The FP fam Wall

Previous

显示留言墙纪录 当前 1-10 总数 452

IsabellaMCullen 说 …
Anyways if anyone wants to talk kik is probably the easiest way. My 用户名 is Kelebek2412. (: 发布 一年多以前
halloula 评论…
i don't have one ..:/ ihope u're back soon :( 一年多以前
IsabellaMCullen 说 …
I miss our fam terribly. ♡♡ Not a 日 goes 由 that your girls aren't on my mind. I just want 你 all to know that! So hopefully at least some of 你 will see this message. I feel like I neglected this site for sooo long due to some really rough patches in my life. But 你 guys will always be in my heart. I was always wondering about 你 and wishing 你 all the best. How is everyone doing? Do any of 你 still check 潮流粉丝俱乐部 every once in a while? I hope so. Message me anytime.♡♡♡ 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
I was hoping to have us all get together for a family reunion of sorts to catch each other up on our crazy lives ♡ 一年多以前
halloula 评论…
i'm losing hope about this .. 一年多以前
Alexyss_Cullen 说 …
Soo..I 发布 a ridiculously large article. Sorry about that, I have no idea where the heck all that crap came from. But it is exciting news that I just felt this urge to share with 你 guys, out of nowhere.

` I miss 你 guys and all the late talks. But I feel like there should be a tumbleweed going across my screen 或者 some slow song playing right now. I honestly don't think I agree with this feeling. How is everyone? I wish I'd get on 更多 often but I'm Ms.Busy-body anymore. 发布 一年多以前
halloula 评论…
Oh I just miss all of 你 <3 , 潮流粉丝俱乐部 became a freaking ghost twon :3 what's your tumblr bb ? and could 你 pass me Bree's tumblr's link? I'm dying here ._. 一年多以前
halloula 评论…
town* 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Boo I don't have a tumblr haha. and if i do I seem to have forgotten. Idk about Bree;s either you've probably heard from her 更多 recently than I have. I texted Lex a little last 月 but that's about as far as my contacts went with Fp peeps. I miss 你 too 你 sweet, woman, you. 一年多以前
halloula 评论…
Oh too bad .. i have one i just don't remember it's name :p ps : i'm really glad to hear from you! :* 一年多以前
crying
moolah 说 …
Aw ):
I'm not on the banner anymore. ):
I missed 你 guys so much /: 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
No! I just realized that. Ill have to fix that huh? Im sorry :( I didnt mean to my poor editing skills. 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
I promise I didn't do that on purpose :( I feel horrible now..but I fixedededed eet, See? 一年多以前
IsabellaMCullen 说 …
Omg o:
I haven't been on 潮流粉丝俱乐部 in forever....... 发布 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
I miss 你 一年多以前
halloula 评论…
remember me ? 一年多以前
lex_armstrong 说 …
Being on here is so weird.like idk 哈哈 发布 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
The tides had swept her away and under a metaphorical rug, where she'd fumbled like a blind beggar, and the truth was that things hadn't really changed at all. She was still blind, she was still fumbling, and how, she wondered dazedly, is it possible for someone blind to find her own way when all she can see is darkness? When all she can hear is silence?
It's just beautiful to me..I dont know had to share it. It's a part of a story im reading. 发布 一年多以前
halloula 评论…
<3 一年多以前
lex_armstrong 说 …
I turned 18 on the 22!!! :) and merry 圣诞节 and a happy new year.omg me and my bestie have our own shows.I need to post it to YouTube!!!!:) 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Gooosh this is really belated, but HAPPYYYYy BIRTHDAY LEX!(: hope you're having an amazing 2012 so far. 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
stupid lowercase y :( lol, HAPPYYYYY 一年多以前
lex_armstrong 评论…
thank you.You too 一年多以前
monkey
halloula 说 …
I miss how noise this spot used to make now it's all quiet :/ 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
CHITTTTTTYCHITTYBAAAAAAAANGBAAANG* (: 一年多以前
halloula 评论…
Well that was pretty noisy Bree :pp hhh miss 你 <3 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
we must have come at different times )': & I didn't see your 评论 until today. 一年多以前
larouxbestfan 说 …
what is this club about? i don't remember joining this club.... 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Lol, well it's a spot for me, alexis, alexyss, hazal, jackie, shai, ash, & carlly ; "the fp fam" ♥ orginally it's only supposed to be for us, and close 老友记 to post stuff and talk but now 更多 and 更多 people 加入 and add 随意 things... q: 一年多以前
larouxbestfan 评论…
oh! Oh my gosh! Sorry! xD 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
it's fine(: 一年多以前
Paramore-CSI 说 …
嘿 guys I'm never on here anymore but I miss 你 so PM me if 你 want my facebook. 发布 一年多以前
halloula 评论…
miss 你 too :) 一年多以前
lex_armstrong 说 …
omg how is everyone.goodness ive been super busy! pm everyone! miss 你 and happy 万圣节前夕 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Thanks lexy! I sent ya a message on youtube. Trust me i know how ya feel. 一年多以前
lex_armstrong 评论…
:) thanks i got it 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Kay(: 一年多以前
halloula 评论…
I miss 你 lex ♥ 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
It's just a kiss Goodnight发布 一年多以前
halloula 评论…
I miss 你 ♥ 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
I miss 你 too haz 一年多以前
monkey
aadkins 说 …
dis account is goin bye bye...We could always make another 随意 account to have fun on right?? 发布 一年多以前
lex_armstrong 评论…
ofc 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Aw, ima miss it thoxD 哈哈 fun times in the 随意 spot last year... but yeah like Lexis said, we deff can make another. :) 一年多以前
tongue
Alexyss_Cullen 说 …
CAREFUL 2 b BORN FOR THIS. ALL I WANTED was to have FENCES to block an EMERGENCY so I wouldn't have time 4 FEELING SORRY Instead of being 1 of those FACES IN DISGUISE, LOOKING UP I say HELLO HELLO. Because of my IGNORANCE, I CAUGHT MYSELF b4 I LET THE FLAMES BEGIN I wish OH 星, 星级 save MY 心 and USE SOMEBODY some DECOY to stop this CIRCLE. TEMPORARY because im STUCK ON U and Ill NEVER LET THIS GO even WHEN IT RAINS because JUST LIKE ME THE ONLY EXCEPTION is to 爱情 帕拉摩尔 so TURN IT OFF. 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
