马达加斯加的企鹅 Conversation in POM Quotes.

krazy4kowalski posted on Aug 27, 2010 at 01:59AM
We are going to have a conversation. Who wants to hear the catch? All we can say is POM quotes (and they can't follow an episode, we can't just be quoting Jiggles!)

Example: Fan: Is it...dangerous?

Other fan: Sure it is...guv'nor!

马达加斯加的企鹅 10701 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 7751-7800 of 10701

一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
27Kowalski commented…
LOL! Uhm, I have baby Skipper sleeping as my Desktop picture right now. Weird coincidence. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
XD Sleeping baby Skippy is adorable. :3 Scratch that, baby Skippy is adorable. 你 know what, let's just leave it at Skippy is adorable. XD My desktop is pillow-fighting Skipper. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
Heheh, right. That never gets old. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"Ha-ha! Eat salt squiddy! Melt your ugly face, squid... guy! :| ...It's not... melting..."
 "Ha-ha! Eat salt squiddy! Melt your ugly face, squid... guy! :| ...It's not... melting..."
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
27Kowalski commented…
That's TOTALLY his face when he first laid eyes on Marlene. ;) XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
你 know it! XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"You're so funny! And even kinda, sorta, cute." ;)
 "You're so funny! And even kinda, sorta, cute." ;)
peacebaby7 commented…
Ooh, got some flirtatious motions goin' on, there! XD LOL, that's what someone 说 to me and the guy I like once. *singsong voice* Embarrassing...XD 一年多以前
27Kowalski commented…
*snickers* Sorry. But yeah, I know the feeling. Back in Elementary School, I was the only girl who had a guy as best friend, and everyone kept saying we were a couple and sang stupid songs. XP 100% Embarassing. XD Kids are cruel. O_o 一年多以前
peacebaby7 commented…
:) 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*grabs Marlene around the waist* ;)
 *grabs Marlene around the waist* ;)
27Kowalski commented…
<3 'nuff said. 一年多以前
peacebaby7 commented…
Yup. ;) 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
O__o
 O__o
peacebaby7 commented…
>:( Shoo! Leave them alone! You're bugging them! K: You're here, too. Me: ......Touche. 一年多以前
27Kowalski commented…
XD Me: Yeah! Everybody out, except me! PB: Yea-- wait, what? Me: Don't worry, I'll give 你 a copy of my DVD. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
XD 哈哈 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
OMG!!!!!!!!!!! D:<
 OMG!!!!!!!!!!! D:<
27Kowalski commented…
LOL! XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"Oh la la! I am hot."
 "Oh la la! I am hot."
peacebaby7 commented…
I agree. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
Me too. <3 XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
I'm not sure which part of that sentence I should be most offended at...T_T
 I'm not sure which part of that sentence I should be most offended at...T_T
27Kowalski commented…
XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"Hmm?"
 "Hmm?"
peacebaby7 commented…
哈哈 XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*screams*
 *screams*
27Kowalski commented…
XD He can fly. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
R *burp*
K: Eww... e_e
 R *burp* K: Eww... e_e
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*barfs up flower*
 *barfs up flower*
27Kowalski commented…
XD 哈哈 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"It's my birthday! Oh yeah!"
 "It's my birthday! Oh yeah!"
peacebaby7 commented…
LOL! XD Their expressions....XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
K: Oh, yeah! Up high! :D
R: :/
K: *moves closer* :D
 K: Oh, yeah! Up high! :D R: :/ K: *moves closer* :D
27Kowalski commented…
Pftahah! Oh, Kowalski... 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"Not on my watch, sister!"
 "Not on my watch, sister!"
peacebaby7 commented…
*facepalm* Skipper, how many times must we tell 你 to cover Marlene's mouth with your beak, not your flipper. >:( XD 一年多以前
27Kowalski commented…
XD Yep. 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
Zoo, clos-ed for-ever! (There ya go, just a micrometer closer and you're golden. XD)
 Zoo, clos-ed for-ever! (There ya go, just a micrometer closer and you're golden. XD)
27Kowalski commented…
C'mon, I don't have all day! Just 吻乐队(Kiss) already! XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
Ikr? Lemme speed things up a bit. * "accidentally" pushes Marlene into Skipper making them kiss* That's better. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
Okay then. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*giggles* XD
 *giggles* XD
peacebaby7 commented…
XDXDXD LOL, that's me at that scene. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*slaps Private*
 *slaps Private*
27Kowalski commented…
Oh geez. XD *burst out laughing* XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
I do tend to have that effect on people. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
No kidding. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"Peeeeace man!"
 "Peeeeace man!"
peacebaby7 commented…
Talkin' 'bout me again? XD JK 一年多以前
27Kowalski commented…
Nooooo, why would 你 say that? XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
I'm just sayin', man! Nothing makes sense, man! So, back off, man! >:(
 I'm just sayin', man! Nothing makes sense, man! So, back off, man! >:(
27Kowalski commented…
LOL, Hippie Skippy. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
XD LOL, 你 make rhymes. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
Hey, I just realized...Skipper's wearing the same thing Rico did minus the shirt. Is that sad that I just now realized that it was the exact same thing? XD 一年多以前
27Kowalski commented…
Nah. There are a lot of details and similiarities in every episode. It's hard to notice them all. XD :P 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"Ahhhhhhhhhhhh!"
 "Ahhhhhhhhhhhh!"
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*Skipper sees no evil, Kowalski hears no evil, and Private speaks no evil* (XD)
 *Skipper sees no evil, Kowalski hears no evil, and Private speaks no evil* (XD)
27Kowalski commented…
XD I think Private should be the one covering his eyes. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
Yeah, I agree. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
P: *about to put glasses on*

