单向乐队 Wall

显示留言墙纪录 当前 151-160 总数 6364

tayla1451 说 …
i 爱情 laim thumbs me if u like him too 爱情 U LAIM XOXOXOX 发布 一年多以前
Renesmee_08 评论…
*Liam* And yes, I 爱情 Liam. Xx :) 一年多以前
Glaze101 评论…
Like this 粉丝 page of Tae and Raven on facebook! link 一年多以前
Glaze101 评论…
I 爱情 all of the One Direction members <3 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
He's amazing. Of course I 爱情 Liam❤ :) xx 一年多以前
nerdyxchickk 说 …
*typo* its @janiyadaniels Loves xx 发布 一年多以前
nerdyxchickk 说 …
btw Harry and Niall are mine 哈哈 anyway Directioners follow me on twitter @janiyadanielsp 发布 一年多以前
arielh6 评论…
no 你 can have niall i can have harry 一年多以前
nerdyxchickk 评论…
哈哈 lets settle this like proper directioners and share them 一年多以前
heart
araic999 说 …
粉丝 ME IF U 爱情 1D<3 发布 一年多以前
ammeg1D 评论…
I 爱情 爱情 爱情 1D 一年多以前
Glaze101 评论…
Like this 粉丝 page of Tae and Raven on facebook! link 一年多以前
cool
araic999 说 …
粉丝 me if u wud marry 1D 发布 一年多以前
Glaze101 评论…
Like this 粉丝 page of Tae and Raven on facebook! link 一年多以前
ammeg1D 评论…
I WUD MARRY THEM ANY 日 <3 <3 <3 <3 <3 <3 一年多以前
heart
ammeg1D 说 …
粉丝 me if u 爱情 爱情 爱情 one direction 发布 一年多以前
kalistorm 说 …
I cant wait till i get to see One Direction in concert!! woohoo, july 5th 2013. <3 发布 一年多以前
araic999 评论…
OMG U R SOOOOO LUCKY 一年多以前
kalistorm 评论…
thanks! i bought these tickets SOOOO long ago! hope its worth it :) 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Congrats! :) xx 一年多以前
smilehay 说 …
<3 one was 或者 another <3 发布 一年多以前
heart
ZoeyMalik28 说 …
I wanna hold you,wanna hold 你 tight!
I wanna hold you,wanna hold 你 tight!
I wanna hold you,wanna hold 你 tight!
Yeah,teenage kicks right through the night!
♥One Way 或者 Another♥
发布 一年多以前
wink
arielh6 说 …
JUST SAYING WHO WOULD 你 MARRY IN 1D??????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
arielh6 评论…
O YEAH I WOULD MARRY HARRY 一年多以前
smilehay 评论…
i would marry niall 或者 louis. :)))haha 一年多以前
directioner765 评论…
niall for sure 一年多以前
big smile
ammeg1D 说 …
SEEING ONE DIRECTION 下一个 MONDAY
CANT WAIT I AM SOOOO EXCITED 发布 一年多以前
arielh6 评论…
你 are so lucky have fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!! say hi to harry for me 一年多以前
vani123 评论…
hy!! 你 are very lucky. you're getting to see zayn malik:) 一年多以前
smilehay 评论…
omg, i was i was seeing them on monday but i have to wait 7 months. ahaha :) 一年多以前
chloe1D1498 说 …
omg big 粉丝 of one direction,fan me if u are a 粉丝 of one direction and like there 音乐 and just 爱情 them!xxxxx 发布 一年多以前
ammeg1D 评论…
OMG me too!!!!!!!!!!!!!!!!! 一年多以前
kirahm22 说 …
ON ITUNES WE ARE FOR ONE WAY 或者 ANOTHER WE ARE #18 LETS STEP IT UP GIRLS FOR THE BOYS WE ARE ON 最佳, 返回页首 OF THE CHARTS BUT WE HELPED THEM SO LETS BUY ONE WAY 或者 ANOTHER! 发布 一年多以前
ammeg1D 评论…
just got one way 或者 another from itunes BRILLIANT :-) 一年多以前
kirahm22 评论…
yes we bumped up one fro m18 to 17 keep it up girls! 一年多以前
kirahm22 评论…
WERE NOW #20 一年多以前
big smile
kirahm22 说 …
201 粉丝 found out today!!! 爱情 ya all who cared to 粉丝 me! 发布 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Congrats. xx 一年多以前
kirahm22 评论…
thanks 一年多以前
kirahm22 评论…
thank you! 一年多以前
wink
arielh6 说 …
tell me who 你 like from 1d the most not all of them tell me why 你 also like that person 发布 一年多以前
arielh6 评论…
I 爱情 HARRY THE MOST I ALSO 爱情 ALL OF THEM WHY I 爱情 HIM EVERYTHING 一年多以前
chloe1D1498 评论…