<3 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
ahh I wanted to like this then I realized this isn't facebook. 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
哈哈 sis 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
u can now! 一年多以前
laugh
IsabellaMCullen 说 …
I looooove you,
you looooove me
we're a happy family
with a great big hug
& a 吻乐队(Kiss) from me to you
won't 你 say;
I loooove you, too?
发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Barney! ;) XD 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
OMG BARNEY!!! ugh i cant believe i still 爱情 him...every stinkin 日 i hear that song.. 一年多以前
halloula 评论…
<3<3<3 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
It's my 2 year FP anniversary!! 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Yaaay :) 一年多以前
halloula 评论…
Yayyyyyyyyyyyyyy !! 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
We're gonna die like this
ya know,
Miserable & Old.
发布 一年多以前
halloula 评论…
Lmao . :p 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Taking Back Sunday♥♥♥ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
^ omg, facepop! lolol.. yes, i'm aware of the lateness of this 评论 :p 一年多以前
Paramore-CSI 说 …
loooove the looook. 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
thank ya i went for something different considering how different we all are now.. 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
completely 一年多以前
meh
Alexyss_Cullen 说 …
Well Im awake now, and Carly's taking the 婴儿 out for the day!! I miss them already and they only left 10 分钟 ago. 发布 一年多以前
halloula 评论…
Best.momy.ever= Alexyss ♥ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
^ Couldn't agree with ya more, Haz. ♥ 一年多以前
halloula 评论…
♥♥♥ 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Awwwe Thank ya guys ♥ Im not THE best but i try((: 一年多以前
zzz
Alexyss_Cullen 说 …
I have Finally gotten the rugrats to sleep at the same time! Mommy gets a break!!!! Im going to sleep now 哈哈 发布 一年多以前
halloula 评论…
awwwwwww,sleep well ♥ 一年多以前
heart
IsabellaMCullen 说 …
We can live like Jack and Sally if we want to.
Where 你 can always find me,
we'll have Halloween on Christmas
and In the night we'll wish this never ends,
I'll wish this never ends.
♥♥ 发布 一年多以前
halloula 评论…
♥♥♥♥♥♥♥ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
I'm just lovin' some Blink these days :D ♥ 一年多以前
surprise
Carly_Farro 说 …
Lexy's going into labor!!! ahhh they're gonna be early!♥♥ 发布 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
I'm so confused 一年多以前
Carly_Farro 评论…
alexyss is having my niece and nephew?!! well she had them at 3:04am Thursdat morning but yeah 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Thanks :D 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
♥♥I see 你 from the distance
From beyond the fence 你 made
Hiding all your feelings
Behind your barricade
have 你 been invaded
Is this the reason why 你 hide
I know just how you're feeling
Let me inside
♥♥ 发布 一年多以前
heart
IsabellaMCullen 说 …
Heres to the crazy ones. The misfits. The rebels. The troublemakers. The square pegs in round holes. The ones who see things differently. 你 can quote them, disagree with them, glorify 或者 vilify them, but the one thing 你 can't do is ignore them because they change things. They push the human race 前锋, 期待 and while some see crazy ones - we see genius, because the ones who are crazy enough to think that can change the world, are the ones that do. 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
♥♥true 一年多以前
halloula 评论…
<3 一年多以前
IsabellaMCullen 说 …
"I'm not a phycho...I just like phychotic things." ~ Gerard Way♥ 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Story of my life xD 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Agreed 一年多以前
hmmm
Alexyss_Cullen 说 …
Are crabs gonna start fighting out of boredness?? It's like empty here anymore... 发布 一年多以前
halloula 评论…
It's an empty place ..:(- 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
ahahah crabs 一年多以前
halloula 评论…
looooooool !! ily all ♥ 一年多以前
big smile
Alexyss_Cullen 说 …
I have some news from the secret service
they trusted me with this confidential information
Apparently Elmo had a baby!!! :p haha ily guys 发布 一年多以前
halloula 评论…
Elmo ?!! loooool,That would be epic !!♥ 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
yup and I am the father:0 一年多以前
halloula 评论…
Looooool !! 一年多以前
sad
IsabellaMCullen 说 …
Where's Alexyss? 发布 一年多以前
halloula 评论…
Lexie deleted her account,I haven't heard from her in a long.:( 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Haha, I just missed 你 is all. 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
i missed u too 一年多以前
IsabellaMCullen 说 …
Wow, man...where are the tumble weeds? This place is a ghost town! 发布 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
and your the prettiest ghost around ♥ 一年多以前
halloula 评论…
哈哈 ♥♥♥ Yeah 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
:) Ily. 一年多以前
IsabellaMCullen 说 …
"Trust your friends, cause they are super 超能英雄 who will catch 你 when 你 fall." ~ Hayley Williams♥ 发布 一年多以前
halloula 评论…
so true ♥ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
your my super hero :) ♥ 一年多以前
halloula 评论…
So are 你 beautiful ♥ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
♥♥♥ 一年多以前
heart
moolah 说 …
嘿 guys, i'm on, and I owe all of 你 some messages, because it's been a while-also I owe 你 some holiday cheer!
Happy V-day!
Happy MLK day!!XD
Happy Prezzzz day!
And Happy St. Patty's 日 as well, try to be on on my b-day, March 26th but no promises, my one friend(at least, idk if Ashlynn can come) is coming over, but i try, oK! 发布 一年多以前
moolah 评论…
Ashlynn can come!!:)D 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
:D *hugs* 一年多以前
big smile
IsabellaMCullen 说 …
New LowMiddle Class Rut is a great song! <3 *__* ♥ :D
#shameless promoting of bands

