Skulduggery Pleasant Wall

Previous

显示留言墙纪录 当前 1-10 总数 101

julianne1234 说 …
i hope the 电影院 come out i wonder who is playing as skulduggery pleasant? 发布 一年多以前
jackl 说 …
Does anyone know about the upcoming movie? I asked Derek in person and he 说 that the deal would be announced in a couple of weeks. He also 说 that he was gonna write the script. Also, anyone know the name of the new 2015 series? 发布 一年多以前
xi_omega 说 …
I think Skulduggery Pleasant is the only good guy I'd argue with on a reqular basis because he's all about control whilst I'm all about freedom. So if I was in the 图书 I'd probably be all Jack Frost and walk the earth having fun and saving people on my own whilst he'd probably see me as a potential threat and want to hunt me down. 发布 一年多以前
xi_omega 说 …
So let me get this straight:
We have super charged sorcerers running lose, a machine capable of boosting a sorcerers power is about to overload, Darquesse is out but doesn't want to destroy the world yet but will do soon and the only ones who can stop this are the a couple of psychopaths who don't trust each other. We're all so very, very dead. 发布 一年多以前
darkwave 评论…
omg I loved this statement so much never tought of this but you're very right. 一年多以前
smile
distortixn 说 …
does anyone know what book 9 is called yet? 发布 一年多以前
darkwave 评论…
the 标题 wasn't revealed yet I think... 一年多以前
jackl 评论…
the dying of the light 一年多以前
MickeyMooBag 说 …
I have sighed up to be in Skulduggery Pleasant book 9, has anybody else? 发布 一年多以前
xi_omega 评论…
Planing on, may the best 粉丝 win 一年多以前
xi_omega 说 …
Oh man, Last Stand of Dead Men ruled, can't wait for book 9 发布 一年多以前
smile
juniorjesteress 说 …
i ship valduggery. i ship valduggery. i ship VALDUGGERY!!!!!!!!!!!!! WHO IS WITH ME???? 发布 一年多以前
BlackDataGirl 评论…
MEEEEEEEEEEEEEE!!! 一年多以前
juniorjesteress 评论…
yeah!!!! that's right!!!!!!! 一年多以前
surprise
Ladypwiincess 说 …
Awesome shock on Last stand of Dead men!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
same omg im gonna cry for ages 一年多以前
Ladypwiincess 说 …
Read Sp Last Stand of Dead Men!! Anyone else read it? 发布 一年多以前
darkwave 评论…
MEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! 一年多以前
darkwave 评论…
*and im dying* 一年多以前
jackl 评论…
ya man 一年多以前
JamesWesten 说 …
When comes the Skulduggery Movie and write Derek Landy the skript? 发布 一年多以前
skulduggery01 说 …
In the Skulduggery Pleasant movie David Tennant will be playing Skulduggery Pleasant 发布 一年多以前
darkwave 评论…
it will not be a movie yet :s 一年多以前
skulduggery01 评论…
I know it will not be a movie yet. 一年多以前
MickeyMooBag 评论…
ha ha very funny ladypwiincess 一年多以前
Jazzlyn2013 说 …
wat if francoise had ghastlys kid but he did'nt know and then she just came out of now where and shes like powerful as 发布 一年多以前
crying
darkwave 说 …
why this club has no 更多 activity :(( 发布 一年多以前
skulduggery01 评论…
It hase got lots of activity, just look 一年多以前
MickeyMooBag 评论…
dont be rude skulduggery01 I agree with 你 darkwave 一年多以前
seeleyboothbone 说 …
They have released the name of the 8th book -The last stand of the dead men! WILL THIS BE THE LAST ONE IN THE SERIES? I hope not. 发布 一年多以前
evil_genius 评论…
there are gonid to be nine 图书 in the series 一年多以前
optionsguy 评论…
yeah, but remember spin offs like the malevolent 7, maybe even spin off series, with skulduggery appearing every once in a while, maybe even as a villain if vile takes control 一年多以前
skulduggery01 评论…
I agree to that comment. 一年多以前
OrangeDarquesse 说 …
Just finished sp kingdom of the wicked it 's my favourite book so far it's epic!!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
cullenism13 评论…
Same! 一年多以前
skulduggery01 评论…
It is defiantly thrilling! 一年多以前
AmyofCamelot 说 …
Omg!!!! I have the new SP book. Kingdom of the Wicked. 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Me too!!! Its awsome! :D <3 一年多以前
Ladypwiincess 评论…
likewise ! 一年多以前
S_P4eva03 评论…
I have read about half.....is it good?? 一年多以前
sophiacain 说 …
嘿 CHECK OUT MY PAGE FOR A SNEEK PEAK AND CHAPTERS OF MY WORK: PLAYING WITH SHADOWS. I 爱情 写作 AND WOULD 爱情 FOR 你 TO READ IT! THANKS! 发布 一年多以前
Jackie_Contrary 说 …
Hi! I'm I new 潮流粉丝俱乐部 member and like all of 你 a HUGE skulduggery fan. About a week 以前 I sent a letter to Derek Landy I sent it to his publisher in NY. Have any of 你 sent something to Derek Landy and if so did he reply. And do any of 你 know his email? I believe that would be faster than mail. Thnk 你 all! :) 发布 一年多以前
sophiacain 评论…
嘿 CHECK OUT MY PAGE FOR A SNEEK PEAK AND CHAPTERS OF MY WORK: PLAYING WITH SHADOWS. I 爱情 写作 AND WOULD 爱情 FOR 你 TO READ IT! THANKS! 一年多以前
big smile
darkwave 说 …
Awwwww im the best contributor!!!
Im so happy :D 发布 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Congratulations! 一年多以前
Ladypwiincess 评论…
lol.. congratulations... 一年多以前
mgree228 说 …
Skuldugg is awesome cant wait for final trilogy 发布 一年多以前
sophiacain 评论…
嘿 CHECK OUT MY PAGE FOR A SNEEK PEAK AND CHAPTERS OF MY WORK: PLAYING WITH SHADOWS. I 爱情 写作 AND WOULD 爱情 FOR 你 TO READ IT! THANKS! 一年多以前
fansfunsz 说 …
wow 发布 一年多以前
AmyofCamelot 说 …
随意 fact about Derek Landy: His favourite doctor is matt smith and he loves amy pond 发布 一年多以前
BookWord123 评论…
Me too! :D 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Yes!!!!! 一年多以前
sophiacain 评论…
嘿 CHECK OUT MY PAGE FOR A SNEEK PEAK AND CHAPTERS OF MY WORK: PLAYING WITH SHADOWS. I 爱情 写作 AND WOULD 爱情 FOR 你 TO READ IT! THANKS! 一年多以前
Ladypwiincess 说 …
I can't wait for "kingdom of the wicked" to come out!!!!!! 发布 一年多以前
genowhiz 评论…
..............omg now youve got me hyper about it :) 一年多以前
valkyrie_cainx 评论…
OMG! on his blog he was talking about how hes now 写作 the final trilogy and, he 说 that this is where everyone is going to die! AHHHHHHHH hurry up! I need to read kingdom of the wicked! 一年多以前
Ladypwiincess 评论…
OMG!! 一年多以前
Smileygirl244 说 …
For everyone who loves Fletcher cml999 has created a Fletcher Renn club! Please join! X 发布 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
frokey dokey 一年多以前
valkyrie_cainx 评论…
:D 一年多以前
sophiacain 评论…
嘿 CHECK OUT MY PAGE FOR A SNEEK PEAK AND CHAPTERS OF MY WORK: PLAYING WITH SHADOWS. I 爱情 写作 AND WOULD 爱情 FOR 你 TO READ IT! THANKS! 一年多以前
wink
darkwave 说 …
嘿 guys!
I added an 文章 about the book 7!
Hope 你 enjoy it :D 发布 一年多以前
Smileygirl244 说 …
OMG! I've come up with my perfect cast;
China - Katie McGrath (Morgana from Merlin)
SP - Jonny Depp
Tanith - Scarlet Johanson
Val - unknown
Beryl Edgley - Helena Bonan-Carter (is that how u spell it?)
Melissa Edgley - Julia Roberts
Robert Downy Junior - sololmon Wreath
Gary Olman - Desmond Edgley
Fletch - unknown
Cealan - not sure
Ghastly - the rock? (possibly my little sister suggested it.)
Will Iam - Billy-Ray Sanguine