i 爱情 niell he is fit as an i 爱情 everything about hi?xxxxx 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
@chloe1D1498 *Niall...so if he wasn't fit 你 wouldn't like him? xx 一年多以前
arielh6 说 …
IF 你 爱情 THERE NEW 音乐 VIDEO 评论 ME 发布 一年多以前
dreamer900 评论…
i ADORE one direction! 一年多以前
chloe1D1498 评论…
i 爱情 all there songs because i 爱情 them xxx 一年多以前
ammeg1D 评论…
I ABSOLUTELY 爱情 ONE DIRECTION <3 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
♥ xx 一年多以前
big smile
araic999 说 …
i cant wait till the 1D 3D movie comes out 评论 if u cant wait too 发布 一年多以前
onedirectionBTR 评论…
I can't waitt too...WOWW I'm soo excideddd!! 一年多以前
courtneyharter 评论…
they are comeing out with a movie in 3D 一年多以前
kirahm22 评论…
cant wait! 一年多以前
heart
araic999 说 …
粉丝 ME IF U 爱情 1D 发布 一年多以前
ammeg1D 评论…
OMG i 爱情 爱情 爱情 1D <3 一年多以前
arielh6 评论…
I 爱情 1D (ONE DIRECTION) 一年多以前
sadiabieber 说 …
i 爱情 你 guys 发布 一年多以前
liene11 说 …
link
vote for 1D in fav uk band fav group fav song Please 发布 一年多以前
kiss
araic999 说 …
评论 IF U WUD MARRY 1D 发布 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Anyday. xx 一年多以前
chloe1D1498 评论…
course i would?xxx 一年多以前
big smile
ammeg1D 说 …
OMG i am seeing one direction in 音乐会 in 9 days i am SOOOO excited 发布 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
OMH! Congrats! xx 一年多以前
arielh6 评论…
luckey 一年多以前
chloe1D1498 评论…
omg cant believe it i went to see them is cardiff a few days ago?xxx 一年多以前
heart
ammeg1D 说 …
评论 if u 爱情 one direction 发布 一年多以前
araic999 评论…
I 爱情 U ONE DIRECTION<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
1D<33 一年多以前
arielh6 评论…
I 爱情 ONE DIRECTION BUT MOSTLY HARRY 一年多以前
smile
1Dfan4 说 …
嘿 everyone! 评论 ur fav 1D song and u can 粉丝 me if u want! 发布 一年多以前
araic999 评论…
ALL OF THEM :D 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Over Again<33 一年多以前
arielh6 评论…
IRRESISABLE 一年多以前
1Dfan4 评论…
Thanks for posting guys. 一年多以前
connieandbecky2 说 …
that was funny i was pmsl oh i wish i was there i would of screamed xx 发布 一年多以前
surprise
Justrj22 说 …
What was your reaction to Niall Horan NAKED in the One Way 或者 Another Video? I almost died! My future hubby was NAKED! OH.MY.LORD.CHRIST.JESUS.SAVIOUR.TAKE.ME.HOME! 发布 一年多以前
cpuppy45656 评论…
it made my life complete 一年多以前
1Dfan4 评论…
I just watched that vid and I didn't see it 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
OMH! I couldnt breathe! Hes too cute. xx 一年多以前
araic999 评论…
OMG! I NEARLY FAINTED 一年多以前
laugh
NiallandHarryx 说 …
got 1D tickets 16th march 2013 AHHHHHHHHHHHHH 发布 一年多以前
connieandbecky2 评论…
lucky 你 i have been wanting to see them for ages 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Congrats,sweetie. xx 一年多以前
1Dfan4 评论…
U r SO lucky!! I really want to see them 一年多以前
ammeg1D 评论…
COOL i am seeing them on the 11th of march 一年多以前
heart
araic999 说 …
评论 IF U LUV 1D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
connieandbecky2 评论…
I 爱情 ONE DIRECTION ESPECIALLY LIAM XXXXXX 一年多以前
1Dfan4 评论…
I luv 1D especially Louis 一年多以前
onedirectionBTR 评论…
I luuuvvvv themmm all..<33 一年多以前
fiestagirl12345 说 …
PLEEEESE HELP OUT link link. ONLY TEXT "YES" to 70005 发布 一年多以前
1Dfan4 评论…
What's wrong 一年多以前
fiestagirl12345 评论…
the kids in hatie are really in danger of maleria 一年多以前
EmiiHoranxo 说 …
When are their 2014 tickets coming out?x 发布 一年多以前
kirahm22 评论…
soon dont worry! 一年多以前
kirahm22 说 …
嘿 does anyone know when one directions new album comes out if they are making one 发布 一年多以前