~

xD 发布 一年多以前
halloula 评论…
Hehe ^_^ PROMOTION TIME !!!!!!!!!!♥♥♥ lol,I don't even knew if I make sense :p 一年多以前
angelic
Alexyss_Cullen 说 …
Lexis;
Jackie - I miss 你 and your great advice.
Hazal - I miss 你 too 你 always made me laugh.

I'm late in delivering this message :x hope my fairy doesn't kill me! 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
4days late to be precise. 小叮当 loves me to much to kill me :) it's not that late anyways :s I still fweel bad. 一年多以前
halloula 评论…
Awwwwwwwww !!♥♥♥ Thank 你 dear :*:*:* 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Oh okay 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
Okay so twins.
One boy, One girl. 发布 一年多以前
halloula 评论…
Hehe ^^ Nick and Natalie ♥ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Your welcome sis ♥ 一年多以前
moolah 评论…
wow, big news-exciting! 一年多以前
Paramore-CSI 说 …
wheres bree? 发布 一年多以前
halloula 评论…
She's busy with life and getting her grades up,everything is good,don't worry !:)♥ 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Idk anymore sissy I'm just going 由 what Gaga herself said.. 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
i miss yall 一年多以前
Paramore-CSI 说 …
Baby, I know you're asleep,
But I have to let 你 know.
That I'll be
Here
When 你 need
Someone to talk to.
And when I,
Look into your eyes,
My 心 skips a beat.

I've made up my mind baby,
Anchors away,
I want to stay
Here, with you.
发布 一年多以前
halloula 评论…
♥♥♥ I need to make 你 mine..♪ 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
你 listen to stephan jerzac ahhhhh ILU 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
♥♥ 一年多以前
heart
IsabellaMCullen 说 …
So I was in the mall today, just trying out dresses and that one song 由 Miley Cyrus came on. Something like "Clear", I think it was.
So yeah anyway right after that, "For A Pessimist" came on and I was all like happy dancing.

& Today would be my lets see...22 日 sober mark. Hopefully I can keep this up. I'm actually kinda proud of myself :)
'Course without 老友记 n family, I'd gave up a while ago.
So thank you! ♥♥

爱情 ya 发布 一年多以前
halloula 评论…
Awwww ♥ I never heard of that song 由 Miley but I ♥ "for a Pessimist" anyways the point is that I am really proud of 你 bffl ,Ur strength keep on amazing me everyday ! Ur a stronge person,you should be proud of yourself,very !:) ♥♥♥ awww,I am are on ur side 你 never gave up on me ,accepted us with all my flaws and 你 didn't care about them,you focued on the good things and that's why I am here to tell you,Thank 你 for eveything 你 did for me and for simply being a true friend ,I 爱情 you♥ 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
From "Goodluck Jackles" we strayed off topic (saying 随意 things relate to topic) shows us in our true form. Who can't giggle at that? 一年多以前
halloula 评论…
Ikr ! We always do that ! 哈哈 ,we make conversations out of the most little silly things wich is totally us ! I am gigilling all the way .....lol 一年多以前
heart
IsabellaMCullen 说 …
. 发布 一年多以前
halloula 评论…
Sometimes 你 just find perfection in a point ^^ ♥♥♥ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Ikr. It's amazing, huh? ^^ ♥ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 一年多以前
laugh
halloula 说 …
Katy perry : Hello,I am Katy Perry and I am gonna be on How I met your mother this week.

NPH: Hello ,I am Neil Patrick Harris and I am gonna be on Katy Perry this week .

