随意 Wall

显示留言墙纪录 当前 1041-1050 总数 27995

JefftTheKiller 说 …
Sup guys? 发布 一年多以前
Bluekait 评论…
Jeff! How are you? 一年多以前
JefftTheKiller 评论…
Good 一年多以前
Laxus_Dreyar 评论…
*Q* 一年多以前
jessy_an 评论…
ceiling! 一年多以前
BenderIsGreat34 说 …
Gareth Bobby Fergison 发布 一年多以前
big smile
Laxus_Dreyar 说 …
MINHO HO HO HO HO HO.......I WANNA PARTY AND BULLSHIT AND PARTY AND BULLSHIT!!!!RAGE PARTY ANYONE?! 发布 一年多以前
Slender-Man 说 …
I see there was a troll ... i missed it 发布 一年多以前
Bluekait 评论…
Yep, an annoying one too 一年多以前
Slender-Man 评论…
I can agree wth that 一年多以前
HierOfTsar 说 …
I miss the old users. 发布 一年多以前
Mrs-X 评论…
Are 你 an old user with a new account? (Just wondering since I haven't seen 你 before) :) 一年多以前
Holyshitwtf 评论…
Here since 2008 but i erased spme of my accounts 一年多以前
Laxus_Dreyar 评论…
2011 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
i've basically 给 up on 90% of the people here 发布 一年多以前
Mrs-X 评论…
Am I in the lucky 10% ◕‿‿◕? 一年多以前
Marcileonna7 评论…
Just playing along... :P 一年多以前
monkeyrockla 评论…
unu am i part of the 10%? 一年多以前
cloudy
KohakuJSMA 说 …
BULLIES ARE...

punks
losers
wannabes
brats
spoiled kids
bored people
gossipers
envious
haters
racists
evil
ruthless
disrespectful
careless
low-lives

sometimes, misunderstood... 发布 一年多以前
Shadowmarioking 评论…
no not just sometimes misunderstood do 你 have any idea where the majority of problems arise from. guess, go ahead. MISUNDERSTANDING. punks and losers are misunderstood at times in their lives, and in some cases shunned 由 the world. a wannabe wants to be a part of a fad, but is labeled a wannabe for "not trying hard enough" 或者 "not being the real deal". but hey, i'm avoiding the real fucking problem. the fact that 你 would stoop so low as to call these people names like so many of them do to others REALLY shows how 你 handle the situation. how about 你 NOT stoop to their level, pick yourself up, and and keep moving forward. it's certainly fucking easier than carrying hatred around. because guess what that can lead to?! BULLYING 一年多以前
KohakuJSMA 评论…
not all the time, though! 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Correct. 一年多以前
monkey
ppgcowgirl 说 …
Fanpop: What happens when 你 get a bunch of teenagers that don't know each other together without parental supervision 发布 一年多以前
KohakuJSMA 评论…
uh... 一年多以前
BenderIsGreat34 评论…
My friend 你 just summed it up..! 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Uh... 一年多以前
Laxus_Dreyar 评论…
XD 一年多以前
polarwagon15 说 …
Hating on something 流行的 is the most unoriginal and unfunny way of trolling. 发布 一年多以前
KohakuJSMA 评论…
yup 一年多以前
BlindBandit92 评论…
THANK 你 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Yup. 一年多以前
Laxus_Dreyar 说 …
PARTY AND BULLSHIT AND PARTY AND BULLSHIT!!!!! 发布 一年多以前
Yuki_Takahashi 评论…
Too much 糖果 一年多以前
Laxus_Dreyar 评论…
STFU 一年多以前
Laxus_Dreyar 评论…
PARTY RAGE!!! 一年多以前
shadowwolf1 说 …
ah summer time,the time of very painful headaches and droughts and the annoying heat, and the annoying flys, and annoying sweats, and everytime 你 stink cause of the heat and sweat, 你 might want to pack deodorant with 你 everytime, even when 你 are asleep 发布 一年多以前
shadowwolf1 评论…
ITS DRIVING ME CRAZY,and those are the reasons why i hate summer time 一年多以前
shadowwolf1 评论…
good thing that my ac makes my room fell like winter 一年多以前
KohakuJSMA 评论…
y'all are like my sister! XD 一年多以前
dovesjacob4ever 说 …
Have 你 ever been bitten 由 a 草 snake?!!!!!!!!!?????????????????!!!??? 哈哈 发布 一年多以前
hetalianstella 评论…
I have~ 一年多以前
shadowwolf1 评论…
yeah but their bites are not posionous its just painful 一年多以前
