随意 Wall

显示留言墙纪录 当前 2631-2640 总数 27992

kiss
b4sbigfan 说 …
Before 2010 ends, please tell I 爱情 你 to 15 of your best friends. If 你 fail to do so, 2011 won't be a good 年 for you. So, I 爱情 YOUmy dear friend. ♥ ♥ YES I DO:)))))))) 发布 一年多以前
AlxanderRfan 说 …
Rihanna: Whats my name?
Eminem: Rude boy?
*Rihanna loads shotgun*
Eminem: Im not afraid!
Rihanna: I 爱情 the way 你 lie!

Got it from facebook. :D I thought it was hilarious so I 发布 it here. Yay ! (: 发布 一年多以前
WolfPred 评论…
XD That IS hilarious! 一年多以前
mcrkilljoygirl 评论…
哈哈 一年多以前
xXxMiishelzxXx 评论…
HA HA!!!!!!!! GOOD ONE!!!!!!!!!!! XD 一年多以前
EmzLovesCheryl 评论…
哈哈 一年多以前
PhineasFangirl 说 …
HI PEOPLE! I WILL EAT YOUR SPLEENS! 发布 一年多以前
SarBear1579 评论…
............................ 一年多以前
PftFan99 评论…
i thought zim ate spleens... i guess I was wrong.. haha 一年多以前
big smile
wisegurl 说 …
嘿 people of the world!!!!!!!!! 发布 一年多以前
lmt96 评论…
What up other person of the world 一年多以前
sonofthesea 评论…
do u know were i coul find hecateA? and whatup 一年多以前
wisegurl 评论…
或者 on my profile.. 一年多以前
Lolly4me2 说 …
I woke up 圣诞节 morning and saw I had another dedicated 粉丝 award. I thought it was for the Sebastian Michealis club and flipped out... but it was for the 随意 club. TT__TT Waa... 发布 一年多以前
iluvllllll 评论…
哈哈 wtf 一年多以前
EmzLovesCheryl 评论…
How do 你 actually become a dedicated fan? x 一年多以前
EmzLovesCheryl 评论…
Ok thankyou :) 一年多以前
smirk
MiizLadiDiime 说 …
Im going somewhere special this new year........M&S
(I mean seriously Marks and spencers i could help cracking up when i saw this advert=Wtf) 发布 一年多以前
InvaderStickly 说 …
Just found out if 你 type P) in an im chat it'll 显示 你 something awesome!! 发布 一年多以前
big smile
EmzLovesCheryl 说 …
Rawr. 发布 一年多以前
cmrm 评论…
errrrr. that's 'I 爱情 you' in zombie language 一年多以前
EmzLovesCheryl 评论…
well, yes, im cool like that. :) 一年多以前
EmzLovesCheryl 评论…
^Indeed. :) 一年多以前
zzz
BlackSunshine 说 …
La la la. 发布 一年多以前
heart
wolfgirl985 说 …
I quote, "GIMME THAT DAMN BROWNIE! NOW!!!" 发布 一年多以前
taytayforever 评论…
haha hilarious 一年多以前
falloutboyL 说 …
Has Anyone Noticed? First "Dynamite", then "Firework", THEN "Grenade", what's next? "Nuclear Bomb"? 发布 一年多以前
bingu4 评论…
AGREED! XD 一年多以前
Seastar4374 评论…
哈哈 totally agreed 一年多以前
kristina199848 评论…
ha 哈哈 cool agreed 一年多以前
blush
Bond_Of_Fury 说 …
Okay, I've deleted my 前一个 wallpost, because it was ridiculous. I was having a bad week, and I was taking it all out on the internet(good idea, was it? No, I bet it wasn't). I would like to apoligize for my shit behaviour.

@CornChips: I burst out laughing after 阅读 that comment. 发布 一年多以前
r-pattz 评论…
Seriously, do 你 think anyone gives a shit? 一年多以前
iluvllllll 评论…
O.o? 一年多以前
TeamSongz4eva 说 …
RANDOMIZE ME BABY RANDOMIZE ME!!!!!!!! ^_^ 发布 一年多以前
Annacrombie 说 …
ARE 你 A DINOSUAR RAWR RAWR RAWR! 发布 一年多以前
Alexyss_Cullen 评论…
Im a Ninja Dinosaur!! Raw-yah!!! 一年多以前
smile
LadyL68 说 …
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ✰ ⋯
⋰ ⋮ ⋱
….| _▄▄_
….|.(◑ჴ◑)
….|..▶★◀
…↺(_____)↺
….|(______)
★ ⋰⋱ ★ ⋰⋱ ★ ⋰⋱
☆ Merry Christmas! ☆

