尼基·瑞德 Wall

Next Previous

显示留言墙纪录 当前 1-10 总数 64

TheForestIsReal 说 …
Nikki 你 are so cool and 你 are 表演 soo good i 爱情 you♥♥ 发布 一年多以前
kelly122546 说 …
Happy birthday nikki back 发布 一年多以前
kelly122546 说 …
Nikki 你 was so cool and 你 are so beautiful and yes i 爱情 youi♥♥♥ 发布 一年多以前
kelly122546 评论…
thats righz and yes 一年多以前
charlesgranere 说 …
I don’t know what to say (literally)... The pictures are BEAUTIFUL. 发布 一年多以前
ded99 说 …
link 发布 一年多以前
smile
hanhclubbl02 说 …
Hi all, i'm new member. Add 粉丝 me ^^ 发布 一年多以前
kelly122546 评论…
very cool post that 你 write to nikki reed she was cool right???? 一年多以前
smile
hanhclubbl02 说 …
Hi all, i'm new member. Add 粉丝 me ^^ 发布 一年多以前
kelly122546 评论…
are 你 a 粉丝 of nikki reed 一年多以前
Rosalie753 说 …
Who would u prefer Nikki?Ashley?Kristen? I choose all of them 发布 一年多以前
TW_FAN21 说 …
She is gorgeous 发布 一年多以前
kelly122546 评论…
thats right i like her very much and she was so cool 一年多以前
big smile
rebecaleia 说 …
She is so beautiful!!!! 发布 一年多以前
kelly122546 评论…
thats right i was say that too because i 爱情 her soo much and yes she was a cool actor and yes and i 爱情 her in twillight 一年多以前
cake
ebcullen4ever 说 …
Happy birthday,Nikki.May it be as awesome and fabulous as 你 are!!!! 发布 一年多以前
heart
CullenSisters-X 说 …
Happy Birthday beautiful Nikki ♥ May it bring 你 every happiness! 发布 一年多以前
cake
Vamp_Fan_25 说 …
Happy Birthday Nikki ♥
have an amazing 日 my beautiful role-model 你 deserve it
MWAH! I 爱情 你 <3
发布 一年多以前
heart
Imyselfandme 说 …
Got my Dedicated medal!!!
I 爱情 你 Nikki eternally xoxo
发布 一年多以前
Vamp_Fan_25 评论…
congrats ari 你 deserve it :* 一年多以前
smile
angelicdiva 说 …
我爱你 发布 一年多以前
kelly122546 评论…
Nikki 你 was a very cool actor and 你 are so beautiful and a sweet woman and i 爱情 你 一年多以前
heart
Vamp_Fan_25 说 …
I GOT MY DEDICATED MEDAL!
So happy & proud
Loving my flawless role model endlessly ♥
发布 一年多以前
heart
S8rah 说 …
Got my die hard medal! 发布 一年多以前
Vamp_Fan_25 评论…
Congrats babe! 一年多以前
ebcullen4ever 说 …
Happy 24th B-day,Nikki.Hope 你 have an awesome and fun birthday. 发布 一年多以前
kiss
Vamp_Fan_25 说 …
She is gorgeous if only we could all be like her *sigh* 发布 一年多以前
heart
rosaliefan43 说 …
Nikki, i 爱情 你 so much! Your gorgeous! Y cant i be as pretty as 你 ? :( 发布 一年多以前
aaajay111 评论…
hiiiii ur pic are so cool 一年多以前
kelly122546 评论…
nikki i 爱情 u soo much too and 你 are a so good actresw ever and yes i 爱情 u soo much an dyes i watch all the twillight 电影院 with 你 because i was a big big 粉丝 of u 一年多以前
smile
TDL92 说 …
become a 粉丝 of my new club please link 发布 一年多以前
Robssesed 说 …
爱情 u Nikki xxx 发布 一年多以前
kelly122546 评论…
i 爱情 her too what dud 你 like about her 一年多以前
snowwhitesilver 说 …
Like the new pics!!!!!!!!!!!!!!! And, I still thank her for Thirteen! I hope other girls got out of it what they were sposed to! 发布 一年多以前
kiss
Beriwan 说 …
she is a friend of JACKSON RATHBONE♥♥(jasper)
SO....IM A 粉丝 OF HER! AAAAAAAAAAAAAAAH!! GO NIKKI!!!! 发布 一年多以前
BrightSparkle 说 …
She looks sorta like Sophia 衬套, 布什 on the spot Icon! haha, maybe it's just me .. 发布 一年多以前
123Naki456 评论…
no, i see it too :P 一年多以前
SK_love 评论…
yeah me too! haha 一年多以前
ded99 说 …
like new look 发布 一年多以前
TDL92 说 …
Please become a 粉丝 of a club called Twilight and Pretty Little Liars!!! 发布 一年多以前
big smile
Vamp_Fan_25 说 …
Luv the new spot icon,banner and 格言 发布 一年多以前
heart
CullenSisters-X 说 …
New spot look is gorgeous! 发布 一年多以前
xClaireHolt 评论…
Agree :) 一年多以前
Vamp_Fan_25 评论…
IKR looks so fab 一年多以前
heart
ded99 说 …
cute 图标 发布 一年多以前
rosaliefan43 说 …
I MET HER!!!!! Just a couple of weeks ago. The twilight cast was in chicago on the 8th to promote breaking dawn. I was mostly excited of meeting her though. She's been my role model for so long. She gave me a hug and everything :) 发布 一年多以前
CullenSisters-X 评论…
You're so lucky! It's great that 你 met her <3 一年多以前
astrid12 评论…
Omg!! Thats sooo awesome! 一年多以前
rosalie2714 评论…
im soo jealous!!! i loveeeeeee her!!!!!!! i want to meet her soo bad!!! 一年多以前
RosalieLHale 评论…
Lucky! I wish I could meet her! 一年多以前
heart
CullenSisters-X 说 …
I got my dedicated medal here! <3 发布 一年多以前
maryam1311 评论…
Congrats♥ 一年多以前
Martym 评论…
Congrats!♥♥ 一年多以前
CullenSisters-X 评论…
Thank you! 一年多以前
fruzsinakinga 说 …
Hungarian 粉丝 Site:) www.nikki-central.gportal.hu
发布 一年多以前
rosaliefan43 说 …
Calling her FAKE won't make 你 REAL.