AlOoOosh 评论…
Nope O_o 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
I have too, at my Grandma's once, it hurt 一年多以前
laugh
Laxus_Dreyar 说 …
嘿 GUYS I THOUGHT OF SOMETHING FUNNIER THAN 24!!!!! 发布 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
哈哈 what is it? 一年多以前
Laxus_Dreyar 评论…
25!!!!!!! 一年多以前
Laxus_Dreyar 评论…
I dunno... 一年多以前
Laxus_Dreyar 说 …
I WANNA PARTY AND BULLSHIT AND PARTY AND BULLSHIT!!!!!!! 发布 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
XD 一年多以前
Laxus_Dreyar 评论…
AND I JUST PARTIED YESTERDAY!!!!!! 一年多以前
alismouha 说 …
Is this site still alive? 嘿 where's the Meebo?! 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Deleted forever.... 一年多以前
jessy_an 评论…
Sadly... 一年多以前
KohakuJSMA 评论…
:'< 一年多以前
jessy_an 说 …
April coming!!! 发布 一年多以前
shadowwolf1 评论…
where going backwards in months 一年多以前
KohakuJSMA 评论…
someone's name? 一年多以前
jessy_an 评论…
下一个 year! 一年多以前
jessy_an 评论…
XDDDD 一年多以前
zzz
101trx 说 …
ah well...i'm going to bed. it's after 3 in da morning here. tis was an interesting night on 潮流粉丝俱乐部 right peeps? again, @loveyou nice one! it was kinda funny but wicked intertaining to watch. now...i'm prpbably gonna have a michael myers dream since i just watched halloween. G' nite guys. =) 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Goodnight :v 一年多以前
Mrs-X 说 …
After 阅读 many 评论 about how much everyone here is happy that summer finally arrived, I can't help but think there's nothing different between summer and winter, you'll still all spend your days inside, in front of your computer... 你 fanpoppers!

Not criticizing, just sayin 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Yaaaaaa I totally agree well my summer is over :3 And I spent all my summer here. 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
... 哈哈 一年多以前
loYol 说 …
I hate it when the 随意 club turns into a fucking drama 发布 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Me too. 一年多以前
Doctor_Donna 说 …
ever notice how almost every troll targets summer?? i think its just me but bleh 发布 一年多以前
applejackrocks1 评论…
Ya.. It's unfair for her :/ 一年多以前
Doctor_Donna 评论…
unfair haha 一年多以前
loYol 说 …
there is a stupid fucking fly in my room driving me fucking crazy -.- 发布 一年多以前
Holyshitwtf 评论…
Theres a cockoroach at my bathroom flying 一年多以前
loYol 评论…
cockroaches can fly 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
I had a cricket in my room last night. 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
i think 更多 people hate me because of tonight hahah fml. 发布 一年多以前
Shadowmarioking 评论…
psst buddy lemme let 你 in on something if someone honestly decides to hold some form of hatred on 你 thats their fucking choice for expending energy in such a way but 你 dont have to feel sorry 或者 bad about it at all. like if anything own that shit go all out on that never stop being true to yourself follow ur dreams mkay ollies out 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
^you're the best okay 一年多以前
Shadowmarioking 评论…
^thank 你 i try uvu 一年多以前
polarwagon15 评论…
we will always 爱情 u 5eva so dont worry 一年多以前
smile
shadowwolf1 说 …
after from catching kyrem and heatran now i am catching mesprit i already caught it but i keep restarting cause i want shiny 或者 a mesprit with good stats 发布 一年多以前
shadowwolf1 评论…
but the mesprits i keep catching and have a battle with are not regular mesprits O__O 一年多以前
shadowwolf1 评论…
哈哈 i caught mespirt in a pokeball in one try :3 just that it wasnt in full heath -_- 一年多以前
shadowwolf1 评论…
ok 一年多以前
surprise
CMxJ2xKA_L0Ve 说 …
I made a wrap. What did I miss? 发布 一年多以前