Merry 圣诞节 peeps, 爱情 all of u! xx 发布 一年多以前
LadyL68 评论…
& i hope u had a great one :) 一年多以前
Hot_n_cold 评论…
Aww, thats so cute. :) 一年多以前
CornChips 评论…
Merry 圣诞节 ^_^ 一年多以前
tabithasb13 评论…
Merry 圣诞节 to 你 to. :) 一年多以前
chattycandy 说 …
my brothers getting married. he asked today. she 说 yes! 发布 一年多以前
r-pattz 评论…
Tell him I 说 congratulations! :) 一年多以前
chattycandy 评论…
kay i will 一年多以前
chattycandy 评论…
:D 一年多以前
theinnerlight 说 …
link plz look at this and 评论 if u like muse...thx!

~Elida (: 发布 一年多以前
rosepetal16 说 …
i 爱情 justin bieber he is so sexy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
smirk
emilyroxx 说 …
Okay, NOW it's a Merry Christmas! xD 发布 一年多以前
XxEmolovexX 说 …
    ▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀
████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌
▄▄▄▄▄██████████████▀ Spread the fail whale! 8D 发布 一年多以前
dramaqueen00 评论…
哈哈 i will 一年多以前
RpattzGrl 说 …
happy 圣诞节 eve!! ADD ME 发布 一年多以前
r-pattz 评论…
Don't beg for fans. 一年多以前
jklilly56 评论…
i wuld add u but we dont hav all tht in common but Merry Christmass and Happy New Year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 一年多以前
jklilly56 评论…
p.s. nice 图标 一年多以前
laugh
otn04 说 …
As the Holiday Season is upon us, we find ourselves reflecting on the past 年 and on those who have helped to shape our business in a most significant way. We value our relationship with 你 and look 前锋, 期待 to working with 你 in the 年 to come. We wish 你 a very happy Holiday Season and a New 年 filled with peace and prosperity. 发布 一年多以前
AimieDawn 说 …
Please join:
link 发布 一年多以前
tabithasb13 评论…
Joined. :) 一年多以前
xcrazygirlx318 说 …
Merry Christmas!!! xxx 发布 一年多以前
Lolly4me2 说 …
I don't know what the big deal is with getting 支持 for just anything. I'd rather have someone give me a 支持 because they liked my icon, not because I fanned them 或者 I answered their question. >.> 发布 一年多以前
Winxlove 评论…
What are 你 talking about?? 一年多以前
LifesGoodx3 评论…
Same here 一年多以前
Lolly4me2 评论…
@Winxlove: People give out 支持 if 你 become a 粉丝 of them, answer correctly on an Answer, etc. I find it quite annoying. 一年多以前
milkachoco 说 …
Merry 圣诞节 everyone!!!! 发布 一年多以前
tabithasb13 说 …
Merry 圣诞节 everyone! 发布 一年多以前
xXxJDloverxXx 评论…
Merry 圣诞节 to 你 too :) 一年多以前
tabithasb13 评论…
Thanks. :) 一年多以前
InvadaMiz 说 …
ohhhhh....... wuts that?????????? 发布 一年多以前
Irkans 评论…
hmmmmm,a monkey??? IDK. 一年多以前
InvadaMiz 评论…
no not a monkey a key to awesomeness XD 一年多以前
InvadaMiz 评论…
no im being serous 一年多以前
smile
iluvllllll 说 …
I know ya'll have heard this a thousand times but..
Merry 圣诞节 guys (:

…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Merry' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • 圣诞节 . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

