随意 Wall

显示留言墙纪录 当前 1341-1350 总数 27986

XxKeithHarkinxX 说 …
Breaking your toe really hurts T~T 发布 一年多以前
OmegaLeader 评论…
Ouch! 一年多以前
SuperSonicGirl 评论…
owzzzzzzz 一年多以前
simpleplan 评论…
I broke my toe just last 年 :P 一年多以前
BlindBandit92 说 …
I swear Razor keeps treating me like a tsundere girl in a romantic anime. >.> Doesn't matter if he still comes back. We all just need to 报道 him. 发布 一年多以前
BlindBandit92 评论…
Razor btw is another one of Ati's aliases. 一年多以前
majinbuu 评论…
I know that guy he made many accounts 一年多以前
majinbuu 评论…
Well that´s the last one 一年多以前
laugh
NellLovetCarter 说 …
Yay! I won the alphabet pic contest round F!:D 发布 一年多以前
dragonchick 评论…
Yay! Go you! 一年多以前
NellLovetCarter 评论…
^thanks<3 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
Wowowowowo, I can't leave 你 guys, even if I tired. 发布 一年多以前
tokidoki123 说 …
In my vocabulary glossery in my science book..It has the definition for "Sexual Reproduction".
...
Wtf science book 发布 一年多以前
trainofdoom82 评论…
Well did 你 want it to substitute the word 'fucking' instead? 一年多以前
tokidoki123 评论…
Suprisingly,I might be 更多 comfortable. 一年多以前
big smile
wantadog 说 …
This conversation literally just happened. They didn't even know I was in the room XD

Person 1: "I think he's depressed."
Person 2: "Why?"
Person 1: "All he does is stay in his room!!"
Person 2: "Stays in his room....with the computer....and the TV....and the silence..."
Person 1: "Ya!"
Person 2: "He's not depressed, he's in heaven." 发布 一年多以前
Dreamtime 评论…
hahaha xD 一年多以前
NinjagoAnime 评论…
He he 一年多以前
missracoon 评论…
xD lucky you. 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
Omg, 潮流粉丝俱乐部 sucks ._.

Bye guys e_e 发布 一年多以前
NinjagoAnime 评论…
Bye. 一年多以前
90sfan 评论…
See ya. 一年多以前
SuperSonicGirl 评论…
well then 一年多以前
Rainsky57 说 …
JOKE!!!!!

你 were just interneted!!! 发布 一年多以前
polarwagon15 说 …
[DATA EXPUNGED] 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
I HATE 你 GUYS! WHY DID 你 MAKE ME MAKE A TUMBLR? IT"S TOO ADDICTING WHY GUYS WHY!? 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
It's fun, ._. 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
and follow emh if chu do e_e 一年多以前
EvilPineapple 评论…
tumblr is really addictive and 你 can become 更多 envolved in fandoms and thats why Iam hardly on here anymore :) 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
Soo... I made a tumblr...

._.

e_e
link 发布 一年多以前
Panda-Hero 评论…
While we're advertising 一年多以前
Panda-Hero 评论…
link 一年多以前
BlindBandit92 评论…
@Whoran ROFL 一年多以前
Tdwtrockz 说 …
since i have 6th period pe i like to ask people what im doing today for pe
so today i was at school and i asked a dude and he said:" Fencing with Noodles"
Who knew he was talking about the swimming tubes
哈哈 i thought he was talking about 拉面 :) 发布 一年多以前
majinbuu 评论…
Lolz 一年多以前
wantadog 说 …
Note: Do not piss off Herbie. He will f*** 你 up. 发布 一年多以前
ConnerandTravis 评论…
I will trust 你 on this 一年多以前
girsmurf22 评论…
xD 一年多以前
Dreamtime 说 …
Jailhouse Rock 发布 一年多以前
HousesCane 评论…
I prefer Heartbreak Hotel :) 一年多以前
Dreamtime 评论…
k ^.^ 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
Out of all my pairs of converse, my dog decides to pee on my white ones.