(I love Skippy's expression. XD)
 P: *about to put glasses on* (I 爱情 Skippy's expression. XD)
peacebaby7 commented…
XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
Well, thank you, Professor Spoiler! >:(
 Well, thank you, Professor Spoiler! >:(
27Kowalski commented…
I 爱情 that scene. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
Same. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
K: Out of gas. Thanks.
J: You're welcome.
 K: Out of gas. Thanks. J: You're welcome.
peacebaby7 commented…
*urge to slap Julien engage* XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
PLUNGER. (random XD)
 [i]PLUNGER.[/i] (random XD)
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
Rico: Aaahehh!
 Rico: Aaahehh!
peacebaby7 commented…
XD Why does Private look so happy about that? XD 一年多以前
27Kowalski commented…
Don't ask me. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*falls over laughing*
 *falls over laughing*
27Kowalski commented…
LOL, 爱情 the way Skipper's lookin' at him. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
Ikr? 哈哈 XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*angry stare*
 *angry stare*
peacebaby7 commented…
XD I think Private should either shut up...or run. XD Maybe both. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
That wasn't very nice. :(
 That wasn't very nice. :(
27Kowalski commented…
Aww. :3 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
K: We'll take, um... Marlene?
P: WHAT? She's not even here! >:(
K: Oh OK, Private. We will take Private.
 K: We'll take, um... Marlene? P: WHAT? She's not even here! >:( K: Oh OK, Private. We will take Pr
peacebaby7 commented…
XD Poor Private. X3 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*gets tackled to the ground*
 *gets tackled to the ground*
27Kowalski commented…
Ouch. Kowalski always gets injured a lot. XD Poor guy. 一年多以前
peacebaby7 commented…
Ikr? X3 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"In the most STUPID way possible!"
 "In the most STUPID way possible!"
peacebaby7 commented…
Dat face gets me every time. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
KJ: I couldn't help but notice you have something...
Rats: *gets closer*
KJ: Closer...
Rats: *gets closer*
KJ: Aaand....
S: *knocks rats out*
KJ: Oh, there it is. IN YOUR FACE!!!! *falls over laughing*
 KJ: I couldn't help but notice 你 have something... Rats: *gets closer* KJ: Closer... Rats: *gets
peacebaby7 commented…
Guarding Skipper with sporks. That's like trying to stop a rhino with a toothpick. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
LOL! Yeah. But seriously, that cage is way to big for them. They can escape whenever they want. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
Ikr? That was one of my first thoughts when I saw this scene. XD 一年多以前
27Kowalski commented…
too* Oops. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
M: S-S-Skip-p-per? D-D-Do you ha-a-ave a p-p-p-plan h-here?