-kaliii <3 发布 一年多以前
-RandomChick- 说 …
哈哈 I went on a shopping spree today and started swinging my bags and belting the lyrics to Uptown Girl when we were crossing the road XD 发布 一年多以前
Lizzy-ILoveJB 评论…
LOL! 一年多以前
Twilight_Dream 说 …
I 爱情 Twilight. I bet all 你 anti's are squirming right now. LOL. 发布 一年多以前
maddy982 评论…
haha 一年多以前
cake
JackieSparrow 说 …
Merry 圣诞节 everyone!!!!!!!!!!!!!!!!!
Have a great 日 and a New 年 and all the best for 下一个 year! lol
xox 发布 一年多以前
11jen1026 评论…
你 too :D 一年多以前
iluvllllll 评论…
你 too (: 一年多以前
JackieSparrow 评论…
and 你 TOO!!!!!!!!!!!!!!! 一年多以前
Annacrombie 说 …
YAY! IN ENGLAND ITS OFICIALY 00.44 PAST MIDNIGHT!
HAPPI 圣诞节 EVE EVERYONE!
发布 一年多以前
TditdaCourtney 评论…
Awww....Lucky...! 一年多以前
Annacrombie 评论…
yh its gr8 一年多以前
LadyL68 说 …
i just took a 测试 thingy that "tells u what you're gonna be when u grow up". I got 60% an actress, 20% a singer, 15% a makeup artist, & 5% a prostitute. I'm thrilled about most of these, especially the actress one, exept...prostitute??? wtf??? 哈哈 发布 一年多以前
emilyroxx 评论…
哈哈 一年多以前
Hot_n_cold 评论…
lolz. :) 一年多以前
JackieSparrow 评论…
i so want to do that quiz!!!!!!!!!!!!! where do i find it??? 一年多以前
mischievous
11jen1026 说 …
at 日 i cry at night i smile 发布 一年多以前
tongue
emilyroxx 说 …
IT ISN'T 圣诞节 YET!!! IT'S NOT EVEN 圣诞节 EVE!!! WHAT ARE YA'LL THINKING? 发布 一年多以前
Monrose 评论…
Ever heard of time zones...? 一年多以前
emilyroxx 评论…
But time zones can only change up to 24 hours, and 圣诞节 eve is tomorrow, so there's no possible way it could have been 圣诞节 anywhere in the world this morning. 一年多以前
Monrose 评论…
I wasn't ironic... I AM mad... 一年多以前
hakadoshi12345 说 …
merry 圣诞节 !!!! 发布 一年多以前
heart
AnimeFan66 说 …
Merry 圣诞节 everyone! I hope ya'll have the best holidays this year. :) 发布 一年多以前
hotice 说 …
merry 圣诞节 everybody 发布 一年多以前
g4eva 评论…
thx and to u too :D 一年多以前
reb1009 说 …
Everyone listen up Lets see if we can get into
the newspaper for this. On feb 22 let's everyone wear a blue
衬衫 to support our troops I don't care what shade of blue it is If
your a kid pas this along to all your 老友记 If 你 go into a chat room tell everyone there to tell their 老友记 If your an adult pas this to all your 老友记 And tell everyone at work about it Mark your calendars for feb 22 blue 衬衫 日 Lets go down in history for this keep posting it! 发布 一年多以前
redshortee 评论…
But why Feb 22? 一年多以前
reb1009 评论…
idk i just got a 电子邮箱 from my 老友记 friend and it 说 feb22. probly cuz its in 2 months so 你 can get it to 更多 ppl 一年多以前
reb1009 评论…
your welcome 一年多以前
emilyroxx 说 …
"Axe is better then perfume because girls are SUPPOSED to smell good, so perfume kind of smells average; but guys aren't expected to smell good, so Axe smells better. That's why I wear it."
-Krista 发布 一年多以前
freya-the-cat 说 …
toilet paper 发布 一年多以前
iamagagamonster 说 …
随意 student: Teacher! i need a pencil!
随意 teacher: wat u need is a life! 发布 一年多以前
WolfPred 评论…
XD 一年多以前
Hot_n_cold 评论…
xD 一年多以前
tabithasb13 评论…
哈哈 xD 一年多以前
smirk
annabell123 说 …
how many push ups can u do????????????1-5 u wont find 爱情 5-10 u might find 爱情 10-15 或者 更多 people should be chasing u!lolzzzzzzzzz! im really bored! 发布 一年多以前
iamagagamonster 评论…
as many as i want! (no 更多 than 30, i get tired) 一年多以前
LunaAcores94 评论…
Only can do 20!! 一年多以前
annabell123 评论…
wolfpred thats not pathetic! 一年多以前
wink
annabell123 说 …
randomness!i cant do 1 push up!not lying! 发布 一年多以前
laugh
silverlocket 说 …
…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Merry' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • 圣诞节 . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥ 发布 一年多以前
swiddlewiddle 评论…
that's really cool!:D 一年多以前
silverlocket 评论…
:D thanks 一年多以前
-RandomChick- 说 …
Why does it say (In the Chat Box) 潮流粉丝俱乐部 \/ And then Buddies \/ WTH! I feel like I'm living in another dimension :P 发布 一年多以前
-RandomChick- 说 …
YAY! Snaps for me! I havn't been of FaceBook all 日 XD 发布 一年多以前
star88 说 …
they dont have a life so some of them want to 星, 星级 fights i dont see why but tht life 发布 一年多以前
hmmm
Hot_n_cold 说 …
你 know what I don't get? A lot of Bieber haters complain that he has to many 粉丝 in his club, yet a bunch of people that says that they hate him are in his club. 发布 一年多以前
TayTayBieber 评论…
ikr i don`t get people like that. 一年多以前
Hot_n_cold 评论…
Yeah ikr? I mean almost ALL of his haters I go to there 个人资料 to 报道 them if they 说 anything really mean of were upsetting 粉丝 and 或者 Just to talk to them on there wall. And almost all the time I see that there in his club! 一年多以前
Hot_n_cold 评论…
think me...but i'm not sure. 哈哈 一年多以前
hsyw 说 …
I found Bella Thorne on here (: 发布 一年多以前
heart
wolfgirl985 说 …
RAWR!! 发布 一年多以前
justliveitlive 评论…
BOOM BABY! 一年多以前
wolfgirl985 评论…
XD :P 一年多以前
-RandomChick- 评论…
RAAAAAAAAAAAAAWR! :P 一年多以前
meh
Wana-b-Bella 说 …
there r some thing that a girl just does not want to know 发布 一年多以前
-RandomChick- 说 …
STUPID CANDLE! 你 GO BYE BYE NOW! :P 发布 一年多以前
Spi_Kat_Penguin 评论…
Haha 一年多以前
laugh
ShadowFanGrl331 说 …
I LIKE CATS!! MEOW!!! 发布 一年多以前
shiriny 评论…
me too!!! <3333 一年多以前
Crazy_NarutoKid 评论…
me 2:) 一年多以前
-RandomChick- 评论…
ME 4! 一年多以前
ShadowFanGrl331 评论…
I LIKE THEM CUZ THEY R CUTE AND FLUFFY!!!! X3 一年多以前
sunny
shiriny 说 …
Hi everyone!