e_e 发布 一年多以前
HousesCane 评论…
Damn, that sucks! I could never live without my Converse. 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
^same here, e_e 一年多以前
laura199627 说 …
I'm on my school's computer xD 发布 一年多以前
flippy_fan210 评论…
wow. my school computers block fanpop. 一年多以前
smile
shiraz97 说 …
plz plz 加入 my club just 加入 if u even dont know 韩流 plz link 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
No. 一年多以前
Mrs-X 评论…
No. 一年多以前
polarwagon15 说 …
Don't hate the ponies, hate the bronies. 发布 一年多以前
girsmurf22 评论…
amen 一年多以前
MarineHolocaust 评论…
agreed 一年多以前
tokidoki123 评论…
indeede 一年多以前
itsTayTay 说 …
what do 你 call an alligator in a vest?
an investigator 发布 一年多以前
Bond_Of_Fury 评论…
Lol. Clever. ;) 一年多以前
wantadog 说 …
*Has insomnia*
*Turns on TV*
*Sees Herbie is on in 5 minutes*
WIN!!!! 发布 一年多以前
cyrus498 评论…
i have insomnia too 一年多以前
ChesterBeningtn 评论…
. 一年多以前
tongue
Mindless_Luv 说 …
At the moment........
VERY bored 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
Canadians, are sooo a race~

I don't know what 你 guys are smokin' but they are~~~~ 发布 一年多以前
majinbuu 评论…
Yup indeed they are 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
You came into my life, 你 opened up my eyes, my heart, my jealousy you're the thing that matters most to me, there's nothing but 你 and I 发布 一年多以前
girsmurf22 评论…
What song is that? :') 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
^You and I 由 Keith Harkin, 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
Sweet, and Ikr C: 一年多以前
_________ZIM___ 说 …
So i see THIS is the revolting human club my mate has noise tubed so fondly of.... 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
I say your girsmurf22. 一年多以前
_________ZIM___ 评论…
eh?! WHAT?! how could u speak of the almighty ZIM AS HIS FEMALE COMPANION?! 一年多以前
invaderTak625 评论…
who thought 你 had a mate? who cares... im shur she will dump u 哈哈 >=) 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
I feel like killing something, so I apologize ahead of time for any inappropriate behaviour. 发布 一年多以前
amzel 评论…
O.o 一年多以前
simpleplan 评论…
As long as 你 do not kill me were good xD 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
Okay C: *puts Joker costume on* 一年多以前
heart
KohakuJSMA 说 …
VOTE 10, PLEASE!!!