It's from HIMYM promos . 发布 一年多以前
halloula 评论…
Epic ,I just 爱情 NPH ♥♥♥ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Lmao :) 一年多以前
halloula 评论…
Hehe Thanks Carly ^^ 一年多以前
heart
Carly_Farro 说 …
'Cause We Are Broken.
What must we do to restore
Our innocence? 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
<33 一年多以前
halloula 评论…
<333 一年多以前
halloula 评论…
Hehe,we're compatitive ^^ 一年多以前
worried
Alexyss_Cullen 说 …
Of course I start feeling better, and now I'm setting in a chair across from the hospital 床, 床上 my mom happens to be in :x 发布 一年多以前
halloula 评论…
Omg ! Is she okay ? Prays for her ♥♥♥ 一年多以前
Carly_Farro 评论…
Moms is kool now, She'll be getting better gradually, but she's still an idiot...just sayin.. 一年多以前
halloula 评论…
Good to hear :) That's awesomme 哈哈 I mean I wish if my mom was an idiot.. 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
Damn it.
Having a Your an idiot moment
Me, being total and completely 迷失 at mind, hasn't even listened, 或者 thought about listening, to 帕拉摩尔 in a few record breaking weeks. 
Decided to shuffle only Paramore, and remembered, I shouldnt have forgotten, how effing addictive they are.
So now I'm back to me. 
God how I missed my Paramore.
唱歌 along and not missing a single lyric this is what I do.
帕拉摩尔 are forever the only band that can make me miss listening to them so much♥ 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
  Hehe it had to load made hayley say "and we'll dig a deep, deep whole." :D 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
PARMORE !! ♥ ... that is all xD 一年多以前
halloula 评论…
Exactly .! Couldn't 说 better myself 皇后乐队 B and I mean Bree :p 一年多以前
heart
IsabellaMCullen 说 …
Mackenzie Maria Faith is in a relationship ♥ 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Meant to look like how it does on FB :p 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Well okay then...you know under all this calmness I am bursting with curiosity, which I won't let out unless it's aloud....who might I ask? 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Hah I thought that was it :P Yup yup I was being careful cuz I know you. Lol, yeah I know what 你 meant. No worries (; 一年多以前
crying
halloula 说 …
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ^^.
Sorry I wasn't here for the last 2 days althought it felt like forever ..really it did :S but I was and still sick,stupid flu,I have a massive headiche*tears* It hurts .... :( 发布 一年多以前
Rennerocks 评论…
oh i'm so sorry about that! 一年多以前
monkey
IsabellaMCullen 说 …
So today was a loooong day.
Probably the longest 日 in my 18 years of life :S
Woke up at 5 am. Dunno why, but couldn't fall asleep.
Then I took a shower, ate breakfast, and did my morning classes.
I enrolled in online schooling, btw ^^ Then JT showed up at my door.
Well techinically its my parents door, but still. He just wanted to apologize for everything, and he thought he had a part in what made me go get help. So he just felt really, really bad.
I poured out the last of the stuff :) 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Still haven't thrown out all the bad stuff, but I'm getting there. 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Haz I'm glad! :) 一年多以前
halloula 评论…
Awww ♥ I am glad too :) 一年多以前
tongue
Alexyss_Cullen 说 …
(\_/)
( '_')
(> )>o I was going to give 你 this cookie
U..U

....(\_/)
....('_' )
.o<( <) But then i was like...
....U..U

....(\_/)
...(O_O)
.. (>o<) ITS MY COOKIE!!!
. .U....U

(\_/)
( '_')
(> )>o Then i 说 sharing is caring....
U..U

....(\_/)
....('_' )
.o<( <) But then i was like...sharing is caring...but...
....U..U

....(\_/)
...(O_O)
.. (>o<) I 爱情 COOKIES
. .U....U

...(\_/)
. (^_^)
. (> <) So then I ate it....muwhahaha..sorry
发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
My mommy made some cookies..too bad I have to be sick so she does.. 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Lmao! This is cute (: 一年多以前
halloula 评论…
Hello Lob ♥:) 一年多以前
big smile
Alexyss_Cullen 说 …
"My Parenting guide doesn't have a chapter on what to do when your wizard daughter's werewolf boyfriend has been in 爱情 with your sons vampire girlfriend for the past 300 years."

"Sometimes a hug works"

WOWP. 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Awe :( I 爱情 that line ♥ 一年多以前
heart
IsabellaMCullen 说 …
A long night spent with your most obvious weakness
你 start shaking at the thought
你 are everything I want
'Cause 你 are everything I'm Not
发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
 ♥♥ 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Cheaters hmpf. Can't We all just agree that TBS is epic. 一年多以前
halloula 评论…
Ahah ! Ahah ! Yea we can. 一年多以前
tongue
Alexyss_Cullen 说 …
Your grandad died LOL! 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
God I'll never forget the 日 I stumbled upon that. 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Haha, oh gosh. Thats hilarious xD 一年多以前
hmmm
IsabellaMCullen 说 …
So, basically, it's like only You, Moo, & I? 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Yeah pretty much I'm trying to be not so much a downer about it but it is. 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Eh. Well I was just like making sure I had this right. I came back, and was so lost. Like, where was everyone? But then I checked 墙 posts. & It's okay. 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Your always here in a sense, Lol. Ohh I see. Well it's okay :) ♥ Come on whenever 你 can 一年多以前
cake
IsabellaMCullen 说 …
If 你 were a burger @ McDonalds, you'd be the McGorgeous. 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
A boy used this on me today in Walmart xD 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Am I? Wait yeah. Now I remeber; Jackie's my Pedo, I'm her stalker ♥ Your right, the difference is hugggee. 哈哈 I don't look like one, so I guess not. 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
LMAO my bree is a cougar RAWR! 一年多以前
Alexyss_Cullen 说 …
I just realized something...the 颜色 on the 图标 and banner are so close to Aqua, it's unreal, I did that totes on accident.
I square to bob, and hope to dry out. 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
哈哈 :) 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
      GOD'S PROMISE