shadowwolf1 评论…
just look trough all the 评论 we made 一年多以前
angelic
BlindBandit92 说 …
I think I've already 说 this but I am going to say this again I hate people. I really really really hate people. V.V 发布 一年多以前
ben14delas 评论…
How come? 一年多以前
Sinna_Hime_chan 评论…
I agree BB. I do NOT like people and some days I REALLY REALLY do not like! I may 爱情 persons 或者 humanity but "people" are stupid, sheep, and suck!" 哈哈 so I get ya! 一年多以前
DarkCruz360 评论…
True so true some people are just stupid really I seen them and it just pathetic 哈哈 XD 一年多以前
ben14delas 说 …
A bunch of baby ducks send'em to the moon soda machine that doesn't work, send'em to the moon. 发布 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
哈哈 一年多以前
shadowwolf1 评论…
哈哈 你 got that from regular 显示 the episode the power 一年多以前
dovesjacob4ever 说 …
Question:
Which song did this line come from?
"We'll be runnin down the 街, 街道 yellin 吻乐队(Kiss) my ass!" 发布 一年多以前
shadowwolf1 评论…
i do not know 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
We are never growing up~ Avril Lavinge 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
I mean, Here's to never growing up* sorry. 一年多以前
smile
shadowwolf1 说 …
i am crying tears of joy :') i can tell 你 why if 你 want to know 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Sure :) 一年多以前
shadowwolf1 评论…
ok on pokemon i just caught a kyurem and a heatran, at first they fainted,now i get a 秒 try(no hacks), i caught kyurem in a heal ball in critcal heath 一年多以前
shadowwolf1 评论…
now i am having a baattle with mesprit 一年多以前
Holyshitwtf 说 …
I'm using Internet Explorer, hope this 评论 isn't too late,
Half-Life 2 confirmed 发布 一年多以前
shadowwolf1 评论…
皮卡丘 一年多以前
jessy_an 评论…
Where's google?.... 一年多以前
polarwagon15 评论…
as much as i fucking hate that joke now, iseewhatyoudidthar.jpg 一年多以前
laugh
ryanscupcake39 说 …
how many blonde/fat kid moments can a person have in life??? answer: unlimited if that person is me. #lol #stupid #idjuts
...am i right? 发布 一年多以前
ben14delas 说 …
Okay guys did 你 finish setting up camp? 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
What? 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Same as Jessy, What?? 一年多以前
smile
johnnydlover 说 …
Disney's The Lone Ranger World Premiere Livestream
link 发布 一年多以前
lakershia 说 …
WHO ISNT A MORNING PERSON WTF 发布 一年多以前
ryanscupcake39 评论…
guilty...*ashamed face* 一年多以前
jessy_an 评论…
I'm morning person on holidays! 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Uh, it depends. 一年多以前
dovesjacob4ever 说 …
Well I'm staying here guys, I'll just talk to my 老友记 on chatzy, I feel torn apart right now... 发布 一年多以前
angelic
AlOoOosh 说 …
If 你 want your dreams to come true , so 你 just need to wake up !. 发布 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Lol, cool. 一年多以前
meh
xXxJDloverxXx 说 …
Those bloody 评论 on Youtube:
"You're 阅读 this " - Yes I am 阅读 this...
"You didn't notice there wasn't a #4" - Yes I did.
"You're smiling" - No I'm not f**king smiling because I've seen this a Billion times before, so shut up. 发布 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
哈哈 XD 一年多以前
cool
edwardrobertcul 说 …
Summer 2013: No school. Sleepovers. Tanning. Beaches. Water fights. Tank tops. Flip flops. Lemonade. Summer romances. Sunglasses. Taking Pictures. Late nights. Bikinis. Ice-cream. Memories. Warm air. Camps. Short shorts. Sleeping in. Summer Breeze. Tan lines. Belly tops. Sand castles. Long hair. Mud fights. Bonfires. Slushies. Pool parties. Sun kissed hair. Palm trees. Barbques. Blue skies. Hot guys. Concerts. Make it count!!