would 你 like to be a 粉丝 of my spot???
(you dont need to)

www.fanpop.com/spots/shiriny

Btw ☆ Merry 圣诞节 every one! ☆
发布 一年多以前
smile
shiriny 说 …
Dog picture contest 由 "sellybiebz4ever"
(the winner gets props)

link 发布 一年多以前
-RandomChick- 说 …
I wish it was the same time in every country! screw the solar system! :P 发布 一年多以前
shiriny 评论…
Oh so do I.... 一年多以前
shiriny 评论…
what time is it there right now? 一年多以前
-RandomChick- 评论…
哈哈 :D 一年多以前
-RandomChick- 说 …
This is a glass of care > \_/ Oh! look it's empty! :O 发布 一年多以前
briabria32 评论…
哈哈 显示 my bro this 一年多以前
-RandomChick- 说 …
I luh - luh - looo - Nah I can't say it :P 哈哈 发布 一年多以前
EminemAddict09 说 …
es54drtyhok;'
发布 一年多以前
-RandomChick- 评论…
*Nods* Nice... 一年多以前
EminemAddict09 评论…
i know 一年多以前
cool
phoebepurple 说 …
ummmmmmmmmm BOB!
发布 一年多以前
-RandomChick- 评论…
BILL! 一年多以前
shiriny 评论…
Bee! 一年多以前
phoebepurple 评论…
糖果 一年多以前
munrolover 说 …
cheese!!!!!!!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
shiriny 评论…
with butter! 一年多以前
ShadowFanGrl331 评论…
ME LIKE CHEESE! 哈哈 一年多以前
kristina199848 评论…
爱情 it lol! 一年多以前
MOLLYMAYJR 评论…
and crackers 一年多以前
smile
FanaticBella 说 …
this spot is cool . 发布 一年多以前
shiriny 评论…
*the best spot in the world* 一年多以前
evanescence881 评论…
omg bella thorne!!!!! 一年多以前
shined555 评论…
嘿 i saw 你 at shake it up 一年多以前
heart
mcrkilljoygirl 说 …
who like chocolate???? I Doo :D 发布 一年多以前
MJangellover 评论…
Me too!!! 一年多以前
phoebepurple 评论…
ME!!!!! 一年多以前
shiriny 评论…
And me!!!!! 一年多以前
big smile
Wana-b-Bella 说 …
i cant wait to go see the harry potter movie w/ my boyfriend 发布 一年多以前
-RandomChick- 说 …
It's like, quarter to five (am) and I'm not tired and I don't want to go to 床, 床上 cuz My hairs all sexy and smooth! :P 发布 一年多以前
WolfPred 评论…
XD 一年多以前
Wana-b-Bella 评论…
nice!!! 一年多以前
-RandomChick- 评论…
Thank 你 ;) 一年多以前
big smile
anna_bella_duff 说 …
Remember to follow Hilary Duff on Twitter 发布 一年多以前
big smile
runofan1 说 …
cuz baby ur a firework come 显示 em wat ur worth
baby ur a firwork let ur colours burst
*sees people staring*
srry