God didn't promise 
days without pain, 
laughter without sorrow
或者 sun without rain. 
But God did promise 
strength for the day,
comfort for tears and 
light for the way.
And for all who believe in 
His kingdom of love,
He 答案 their faith 
With peace,
From above.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
So Beautiful.
I 爱情 This. 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
B-E-A utiful sis♥ 一年多以前
Ashley-Alice 说 …
just thought id let 你 guys know (idk if any of u are even still here since everybody keeps going?) but bree is supposed to be released around the 12th of Feb. if she decides to stay on 潮流粉丝俱乐部 that's up to her but shell most likely at least come back sometimes, she talks about it
so guess thats really all for now :)
and miss it here

L.O.L,
ash 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Lots of love... 或者 laugh out loud....? Gonna lean towards the 爱情 on this one. 一年多以前
halloula 评论…
Awww ash♥ I luv 你 :) 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
haha :p 一年多以前
kiss
lexie2635 说 …
hazal im sorry.im leaving,like this isforeal this time.my mom doesnt want me on here talking to ppl dont know.lex if u need to reach me u know how,other than that,ill bb may of 2012 when i graduate.good luck with everything everyone.thank you.love you.cya when i see ya 发布 一年多以前
lexie2635 评论…
你 can leave me PM ill check but seriosly im outta here. 一年多以前
halloula 评论…
k 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
*still holding back tears* 一年多以前
lexie2635 说 …
I'm going to a high school fair to represent our school today,I'm so excited!
发布 一年多以前
Ashley-Alice 评论…
wow exciting stuff :D 一年多以前
angelic
Alexyss_Cullen 说 …
Aqua:
What I got; I'm a little too happy gorgeous scene kid with a hot boyfriend who got stabbed horribly 由 a horse because I have amazing boobs and because I'm good in bed.

o_0 Well I could have a noodle in my nose and be smoking with a shoe,soo xD


<3 Miss my 随意 chicka... *sighs* 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Yeah and 由 the way what did the letter Q ever do to Bree? Idk why she hates it... Well it's obviously an O trying to be fancy but still it's just a helpless letter... 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Let me in let me in!! Let me out! 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Lol, Ikr. Omg 爱情 爱情 that part :) Pumbaa: Timon, ever wonder what those sparkly dots are up there? Timon: Pumbaa, I don't wonder; I know. Pumbaa: Oh. What are they? Timon: They're fireflies that got stuck up in that bluish-black thing. Pumbaa: Oh, gee. I always thought they were balls of gas burning billions of miles away. Timon: Pumbaa, with you, everything's gas. xD 一年多以前
lexie2635 说 …
I'll miss 你 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
I'll miss 你 :( 一年多以前
moolah 说 …
Sledding=fun!
Yesterday I went 雪橇, 滑雪橇 with my best friend and we were on the same sled and we crashed-she landed on her butt and I landed on my arm!OWWIE!It really hurt!:( I'm good now.And on Saturday we sledded and it was awesomeness!!:)YAY WINTER! 发布 一年多以前
lexie2635 评论…
Yay sounds fun!I want to go 雪橇, 滑雪橇 一年多以前
halloula 评论…
I am sure 你 had a blast moo♥ 一年多以前
moolah 评论…
yuppie!:) 一年多以前
Alexyss_Cullen 说 …
Just a temporary banner & 图标 guys ill be done 由 the end of the night im pretty sure with the actual ones.. 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
done peeps, sorry it took so long im tired as heck, and i just got available to a computer 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Well I could try but I don't think I'll really nail 小叮当 & jackles POV, just like what they've told me. 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
That's okay. I guess I won't ever know their side exactly. 一年多以前
wink
lexie2635 说 …
Ah cramps!:( I'm packing my stuff up getting ready to 移动 发布 一年多以前
rainy
lexie2635 说 …
Your DONE 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
?? 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Horrible? Pft never, the iPod died it happened I still l lie 你 no matter what so *shrugs* 一年多以前
lexie2635 评论…
Awe thx 杯形饼, 蛋糕 一年多以前
mischievous
halloula 说 …
[RUMOR] CHRISTINA IN TALKS TO PLAY VICKI VALE IN BATMAN: 'THE DARK KNIGHT RISES!!

Omg ! I will ♥ that ! I wasn't planning to see 蝙蝠侠 again since they'll be no Heath in it :'( but that will totally make it up for me ^_^ 发布 一年多以前
lexie2635 说 …
Omg creepiest website is chatroulettw.it's a site where u tlk to people all over the world and u cab actually see each other.omg it's weird and has creepers.I 爱情 my friend kimmi,always giving me weird websites.lol 发布 一年多以前
lexie2635 评论…
Omg I just saw someone doing crack,lol 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
dude I 爱情 that site cept 你 get a bunch of dicks 哈哈 beware! 一年多以前
lexie2635 评论…
哈哈 ikr I was like....gross 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
I 爱情 it! Like Jackie 说 other than the occasional dick. Lmao 一年多以前
lexie2635 说 …
Have a great 日 everyone wish 你 guys could help me with my math,it's so confusing 发布 一年多以前
sunny
Alexyss_Cullen 说 …
Shoot this 《绿箭侠》 ▬▬▬► ♥ to all the people you care about. If 你 get 5 back, you're really loved.