link 发布 一年多以前
x-Yumi-x3 评论…
That's cheating, Is it? 一年多以前
KohakuJSMA 评论…
how? i'm supposed to do this. it says so on the 'site! 一年多以前
x-Yumi-x3 评论…
It srsly says ask, for people to vote for you? As if anyone would ever get famous off of that site. 一年多以前
KohakuJSMA 评论…
-_- 一年多以前
TotalDramaDoll6 说 …
im eating a popsicle slowly if yah, catch my drift ;) 发布 一年多以前
MarineHolocaust 评论…
no 一年多以前
BlindBandit92 评论…
Yep I get it. I am pretty sure every pervert get it as well. 一年多以前
emimc 评论…
Ur such a perv 一年多以前
TotalDramaDoll6 评论…
@emimic i no XD @blind yep, it was good. :) @marine realy marine, realy? 一年多以前
Dreamtime 说 …
school
school
school
school
school
school
school
questions
oh god
shut up 发布 一年多以前
Shadowmarioking 评论…
oh look a post dealing with school what a contradiction 一年多以前
girsmurf22 评论…
amen @dreamtime 一年多以前
Mrs-X 说 …
Just watched the season finale of True Blood. Holy shit. 发布 一年多以前
tokidoki123 评论…
Seriously. 一年多以前
Mrs-X 评论…
I'm sirius 一年多以前
meh
LaurenJasmine 说 …
I want a BF so flipping bad! I want one that'll, always be 由 my side, always there for me, never cheat on me, one that loves me for real, etc... 发布 一年多以前
cullenROCKz 评论…
:) If only... 一年多以前
LaurenJasmine 评论…
If only...what? I am so confused! :/ 一年多以前
LaurenJasmine 评论…
Really??? If 你 actually did...Who? Sonic? 一年多以前
Apple7029 说 …
Haaay. Add me if 你 爱情 me. lmaaao.
I 爱情 being random... :* 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
No. 一年多以前
HousesCane 评论…
Nope! 一年多以前
simpleplan 评论…
^ xDD 一年多以前
GoldnSnitch_96 说 …
Missing some of the people on this club D':
If anyone here even remembers me any more, and wants to talk with me please go right ahead and message me :>
rarely get to catch up with old 随意 members any 更多 D': 发布 一年多以前
fireyes 评论…
oh yeah....thats happening in the 超能英雄 of Olympus club too some know it (im talking to 你 connerandtravis,) and its sad but ya know thats where the saying comes from; out with the old in with the new. and ya know im a nebie according to LC but at least i saw what it was like before all of the newbies came and well i feel ur pain. 一年多以前
ConnerandTravis 评论…
你 know 你 don't have to bring me up in the conversation fireyes 一年多以前
MrsPinkiePie 评论…
u bumhole 一年多以前
izzysawsome 说 …
SO MANY MEMES SO LITTLE TIME!!!!! :D 发布 一年多以前
kowalkielol 说 …
i just 爱情 how this club is so organized! everything is in order and not at all random. I think everyone should try to make their lives as organized as this, 你 know, for educational purposes. 发布 一年多以前
MarineHolocaust 评论…
wh 一年多以前
GoldnSnitch_96 评论…
lolorginised. It's completely random...you want organised? Go to reddit. That's organised. Everything has a specific sub-reddit. This shit is just all over the place. 一年多以前
kowalkielol 评论…
ha, this was a joke XD 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
There is something wrong with me, I barely ever laugh, I don't give a shit about other peoples feelings 或者 my own really, and I enjoy stalking things e_e 发布 一年多以前
DreamyMuffin 评论…
I barely laugh too and enjoy stalking things also so I don't see how there's anything wrong with that...but the part about not giving a shit about other peoples feelings and your own sounds like there is something wrong. xD 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
^aYay I'm not alone, and yeah that part worries me 一年多以前
mischievous
shiraz97 说 …
嘿 ijust wanna congratz realmadrid for wining super 帽 we 爱情 u real madrid hate u messi ur NOT the best player in the world for this 年 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
Wtf ._. 一年多以前
shiraz97 评论…
hehe 一年多以前
Mrs-X 评论…
Can't tell, haven't seen the game... 一年多以前
wantadog 说 …
They shouldn't put the ' button so close to the enter button........... 发布 一年多以前
jakesgirl1 说 …
man this guy @ my school looking gud wit his new hair cut i thought he was a new student ..btw to all 你 guys out there who thing 你 can aks 2 girls out because your so despite, then 你 need to sit down somewhere and get your head together and notice tht they will find out 2 way 或者 another btw if 你 dont get it then listen up GIRLS DONT LYK IT WHEN 你 ACT DESPITE AND ASK 更多 THAN 1 GIRL OUT AT THE SAME TIME..FYI GIRLS LYK 2 FEEL SPECIAL AND NOT LYK ANOTHER 1 OF THE GIRLS...im done 发布 一年多以前
POPclogger216 评论…
Those girls must really be hard working, finding out two ways 或者 another... Most only find one. 一年多以前
jakesgirl1 评论…
ok yeah i spelled things wrong my b... I when i type fast i miss spell things ......in my opinon i would think tht in a realationship every girl would want to feel special in their realationship and not lyk the other girls... if while in a realationship 你 want to feel accomplished then whatever idc... but the girls ik would want tht guy to treat them speacial and not lyk the other girls... again i say im done 一年多以前
jakesgirl1 评论…
when i * 一年多以前
wantadog 说 …
Me: Messing with Rubik's Cube.