If 你 hav any better ideas pls post them! X 发布 一年多以前
darkwave 评论…
David Tennant for SP :) 一年多以前
BookWord123 评论…
I like them! Caelan: Robert Pattz?? 一年多以前
valkyrie_cainx 评论…
no offence but are 你 really? Because my agents been looking into it for me and he hasn't found anything about them yet, I mean its kinda a little hard to believe when nobody's heard anything about them, and everyones looking then 你 just suddenly have been cast, no offence meant and congrats if its true, but can 你 see my point? 一年多以前
skulgirlchloe 说 …
ive read what book 7 is going to be about, it sounds soooo awesome 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Where did 你 read it? 一年多以前
BookWord123 评论…
WHERE?WHERE?WHERE?WHERE?WHERE? 一年多以前
Smileygirl244 评论…
OMGOMGOMGOMG!!!!!!! WHERE?????? WOT???? X 一年多以前
sophiacain 评论…
嘿 CHECK OUT MY PAGE FOR A SNEEK PEAK AND CHAPTERS OF MY WORK: PLAYING WITH SHADOWS. I 爱情 写作 AND WOULD 爱情 FOR 你 TO READ IT! THANKS! 一年多以前
AmyofCamelot 说 …
Hi! I'm back! My computer has been broken! Yah! I'm back! I'm back!!!!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Awwww hello! :) 一年多以前
BookWord123 评论…
Talk Soon! (^^^) 一年多以前
Smileygirl244 评论…
Hi 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Thanks for the welcome 一年多以前
genowhiz 说 …
end of the world ..... epicness :) for people who havnt read it i feel sorry for 你 because it is an amazing book :)
发布 一年多以前
viper182 评论…
ive actually read it yey xx 一年多以前
genowhiz 评论…
haha yay :) 一年多以前
genowhiz 评论…
its a really small book but its full of action :) .... miss ryan he was awsome :) 一年多以前
smirk
creeperslyth 说 …
my name creeper slyth is my taken name my true name well... i won't tell 发布 一年多以前
darkwave 评论…
My taken name is Darkwave Necro! :) 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Ooooo, beautiful name @Smileygirl244 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Mine would be Catigan Miller (it sucks) 一年多以前
JakeShortLover 说 …
hi. u wil nvr guess wat?? i got the part of val cain in the movie!!!!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
OMG!!! Can't believe in it!!! It is really true?? 一年多以前
PeytonList1 评论…
omg cool 一年多以前
Ladypwiincess 评论…
the auditions never hapened........!!!!! 一年多以前
BookWord123 说 …
Please Read My Article!:

SP End Of The World~ Book Review *Spoiler*

Thanks :) 发布 一年多以前
darkwave 评论…
I've read it it seems awsome can't wait! :D 一年多以前
Smileygirl244 说 …
OMG! plz tell me Val and Fletch get bac 2gether soon!!!! They r so cute 2gether! Fletcherie! :) 发布 一年多以前
darkwave 评论…
I agree 一年多以前
cml999 评论…
:P U no wat i think x 一年多以前
Ladypwiincess 评论…
are u a boy??? ur names jake!!! 一年多以前
crying
darkwave 说 …
OMG OMG OMG!!!
He answered me!!! Derek Landy answered me at Bebo! :D

*dies* 发布 一年多以前
BookWord123 评论…
Really? Can 你 bebo him again and tell him about this 粉丝 club? And to go on youtobe and watch this girl (not me) whos crazy about him and absolutely adore SP :) Oh, and please me :) 一年多以前
darkwave 评论…
哈哈 ok I will try :) 一年多以前
BookWord123 评论…
ThankYouu!:) 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Whoa! * Completely shocked 由 news* 一年多以前
Vallery-Payne 说 …
I 爱情 Skulduggery Pleasant. I wish I could go on all the adventures that Skulduggery and Valkyrie go on. I will never get enough of 阅读 the 图书 over and over again!!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Me too best 图书 ever Skul and his gang will always stay on our hearts,and the villains too! Go Skulduggery go go! <3 一年多以前
BookWord123 说 …
am 阅读 Skulduggery Pleasant. AGAIN! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
哈哈 me too :) Im not tired of 阅读 it! :DD 一年多以前
BookWord123 评论…
I was like 'Guess what, Im 阅读 SP again :)' ans she was like '... Seriously, Megan' heh 一年多以前
BookWord123 评论…
^Dont matter... 一年多以前
BookWord123 说 …
My friend has SP tapes <3 发布 一年多以前
darkwave 评论…
哈哈 really? 一年多以前
BookWord123 评论…
yeah, but theyre rubbish :[ 一年多以前
darkwave 评论…
:'( 一年多以前
cool
JDBMYANGEL 说 …
i loveeeeeeeeeeee skulduggery!! best 图书 in the world ever!! hehe cant wait for the next! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Same! :D 一年多以前
BookWord123 评论…
^^ Well first 你 need to read DB darkwave 一年多以前
darkwave 评论…
Yep,your right,but i will buy it when i finish the 图书 that im 阅读 now :) 一年多以前
BookWord123 说 …
◕▄███▄◕─◕▄██▄◕─◕▄███◕─◕▄███▄◕ ◕▀──██◕◕██──██◕──◕██◕─◕▀──██◕ ◕──██◕─◕██──██◕──◕██◕─◕──██◕ ◕─██◕──◕██──██◕──◕██◕─◕─██◕ ◕█████◕─◕▀██▀◕──◕▄██▄◕◕█████◕
Even though the world is ending,
Skulduggery will never die out! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Same,he will stay forever in our hearts! :D 一年多以前
superstar510 评论…
Never!!!! 一年多以前
big smile
vlkyryexs 说 …
I remember that when I joined this club, back on february 2009, we were around 56 people 或者 so. Today we are close to 300, and maybe it's not a great great number, but we are growing every 日 a bit, and enjoing ourselves! Yay for Skulduggery Pleasant! ^^ 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Fuck yeah!!!! And i won a medal on this club!!! IM SOOOOO HAPPY!!! :DD 一年多以前
vlkyryexs 评论…
That's great! Congrats! ^^ 一年多以前
darkwave 评论…
eheh yes i know :)) 一年多以前
scubawes93 说 …
i cant wait for the new book to come out in SA im dying to read it 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Me too! :´( 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Same!!!!!!!! 一年多以前
superstar510 说 …
I have read all 6 图书 3 times!!!
How about everyone else?? 发布 一年多以前
darkwave 评论…
I read the 图书 更多 times than that :DD 一年多以前
BookWord123 评论…
Same 哈哈 一年多以前
JDBMYANGEL 评论…
cant even tell too many! 哈哈 一年多以前
superstar510 说 …
I can't wait until 'Till the World Ends' comes out in March 2012!!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
So early? OMG cant wait! :O 一年多以前
hlucky1818 评论…
AHHH so excited! 一年多以前
BookWord123 说 …
I met Derek fucking Landy!!<3 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Lucky! :D *jealous* 一年多以前
BookWord123 评论…