Time for school :/ 发布 一年多以前
lexie2635 评论…
Bye 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
:'( 一年多以前
lexie2635 评论…
What,sorry.cya 一年多以前
halloula 评论…
I am SO late ^^ but TTYL Lobster♥ PS : 你 are the only 龙虾 on this planet that I consider a bffl ^_^ Other lobsters are only 老友记 hehe. 一年多以前
lexie2635 说 …
So pissed they made us go to school today and theres a snow storm outside,like the roads are covered.but yeah just sitting in English not doing work just sitting here bord.teacher isn't here,I hope they got some 食物 in this school for later 或者 I'm walking to McDonalds,k have a great snowy 日 everyone.hope to tlk to u if I make it 首页 爱情 u 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
That's bs 一年多以前
Paramore-CSI 说 …
JACKIES GOTS A NEW HAIRCUTS AND SHES IN A 随意 MOOD BEWARE OF PICTURES!!!! 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
<3 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
Even 天使 have their wicked schemes and 你 take death to new extremes.
But you’ll always be my hero, even though 你 迷失 your mind. 发布 一年多以前
halloula 评论…
Just gonna stare there and watching me burn but that's alright because I 爱情 the way it hurts♥ 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
lexyss what song is that 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
I 爱情 that song so much ♥ 哈哈 Carly. Your hysterical xD 一年多以前
Paramore-CSI 说 …
I'm gonna be here less often for a while, then i may just fade into the darkness I don't know... It's jsut I become even 更多 depressed to be on here everyday! 发布 一年多以前
halloula 评论…
That has to do with Bree right ? :( 一年多以前
lexie2635 评论…
ok,take your tme,all i need is meebo and im god for now.love ya sis.no matter why it is i understand 一年多以前
Carly_Farro 评论…
That's a major bummer. 一年多以前
heart
lexie2635 说 …
So sad this I'd Jeremys first 日 at 首页 alone.I'm so nervous for him.I hope he'll be ok.he's 更多 like a baby to me.he's my baby.don't worry Jeremy mommy will be 首页 soon. 发布 一年多以前
halloula 评论…
Aww :) He was with me for a while ^____^ I am a great "baby"sitter 哈哈 一年多以前
lexie2635 评论…
Hey,well he's coming with me tomorrow 一年多以前
Carly_Farro 评论…
哈哈 lex 一年多以前
heart
halloula 说 …
Bree got her Fanatic !:D
Whoohooo !:D

Congrat soul mate let's happy dance ^^ 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
I knew before 你 did :) I was on when it happened *happy dances all the way to the shower* have to go to school eck :/ 一年多以前
halloula 评论…
Boo hooo 你 龙虾 ! what a 显示 off ! 哈哈 I luv you♥ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
哈哈 no biggie. It's only a red dot :p Sooo exciting though ♥ 一年多以前
SaladFingers 说 …
Hi guys! This is Skittlez,no lie-I just created an alternative account,trust me!!! 发布 一年多以前
lexie2635 评论…
Yeah yeah get outta here,lol 一年多以前
moolah 评论…
hehelol:) i was gonna make it SkittlezFingers,but oohh well,lol:) 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
well I got a few new names there is moocowfingers 或者 moocowsalad 或者 moosalad 或者 moofingers 或者 but for short you'll still be moo cow 哈哈 一年多以前
cloudy
Alexyss_Cullen 说 …
I know I care, but sometimes I feel heartless.
Like there's nothing there, like this is all fake.
Like life 或者 no one else matters, and I hate myself for it.
It's like I don't matter, but then I wake up. 发布 一年多以前
halloula 评论…
How could 你 so heartless 龙虾 ? ^_____^ 哈哈 一年多以前
lexie2635 评论…
awe so deep 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Lol, hazalcakes after I read this I thought of the same thing. Lex again with the deep thing ? :p 一年多以前
halloula 评论…
Hehe,well what can 你 say ? great minds think alike ^^ 一年多以前
angry
lexie2635 说 …
Listen and 你 know who 你 are.STOP STEALING OUR ICONS.GET YOUR OWN!your pissing me off.that 图标 was mine not yours it was made for me. 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Who Tinkerbell? 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Nvm 一年多以前
halloula 评论…
My thoughts exatly 哈哈 一年多以前
tongue
Alexyss_Cullen 说 …
Taylor: Ya know anyways that's my band Paramore, 你 wouldn't know anything about that though so.

Jeremy: yeah your very blessed to be in the band.

Taylor: heh yeah it's fun it's fun 发布 一年多以前
halloula 评论…
哈哈 ,Paramore..always fun and funny ^^ 一年多以前
angelic
Alexyss_Cullen 说 …
Guess what? Today I was looking in my daddy's box of tapes*sigh* I miss him :( and I found the one where they told me Santa wasn't real I had a humongous flipp out smacked my brother with the baseball bat I got for that 年 and started crying I told them that they were liars and 说 they just wanted to lie and say santa's gift were thiers b/c they were mean and didn't get me anything. Definately getting it moved to Cd :) 发布 一年多以前
lexie2635 评论…
It's ok I'm here for 你 一年多以前
moolah 评论…
yeah,me too 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Has never been a doubt in my head that 你 weren't <3 pft yeah nothing new Aqua 一年多以前
mischievous
halloula 说 …
Happy new 年 everyone !!!!!:D
I hope 你 enjoy this 年 ,we finally getting rid of 2010 ,It's time for a new 年 ^^
We're close to 20100's first and only birthday lol