Found this 2day.... what do u guys think? waiting 4 comments...:) 发布 一年多以前
Ayumi-Matsuki 评论…
你 forgot the "sitting infornt of the computer and doing everything 你 did before just without school"thing. 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Awesome! XD 一年多以前
ryanscupcake39 评论…
agree, lol:) 一年多以前
edwardrobertcul 评论…
haha right... the computer....!!!!;) 一年多以前
sunny
Ayumi-Matsuki 说 …
North West was the first child of Kanye and Kim. One 年 later, there will be a child named East. Following that year, a child will be born named South. Finally, a 年 afterward, West West will be born. The children will become the guardians of their respected cardinal directions, forming together to create the compass of destiny that will lead us all to eternal life. 发布 一年多以前
Ayumi-Matsuki 评论…
As it was written it shall be done... 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Yup. 一年多以前
jessy_an 说 …
What time is it? 发布 一年多以前
stellamusa102 评论…
Chicken Time 一年多以前
ben14delas 评论…
Adventure Time 一年多以前
jessy_an 评论…
HSM dude 你 kidding me....? 一年多以前
heart
Dreamtime 说 …
<3

link 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
嘿 guys, guys, guys could 你 all do me a huge favor and use male pronouns when referring to me 或者 whatever. please ad thank you. 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
and* 一年多以前
jessy_an 评论…
Okay dude. 一年多以前
hetalianstella 评论…
Sure ^ ^ 一年多以前
spongefan612 评论…
Okay :) 一年多以前
polarwagon15 说 …
Scientists in 日本 had researched and have made meat and 牛扒, 牛排 out of human feces. Brings a new meaning to the term "Eat shit" 发布 一年多以前
egyptprincess7 说 …
I'm really upset. I have been trying to get in contact with the "Turtles-R-Us" store to buy myself a 龟, 海龟 and its stuff but the 商店 won't open. D: 发布 一年多以前
polarwagon15 评论…
Try their sister store, tortoises r us 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
My old friend Lily, was obsessed with turtles: ) 一年多以前
Holyshitwtf 评论…
I wonder if they are expensive 一年多以前
Mrs-X 评论…
Omg polar I'm dying 一年多以前
polarwagon15 说 …
For fuck's sake they just made a Kidz Bop version of Thrift Shift....why.png 发布 一年多以前
Shadowmarioking 评论…
-10/10 dont even click play to listen to it 一年多以前
heart
dovesjacob4ever 说 …
你 guys are all pretty awesome! No you're a Phizza! Even the troll! 你 all make me feel at 首页 and welcome! Like a great big family! Thank 你 all!
PS. Lol, Phizza means awesomer than awesomeness can ver be! :D 发布 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Trolls* and I don't mean that to be offensive. 一年多以前
jessy_an 评论…
Lololololololol hiiiiii 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Hi: ) 一年多以前
big smile
supremsailor62 说 …
Again! :D
Can u imagine an imaginary menagerie managing an imaginary menagerie?


Hello Y'all ! Sup?