==DD==DD 一年多以前
BookWord123 评论…
Says you, 你 have ! 一年多以前
laugh
darkwave 说 …
OMG OMG OMG!!!
I won my medal! I won my medal,I WON MY MEDAL!!!!

I CANT BELiEvE THAT I WON A MEDAL ON THIS CLUB!!!

*Crying of hapinnes* 发布 一年多以前
NewBoyz231 评论…
Congrats!!<3 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
congrats 一年多以前
darkwave 评论…
Thanks :D 一年多以前
crying
darkwave 说 …
This club needs 更多 activity... 发布 一年多以前
BookWord123 评论…
Agreed 一年多以前
LizzyTheCat 评论…
Yup 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
yes, havent been here in a while 一年多以前
BookWord123 说 …
This Amazing Club Was The First Club I Joined On Fanpop!
发布 一年多以前
darkwave 评论…
Mine too :) 一年多以前
darkwave 评论…
And was the reason why i create a 潮流粉丝俱乐部 account! 一年多以前
superstar510 评论…
Same here. And also the reason why I made an account 一年多以前
big smile
darkwave 说 …
Who thinks Skulduggery is a "bit" insane? 发布 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
i do, but its like a good insane. not like crux insane 一年多以前
BookWord123 评论…
Mee! Yeah, some parts are like 'What the??' 一年多以前
BookWord123 评论…
Yeah 一年多以前
big smile
BookWord123 说 …
Our 粉丝 Numbers Are Rising! 发布 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Yes!!!!!!!! 一年多以前
BookWord123 评论…
If Only The Whole World Knew Aboth This Epic Club And Epic Series <3 一年多以前
BookWord123 评论…
Cool :) 一年多以前
LobeliaBlack 说 …
I'm dying of sadness I can't read 图书 4-6 cuz they ain't sold here!!!!!! 发布 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Unfair! 一年多以前
darkwave 评论…
Same!!!! 一年多以前
vlkyryexs 评论…
你 could try and buy them in english through the internet, that's what I do. Here in Spain I think that not even Dark Days has been traslated, so I just don't want to waste time x) 一年多以前
AmyofCamelot 说 …
I am dieing here, shall I make a club about Caelan????? Help me! 发布 一年多以前
BookWord123 评论…
Fuck yeah! 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
yep 一年多以前
darkwave 评论…
Yep yep yep :D 一年多以前
AmyofCamelot 说 …
OMD!! :D I saw Derek Landy at an ice rink!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Lucky! :D 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
I agree with 你 but I feel so alone. 你 guys are my only friends... 一年多以前
BookWord123 评论…
Really? Well 你 people on this website are my only ones when im not at school :( 一年多以前
big smile
Mr-Pleasant 说 …
Cant wait for the 下一个 book "Dave"!
Why do 你 think is called Dave? 发布 一年多以前
darkwave 评论…
He´s right i saw the same on a Derek´s blog post! 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
if it is, do 你 think its S.P 给 name? 一年多以前
darkwave 评论…
Its a possibility! 一年多以前
BookWord123 评论…
Maybe... 一年多以前
BookWord123 说 …
I MIGHT BE MEETING DEREK LANDY!!! I<3AM<3SO<3EXCITED 发布 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
cool! where? 一年多以前
darkwave 评论…
Sooooo jealous... :´( 一年多以前
BookWord123 评论…
I no :D 一年多以前
BookWord123 说 …
Hmmm..... Name a club I should make..... 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Caelan 或者 Dusk 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
sanguine luvers 一年多以前
BookWord123 评论…
Yeah 哈哈 一年多以前
BookWord123 说 …
Be the first to 加入 my new club!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Its alled 'Skul Gang' pleaseeeeee 加入 xx
-Megan
发布 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Sure! 一年多以前
cool
skulduggeryfan2 说 …
skulduggery pleasant movie ill be the first to watch it 发布 一年多以前
BookWord123 评论…
你 dont even know when its out in the cinemas :D 一年多以前
heart
ValkyrieCain22 说 …
I think that the Skulduggery Pleasant 图书 are my favourite books, and I've brought every one of them on the first 日 they come out, and I would 爱情 to meet Derek Landy one day.