Do 你 guys have plans ?
If Partying mean staying so bored at 首页 than yes I am gonna Par-Tay Hard ! ^__^ 发布 一年多以前
halloula 评论…
No1 .? fine 哈哈 一年多以前
lexie2635 说 …
To sum up this 年 in all it was...A BITCH.worst 年 of my life,it sucked.I'm counting the hours to 12am.but I did catch some good memories.just can't wait to change myself.
发布 一年多以前
halloula 评论…
I totally agree with everything 你 说 :)♥ .Read.my.mind ^^ 一年多以前
halloula 评论…
This 年 better be good :) 一年多以前
moolah 评论…
lol....agree!:) 一年多以前
smile
IsabellaMCullen 说 …
Is it bad when my gallery has over 1000 pics in it, and I'm postive I haven't even used a quarter of them? xD 发布 一年多以前
halloula 评论…
Wow ^^ not really hon ♥ 一年多以前
big smile
Alexyss_Cullen 说 …
If one 你 guys are a loser that makes me the bigger loser ever, 爱情 ya guys! 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
哈哈 :) 一年多以前
halloula 评论…
随意 Xd ;p 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Yeppers! 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
Here I am there 你 go again... 发布 一年多以前
halloula 评论…
♥ ? 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
FTSK! :) 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
爱情 ♥ xD 一年多以前
lexie2635 说 …
What a 年 ladies.I fell in love,got my 心 broken.Fell in 爱情 again.Did things I thought I would never do. Met new friends.Let go of friends.Got a boob job(jk).Lost a friend,watched the friend come back.Saw the family fall apart,Saw 帕拉摩尔 fall apart.Watched my bff/love of my life get married and preggers. watch two bff's get married,watched them get a divorce.Watch friendships go down the toilet.Got the first black president,oh wait that was 2008.what ayear,I know I'm missing something. 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Ikr. Wow a lot happened to 你 just this year! It's madness. Idk, I had spine surgery, fell in love, broke my own heart, broke someone elses, got suspended, 迷失 my dad, got a whole load of new cousins, saw my 最喜爱的 band ever split, met someone who i because life changing bffs with, went 2 months without any accidents (I'll always remember those times, good times xD), and yeah. Wow, I don't think I'd be able to even fit it all here :P 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
^ *became 一年多以前
halloula 评论…
Yea that's just crazy ,Umm This 年 I fell inlove ,my 心 is broken,Lost friends,met bff♥,Saw 帕拉摩尔 fell apart :(,got beated,insulted,had an allergy,stayed in the hospital,got betreaidted,had fun,hehe that's I can say :p 一年多以前
angelic
halloula 说 …
I wanna tell 你 this dream I had,I already told 龙虾 so I hope she doesn't mind hearing the story all over again ^^

Well it was an empty island,there's was only a house in it ,Hayley came out of nowhere,she nocked the door,it was Josh's house, he was supirised,she 说 I am sorry ,she gave him a cheack 吻乐队(Kiss) and run away .

That's it ^^ 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
你 Know My backpack dream Lol, 你 know we skipped off into the sunset and thats the weirdest part b/c the person i was with kinda turned into an 天使 when the sunlight hit her/him i mean wings halo all cept well it was just a 衬衫 and skinny jeans in stead of a dress 或者 cloak... No Names Hazalcakes 你 know who it was though ;) 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
in all white 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Tehe (; 一年多以前
heart
halloula 说 …
你 are the only exception....♥ 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Freaking 爱情 that song <3 一年多以前
halloula 评论…
Me too !!!!!!!!!!:D when I was younger I saw my dady cries and curse at the wind♥ 一年多以前
halloula 评论…
and my moma swore that she would never let herself forget♥ 一年多以前
Paramore-CSI 说 …
goood smelling stuff makes me verrry happy 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
^ she's not lying 一年多以前
lexie2635 评论…
What are 你 smelling? 一年多以前
halloula 评论…
Yea me too :p 一年多以前
laugh
IsabellaMCullen 说 …
Jeremy: In ‘N’ Out’s amazing, but i 爱情 塔科, 炸玉米饼 Bell!

Zac: Do not, do not insult me!

Taylor: Oh god. I don’t know what band i’m in anymore. What band am I in?

Jeremy: listen, listen, here’s what i’m saying. I 爱情 burgers and fries and all that stuff. There’s no other 塔科, 炸玉米饼 Bell.