like the 4th of july

哈哈 me nd ma friend just started 唱歌 that in french at the 最佳, 返回页首 of our voice we didnt get in triuble tho cuz we have a nice teacher 发布 一年多以前
-RandomChick- 评论…
哈哈 I 爱情 THAT SONG! 一年多以前
runofan1 评论…
same i was listenin to it so why not put it i the 墙 thingy 一年多以前
randomer123boo 评论…
one of the best songs ever <3 x 一年多以前
mischievous
Wana-b-Bella 说 …
I am the devils daughter!Muwahahahahaha!!! 发布 一年多以前
-RandomChick- 评论…
NO! I AM! :P 一年多以前
Wana-b-Bella 评论…
noo i am!!!! 一年多以前
-RandomChick- 说 …
why are 你 pplz still in skwl! I'm on skwl holidays for like, 8 weeks! :O 发布 一年多以前
runofan1 评论…
u lucky thing i only get 2 weeks :( 一年多以前
-RandomChick- 评论…
I know :( haha! JKS :) 一年多以前
anna_bella_duff 评论…
LUCKY 一年多以前
-RandomChick- 评论…
I know :) 一年多以前
anna_bella_duff 说 …
HILARY DUFF RULES
< - - - - 发布 一年多以前
r-pattz 评论…
The old Duff is better than the new one, though. 一年多以前
Braniac2 说 …
this page is awsome 发布 一年多以前
DxCFan123 说 …
I'm trying to get 25 粉丝 由 Dec. 25 (X-mas day) please help me! If 你 粉丝 me, I will 粉丝 你 back and give 你 a 支持 发布 一年多以前
lolibarbie 评论…
i'll 粉丝 you:D 一年多以前
jackie12 评论…
ill 粉丝 u tio';) 一年多以前
Fallintomyarms 说 …
VOTE MCR!!! link 发布 一年多以前
mcrkilljoygirl 评论…
Voted a lot of times XD 一年多以前
Fallintomyarms 评论…
Hehe yay! 一年多以前
Jessicaflin 说 …
Pie! 发布 一年多以前
iamagagamonster 说 …
ridiculose things girls fall for:
twilight
justin bieber
费雷德 figglehorn 或者 watever his lastname is
taylor lautner
hello kitty
animated characters who are supposaly hot (even thogh they're just paper)
cody simpson
harry potter (idk the actors name)
tom felton 发布 一年多以前
iamagagamonster 评论…
i forgot robert patterson 一年多以前
lafunky 评论…
热门男人 一年多以前
tabithasb13 评论…
Justin Bieber and Cody Simpson. <3 一年多以前
invadercalliope 说 …
hai 发布 一年多以前
mcrkilljoygirl 评论…
helo 一年多以前
Irkans 评论…
waz up 一年多以前
-RandomChick- 说 …
Bored of being Bored? Yep, definitely :P 发布 一年多以前
iluvllllll 评论…
True 一年多以前
blush
demigod258 说 …
MY CHICKEN FARTED
发布 一年多以前
iluvllllll 评论…
*faints* 一年多以前
R33n33sm3 评论…
:))))) 一年多以前
mcrkilljoygirl 评论…
哈哈 一年多以前
lafunky 评论…
aawww 一年多以前
heart
JStewartFan 说 …
I want my 心 back 发布 一年多以前
iluvllllll 评论…
<3 there 你 go (: 一年多以前
Ryoga_Rocks 评论…
(>^.^)><3 一年多以前
JStewartFan 评论…
Yes,thank 你 all,now i feel whole again :) 一年多以前
mischievous
Wana-b-Bella 说 …
i like.... 南瓜 pie!!! 发布 一年多以前
R33n33sm3 评论…
<3<3 一年多以前
hellokitty911 说 …
i like cheese and 比萨, 比萨饼 发布 一年多以前
zzz
mcrkilljoygirl 说 …
omg im soo bored :/ 发布 一年多以前
ackena45 说 …
this isnt 随意 but do anyone wants to 加入 my club??link 发布 一年多以前
r-pattz 评论…
No. 一年多以前
justliveitlive 评论…
What exactly is it about? 一年多以前
ackena45 评论…
meenies! its a movie allbout sharpay 一年多以前
heart
rAsberrStrarS 说 …
MERRY 圣诞节 EVERYONE !!!!
SPREAD THIS 2 THE PEOPLE 你 CARE ABOUT XX 发布 一年多以前
MJangellover 评论…
merry 圣诞节 一年多以前
xxXsk8trXxx 说 …
Fun fact: When police broke into the house of a notorious Brazilian drug lord (who's name I will not mention), they found a Justin Bieber mural on his wall. 发布 一年多以前
-Alohomora- 评论…
My 日 has just been made. :D 一年多以前
Shepard14 评论…
*laughing hysterically* 一年多以前
CHERRY111898 评论…
哈哈 XD 一年多以前
Jessicaflin 说 …
嘿 你 guys if Miley cyrus and lord voldemort have a baby that would be an insult. to lord voldemort!

