马达加斯加的企鹅 Conversation in POM Quotes.

krazy4kowalski posted on Aug 27, 2010 at 01:59AM
We are going to have a conversation. Who wants to hear the catch? All we can say is POM quotes (and they can't follow an episode, we can't just be quoting Jiggles!)

Example: Fan: Is it...dangerous?

Other fan: Sure it is...guv'nor!

马达加斯加的企鹅 10701 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 8551-8600 of 10701

一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"It makes me angry. I wish to beat him!"
 "It makes me angry. I wish to beat him!"
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
(Now I'M sorry. XD I had to call my grandma 'cause she hasn't been feeling well lately. :3 That woman can talk! She literally ate up my phone's battery talkin' to me. XD)

I sting your hatch! Sting! *stings* Sting! *stings* Sting! *stings*
 (Now I'M sorry. XD I had to call my grandma 'cause she hasn't been feeling well lately. :3 That woman
27Kowalski commented…
Oh... I'm sorry about your grandma. I hope she'll feel better soon. :) And LOL! XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
Heh, thanks. She will. :D 一年多以前
27Kowalski commented…
That's good to hear. :) 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*trying to look sexy* (XDXD)
 *trying to look sexy* (XDXD)
peacebaby7 commented…
Hmmmmm..........Nah, still cute. Sorry, Private. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
And how does his foot bend that way? O_O XD 一年多以前
27Kowalski commented…
XD I don't know... I don't WANT to know. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
Me neither. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
27Kowalski commented…
XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
J: He believes that clouds are made of, get this, water vapour.
M: And not cotton candy?! :O
J: I know! Ridiculous, right? Right? Right? ...Right.
 J: He believes that clouds are made of, get this, water vapour. M: And not cotton candy?! :O J: I k
peacebaby7 commented…
XDXD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
Please? It's...It's cotton candy!
 Please? It's...It's cotton candy!
27Kowalski commented…
XD C'mon, Skipper, 你 don't want to let your girl down, now do you? XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"Sure it is, Guv'na!"
 "Sure it is, Guv'na!"
peacebaby7 commented…
Ah, stop tormenting the Private. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
Yeah. :P XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
Take good care of my lady! 'Kay, big guy? Goodbye, now!
 Take good care of my lady! 'Kay, big guy? Goodbye, now!
27Kowalski commented…
*snickers* XD Well played, Max. 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"Everybody dance now! Yeah, yeah, yeah, yeah! Everybody dance now!"
 "Everybody dance now! Yeah, yeah, yeah, yeah! Everybody dance now!"
peacebaby7 commented…
XDXD Julien's so funny when he's stupid. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
My eyes won't stay open. *yawn* I tried to stay up. *shrugs* So I think I'll go to sleep now. Sorry. :P *hugs 你 again* Bye! I'll miss 你 a lot! :3 一年多以前
peacebaby7 commented…
(^^^Ah, I meant honor. XD) 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*covers up camera* (XD)
 *covers up camera* (XD)
ImAnEasel commented…
XD 一年多以前
一年多以前 ILUVKOWALSKI said…
(So, I've finally returned to this forum. XD)

You didn't see anything! *waves paws*
 (So, I've finally returned to this forum. XD) 你 didn't see anything! *waves paws*
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*jaw-drop*

(Love this picture. XD)
 *jaw-drop* (Love this picture. XD)
ILUVKOWALSKI commented…
XD Same. :D 一年多以前
27Kowalski commented…
XD *snickers* 一年多以前
peacebaby7 commented…
He just heard about the "Marski" pairing. xD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
Well, you see, the women, they want to tell you all these crazy things, see? But there is a very simple way to deal with them...... Do everything they say and shut up about it, okay?
 Well, 你 see, the women, they want to tell 你 all these crazy things, see? But there is a very simp
peacebaby7 commented…
XD When Julien started saying that when I first watched it, I was like, "Oh, no. Here we go." -_- Then he 说 that and I couldn't help but laugh. If there was anything Julien has ever 说 that I agree with. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
,': /