Brothers: "Trying to figure it out?"

Me: *Completes the Cube*

Brothers: link

Me: link 发布 一年多以前
crying
amzel 说 …
My mom says she doesn't want me on pop anymore, so most likely I'm only gonna be on on the weekends from now on guys.
Good bye all my fellow poppers!
I shall see 你 on Friday (maybe)! 发布 一年多以前
BlindBandit92 评论…
I see. Well that sucks. Seeya later then. 一年多以前
amzel 评论…
I know so now I have to wait till the weekends so i can sneak my computer to my room. 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
HKSJ:LKJSLHBPISKL: WIFEY NO ;-; DON"T MEAN MEH D: 一年多以前
simpleplan 说 …
PS. The bird bites. 发布 一年多以前
emimc 说 …
嘿 wassssup peoplezzz, can u please b a 粉丝 of me??? O-0 发布 一年多以前
emimc 评论…
I 心 cheesecake!!!! 一年多以前
emimc 评论…
And of course Josh hutcherson 一年多以前
emimc 评论…
Thankzzzzzz 一年多以前
xoro 说 …
helllo worllld...:D i am new to fanpop...help me 由 being my fan..:) 发布 一年多以前
alxxfa 评论…
hi zau! 一年多以前
alxxfa 评论…
you've finally made it here! 一年多以前
EpicEmo440 评论…
Okay. 一年多以前
EvilPineapple 说 …
I have 69 fans

Iam so mature 发布 一年多以前
rileyferguson 评论…
i have 140 一年多以前
missracoon 评论…
I just check my page and turns out i have 444 fans, time sure does fly... 一年多以前
prophet69 评论…
Iseewhatyoudidthere 一年多以前
EvilPineapple 评论…
69 hehehe 一年多以前
BlindBandit92 说 …
嘿 Avenger 粉丝 and Black Widow fans. 你 wanna see something good? Then go here.

link 发布 一年多以前
BlindBandit92 说 …
I wish Avengers never got 流行的 because now 你 have even 更多 stupid asshole 粉丝 who don't shit baout the comics yet still they give their stupid ignorant stupid. I hate alot of people. I really fucking do. The Avengers fandom is going to turn into alot of stupid fangirls claiming how they know the characters but when they talk to a comic expert they don't. And they call some of them useless!!

How the fuck is Black Widow useless 或者 sexist? GOD!! >.> 发布 一年多以前
BlindBandit92 评论…
"They gve their stupid ignorant opinions" "Shit about the comics" Black Widow is useless? Tell me how BEING A 最佳, 返回页首 NOTCH spy indicate uselessness? 或者 how does being efficient with 枪 indicate uselessness? It doesn't. 一年多以前
simpleplan 评论…
I wish Harry Potter never got 流行的 :P 一年多以前
BlindBandit92 评论…
^Thank you. Someone else who understands.. 一年多以前
polarwagon15 说 …
War were declared. 发布 一年多以前
Tdwtrockz 说 …
Cheesecake 发布 一年多以前
90sfan 评论…
That.Was.The.Greatest.Thing.Ever. 一年多以前
Whoran 说 …
If 你 still continue to complain, dwell on your dislike of, and make fun of Justin Bieber/Twilight, 你 are the definition of lame and immature; no matter how much 你 try to convince yourself otherwise.
It's been years, get over it(and yourselves. You're not funny anymore.) 发布 一年多以前
BlindBandit92 评论…
Agreed. I may dislike Twilight but it's pointless to dwell. Oh 你 might wanna put other stuff in that category. Such as Hannah Montana,most mainstream things,etc 一年多以前
Whoran 评论…
I don't like Twilight either, but all the people that still go "LOL VAMPRITES DONT SPARKEL xDDDDDDDDDDDDD!11! COMEDY" are the scum of the internet. 一年多以前
Mrs-X 评论…
@DreamyMuffin xD xD good 一年多以前
SamsDarkSide 说 …
Follow me on Tumblr c:
link 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
No. 一年多以前
springely 评论…
No... 一年多以前
SamsDarkSide 评论…
Ok, sorry to inconvenience everyone. 一年多以前
fireyes 说 …
I was swinging the bat trying to the pinyata,well I had a blindfold on and I was disey and I staggered then I hit my brother where the light don't shine;
Another reason to like baseball bats 发布 一年多以前
flippy_fan210 说 …
why hello C@#$SUCKERS! what a wonderful 日 for F@#$ING wouldn't 你 say? 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
Well, I just drew female/males asian/european Keith ._.

