels or nate anymore i think i just keep missing them
一年多以前 Janni said…
I never talked to them that much, maybe cause i were here=/
but i talked to her from time to time^^

which line is better? for this picture?
 I never talked to them that much, maybe cause i were here=/ but i talked to her from time to time^^
一年多以前 Janni said…
or this one?
 或者 this one?
一年多以前 livelovelaugh said…
i gtg now girls wish me luck 4 2moz

love yas
xxx
一年多以前 Janni said…
Good luck hun<33
ByeBye<3
一年多以前 mollyx365 said…
Byee<33

I love the second!!
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
The second one <33
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
kiss
Byee Dawn <33
一年多以前 dermer4ever said…
Second one

bye and good luck dawn
一年多以前 Janni said…
I thought so too;D
一年多以前 Janni said…
With or without text?
 With 或者 without text?
一年多以前 Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
 EYESEXAGE ** <3 *0
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
With. ^^
一年多以前 dermer4ever said…
looks better without text that scene really doesn't need one
一年多以前 mollyx365 said…
Catwoman I just sent your interview XD

With!
一年多以前 Janni said…
LOL! xD
一年多以前 Janni said…
Catwoman? ^^

so what's up?
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
LOOL x)
I just read it, love it <33
一年多以前 dermer4ever said…
brb going to get food
一年多以前 Janni said…
ok;D
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
surprise
Why isn't nobody talking? :O
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
Wow, this forum will make one year in two days! :O
We should celebrate!
last edited 一年多以前
一年多以前 1treehillfan said…
I NOW HAVE PHOTOSHOP!
一年多以前 Janni said…
I know! I have it on the info site too;D¨
but it's kind of hard celebrating via net xD

any quotes that fits brucas?
一年多以前 Janni said…
YEY! POOOH!!
Now it's work time xP
一年多以前 1treehillfan said…
LOL yup yup yup :)
Hey its episode 5.12 that brooke's trying on the dress, right?
一年多以前 Janni said…
yes;D
一年多以前 dermer4ever said…
Yay Alice PS kicks ass now make Brucas
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
LMAO Pooh xD
Already working on it, i see. xD
一年多以前 Janni said…
what do you think?
 what do 你 think?
一年多以前 dermer4ever said…
i likely and yes Alice that is and PS will help you get your medal oh have you guys rated my Brucas stuff i added last night
一年多以前 Janni said…
not yet,, link?
一年多以前 1treehillfan said…
Ahh!
In photoshop cs2, how do you add 2 images??
I can't figure it out!
一年多以前 Janni said…
huh? how to open images?
you can jsut open your images, and drag them in
一年多以前 1treehillfan said…
NVM I figured it out.