I certainly hope they are still making the Skulduggery Pleasant movie, I am DYING to see it!!

Anyway....
I do 爱情 Fanpop, I shall make 俱乐部 about Skulduggery Pleasant sometime soon... :) 发布 一年多以前
BookWord123 评论…
2013 D: 一年多以前
darquesse_rox 评论…
I am in 爱情 with the skulduggery pleasant 图书 :) i read them all the time like 100 times each. i cant wait for the movie.. i wish i could play Valkyrie (sigh) 一年多以前
ValkyrieCain22 评论…
i like acting, and I would 爱情 to be in the movie if i got the chance :) 一年多以前
skulgirlchloe 说 …
made a valduggery club now, plz 加入 发布 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Corse! 一年多以前
BookWord123 评论…
Always 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
thnx 一年多以前
BookWord123 评论…
:D A pleasure :D 一年多以前
AmyofCamelot 说 …
Made my Tanith Low club. Rubbish at the moment, but please join! 发布 一年多以前
BookWord123 评论…
Okay x 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
kk 一年多以前
AmyofCamelot 说 …
Hey, do 你 think I should make a Tanith Low club, need others opinions? 发布 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
yes, also im thinkin of doin a valduggery one, opinions? 一年多以前
SapphirePond 评论…
Definitley!!!!!! 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
k then 一年多以前
BookWord123 说 …
Don't 你 think SP is 更多 of a girl's book? 发布 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Kinda.... It does have a HOT skeleton in it 一年多以前
BookWord123 评论…
哈哈 一年多以前
BookWord123 评论…
Why? It is because its based on a girl, has romance in it and is just ore a girls book 一年多以前
BookWord123 说 …
Happy Bonfire night everybody!! :D 发布 一年多以前
BookWord123 说 …
HEYY, EVERYBODY LOOK ON IMAGES, ICONS! THE 'SKULDUGGERY PLEASANT END OF THE WORLD' COVERS ON!!!!! It's my 个人资料 pic :D 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Wonderful cover,love it!´ 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Lov'ing the cover 一年多以前
BookWord123 评论…
Who doesn't? 一年多以前
BookWord123 说 …
Which character doesn't belong in Skulduggery Pleasant? 发布 一年多以前
darkwave 评论…
In our opinions? 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
Kenny, I was a bit annoyed that he found out about magic! Grrrr 一年多以前
BookWord123 评论…
I know! Spoiler!!! But it does make 你 think whats gonna happen is book 7 一年多以前
BookWord123 说 …
I think Skul thinks Valkyrie as a secound chance of parenting. If shes dies, thats it for him, gutted, like Val is replacing his son but will never be the same. So Skulduggery is going to take whatever it takes, sharing the bond more, and exchanging lives. GO FOR IT S!!!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
I agree with your teory but,as 你 say,Val is not his son... 一年多以前
BookWord123 评论…
Maybe, it could all come spilling out when the world is about to end 一年多以前
skulduggeryfan2 评论…
val is a girl she thinks of skulduggery as a magic father figure 一年多以前
amypond509 说 …
I 爱情 Skulduggery Pleasant! Sexy Skeleton!!!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Me too!!! Fuck yeah!!! 一年多以前
amypond509 评论…
Wooooooooo! Wish he was real! I could go out with him! 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
爱情 him.......................................................................................................................... 一年多以前
BookWord123 说 …
Skulduggery+Valkyrie=Valduggery
Skulduggery+Ghastly=Skastuggerly
Skulduggery+Tanith=Talduggerith
Skulduggery+China=Childinery
Skulduggery+Fletcher=Sketchuggery
Valkyrie+Ghastly=Valkstrily
Valkyrie+Tanith=Talkyrith
Valkyrie+China=Valkina
Valkyrie+Fletcher=Flachyrie
Valkyrie+Caelan=Calkyran
Tanith+Ghastly=Ganith
Tanith+China=Chanina
Tanith+Fletcher=Tatcherith
China+Ghastly=Chastny
China+Fletcher=Fliner
Fletcher+Ghastly=Ghefly
Fletcher+Caelan=Flatchan
Tanith+Billy-Ray=Baynith 发布 一年多以前
BookWord123 说 …
Valkyrie+Skulduggery=Valduggery
Valkyrie+Tanith=Valkith
Skulduggery+China=Childuggery
Fletcher+Caelan=Fletchan