e_e I might 上传 it of chu want 发布 一年多以前
flippy_fan210 评论…
sure. 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
Otay *runs a gets camera* 一年多以前
Mrs-X 说 …
This freakin spot keeps spamming my 更新 -.- 发布 一年多以前
DreamyMuffin 评论…
Tell me about it. ._. 一年多以前
flippy_fan210 评论…
that's exactly why i didn't 粉丝 it. 一年多以前
Mrs-X 评论…
^dude, I forgot about it! I just need to unjoin... Thanks 一年多以前
flippy_fan210 说 …
weary travelers red and blue, shall i sing a F@#$ for you? 发布 一年多以前
Edvine2 评论…
Sure, why the F&)@ not? 一年多以前
flippy_fan210 评论…
too late, for i have just begun. with a tweedle C@#$ and a tweedle B@#%S! 小马 sparkles, bubble gum. BUTT NAZI @$$ THUNDER PUBIC HAIR CHODE DOUCHE IN MY MOUTH! XD 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
I made my bff irl watch Gangnam Style. and she kept saying "open condom style" e_e 发布 一年多以前
flippy_fan210 评论…
哈哈 一年多以前
BlindBandit92 评论…
"facepalm" 一年多以前
meh
Bond_Of_Fury 说 …
嘿 guys, check this out, sh*t's crazy. Yukari says: taste the rainbow.

link 发布 一年多以前
BlindBandit92 评论…
哈哈 I saw that one. Man that was a sight to see. ^^ 一年多以前
simpleplan 说 …
I have got my first job interview in two days I am really nervous. 发布 一年多以前
BlindBandit92 评论…
You'll do well simple. I know 你 will. So don't be so nervous alright? ;) 一年多以前
simpleplan 评论…
Thanks Blind x3 一年多以前
simpleplan 评论…
^ Will do thanks X3 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
Good morning fellow randomers~