#Iambored =_=
发布 一年多以前
Whirlwind586 评论…
...dare I ask? 一年多以前
jessy_an 评论…
Manager :V 一年多以前
reck_angel 评论…
haha 一年多以前
polarwagon15 说 …
Man Passion Pit is such a great band. 发布 一年多以前
smile
ben14delas 说 …
Hello Everyone I'm New here So what's up? 发布 一年多以前
polarwagon15 评论…
The ceiling #sooriginalnonotreallyishouldgokillmyself 一年多以前
shadowwolf1 评论…
nothing 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
YAY!!!!! Alex!!!! 一年多以前
Turtles-R-Us 说 …
Everyone plz help my friend Imma_WALRUS a guy named Paul and some one named polar wagon aare cussing her and bullying her and making fun if her! Ppl lie so do not believe them and do judge me ok ease I know what it right from wrong! 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Paul isn't a bad guy -.- Imma_WALRUS should stop replying back ignorance is much much much better than giving a duck.... 一年多以前
polarwagon15 评论…
^ No just stick with the reporting stuff, besides making multiple accounts is tougher now because of anti spam verfications from Gmail and Yahoo, 一年多以前
NewBoyz231 评论…
哈哈 two accounts. 一年多以前
jessy_an 说 …
你 CRY 你 CRY 你 CRY 你 ALL CRY X( *onions* 发布 一年多以前
ben14delas 评论…
嘿 Jessy I 加入 this club how are you? 一年多以前
happygirl22 评论…
Hello! :3 一年多以前
jessy_an 评论…
Hi! 一年多以前
Holyshitwtf 说 …
They are gonna remastered 鸭 Tales 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
OoO 一年多以前
polarwagon15 评论…
Reason why the song git stuck in my head 一年多以前
dovesjacob4ever 说 …
Hey, um, I might come here permanetly, because on the A&O club I only have a couple of 老友记 who want me there so...
Would 你 guys accept me if I came here? 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Hmmm why are 你 asking? just enter and kick the club.... 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
Okay : ) 一年多以前
rileyferguson 评论…
Sure. Only if 你 加入 my club, rileyferguson and 评论 on the stuff there 一年多以前
polarwagon15 说 …
I'm really fucking sad that I missed the troll 发布 一年多以前
Holyshitwtf 评论…
Know that feeling bro 一年多以前
Turtles-R-Us 评论…
Why unsaid u missed yourself u r the troll 哈哈 lower u have no 老友记 一年多以前
Holyshitwtf 评论…
Oh god your right 哈哈 一年多以前
Holyshitwtf 说 …
The 食物 pyramid is a 三角形, 三角 We eat Illuminati. The 最佳, 返回页首 of the 食物 pyramid is Sweets,fats, Oils. The 最佳, 返回页首 of Illuminati is the all seeing eye sweets, fats, oils are bad for you, which makes the all seeing eye bad. Coincidence? I think not. Sweets, fats, oils is 3 words Half life 3 conf.....nvm 发布 一年多以前
hetalianstella 评论…
...What is with 你 and this illuminati conspiracy stuff? >.< 一年多以前
Holyshitwtf 评论…
Joke 一年多以前
polarwagon15 评论…
Yep 一年多以前
cool
animega 说 …
I got bored waiting for SNK episode 12... and i 爱情 being 随意 ;) 发布 一年多以前
unbreon505 评论…
me too i 爱情 being 随意 一年多以前
animega 评论…
haha! me too!! :) 一年多以前
unbreon505 说 …
i got a joke whats in saturday 发布 一年多以前
unbreon505 评论…
sat(turd)ay cause the word turd is in it 一年多以前
shadowwolf1 评论…
哈哈 i get it 一年多以前
dovesjacob4ever 评论…
I'll probably be here too soon... 一年多以前
Shadowmarioking 说 …
sometimes i look around at the posts and 评论 on this fucking club and compare it to how much i actually say about and realize that i could really say some (possibly) mean, truthful things to some people but something keeps stopping me from doing so
sometimes i wish it didn't 发布 一年多以前
Hamuko 评论…
same 一年多以前
sick
Otaku_Girl4890 说 …
青柠, 石灰 Wheat Thins taste AWFUL!!!! EW EW EW EW EW!!!!!! Last time I eat healthy American crackers, EWWWW! 发布 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