nuttysquirrel1 评论…
i dont know when but soon. have u herd the new song. 一年多以前
kirahm22 评论…
ya is it one way 或者 another i got it today i feel ashamed:( 一年多以前
connieandbecky2 评论…
i got new album its amazing better than the last one before that 一年多以前
kirahm22 评论…
Babe I'm not talking about the take me 首页 一年多以前
smile
arielh6 说 …
IF 你 爱情 HARRY POST SOMETHING ABOUT HIM!!!!!!!!!!!!!!!!<3 发布 一年多以前
kirahm22 评论…
hes cute! 一年多以前
araic999 评论…
HE IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CUTE! 一年多以前
connieandbecky2 评论…
i like harry but liam is best 一年多以前
vani123 评论…
He's cute 一年多以前
jasmine8411 说 …
i 爱情 one direction!!!! cant wait to go to their nxt 音乐会 发布 一年多以前
worried
kirahm22 说 …
嘿 everyone im not i have 193 粉丝 but i need someone to talk to can someone 粉丝 me so i can talk im really bored 发布 一年多以前
laurynbebe369 说 …
粉丝 me;Directioners 发布 一年多以前
lovevuc 评论…
ok 一年多以前
araic999 评论…
OK DIRECTIONERS RULE 一年多以前
Mansi0807 说 …
嘿 directioners VAS HAPPENIN? 发布 一年多以前
arielh6 评论…
nothen much at school 一年多以前
Mansi0807 评论…
i wondering what one direction will be doing right now? 一年多以前
lovevuc 评论…
i now me too 一年多以前
kiss
cookies22368 说 …
i 爱情 1D and no one can change my mind bout it! 发布 一年多以前
ice2504 评论…
They Rock!!!!! :) ♥ 一年多以前
arielh6 评论…
THERE SO AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 一年多以前
cookies22368 评论…
haha me 2 一年多以前
big smile
amariagrande123 说 …
Hi one directioners plz follow me plz 发布 一年多以前
kirahm22 说 …
everyone on here please join:link 发布 一年多以前
GottaBeNiall 说 …
Hiii directioners(: 发布 一年多以前
kirahm22 评论…
hi 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Your icon,sweetie<333 xx 一年多以前
kirahm22 评论…
me 迷失 一年多以前
kirahm22 说 …
Irish+Irish=niall pakastian+British=zayn British+British =Harry British+British=Louis British+British=Liam British+Irish=1D 发布 一年多以前
Directioner470 说 …
LMC (like my comment)
if 你 have always
supported 1D
since they
were on 'X Factor' 发布 一年多以前
arielh6 评论…
YEAH!!!!! 一年多以前
laugh
Beliebergirl105 说 …
heeeeeeeey! how is everybody????? 发布 一年多以前
big smile
onedirectionBTR 说 …
<3One Direction and Miley Cyrus <33 爱情 u 发布 一年多以前
Directioner470 说 …
OMG sooooo angry...
my cousin is going to see 1D
perform live on Monday
but the thing is, he HATES one direction
hes only going coz his girlfriend loves them and brought
tickets for the 2 of them
he 说 i could have his tiket :D....but...
his girlfriend 说 no :(
if she loved him
she would say i could have the tickets
coz thats what he wanted
and he really doesnt want to go 发布 一年多以前
onedirectionBTR 评论…
... sorry about you.. 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Damn,that bites,sweetie. But maybe it's a sign that you'll go another day! xx 一年多以前
Directioner470 评论…
@ZoeyMalik28 xD i hope sooo!!!! :D 一年多以前
Directioner470 说 …
@all the people hating on One Direction:....
*clears throat* *rolls sleeves up*
GET A LIFE, 1D HAVE DONE NOTHING TO
HURT 你 或者 MAKE U WANA HATE ON THEM
YOUR JUST JELOUS COZ YOULL NEVER BE AS SUCCESSFUL
AS THEM!!! THEY ARE AMAZING AND HAV WORKED SOOOO HARD
TO BE WHERE THEY A TODAY
I BET 你 爱情 THEM REALLY AND WHEN UR ON UR OWN
U SING UR 心 OUT TO THEIR SONGS
SO STOP TRYING TO KID UR SELF AND GET A LIFE!!! 发布 一年多以前
kiss
Directioner470 说 …
Wow
I'm sooo proud of
One Diection!!!
winning
''global success''
at the Brit awards!!!