What brings 你 to this shit hole today~? 发布 一年多以前
Mrs-X 评论…
Boredom... always boredom... 一年多以前
jessy_an 评论…
it's night here 一年多以前
DreamyMuffin 评论…
Boredom,just as Mrs-X said. 一年多以前
TotalDramaDoll6 说 …
KATY PERRYS ON THE RADIO 唱歌 TEENAGE DREAM! YAY! XD 发布 一年多以前
EclipseShadow 评论…
Good. :) 一年多以前
POPclogger216 说 …
Looking at the trolls that inhabit here now, I kinda miss the ones like IStillKillU... 发布 一年多以前
smile
fireyes 说 …
嘿 just put up a new 论坛 hope y'all like it. 8D 发布 一年多以前
Mrs-X 说 …
Funny, the extremely few times I've been drawn to start listening to pop 音乐 along with the usual old rock, it was because of Justin Bieber... That last album "Believe" sounds actually great for a pop album! And I'm not necessarily talking about Boyfriend 或者 As long as 你 爱情 me. 发布 一年多以前
Alaa1999 说 …
I feel ...... RaNdOm O.o 发布 一年多以前
laugh
mostar1219 说 …
你 WANNA DO FAT JOKES? ALRIGHT!! YOUR MOTHER'S SO FAT THE 婊子, 子 NEED A THOMAS GUIDE TO FIND HER ASSHOLE!!!! Eddie Murphy is KILLING IT!!! 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
你 need 更多 drugs. 一年多以前
mostar1219 评论…
why do 你 say that? 一年多以前
fireyes 评论…
yo mamas so fat she is the biggest loser! heh i no horrible 一年多以前
Rainsky57 说 …
so have any of 你 guys read dipper goes to 塔科, 炸玉米饼 钟, 贝尔 发布 一年多以前
tokidoki123 评论…
of all the fanfictions i have read just no 一年多以前
MarineHolocaust 评论…
yup 一年多以前
8theGreat 说 …
When words fail, the middle finger speaks. 发布 一年多以前
majinbuu 说 …
Princess Bubblegum:All we need is 3 helping voulnteers to 移动 with LemonGrab
*All all the candy* No no we won't 移动 in
LemonGrab: UNACCEPTABLE!!!!!! 发布 一年多以前
8theGreat 评论…
ADVENTURE TIME! 一年多以前
8theGreat 评论…
Did that air already? :I I wanna see it really bad. 一年多以前
majinbuu 评论…
That sucks i don't cuz they're using the tv T-T 一年多以前
imnotakitty 说 …
kitten fight!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
Lt_Kowalski 说 …
If 你 have the time to hate and bring others down, then I don't have the time to be your friend.. 发布 一年多以前
Skiparah 评论…
Wise words :] 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
I hate my computer T~T 发布 一年多以前
simpleplan 评论…
All it needs is a hug :P 一年多以前
imnotakitty 评论…
exactly it needs a hug 一年多以前
chillyneon 说 …
The internet is trying to make a new tradition! I heard it on youtube!
On March 25 everyone, everyone will wear green and drink coke, for the youtobe 显示 Eddsworld. Sounds a lot like St.Patricks day, but whatever! 发布 一年多以前
Shadowmarioking 评论…
Dude I think you're late on this. 一年多以前
chillyneon 评论…
.__________. 一年多以前
alzaska 评论…
Can i ask u what is that line for>? 一年多以前
chillyneon 评论…
It's a face 一年多以前
TotalDramaDoll6 说 …
MY LIL SIS IS SO ANNOYING! I KEEP TRYING TO DRAW AND EAT FRIES BUT SHE KEEPS TAKING A BUNCH OF MY FRIES AND SNAPPING MY COLORED PENCILS! WAT DO I DO? MAYBE I SHOULD JUST PUT HER BACK TO BED. SHE WOKE UP AND 小时 以前 TO GET A GLASS OF WATER BUT ENDED UP STAYING UP. HER BEDROOM IS 下一个 TO MOM AND DADS SO THEY WILL HEAR HER GET UP. 发布 一年多以前
TotalDramaDoll6 评论…
my parents come get her in the morning and will see her like that and she will say i did it. 一年多以前
TotalDramaDoll6 评论…
its already morning anyways. 一年多以前
Mrs-X 说 …
That awkward moment when le teacher asked for 1 200 words... and you're on your way to 写作 2 500 at least... and 你 don't want to 删除 any part of it... Dammit. 发布 一年多以前
Mrs-X 评论…
1 190 words! Thank God :D 一年多以前
BlindBandit92 评论…
^FUCK THE HELL OFF asshole!. Get your 屁股 off this site 你 demented prick. Go fuck your mother. 一年多以前
BlindBandit92 评论…
(To anyone that sees this. I was not talking about Mrs-x. I was talking to someone else but he got reported.) 一年多以前
Mrs-X 评论…
Hahaha! Right, it seems a bit rude now that his 评论 disappeared xD xD 一年多以前
LaurenJasmine 说 …
Am I pretty? 发布 一年多以前
LaurenJasmine 评论…
(Look at some of my Pictures...I have some Pictures of me...) 一年多以前
iluvmykitty 评论…
interesting 评论 but...u look pretty 一年多以前
LaurenJasmine 评论…
Why, thank you, Jade...:) 一年多以前
polarwagon15 说 …
Please guys, whatever it is 你 masturbate to, keep it to yourself. 发布 一年多以前
DreamyMuffin 评论…
XDDD 一年多以前
tokidoki123 评论…
Amen~ 一年多以前
TotalDramaDoll6 评论…
have u noticed that all of seffro's pics r of either cartoon 动物 of some kind, 或者 cartoon 动物 of some kind in porn? its pretty wierd........... 一年多以前
polarwagon15 说 …
Ze goggles 发布 一年多以前
Mrs-X 说 …
Anyone else wants to write an essay on Aristotle? Let's do it together! Only 400 words left :D :D :D 发布 一年多以前
Mrs-X 评论…
Fuck, what's a mimesis again? 一年多以前
wantadog 说 …
That moment when your entire family goes out and doesn't tell you. 你 come out to a empty house and call your parents.