THIS GAY 吻乐队(Kiss) 发布 一年多以前
unbreon505 说 …
summer time , yeah yeah, luvin the summer time 发布 一年多以前
TomboyYaoiFan56 评论…
...... I don't like summer. It's too hot and it's boring. 一年多以前
Marcileonna7 评论…
I don't like things that end. Don't start thinking about this comment, you'd never get it if 你 aren't me because its totally different than what 你 think. 一年多以前
Leo_Shiro 评论…
I'm usually too cold, so I 爱情 warmth. 一年多以前
chuckylover911 说 …
I'll give 你 5 支持 in echange 你 sign this petition: link 发布 一年多以前
polarwagon15 评论…
hmmm, nah 一年多以前
Bluekait 评论…
I did so. Child's Play is an awesome movie. 一年多以前
polarwagon15 说 …
I missed the fucking troll, the one thing that could've sparked my interests. 发布 一年多以前
Holyshitwtf 评论…
I think she will come back 一年多以前
TARDIS-Granger 评论…
i hope so 一年多以前
Holyshitwtf 评论…
What the fuck is Moho 一年多以前
polarwagon15 说 …
ZUCKERBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
polarwagon15 说 …
I see that this summer season the Spurs....couldn't handle the Heat. 发布 一年多以前
jessy_an 说 …
Why the heck ihateyouall is deleted? X( 发布 一年多以前
happygirl22 评论…
Awwww the troll is deleted? The troll was very entertaining. :( 一年多以前
unbreon505 评论…
i agree it was very entertaining 一年多以前
MattTheLynxX 说 …
I'm hardly ever on this club... I forgot why I am never here... however I remember now why: This club has a troll infestation.XD

Well, at least it isn't as bad as /b/. 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Good trolls are fun :3 一年多以前
Holyshitwtf 说 …
The troll is gone 发布 一年多以前
MattTheLynxX 评论…
Huzzah. 一年多以前
jessy_an 评论…
Nu. 一年多以前
Imma_WALRUS 评论…
No the troll is 你 the heck I am not a troll u are starting it u little shit 一年多以前
Holyshitwtf 评论…
哈哈 你 spamming 一年多以前
egyptprincess7 说 …
So,I messed a troll coming on here. Damn... >.<
Oh well. I guess I should have been on here...2 hours ago. 发布 一年多以前
applejackrocks1 评论…
Don't worry, I got in here 30 分钟 ago. This troll thinks he's the boss. He's pretty funny, trying to 显示 everyone he's boss. *evil laugh* 一年多以前
jessy_an 评论…
Pffft she'll be back tomorrow :D 一年多以前
tongue
shadowsgirl252 说 …
Jeez... I log onto here, and I see some major trollin? When did this happen...? :o 发布 一年多以前
happygirl22 评论…
Like 4 hours ago......But this troll is pretty funny though! 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
this evening, it was rather entertaining tbh. 一年多以前
jessy_an 评论…
IT WAS AMAZING! 一年多以前
happygirl22 说 …
Did anyone get a 帽 called summer solstice? I did. 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Yup. 一年多以前
XxKeithHarkinxX 评论…
Yup, because, tomorrow is the first 日 of summer (for me anyways, it's really a matter of timezones so if 你 live on the eastcoast it's already summer) 一年多以前
Marcileonna7 评论…
Me too 一年多以前
jessy_an 说 …
Meebo gone 随意 on :3 发布 一年多以前
sini12 评论…
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 一年多以前
jessy_an 评论…
Yeahhhhhh <3 一年多以前
sini12 评论…
it really sucks<33 一年多以前
jessy_an 评论…
What.......? 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
Trolls always remind me why i hate 90% of the regular users here. 发布 一年多以前
monkeyrockla 评论…
Agreed 一年多以前
TARDIS-Granger 评论…
I 秒 一年多以前
polarwagon15 评论…
fucking yes 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
I miss having trolls in random. I always found them rather entertaining. 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Ain't 你 got one now? 一年多以前
doremirocker 评论…
I remember that one troll that was like 7 years old and 提交 a whole bunch of 随意 问题 back in early 2012. XD 一年多以前