Fletcher + Valkyrie = LLOOVVEE <3 发布 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
ghastly + tanith = ganith 一年多以前
Smileygirl244 评论…
<3 isn't it 一年多以前
Smileygirl244 评论…
(soz) Fletch and Val = fletcherie! <3i 爱情 fletcherie 一年多以前
BookWord123 说 …
Why does SP have to only have 7 books, why couldn't it have as much 图书 as Harry Potter has?!?
Wait, does that have 7 图书 或者 8? 发布 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
derek 说 there was going to be 9 图书 一年多以前
superstar510 评论…
Apparently The end of the world is the last book. But I dunno 一年多以前
superstar510 评论…
Apparently The end of the world is the last book. But I dunno 一年多以前
BookWord123 说 …
Do 你 know in the third book and theres a chapter called That First Kiss, what did 你 think? I thought it was Val and Skul. That shows how much imagination I have :) Yeah I liked the idea, VALDUGGERY!
It sounds quite dramatic. 发布 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
same, Like the idea. i was on this thing called fanfiction and 你 write stories and i started doing valduggery stories till the website crashed my computer 一年多以前
BookWord123 评论…
aww thats good. BAD COMPUTER DISSING VALDUGGERY!!! 一年多以前
AmyofCamelot 评论…
LoL! 一年多以前
skulgirlchloe 说 …
what do 你 think will happen in the 下一个 book of SP with china after skul finds out about her secret? 发布 一年多以前
darkwave 评论…
I dont know,but i think Skul gonna forgive her! 一年多以前
BookWord123 评论…
Yeah okay the pain will go away but not fully. 一年多以前
Smileygirl244 评论…
I rekon that they used to be together 或者 something, cos there r SOOOOOOO many hints in book 5&6! X 一年多以前
BookWord123 说 …
Most 或者 lots of 粉丝 of SP will probably disagree with this but why did Derek Landy have to introduce romance? Skulduggery Pleasant (or Val and Fletch) were better without it. All the romance has now 更多 或者 less turned it into a girls book (it kinda already was based on a GIRL) but the Tanith and Billy-Ray flings kinda cute. But what I'm tryna say is romance is in all 图书 these days when its fine without it. SP amazing either way so why all this sloppy stuff??
From your beloved Book Worm xxx 发布 一年多以前
darkwave 评论…
yes i agree but i still like the couple Valkyrie and Fletcher :D 一年多以前
superstar510 评论…
I hate how Sanguine and Tanith r dating. Only coz of the stupid remnant... 一年多以前
superstar510 评论…
I hate how Sanguine and Tanith r dating. Only coz of the stupid remnant... 一年多以前
BookWord123 说 …
Any new's on the film thats supposed to happen this year?? I'm desprate to know!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
The film doesn´t happen :´( 一年多以前
BookWord123 评论…
what?WHAT!!!! 一年多以前
BookWord123 评论…
HMM...either way cool 一年多以前
BookWord123 说 …
For the Skulduggery films:

Readings for Skulduggery Pleasant: Rupert Degas

Valkyrie Cain (Stephenie Edgley): Dakota Blue-Richards

China Sorrows:Katie McGrath (Morgana Pendragon in merlin) 发布 一年多以前
scubawes93 说 …
this book rocksmy wife told me to read it and i dont read 图书 now i cant put it down i cant wait for the new book to come out 发布 一年多以前
darkwave 评论…
I have the 6th book now :)) ahah! 一年多以前
scubawes93 评论…
so do i i just started 阅读 it and im loving it already 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
same, ive read it like 6 times 一年多以前
BookWord123 说 …
The 7th book IS OUT in March 2011!! WOW, I have known since September (says it in the 6th book) and still have not got over it!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
What????????? OMG!!! but everyone says the 7th book is out in September 2012... 一年多以前
BookWord123 评论…
nope it says in book 6 that its out in march but the thing is its the last one :( 一年多以前
skulgirlchloe 评论…
on the 6th book it 说 book 7 will be out on world book 日 2012. I read book 6 like 5 times! 一年多以前
BookWord123 评论…
ive read it three times, book days in march! 一年多以前
amypond509 说 …
Ahhhhhh!!!! I am desparate to tell 你 my Skulduggery secret! Oh well,
did 你 know that they are making the Skulduggery series into a film (directed 由 Steven Speilbeg) OMG!!!!!!!!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
What???????????? OMG!!! im think im gonna DIE!!!! 一年多以前
BookWord123 评论…
i am SOOOO EXCITED!! 一年多以前
BookWord123 评论…
but but im not im just a real big NOT CRAZY 粉丝 that craves for skulduggery pleasant 一年多以前
surprise
darkwave 说 …
OMG!!! I cant believe in the Dark Secret of Lord Vile!
i was shocked when i read that!!! 发布 一年多以前
Mr-Pleasant 评论…
me too! 一年多以前
Mr-Pleasant 评论…
its just can be a lie! OMG! 一年多以前
superstar510 评论…
I was like. Holy Shit. I kept re-reading it to check if I was right 一年多以前
surprise
partypony 说 …
Wait, wait, WAIT! Death Bringer is out?!
Well, it's probably (it IS) out in Ireland... Darn it, I wish I live in Ireland right now... NO ONE SPOIL ANYTHING! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
True :( 一年多以前
BookWord123 评论…
its out everywhere. Even TESCOS!! 一年多以前
darkwave 评论…
no,in Portugal not!!! 一年多以前
BookWord123 评论…
Well, if the book was there and not here I would live there because of the 摇篮 of magic. Londons to overrated 一年多以前
mischievous
Mr-Pleasant 说 …
i 爱情 the series!!! im a 粉丝 number one! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
no the 粉丝 number one is me!!! 一年多以前
superstar510 评论…
I am the #1 fan. Get I right! 哈哈 jks 一年多以前
superstar510 评论…
I am the #1 fan. Get I right! 哈哈 jks 一年多以前
spaddict 说 …
i bet the death bringer is valkyrie's reflection! 发布 一年多以前
ihavemarioparty 评论…
its lord vile he comes back 一年多以前
Marine_Rose 评论…
I think it's Valkyrie who is the Death Bringer with the reflection looking on. This is just a guess though 一年多以前
BookWord123 评论…
its flippin meloncholia St.Clair!! 一年多以前
heart
darkwave 说 …
awsome!!! 发布 一年多以前
Arador 说 …
I think the Death Bringer is either Lord Vile 或者 someone unknown since Valkyrie isn't; Melancholia isn't strong enough. 发布 一年多以前
partypony 评论…
I don't think Lord Vile is the DB... because I read somewhere that says so... something about Lord Vile vs. the Death Bringer. So, just from that statement, we know that Lord Vile is NOT the DB, since he can't really fight himself, hm? Unless I read that wrong, 或者 that person is wrong (was it Landy that wrote that? I forget :P).... Anyway, I think Val really is the DB... 一年多以前
ihavemarioparty 评论…
its confirmed that its lord vile derek landy even 说 一年多以前
BookWord123 评论…
no its meloncholia dumb bows she got scars that give her power like a recharging batterie 一年多以前
partypony 说 …
Fine. Then maybe Melancholia is the Death Bringer.... Naw, I don't see that happening. Maybe it's another new character.
Wait... 你 say that Landy 说 that Val isn't the DB? Technically, Darquesse is a different person... Kind of... Is she? This is really making me curious... 发布 一年多以前
partypony 说 …
Hmm.... Death Bringer... Who could it be referring to? Val 或者 Lord Vile?