That awkward moment when they respond with "Oh, shoot!" *voices in background* "Honey, we forgot one!" 发布 一年多以前
Paige_Kess 评论…
xD 一年多以前
Mrs-X 说 …
Was working when some guy comes to me and goes "Hey! How are you? ...At what time do 你 finish working?"

What? No, just no.

... 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
xD 一年多以前
heart
KohakuJSMA 说 …
MY LATEST QUIZ!!! please rate "like" & comment! 发布 一年多以前
jeniffer2200 说 …
I just received a virus from Facebook. WTF? No 更多 脸谱 for me... 发布 一年多以前
trainofdoom82 说 …
Look at that booty. 显示 me the booty.
Gimme the booty. I want the booty.
Back up tha booty. I need tha booty.
I like the booty. Oh, what a booty.
Shakin' that booty. I saw tha booty.
I want the booty. Lord, what a booty.
Bring on tha booty. Give up tha booty.
Lovin' tha booty. Round booty.
Down for tha booty. I want tha booty.
Huntin' tha booty. Chasin' tha booty.
Casing tha booty. Gettin' tha booty.
Beautiful booty. Smokin' booty.
Talk to tha booty. 更多 booty.
发布 一年多以前
Shadowmarioking 评论…
你 write like Edgar Allen Poe. 一年多以前
polarwagon15 评论…
My eyes are blinded from the veil of tears rushing down my eyes. 一年多以前
trainofdoom82 评论…
U guis nu, I'm blushing. 一年多以前
girsmurf22 说 …
Dafaq is with these trolls... 发布 一年多以前
InvaderJazmine 评论…
WHY DID I SIGN IN?????!!!!!!!! 一年多以前
Dreamtime 说 …
UGH... Damn Glitch -_- 发布 一年多以前
sick
XxchyxX 说 …
Freaked out..kinda of grossed out.my two 猫 are doing it on my 床, 床上 Dx 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
MY Xx's!!! HOW DARE YOU, SHAME SHAME SHAME~ 一年多以前
XxchyxX 评论…
Wait what?? Now I'm confused. 一年多以前
tieless4ever 评论…
Chy ,XxKeithHarkinxX is pretty much the original one with the Xx in the name 一年多以前
loudhappy 说 …
don’t worry about it. i’m not the easiest to talk to at first but once we get comfortable hopefully things will be better 发布 一年多以前
big smile
mangamoo01 说 …
Drinking 可乐 out of a wine glass, yep I'm special 发布 一年多以前
loudhappy 评论…
i can’t draw hearts 一年多以前
seffro 评论…
like a boss 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
It seems like some users don't know they can 编辑 their answers.