monkeyrockla 评论…
Ah that was the worst one 一年多以前
duncanlovR 说 …
Here's a riddle: how can 你 have any 布丁 if 你 don't eat yer meat? 发布 一年多以前
unbreon505 评论…
? 一年多以前
duncanlovR 评论…
It's a reference, but I was curious to see what 回复 I'd get. 一年多以前
unbreon505 评论…
ok 一年多以前
jessy_an 评论…
1st I'll eat my pie :P 一年多以前
unbreon505 说 …
please join( tinychat.com/jkmv0) 发布 一年多以前
unbreon505 评论…
AND DONT CLOSE MY 视频 一年多以前
chuckylover911 说 …
Can everyone please do me a solid and please sign this petition?! link The petition is about how us Chucky 粉丝 are extremely limited in choice as far as accurate replicas go and are forced to pay ridiculous amounts of money for one replica. 发布 一年多以前
unbreon505 评论…
do we have to pay money? 一年多以前
chuckylover911 评论…
No, 你 don't, all 你 have to do is log in with 脸谱 或者 set up an account on the site, enter some information and thats it! Please tell me you'll sign! 一年多以前
unbreon505 评论…
i dont have one and if i use my sister account she will beat the crap out of me 一年多以前
chuckylover911 评论…
We could really use your vote! 一年多以前
Marcileonna7 说 …
My school trip to Scranton 大学 and U Penn, it half and mostly sucked... 发布 一年多以前
LaDispute 评论…
UPenn is perf tho :* 一年多以前
Marcileonna7 评论…
But the stuff that happened along the way sucked. Everything else was okay... 一年多以前
smile
happygirl22 说 …
If you're not 随意 at one point in your life, you're not human. 发布 一年多以前
TARDIS-Granger 评论…
agreed. I'M SEXY AND I KNOW IT cheese cheese cheese cheese 一年多以前
unbreon505 评论…
i agree, your a idk if 你 are not 随意 一年多以前
unbreon505 评论…
或者 a dick if 你 are not 随意 XD 一年多以前
happygirl22 评论…
XD 一年多以前
elinatrod 说 …
Check out my "I 爱情 noodles 更多 than you" link and my video 发布 一年多以前
gabbalee 说 …
Do 你 people like my new 个人资料 pic? 发布 一年多以前
Marcileonna7 评论…
Mmhm. It's so funky! XD 一年多以前
jessy_an 评论…
Ask carl! from jimmy neutron 一年多以前
gabbalee 评论…
Lol.yea 一年多以前
EmoSasuSaku 说 …
I don't believe you. 发布 一年多以前
BenderIsGreat34 评论…
well 你 better do..! 一年多以前
happygirl22 说 …
My cat: I'm so bored. Me: Well try to entertain yourself. My cat: Fine...... 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Me: how about toys? My cat: 你 never give me! 一年多以前
happygirl22 评论…
My cat: Eh,been there,played that. 一年多以前
gabbalee 评论…
My dog: PLAY PLAY PLAY PLAY EAT EAT EAT EAT PET ME I LVE 你 ALL I'm tired. Zzzzzzzzzzz 一年多以前
Marcileonna7 评论…
My cat: Look at this, its a rat. One dead one 下一个 to you, one dead one 你 rolled over and this one! It's alive and in my claws!! Me: The faq?!?!?? 一年多以前
AlOoOosh 说 …
People can't change the truth,but the truth can change people. 发布 一年多以前
jessy_an 评论…
Yup! 一年多以前
gabbalee 评论…
That's deep man 一年多以前
AlOoOosh 评论…
Yes ...now I agree with 你 :P 一年多以前
polarwagon15 说 …
Let's get down to business to defeat, the Spurs! 发布 一年多以前
jessy_an 说 …
Me is me and where is me there is fun Bl 发布 一年多以前
AlOoOosh 评论…
你 are just very awesome ! 一年多以前
jessy_an 评论…
^So is 你 :D 一年多以前
AlOoOosh 评论…
Thanks :P 一年多以前
jessy_an 说 …
Who's the last air bender?! Who's the 火, 消防 prince♥?! And who's the crazy guy?! 发布 一年多以前
Bluekait 评论…
Aang; Zuko; and that would be Sokka 一年多以前
jessy_an 评论…
Yes! XD 一年多以前
Bluekait 评论…
:) 一年多以前
gabbalee 评论…
你 are correct 一年多以前
monkey
hetalianstella 说 …
Me: Hey, what does "smh" mean in text talk?
Friend: Shaking my head~
Me: Oh, ok. I was just wondering because those are my initials :3
Friend: *strange expression*
Me: What?
Friend:......Oh my god!
Me: What?
Friend:.................
Me: WHAT?!
Friend: It all makes sense now!