随意 thought: hehe their names both start with V... 发布 一年多以前
darkwave 评论…
ahah!! nice observation! 一年多以前
Kandy_Plite 评论…
Naw, Derek says in 'is blog that Val isnt the DB and the DB fights Lord Vile 一年多以前
darkwave 评论…
humm...who could win? DB 或者 Vile??? 一年多以前
big smile
jazminexx 说 …
COMPETITION !!!! drawing 或者 写作 或者 both : link 发布 一年多以前
angry
jazminexx 说 …
please someone make some 更多 测试 问题 !! please someone make some 更多 测试 问题 !! please someone make some 更多 测试 问题 !! please someone make some 更多 测试 问题 !! please someone make some 更多 测试 问题 !! please someone make some 更多 测试 问题 !! please someone make some 更多 测试 问题 !! please someone make some 更多 测试 问题 !! please someone make some 更多 测试 问题 !! please someone make some 更多 测试 问题 !! please make 更多 !!! 发布 一年多以前
PersonFanType 评论…
kk 一年多以前
darkwave 评论…
i agree 一年多以前
heart
darkwave 说 …
if someone stay interessed...visit this site!!!
is awsome!!!

pleasant-net.blogspot.com 发布 一年多以前
jazminexx 说 …
in the 下一个 boook i think lord vile will turn valkyrie into darquess 或者 try to and some thing will happen to the reflecion. it might be darquess because there is some thing wrong with it and it might try to take over valkyries life because it keeps saying things like our parents and i think tanith willl come back atfer gone to nye and then be with in a relationship with ghastly 或者 lord vile will do some thing to her 或者 he will sacrafice him self to bring her back 发布 一年多以前
jazminexx 评论…
and i think caelan will have a fight with fletcher because fletcher finds out aboutt the 吻乐队(Kiss) and i think think fletcher and valkyrir will break up because valkyrie didnt tell him about the 吻乐队(Kiss) but later through the book get back together and cealan stalks valkyrie 或者 sumthing like that 哈哈 i want china and skulduggery to get together 哈哈 一年多以前
emj5 评论…
i think Fletcher would kick Caelans butt & I hope Tanith comes back. 一年多以前
jazminexx 评论…
yh he would 哈哈 and i think tanith does come bk i now how they coudl gett her back 一年多以前
jazminexx 说 …
if your a 粉丝 of Fletcher and Valkyries relationship please 加入
The Valkyrie Cain and Fletcher Renn Club
link 发布 一年多以前
jazminexx 说 …
please someone make some 更多 问题 !! 发布 一年多以前
heart
darkwave 说 …
i 爱情 the skulduggery pleasant series!!!i cant wait for the movie is coming!!! 发布 一年多以前
jazminexx 评论…
samme !! when is the movie coming out 一年多以前
Skyril 说 …
Skulduggery Pleasant pwns all other fiction 图书 :] 发布 一年多以前
skulduggery_SP 说 …
i'm SO CRAZY about Skulduggery Pleasant...and all the books!!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
Me too! 一年多以前
zabby97 说 …
THESE 图书 ARE AWESOME!! I just 爱情 them!!! 发布 一年多以前
darkwave 评论…
me too! 一年多以前
heart
seuris 说 …
OMG! ~ <3 I just stardet read this book and I can say now; I AM TOTALLY 爱情 THIS!!! I cannot wait, when the movie is goming!! ^3^ 发布 一年多以前
shadow962025 评论…
Wow 一年多以前
seuris 评论…
HECK YEAH! 8D......I am already buy same hat like him, to 电影院 xD 一年多以前
shadow962025 评论…
!! 一年多以前
psycokillerlulz 说 …
OMG though, it is so sad about Ghastly and Tanith. I mean, even if they figured out for themselves how to get the remnant out (easy), it is still the fact that Sanguine started dating her, and that would break Ghastly's 心 ( and most likely Sanguine's neck, if Ghastly is feeling vengeful) 发布 一年多以前
zabby97 评论…
totally right, i was seriously about to cry when i read about tanith! :'( 一年多以前
psycokillerlulz 说 …
hey, i know how to get the remnant out of tanith 发布 一年多以前