WELL DONE 1D WE 爱情 UUUU!!!! <3 XX 发布 一年多以前
kiss
egotailor 说 …
Come to Support 1D! link Where there's on direction, there's our home. 发布 一年多以前
heart
Miraaa 说 …
She will meet One Direction someday.
She'll hug them & cry.
She'll see them looking into her eyes saying
'Thanks for supporting us.'
That girl is you. ♥
发布 一年多以前
kirahm22 说 …
TWITTER PEOPLE LISTEN CLOSELY HERE IS TO HELP WITH RED NOSE DAY:#1D4RND 发布 一年多以前
kirahm22 说 …
just got 1D phone case!!! 发布 一年多以前
kirahm22 评论…
*got 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Congrats,babe! xx 一年多以前
kirahm22 评论…
@directioner470 good idea love! 一年多以前
heart
onedirectionBTR 说 …
One Directionn neWW soNgg <33 ONE WAY 或者 ANOTHER <33 II LOVEE ITT 发布 一年多以前
kirahm22 评论…
*got 一年多以前
kirahm22 评论…
ugh sorry my computer messed me up 一年多以前
kirahm22 评论…
哈哈 一年多以前
heart
larisaluna10 说 …
i likee the orginal 更多 (one way 或者 another) 发布 一年多以前
heart
Miraaa 说 …
Dear One Direction,