Calling her DUMB won't make 你 SMART.

Calling her WEAK won't make 你 STRONG.

Calling her UGLY won't make 你 BEAUTIFUL.

Calling her MEAN won't make 你 NICE.

Calling her GAY won't make 你 STRAIGHT.

Calling her RUDE won't make 你 POLITE.

So why bother??? She is a true inspiration for people who think they can't follow their dream!! SO HATERS STOP HATING!!!! 发布 一年多以前
jessiec 评论…
i lovvvvvvvvvvvvvvvvvve this 一年多以前
Tigerlily888 评论…
i've never come across a hater :) anyway nice poem :) 一年多以前
teamseth234 评论…
i 爱情 this omg :) 一年多以前
heart
rosaliefan43 说 …
She is my idol, my role model, my insperation, MY HERO!!!!!!! I 爱情 NIKKI REED SOOOOO MUCH!!!! I WILL SUPPORT NIKKI REED AND BE HER 粉丝 FOREVER!!!!! 发布 一年多以前
heart
love-twilight1 说 …
WOW!!
I luv her!! 发布 一年多以前
mischievous
Delena_Lover 说 …
500 FANS! We're amazing. I <3 Nikki Reed! 发布 一年多以前
rosaliefan43 说 …
爱情 Her!!!!
发布 一年多以前
cake
Emmalie1935 说 …
Happy Birthday!! 发布 一年多以前
kiss
CullenSisters-X 说 …
Happy Birthday Nikki!!! ♥ :D 发布 一年多以前
beyonce200 说 …
i never heard of 你 b4 发布 一年多以前
beyonce200 评论…
hi 一年多以前
dug123 说 …
你 going to be in the last twilight 发布 一年多以前
jasperfan10 说 …
Are 你 ready people 发布 一年多以前
pompeybabe 说 …
Just watched Chain Letter. Not the best movie, but still okay. :) 发布 一年多以前
RosalieLHale 说 …
Anyone wanna 加入 the Let's Play With Nikki post? it's getting kinda slow... 发布 一年多以前
jasperfan10 评论…
Cool what's it about 一年多以前
jasperfan10 评论…
你 hi how ya doin 一年多以前
RosalieLHale 评论…
It's just a fun way to exchange pictures of Nikki! Check it out here: link 一年多以前
heart
Andressa_Weld 说 …
Got my yellow medal here!! 发布 一年多以前
Music_luvr1986 说 …
she was a great Evie~! 发布 一年多以前
heart
rosaliefan43 说 …
I 爱情 Nikki :) 发布 一年多以前
monkey
outsider5061 说 …
I 爱情 NIKKI REED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 发布 一年多以前
rosaliefan43 评论…
me too! 一年多以前
big smile
jacob17black 说 …
I 爱情 Nikki Reed (¯`v´¯)♥♥
`*.¸.*´
发布 一年多以前
beyonce200 评论…
hi 一年多以前
big smile
rickyamy1991 说 …
I 爱情 Nikki Reed she's so nice she just accepted my friend request on facebook:) YAY 发布 一年多以前
DanixxDumb 评论…
Ur sure thats REALLY her? 一年多以前
NikkiReedFan 说 …
I 爱情 her in Twilight!! 发布 一年多以前
heart
jake_Gr 说 …
shes hot 发布 一年多以前
wakeup9 说 …
Great realy great actresse <3 Realy I 爱情 u Nikki u re amazing....as Rosalie awwwww simply beautiful :) 发布 一年多以前
CullenSisters-X 评论…
Agreed :) 一年多以前
elina1996 评论…
AGREE! 一年多以前
cateyxtwilight 评论…
So true! Do u read my mind? ♥ 一年多以前
wakeup9 评论…
i ? Here ?? I Readed.. <3 :) 一年多以前
rosaliefan43 说 …