(He's totally breaking the fourth wall, there. XD)
 ,': / (He's totally breaking the fourth wall, there. XD)
27Kowalski commented…
Yeah. *waves* Hi Fred! XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
xD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"Guilty!" (XD)
 "Guilty!" (XD)
peacebaby7 commented…
哈哈 xD He looks kinda hot there. ;) 一年多以前
27Kowalski commented…
Kinda hot? XD I'd rather say <i>totally</i> hot. ;) 一年多以前
peacebaby7 commented…
Yeah, I noticed that a while ago. I dunno why. It's kind of dumb, in my opinion. 一年多以前
一年多以前 ImAnEasel said…
Le gasp! :O
 Le gasp! :O
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*hugs Skipper* (xD)
 *hugs Skipper* (xD)
27Kowalski commented…
*coughs*BFF's*cough* XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
Buffalo 火, 消防 Fighter? :D xD JK, I had to. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*sadly walk away* :(
 *sadly walk away* :(
peacebaby7 commented…
Aw. 3: They has cute little feets there, too. X3 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*tears up*
 *tears up*
27Kowalski commented…
XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"No, no Doris. Kowalski must never know..." (XD)
 "No, no Doris. Kowalski must never know..." (XD)
peacebaby7 commented…
XD I still wonder what he was dreaming about. xD 一年多以前
27Kowalski commented…
Same here, sister. Same here. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*licks your computer screen* (XD)
 *licks your computer screen* (XD)
27Kowalski commented…
Eww! Julien! >:( 一年多以前
peacebaby7 commented…
I know, right? XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*slaps Julien* (XD)
 *slaps Julien* (XD)
peacebaby7 commented…
XDXDXD First, Julien's face. XD Second, I just wanna hug Rico right now. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
>:-(
 >:-(
27Kowalski commented…
XD His face. 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
6_9 (Are you feeling okay, Private? o.o)
 6_9 (Are 你 feeling okay, Private? o.o)
peacebaby7 commented…
0.0 Um...LOL? xD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*angry face* (<3)
 *angry face* (<3)
27Kowalski commented…
Heheh... <3 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"Hey there handsome! *giggles* Yeah, I'm talking to you!" (O______o)
 "Hey there handsome! *giggles* Yeah, I'm talking to you!" (O______o)
peacebaby7 commented…
Ehm...Mmhm. O_______O XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
NO! D:
 NO! D:
27Kowalski commented…
XD Pftahaha! XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"The clock. Is. Ticking." >:|
 "The clock. Is. Ticking." >:|
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
(XD)
 (XD)
27Kowalski commented…
Never gets old. :'D 一年多以前
peacebaby7 commented…
Nope. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*zooms in* (XD)
 *zooms in* (XD)
peacebaby7 commented…
Pft. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
Wha—? :/
 Wha—? :/
27Kowalski commented…
...Sup? XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*girly scream* "Space Squid!"
 *girly scream* "Space Squid!"
peacebaby7 commented…
XDXD Wait, what's up with Mort? He looks sleepy. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
LOL! He does. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
(I say that a lot. XD) 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*cries and shakes Maurice's booty* (XD)
 *cries and shakes Maurice's booty* (XD)
27Kowalski commented…
XDXDXD *laughs uncontrollably* It's just... hilarious. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
I know, right? XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*Julien chews Skipper's foot* (XD)
 *Julien chews Skipper's foot* (XD)
peacebaby7 commented…
WTFish?! XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*tries to be sexy*

(There's your Buffalo Fire Fighter. XD)
 *tries to be sexy* (There's your Buffalo 火, 消防 Fighter. XD)
27Kowalski commented…
O__o My eyes! They're buuurning! DX (XD) 一年多以前
peacebaby7 commented…
Ahah! XD 一年多以前
SkileneFan commented…
Wut ? 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
,':-\
 ,':-\
peacebaby7 commented…
XDXD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*randomly pushes Rico*
 *randomly pushes Rico*
27Kowalski commented…
Kowalski! >:( ...That's not how 你 do it! Here let me 显示 you. *pushes Rico again* XD JK JK 一年多以前
peacebaby7 commented…
哈哈 XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
....
 ....
peacebaby7 commented…
Kowalski should run...XD 一年多以前
27Kowalski commented…
Nah. Don't 你 see Skipper just wants to hug him? ...With his fists! XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
Eat the banana! >:(
 Eat the banana! >:(
27Kowalski commented…
Nuh-uh! XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"In the most STUPID way possible!"
 "In the most STUPID way possible!"
peacebaby7 commented…
That face gets me every time. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
Sh, Maurice. I'm trying to woo the smoothie. ;)
 Sh, Maurice. I'm trying to woo the smoothie. ;)
27Kowalski commented…
Really? I mean... really? XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
I know, right? 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*epic faces engaged*
 *epic faces engaged*
peacebaby7 commented…
XDXD OMP...That's great. xD Does Skipper's neck look a little longer, here? XD Eh, still hot. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
I don't know, but I agree. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
What? Too much finger mustache?
 What? Too much finger mustache?
27Kowalski commented…
Yup. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"I'm going to have to say... yes."
 "I'm going to have to say... yes."
ImAnEasel commented…
Yupperdoodle! XP 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
Bleh!
 Bleh!
一年多以前 chaos-ice said…
laugh
Potato!!!
 Potato!!!
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*angry brick* (XD)
 *angry brick* (XD)
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*high pitched voice* "I HAVE TO GO NOW!" D:
 *high pitched voice* "I HAVE TO GO NOW!" D:
chaos-ice commented…
I 爱情 Kowalski's high pitched voice XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
Hey, how you doin'? (XD)
 Hey, how 你 doin'? (XD)
27Kowalski commented…
Oh Rico. XD 你 never fail to make me laugh my you-know-what off. 一年多以前
peacebaby7 commented…
LOL, same here. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
..... (XD)
 ..... (XD)
peacebaby7 commented…
XDXD Considering the look on Skipper's face, I don't think that's a good place for Julien's tail to be, if 你 catch my drift. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
And Rico's face is creepy as always. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
^^O.O Pftahahah! You're so right! XD I've never noticed that. ^LOL yeah. XD 一年多以前