I'M GONNA MEETCHA MEETCHA MEETCHA MEETCHA
ONE DAY, MAYBE 下一个 WEEK
I'M GONNA MEETCHA, I'M GONNA MEETCHA, I'LL MEETCHA
发布 一年多以前
arielh6 评论…
I 爱情 WHEN THEY SING THAT SONG! 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Ah,our perfect boys<333 xx 一年多以前
angry
Snoopy_Sophie 说 …
I hate it soooooooooooo much when youtobe is just not fair!!!!!!!!!!!

I don't know why the 查看 of OWOA are just almost 4 millions!!!!!!!!!!

it can't beat JB if it keeps go on like this
ugh!!!!!!!

nrikndnfrefeknrkefwljfewfd

good bye!!!
this life sucks!!!!!!!!!!!
发布 一年多以前
katiewild 说 …
i respect 1D so much i just had to see there comic relief thing and i believe that since watched that clip when there in that hospital i think that it has made me realize how much of a good life i have and how much i dont respect it. So this 年 i want to help 1D raise some money for comic relief if u have any suggestions on what i could do to raise some money for comic relief then could u add a 评论 at the end and tell please one direction to help save a child's life for £5 发布 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
There's a link where 你 can donate money if 你 live in the UK. xx 一年多以前
katiewild 评论…
ahhh thanks do u know where xx 一年多以前
heart
katiewild 说 …
你 have done it again boy i 爱情 ypur new single and video i 爱情 你 5 sooo much xox 发布 一年多以前
heart
aNNalovechuck 说 …
God yesterday was such a night :o

First the performance then the global fucking award and then
the freaking One Way 或者 Another Video...