i wanna see her new movie chain letter. #1 cause shes my 最喜爱的 actress in the whole world. and #2 cause i 爱情 horror 电影院 and this movie looks really good. so im gonna see when it comes out:) 发布 一年多以前
nikkireedfan22 评论…
OMG!!! I wanna see it too,..it combines my two 最喜爱的 things,Nikki Reed&Horror:)I 爱情 horror 电影院 and Nikki Reed. Do u know when the exact release 日期 is:)?? 一年多以前
nikkireedfan22 评论…
I know this is 随意 but do 你 watch the 显示 《嗜血法医》 on Showtime channel?? Itz my fav 显示 of all time:)If not 你 should check it out,..rent the 1,2,3,4 season if u wanna. They just started the 5 and it is awesome so far!!!<3:) 一年多以前
rosaliefan43 评论…
chain letter is out!! i saw it. but my brother did it for me. 一年多以前
big smile
MajorFan2500 说 …
OMG! I just saw the 'Chain Letter' commercial on TV when I was watching 'Teen Mom' on MTV! I was so excited! I was like "OMG! It's Nikki!" A lot of people watch 音乐电视 and that 显示 so I bet tons of people saw it!!! I hope this movie gets good publicitly, it looks great!!! 发布 一年多以前
rosaliefan43 评论…
agreed 一年多以前
wakeup9 评论…
i too 一年多以前
laugh
elina1996 说 …
I 爱情 her!!! She is so beautiful!!! 发布 一年多以前
CullenSisters-X 评论…
I agree, she's gorgeous and such a brilliant actress! 一年多以前
rosaliefan43 评论…
agreed 一年多以前
wakeup9 评论…
i too <3 一年多以前
heart
DarkAngel7 说 …
Amazing actress! 发布 一年多以前
Dezi_B 评论…
ya i really like her she is awesome 一年多以前
Babyitsme 评论…
who 一年多以前
rosaliefan43 评论…
MY ABSOLUTE 最喜爱的 ACTRESS EVER> MY IDOL!!!!! 爱情 HER:) 一年多以前
cateyxtwilight 说 …
I 爱情 Nikki! xxx 发布 一年多以前
CullenSisters-X 评论…
Agreed! :D 一年多以前
cateyxtwilight 评论…
:) 一年多以前
wakeup9 评论…
:)) Agreed 一年多以前
big smile
rosaliefan43 说 …
i absolutly 爱情 nikki reed she is my idol. i look up to her. im planning on going to the premire of breaking dawn and if im lucky i can meet her. i just 爱情 her:) 发布 一年多以前
nikkireedfan22 评论…
That a VERY GOOD idea!!!!!!!!!!:)I may try to go but no promises sadly:(oh well....I hope u get to go and I hope I can;) 一年多以前
MajorFan2500 评论…
Ooooo! I want to go SO bad! To met her and Kellan! I hope they come to Chicago!!!! 一年多以前
wakeup9 评论…
yeah good idea... :) 一年多以前
xoxoGG115 说 …
Nikki Reed is a famazing actress.... especially in Mini's First Time and Thirteen!! 发布 一年多以前
jlaffertylover 评论…
爱情 those 电影院 & her (: 一年多以前
rosaliefan43 评论…
i loved those movies. thirteen was my 最喜爱的 一年多以前
kiss
CullenSisters-X 说 …
I 爱情 Nikki too! <3 发布 一年多以前
rosaliefan43 说 …
i 爱情 nikki reed.
she's my idol:D 发布 一年多以前
MajorFan2500 评论…
Haha! Me too! :) 一年多以前
bethanylouise 评论…
Me too. :) 一年多以前
rosaliefan43 评论…
@nikkireedfan22 same here:) 一年多以前
x-Sophie-Jade-x 说 …
First Nikki Reed 'Wall' post. HA. xD 发布 一年多以前