Me: What makes sense?! ಠ_ಠ
Friend: *sighs shakes head and walks away*
Me: D: 发布 一年多以前
happygirl22 评论…
Lol! 一年多以前
jessy_an 评论…
Curiosity mode on! 一年多以前
shadowwolf1 说 …
i am so bored anybody got ideas? 发布 一年多以前
unbreon505 评论…
i know lets make a funny 随意 story :3 一年多以前
jessy_an 评论…
Answer my 问题 just do it :3 一年多以前
jessy_an 评论…
In 问题 section! 一年多以前
jessy_an 说 …
My cat: meow
Me: *stares*
Cat: Nothing do whatever you're doing :3 *trollface* 发布 一年多以前
happygirl22 评论…
My cat:*stares creepily* Me: What? My cat: Nothing.......... 一年多以前
jessy_an 评论…
Me: they're always hungry XD 一年多以前
happygirl22 评论…
Me: True. 一年多以前
XxKeithHarkinxX 说 …
nothing beats free band merch 发布 一年多以前
LaDispute 评论…
aka Warped Tour 一年多以前
smirk
applejackrocks1 说 …
Awww man. :( Miami Heat won San Antonio. Well, hopefully, this Thursday, SA will beat Miami's butt!!! 发布 一年多以前
polarwagon15 评论…
Heat! 一年多以前
polarwagon15 评论…
loljk 一年多以前
big smile
swampfox31 说 …
Ahhhh... Summer break. Finally! 发布 一年多以前
shadowsgirl252 评论…
Lmao really??? I've been on mine for a while... It gets boring >.< 一年多以前
swampfox31 评论…
Not to me. Every moment away from my god-awful school is an awesome time for me. 一年多以前
heart
supremsailor62 说 …
~~~ Miami Heat!! <333 发布 一年多以前
babycakesxoxo 说 …
嘿 guys.. :) imma newbie here I could use some help :P xxx 发布 一年多以前
herpinaderpson 评论…
Hi! Welcome. 一年多以前
jessy_an 评论…
We're headless chickens running all around the 随意 club 一年多以前
TARDIS-Granger 评论…
Welcome! I am fairly new as well. I am a HUGE 粉丝 of Harry Potter and Doctor Who 一年多以前
Bluekait 说 …
秒 星, 星级 to the right and straight on till morning 发布 一年多以前
heart
precious211 说 …
随意 members 你 are my people. I fucking 爱情 你 guys :3 发布 一年多以前
polarwagon15 评论…
no homo 一年多以前
precious211 评论…
-_- ruined the 爱情 bro 一年多以前
jessy_an 评论…
XDDD 一年多以前
ryanscupcake39 评论…
thats awesome!!! 一年多以前
Imma_WALRUS 说 …
This is a 随意 post but I I ate against cyber bullies the please read
I know 你 have been seeing this often and are getting annoyed but we need your help so plz block the user and comment. #teamimma. I just want this to stol and if u have something mean to say vullies the shit ya pieholes
link 发布 一年多以前
polarwagon15 评论…
lolno 一年多以前
precious211 评论…
Nah 一年多以前
jessy_an 评论…
@polar XD 一年多以前
Tinekraut 说 …
O God! O God! NBA Finals is a total cliffhanger! Close fight! Tie! Overtime! Kyaa! I'm pulling my hair right now and people here are killing each other out of excitement! 发布 一年多以前
Tinekraut 评论…
Whoa! SA: 100 MI: 103 ... Man! I was gnashing my teeth. I was beating the 墙 (our wall... and so as my bro XD... out of suspense.)... Miami is saved! 一年多以前
jessy_an 说 …
Muuuu.... 发布 一年多以前
bubblegum_kiss 评论…
cow noises? 一年多以前
jessy_an 评论…
Yesh :3 一年多以前
CrystalNeons 说 …
Me: I like Legend of Zelda too!
Group of guys: Prove it. Who's Zelda
Me: The princess......
Group of guys: *backs away.* 发布 一年多以前
precious211 评论…
lmao 一年多以前
polarwagon15 评论…
I 爱情 Zelda he's so awesome with his green hat and sword 一年多以前
jessy_an 评论…
^pfft.. 一年多以前