No no Im not crying...
its raining in my face
发布 一年多以前
laugh
sharon-sel 说 …
Loved the video :) haha 哈哈 发布 一年多以前
onedirectionBTR 说 …
I 爱情 你 ONE DIRECTION<333((what would we do if One Direction never existed)) 发布 一年多以前
big smile
cpuppy45656 说 …
omg!! the OWOA video is freaking amazing!!! If 你 haven't seen it, GO WATCH IT NOW!!! I had to watch it 3 times to take in all its amazingness. 发布 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
I know right? x 一年多以前
mariafan 评论…
It's sooooooooooooooooo amazing <3 Totally 爱情 it <3 一年多以前
littlemixbrat54 评论…
it is they are so soo oh they are to great yo be explained 一年多以前
heart
kirahm22 说 …
hello everyone im making 1D collages if ya have any requests let me know i can make a niall one,louis one,zayn one,harry one,liam one,and even one of all 发布 一年多以前
kirahm22 评论…
all of them 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
@HarryStyles65 It's a bunch of photos,Curly. xx 一年多以前
kirahm22 评论…
哈哈 harry its ok ik how that felt 一年多以前
GottaBeNiall 说 …
Hiii, I'm new well I used to be on here but deleted the account anyways can 你 please like add me? :) if 你 want! 发布 一年多以前
Caylalovesu 评论…
Hey! I'm new to but I 爱情 making friends.:) 一年多以前
swag-master 说 …
Oovoo? Any1? Plz add and txt me:* 吻乐队(Kiss) 吻乐队(Kiss) nite;D! 发布 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Sorry,sweetie. Barely responded right now! xx 一年多以前
swag-master 评论…
It's alright!;D lol......LLN!!!!!!!!!! 一年多以前
allabouthazza 说 …
Vas Happenin! 发布 一年多以前
ILove1D151101 说 …
What's Up Guys 发布 一年多以前
_PRETTYQUEEN1E 说 …
嘿 everyone. please become a 粉丝 of me and i promise 你 will 爱情 me 发布 一年多以前
big smile
directionr4ever 说 …
so at my school they will play one direction songs all the time. since it was valentines 日 they were playing 爱情 sings, and they played last first kiss! that was awesome because me and my friend were running down the hallway 唱歌 it, when we come up to a bunch of girls 唱歌 it too 发布 一年多以前
_PRETTYQUEEN1E 评论…
ooooook cool 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
That's awesome! You're school plays 1D songs? Lucky 一年多以前
directionr4ever 评论…
yah my 1 teacher played WMYB a couple times in the classroom, when we got our electrionics party they played LWWY. at the school dances they play WMYB and LWWY so yah its a pretty cool school 哈哈 一年多以前
heart
directionr4ever 说 …
VOTE FOR ONE DIRECTION IN THE KCAS, THERE UNDER 2 DIFFERENT CATEGORIES- 最喜爱的 SONG[WMYB] AND 最喜爱的 BAND, SO VOTE FOR THEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
_PRETTYQUEEN1E 评论…
duhh 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Do 你 have a link,sweetie? xx 一年多以前
directionr4ever 评论…
ill soud stupid saying this but no i do not have the link.... when i go to get it it my laptop freezes, but if u go on the Kids Choice Awards website and go under voting the categories 1D are in are kinda at the end 一年多以前
heart
Renesmee_08 说 …
Got my Dedicated. Xx 发布 一年多以前
directionr4ever 评论…
good 4 u 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Congratulations,sweetie! 你 totally deserve it! So proud!<333 xx 一年多以前
Miraaa 评论…
Congratulation babe <333 你 fully deserve it xx 一年多以前
heart
cpuppy45656 说 …
just bought the OWOA charity single!! i 爱情 it!! Go buy it now to support the boys and the children in Ghana! 发布 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
The boys will appreciate it. xx 一年多以前
littlemixbrat54 评论…
ok im so gonna try to gt it cos i know its 4a good cause. and the boys sang it 一年多以前
big smile
GOGOANIME 说 …
爱情 你 One Direction best thing that happened to me 发布 一年多以前
directionr4ever 评论…
yep, i feel the same way 一年多以前
smile
NiallersPrinces 说 …
One Direction Save Me... 发布 一年多以前
directionr4ever 评论…
yes, one direction will SAVE 你 TONIGHT 一年多以前
kirahm22 说 …
girls just becasue ur not 1Ds girlfriendsl isten up:UR PRETTY REMBER THAT UR 更多 THAN JUST PRETTY DONT GO HURTING URSELF A GIRL ONCE DID THAT AND MY MOM SAVED HER LIFE TO ME U GIRLS ARE ALL PRETTY-KIRAHM22 AND MY MOM' 发布 一年多以前
mrs_payne890 说 …
i 爱情 你 one direction!!!!!!!!! 发布 一年多以前
ash78682 说 …
I 爱情 你 ONE DIRECTION mwahhhhhh <3 发布 一年多以前
smileyface10160 说 …
im so xited 4 th 1D movie!this is a stupid Q but any1 els xited? 发布 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
Of course. We're all excited for it. xx 一年多以前
harrystyles789 评论…
THERE IS GOING TO BE A MOVIE?????????????????????????????? 一年多以前
1Dkindagal 评论…
but I didn't know there was gonna be a movie, i heard about it but.... wait, what kind of movie? 一年多以前
harrystyles2185 说 …
Haylor Sucks good thing Hazza ended it 发布 一年多以前
arielh6 评论…
i know right 一年多以前
kirahm22 说 …
I MAY BE LATE ON ASKING BUT WHO LIKED IT WHEN TAYLOR AT THE GRAMMYS DID A FAKE ACCENT TO BE LIKE HARRY SAYING IT?TELL IF U DID 或者 DIDINT 发布 一年多以前
arielh6 评论…
i hated it sooooooooooooooooooooo much 一年多以前
smileyface10160 评论…
that was so messed up 一年多以前
kirahm22 评论…
u think @randomgirl0 it was totally failo n the accent 一年多以前
chloetaylor01 说 …
hello are 你 ok 发布 一年多以前
heart
Renesmee_08 说 …
Its hard to believe that out of all the girls on this planet, only 5 will be able to keep our boys. ♥ 发布 一年多以前
arielh6 评论…
i know right i wish every one could have who ever they what 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
You're going to be one of them for sure,sweetie! 一年多以前
Renesmee_08 评论…
You're so sweet, Zoey! asjkghif..I 爱情 you! ♥x 一年多以前
smile
cpuppy45656 说 …
just found out that my most listened to song on itunes is Gotta Be You. I've listened to it 265 times. Man, I 爱情 that song. 发布 一年多以前
kirahm22 说 …
me too happy valentines day! 发布 一年多以前
heart
ZoeyMalik28 说 …
Happy Valentine's Day!!<333