S: Do I? We hang tight until this cow juice expires! Then we use the putrid scent of curdled milk to stun and overcome X!

M: N-N-Not s-s-sure ab-b-b-bout th-
 M: S-S-Skip-p-per? D-D-Do 你 ha-a-ave a p-p-p-plan h-here? S: Do I? We hang tight until this cow
peacebaby7 commented…
XD Great plan, Skip. But for 更多 important matters, can't 你 see you're girlfriend is cold? >:( *pulls Skipper's flipper around Marlene* There we go. :) XD 一年多以前
27Kowalski commented…
Much better, eh? XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
*holds each other* (<3 XD)
 *holds each other* (<3 XD)
27Kowalski commented…
Awww! X3 Me: Kiss! kiss! Kiss! Kiss! Kiss! :D S/M: *blush* ._. 一年多以前
peacebaby7 commented…
XD Me: *sigh* Fine, we won't watch. *covers eyes*.......*peeks* XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
*plays Spanish guitar* <3
 *plays Spanish guitar* <3
peacebaby7 commented…
And with no fingers. Impressive. Pfft! Who am I kidding? When is Skipper NOT impressive? XD 一年多以前
27Kowalski commented…
Yeah... <3 He could teach me to play the 吉他 like that. *_* XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
一年多以前 carsfan said…
laugh
That was very... yeah, I`m not sure what that was...
 That was very... yeah, I`m not sure what that was...
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
....
 ....
peacebaby7 commented…
Awwww!! <3<3<3<3 一年多以前
一年多以前 carsfan said…
laugh
.... xD
 .... xD
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
S: That was uh...What's the word I'm looking for, here?
R: *spits*
S: Yeah, that's the one.
 S: That was uh...What's the word I'm looking for, here? R: *spits* S: Yeah, that's the one.
27Kowalski commented…
LOL! 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
.... :D
 .... :D
peacebaby7 commented…
O_______O AHA!!! XDXDXD What the fish?!?!?! XDXDXD Why do I find that so freakin' funny?!? XDXDXD 一年多以前
27Kowalski commented…
XD Maybe because it IS funny. XD So darn much. XDXD 一年多以前
peacebaby7 commented…
Good point. XDXDXD 一年多以前
一年多以前 carsfan said…
laugh
....
 ....
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
>:( (uh oh, Skippy's jealous. XD)
 >:( (uh oh, Skippy's jealous. XD)
27Kowalski commented…
Heheh, Ringtail ya better run. XD 一年多以前
peacebaby7 commented…
If it would do any good. XD 一年多以前
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
....
 ....
peacebaby7 commented…
XDXD I never tire of that picture. It's just so great. XD *makes Rico's face* XD 一年多以前
27Kowalski commented…
I know right? It fits so well in every situation. XD 一年多以前
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
I'll deal with you later. *smacks bowling pin*
 I'll deal with 你 later. *smacks bowling pin*
一年多以前 27Kowalski said…
laugh
"No, not you Kowalski. Him."
 "No, not 你 Kowalski. Him."
一年多以前 peacebaby7 said…
laugh
Sorry, Skipper, that's an anatomical impossibility.
last edited 一年多以前
 Sorry, Skipper, that's an anatomical impossibility.