发布 一年多以前
zanhar1 说 …
Well Im off to go on my vaction see 你 in a week. 发布 一年多以前
Kiana-M-McMahon 评论…
bye 一年多以前
CutiegirlXtreme 评论…
bye 一年多以前
Movie_BUFF024 评论…
Have fun (: 一年多以前
cake
Winxlove 说 …
♥♥Happy birthday sis!♥♥ 发布 一年多以前
zzz
iluvllllll 说 …
If boredom would kill, I'd be dead ages ago..*sigh* 发布 一年多以前
r-pattz 评论…
If 你 don't want to be bored, 你 could write my history essay for me! :D 一年多以前
zanhar1 评论…
me too 一年多以前
sami-Q8 评论…
哈哈 一年多以前
silverlocket 说 …
GUESS WHAT GUYS?!?! It's a week until Christmas! 发布 一年多以前
iluvllllll 评论…
YAY! 哈哈 一年多以前
R33n33sm3 评论…
I knoww:D cant wait for christmas:D:D:D 一年多以前
Winxlove 评论…
I know and I can't wait!!!! 一年多以前
Jessicaflin 评论…
I know what i got already a laptop! 一年多以前
cake
shiriny 说 …
A spot made 由 me.join if u'd like!

link 发布 一年多以前
meh
Winxlove 说 …
omg,fanpop is so boring right now...are all sleeping,to school,shoping,something? :(
bhh... 发布 一年多以前
MJangellover 评论…
I'm free!!! 一年多以前
zanhar1 评论…
Im going on vacation 一年多以前
Jessicaflin 评论…
Oh imm not that bored 一年多以前
angry
Sugartooth900 说 …
EVERY GUY WITH HOT LONG HAIR ALWAYS CUT IT FOR NO APPARENT REASON!!!! 发布 一年多以前
silverlocket 评论…
... 一年多以前
r-pattz 评论…
Lol. 一年多以前
Sugartooth900 评论…
No like 名人 like cut their pretty hair for nothing! 一年多以前
E-rock 说 …
600th 粉丝 would be cool. 发布 一年多以前
silverlocket 评论…
What the Zuko made 你 say that? 一年多以前
iluvllllll 评论…
你 already have it.. 一年多以前
r-pattz 评论…
^ Because of this post. @silverlocket: He was just asking for someone to 粉丝 him. 一年多以前
E-rock 评论…
Yup. 一年多以前
big smile
Metallica1147 说 …
I'm Metallica1147 and I approve this message...KAZOOS RULE! :D 发布 一年多以前
GwenHeather 评论…
IKR 一年多以前
laugh
mcrkilljoygirl 说 …
i 爱情 fail pictures there soo funny :D 发布 一年多以前
justliveitlive 说 …
你 know what I dislike? When I see ellipses after someone types something. I believe it to be kind of rude. Like when someone types "ok..." Really now? 你 couldn't just stop at one period, 你 just have to put two more? 发布 一年多以前
r-pattz 评论…
I do that! D: 一年多以前
cmrm 评论…
me too... 一年多以前
justliveitlive 评论…
Oh my, the first time? I'm quite strange, I believe. 一年多以前
anna_bella_duff 说 …
< - - - - 发布 一年多以前