They correct their spelling via 评论 instead of actually changing it ._. 发布 一年多以前
loudhappy 评论…
Be careful maybe he'll try to make 你 jelly... -_- 一年多以前
KohakuJSMA 评论…
i know, right? *like!* 一年多以前
big smile
wethesones 说 …
粉丝 these pages!!!!!^^ the best 韩流 girl group ever! The most 流行的 too<3 (these 链接 are the same group)

link

link 发布 一年多以前
loudhappy 评论…
*brings the popcorn* haha:3 一年多以前
VipSoneJack 评论…
加入 Fanytastics too! ^^ 一年多以前
flippy_fan210 说 …
am i the only one who can't see pics on this site? O.0 发布 一年多以前
loudhappy 评论…
Nope. I’m just 展示 someone’s 橙子, 橙色 around, hoping the police won’t get me when they find out I 偷了 it. 一年多以前
Edvine2 评论…
An I the only one that can't get a 墙 post in? 一年多以前
Edvine2 评论…
评论 seem to work... 一年多以前
gamergal 说 …
嘿 should i change my 个人资料 picture? 发布 一年多以前
coriann 评论…
um...maybe :P it's really up to 你 一年多以前
coriann 评论…
嘿 i think the little guy is kinda cute :P 一年多以前
loudhappy 评论…
I kind of really want to be your friend but I don't know how to start an interesting conversation with 你 :( 一年多以前
rainy
coriann 说 …
R.I.P Clay, my beautiful crayfish died tonight, his name was Clay, i miss him :( 发布 一年多以前
gamergal 评论…
:( im so sorry... my ur 鱼 rest in peace 一年多以前
coriann 评论…
thankyou gamergal *hugs u* 一年多以前
coriann 评论…
thx Felix :( 一年多以前
helloyellow250 说 …
哈哈 i am juping out of controol o.0 发布 一年多以前
xwolf19 说 …
i just got a hilarious prank call about how disturbing my lawn chairs were!XD 发布 一年多以前
legend_of_roxas 评论…
it wasn't a prank o.o 一年多以前
coriann 评论…
lollies! ^ ^ 一年多以前
xwolf19 评论…
well im pretty sure it was cuz i dont have lawn chairs and they 说 the chairs gave children nightmares. puls im pretty sure it was my friend cuz it sounded like her. 一年多以前
cake
carsfan 说 …
It`s my 17th birthday today! ^_^ 发布 一年多以前
trainofdoom82 评论…
Congratulations u beautiful soul. 你 are now of age in most American states. 你 can now legally have sex. Oh happy day~ 一年多以前
carsfan 评论…
^Oui! :) Thx guys! ^^ 一年多以前
Mrs-X 评论…
@coriann, yep 你 did! Thanks :) 一年多以前
Teawanee 说 …
Last night i was holding my pet mouse, and my dad was playing a trivia type game.and a 问题 about mousetraps came up. I tried to cover my mouse's ears. I thought it was funny. 发布 一年多以前
Humphry-Real3 评论…
哈哈 一年多以前
crying
blazingbronze 说 …
I'm crying. I'm so sad right now. :"( 发布 一年多以前
loudhappy 评论…
Yo, dawg to some ghost call yo name too 一年多以前
trainofdoom82 评论…
^ 你 ever just sit and think about your life choices...? 一年多以前
loudhappy 说 …
seriously everything i'm pretty sure i don't go an 小时 without being reminded of you. 发布 一年多以前
laugh
TotalDramaDoll6 说 …
YELLOW SUBMARINE REMAKE!
WE ALL LIVE IN HOMER SIMPSONS YELLOW ASS, HOMER SIMPSONS YELLOW ASS, HOMER SIMPSONS YELLOW ASS! OH WE ALL LIVE IN HOMER SIMPSONS ASS, AND IT STINKS ALL UP IN HERE!
B-B-B-BEATLES SONG! TOTALLY 随意 SHIT RITE THEIR! 发布 一年多以前
girsmurf22 评论…
*rage face* dafaq did i just read? xDA 一年多以前
TotalDramaDoll6 评论…
learn how to say somthing else then dafaq did i just read dude, its getting old. :| and u didnt have to read it, that was ur choice. 一年多以前
TotalDramaDoll6 评论…
and asking u somthing deep will make u feel better? 一年多以前