Josh: wait, wait, wait. In ‘N’ Out it is, thanks Jeremy. 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Fitting since Alexis loves 塔科, 炸玉米饼 钟, 贝尔 too! And also she love's Jeremy :) 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Yep so agree on that Lexyss :p Maybe you'll be lucky enough to take the spot of slowest ever for me when I leave? xD Omg Haz I 爱情 that show♥ 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Nope, there isn't anyway anyone, even me, can replace your spot, it's reserved for high honors only. XD 一年多以前
sunny
IsabellaMCullen 说 …
What are your guy's resoultions for the New Year? :)
发布 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
get grades up and stop the bad things and liek always, new 年 new look, and to get up the courage to ask a guy out in person 一年多以前
halloula 评论…
Thank 你 !:D I really hope hope hope so ! It Had to be . 一年多以前
Ashley-Alice 评论…
mines to get better grades like Jackie and to stop putting so much stress on myself. 一年多以前
zzz
Alexyss_Cullen 说 …
Cya Aqua! TTFN! 爱情 ya, miss talking to ya.. 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Cya! 爱情 ya too and 你 have no idea...seriously I say this all the time, but it's been too long! :) 一年多以前
halloula 评论…
Yea It's been too long for me too ,we didn't talk since lastnight Lobster,I can't take that ^^ 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
We shall talk tomorrow when my iPod is fully charged 一年多以前
IsabellaMCullen 说 …
"I'd like to smear 你 with melted butter, 包, 换行 你 in a 培根 blanket and eat you. Hope that's not too far forward." - Alex Gaskarth xD 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
xD 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
随意 ik, but thought I'd post it since at the time I WAS talking to the 皇后乐队 of randomness herself xD 一年多以前
Ashley-Alice 评论…
i don't have a problem with that whatsoever, hope thats not to 前锋, 期待 ;) 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Omg we are definatley sisters, no doubt on that xD Ily 一年多以前
tongue
Alexyss_Cullen 说 …
We Should all be thankful for my delielite b/c with it i wouldnt be able to get on much...i 爱情 my i-pod! :) 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
with out it 哈哈 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
I used that once 哈哈 ^ 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Ashley Elizabeth! Don't do that to our poor step daddy, hes nice. I tote understand it with mom, but not him :p 一年多以前
moolah 说 …
Working on ur presents,guys! You'll get em soon,promise. 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Knowin yOu skittelz they are bound to be awesome :) 一年多以前
moolah 评论…
awl thank u lol:) 一年多以前
moolah 评论…
:) lol:) u guyz tots rock lol:) :) 一年多以前
heart
halloula 说 …
OMG !!!!!:D
I was on my 个人资料 checking my 墙 post and then I relized there was a red point on the spot's 图标 in the 俱乐部 !!:D

I won my fanatic !!:D I didn't see that coming ^^ 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Congrats hazzy : D 爱情 你 cheese! Mwah! * hugs* 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Probably really weird, 哈哈 ;p Ofc 你 do *still dancing* Haha they're on their way to 你 :3 Hehe I'm not a very good one, if that's what your wondering xD Yep I got kiddnapped onto their spaceship ^^ 一年多以前
halloula 评论…
Hehe,but you'll still luv me right ? ^^ hehe Copy car !*still dancing too* I got them,Yummmmmy*eating* Oh no,you too ? 哈哈 maybe I"ll see 你 there ^^*coming* 一年多以前
Paramore-CSI 说 …
bree I made your xmas prezzie but stupid me only rendered half of it and never saved the full vid so theres half a vid out there AND 你 deserve 更多 than that so if ya give me a few days 你 will get perfection 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Awe thank ya 爱情 :) I'm sure I'll 爱情 it, and its deff gonna be perfect as long as 你 make it♥ 一年多以前
heart
IsabellaMCullen 说 …
Alexissss I'm sorry it's delayed, but I finally finished your gifts. There's different parts, now I just gotta pull them together for a Birthday/Christmas present. And Alexyss yours is getting there. Perfection takes time, lmao xD 发布 一年多以前
lexie2635 评论…
哈哈 thx Bree 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
no problem :) 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Awe thanks, it's kool :) perfection always takes time, but it's the thought that counts Aqua, so thanks again anyways <3 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Your welcome♥ 一年多以前
heart
Alexyss_Cullen 说 …
Merry Christmas!!!!! 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Thanks sissy. To 你 too (: Hope it was a good 日 for 你 一年多以前
lexie2635 评论…
Thx u too 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
Haha very ironic. Yes, I was Haz :) It was like the most peaceful sleep ever, lol. 一年多以前
lexie2635 说 …
YAYYYYYYYY I GOT MY ipod的, ipod TOUCH 4G,MY JEREMY<3 发布 一年多以前
moolah 评论…
Me 2 woo hoo!!!!!!! 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Me 3! 哈哈 一年多以前
lexie2635 评论…
Omg this is crazy!now we can all FaceTime.dude im in 爱情 w/this thing 一年多以前
lexie2635 说 …
Merry Christmas,all i got ya was.....ME,lol.forreal,i didnt do gifts this year.Christmas is about family,not the material things,so if 你 dnt get what 你 want,just be thankful for what 你 have and the family 你 have,b/c not everyone is fortunate to have what we have.so bree if 你 dont get that phone,remeber 你 can always come here,and spend time w/yo family,oh yea.love you,and HOHOHO MERRY CHRISTMAS.OMG I HEAR SANTA,SHHH,GOTTA GO. 发布 一年多以前
IsabellaMCullen 评论…
OMG. Can't get any truer then that♥ Your so wise, lele (: I didn't get it. I really didn't get much of anything, but that's okay. I got to see family I haven't seen in years and years. Plus Amy had her baby ^^ Lucky baby has the same B-Day as Jesus, lol. 一年多以前
lexie2635 评论…
Awe booboo it's ok.your my gift and I'm yours 一年多以前
halloula 评论…
Awwww♥♥♥ 一年多以前
smile
lexie2635 说 …
*sighs*i really wish i can watch the cute little kids run down to the 圣诞节 树 tomorrow morning and see there cute little faces.i remember that used to be me.well,lol,i still do kinda do that. 发布 一年多以前
Paramore-CSI 评论…
I do that 一年多以前
lexie2635 评论…
its really gonna be funny w/my jammies on,lol 一年多以前
moolah 评论…
哈哈 nice lex!:) 一年多以前