回答这一问题

随意 问题

Rank the users on 潮流粉丝俱乐部 on Gay-ness

And I mean literally XD Rank us on our flamboyant gayness XD
*
Just curious to know,how would 你 rank me?XD
SilentForce posted ·11个月前
*
@Blue Alright honey ;) Ill notice 你 as much as 你 want
Riku114 posted ·11个月前
*
(~^▽^)~♥
BlueDopamine posted ·11个月前
 Riku114 posted ·11个月前
next question »

随意 答案

Rihanna312 said:
Ok, if 你 wish to know my thoughts, 评论 below and I`ll add the ranking. (Don`t want to casually mention someone and be dead wrong :D)
Using scale 0: asexual, 1-4: pretty straight, 5-6: probably bi, 7-9: gay, 10: gayyy af

Riku - 3. Reason - Since imo 你 tend to like way 更多 male characters than female and also because of how many good things 你 have been saying about your bf.

8theGreat - 5. Reason - I know that 你 have a fiance, but in my mind sits also somewhere seen fact that 你 might be bi and tbh I could see that.

SilentForce - 3. Reason - Because 你 like a looooooot of 80`s bands that are full of hot males. But not lower, bcuz 你 also like retro 日本动漫 characters that are both - male and female.

2ntyOnePilots - 9. Reason - Welp, I just read your 最近的 article. :D
select as best answer
posted ·11个月前 
*
Sweet rank me
Riku114 posted ·11个月前
*
YO I WANNA BE RATED
8theGreat posted ·11个月前
*
RATE ME! (Prepares self)
2ntyOnePilots posted ·11个月前
twinklestar11 said:
um wht?
select as best answer
posted ·11个月前 
*
How gay people are XD Cos we got some really gay people on this website
Riku114 posted ·11个月前
*
A lot of which are actually quite pridefully so
Riku114 posted ·11个月前
*
im straight not gay 或者 wht ever
twinklestar11 posted ·11个月前
BlueDopamine said:
If 你 are happy and 你 know it, say gay.
If you're gay and 你 know it, clap your hands *clap clap*
select as best answer
posted ·11个月前 
*
lmfao
SilentForce posted ·11个月前
8theGreat said:
Most Gay
Prez duh 10/10 he's the King Gay
松鸦, 杰伊, 杰伊 · 9/10
Mauser 7/10? Pretty even 分裂, 拆分 of tits and dick so it's kinda hard to say
Zanhar 7/10 maybe even 更多 cause asexuality is still LGBT
Riku 6 或者 8/10? Again kinda hard to say cause 0 sex drive and boyfriend but also tits so




Least gay
Lefteris 2/10 could maybe see him being like "that guy has nice abs" 或者 some shit but like nothing major gay.
Blind 0/10 the literal straightest dude



Just about everyone else I can think of off hand is like kinda in the middle 或者 low end.
select as best answer
posted ·11个月前 
*
Well, I can point out the qualities I'll find good in a male's appearance. 更多 like out of admiration instead of attractiveness. A 2/10 is fair enough, I suppose XD !!!!
TheLefteris24 posted ·11个月前
*
I'll actually do the same thing as lefty tbh lol.
BlindBandit92 posted ·11个月前
*
Hmmmmm
2ntyOnePilots posted ·11个月前
anaswill said:
i rank everyone a 10/10. As i do so, the sky turns rainbow, lady gaga and hayley kiyoko start playing on full blast at the same time and sparkles materialize around us, reducing visibility to -2ft

Welcome to the party my friends
select as best answer
posted ·11个月前 
*
Yaayyy
2ntyOnePilots posted ·11个月前
2ntyOnePilots said:
VERY EXTREMELY IMPORTANT. WATCH COMPLETELY.

select as best answer
posted ·11个月前 
EgoMouse said:
I better get a 10. Thats all I'm going to say lol.
select as best answer
posted ·11个月前 
next question »