爱情 to the 1d boys
Can't wait for the movie
发布 一年多以前
kiss
jiddybug14 说 …
happy valentines day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
_PRETTYQUEEN1E 评论…
ew! a belieber. 你 dont belong here. Beliebers are not to be 老友记 with Directioers but Happy Valentines Day! I hope 你 have many chocolates from your 爱情 and i hope 你 enjoy today because who knows what could happen tomorrow 一年多以前
ZoeyMalik28 评论…
I'm a Belieber,too..so I disagree @_PRETTYQUEEN1E All fandoms should get along. 一年多以前
smile
onedirectionBTR 说 …
"Just because 你 have the flaws, does not mean 你 aren't beautiful."

"Before 你 judge people, judge yourself."

"We dont mind having haters. As long as we have our girls, we are strong."

" No matter how many times people try to criticize you, the best revenge is to prove them wrong."
by:ZAYN MALIK 发布 一年多以前
heart
Darianne_1D24 说 …
Happy Valentines TO ALL!!!!!!!!!!!!!!!1 发布 一年多以前
laugh
swag-master 说 …
If u have an oovoo then plz add me and message me;D! I 爱情 ONE DIRECTION!!!!! Btw Liam is my fav! 发布 一年多以前
QueenSmile 说 …
I 爱情 Louis too!.......He is sooooo funny! c: 发布 一年多以前
big smile
aminaami11 说 …
LOUIS IS THE BEST AND I 爱情 THE REST OF THEM TOO BUT LOUIS IS THE BEST 发布 一年多以前
heart
aminaami11 说 …
I 爱情 ONE DIRECTION 发布 一年多以前
big smile
GOGOANIME 说 …
link like this page i just created it 发布 一年多以前
smile
rahulshingte 说 …
Plz go and 加入 if u are a Directioner too .. link 发布 一年多以前
swag-master 说 …
Ok so rumor is that Zayn is cheating on Perrie now imma hardcore directioner and I think this is crap! I don't cAre if he did 或者 didn't but plz 评论 and tell me what u think of this situation! Plz add me also, thank u and have a nice life! And 4 all those ppl that say he's the kinda guy that wud do that I wud luv 2 no y, I won't b mad I just wanna no wat u think! 4 all u hardcore 粉丝 out there that's 阅读 this I wud absolutely 爱情 2 hear what u think of this! 发布 一年多以前
LizzieLee1224 评论…
Well, it DOES matter, but he should have the cofindence and the brains to tell Perrie the truth. 一年多以前
swag-master 评论…
Yeah I totally agree with u! 一年多以前
swag-master 评论…
Yeah so many ppl just want publicity these days! ;D 一年多以前
big smile
larzii 说 …
I can't wait for the movie to come out!!! 发布 一年多以前
1D3Dfevergal 评论…
I know... their absolutly amazayn and the movie just made them 10000000 times better 一年多以前
arielh6 评论…
i know right i cant wait but if u go on youtobe u can see previews 一年多以前
harryNniallsGal 说 …
嘿 can I have 更多 粉丝 please? I 爱情 One Direction SO SO much and would appreciate itif I could have 更多 fans/friends PLS. I'm new here BTW 发布 一年多以前
smile
GOGOANIME 说 …
link like this please? 发布 一年多以前
meh
directionr4ever 说 …
cmon people spell there names right! i seen at least 4 评论 或者 posts that are spelling there names wrong. 发布 一年多以前
sasathebat 说 …
I 爱情 Luis SOOOOOOOOOOO MUCH!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
directionr4ever 评论…
ooooohhhhhhh heck no gurl i 爱情 him the most 哈哈 and its LOUIS 一年多以前
OTAKUSOFIA1890 说 …
FOREVER 1D!!! 发布 一年多以前