黑少正太组合 Club
加入
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 爱情 and they got it
added by
粉丝艺术
added by Damia14
added by MJFan4Lifee
posted by Mindless_Luv
Girls except Alexis: Thanks!
Walter: Come on boys it's time to start the show
Boys: Okay Walter!
Roc: So we'll see 你 girls later?
Mary: Fuck yeah 你 will! >:)
Prince: *laughs* Okay later
Boys: *Walks away*
Girls: *gose to their seats*
Announcer: Everybody give it up for......MINDLESS BEHAVIOR!
Crowd: *cheers*
Prod: Where.....is Mrs.Right? I gotta find......Her......Her.....Her!
Alexis: Mohawk i'm right here!
Prod: *smiles*
Random girl: Prodigy smiled at me!
Alexis: No 婊子, 子 he smiled at me!!
Random girl: *frowns*
MB: Where is mrs.right? I gotta see her travel all across the world just to meet her
Roc:...
continue reading...
added by millisious506
added by kayla_144
added by rayraynicki
added by minime23
posted by Mindless_Luv
Victoria: Ladies Hurry!
Alexis: It's only Behavior Mindless
Mary: It's Mindless Behavior -_-
Jessica: Alexis why are 你 going?
Alexis: I wanna see mohawk
Victoria: Prodigy???
Alexis: Yeah him! That's mohawk
Mary: C'mon before we're late
Jessica: Okay
The girls leave to go to the Mindless Behavior concert
Ticket guy: tickets please
Jessica: *gives him yall tickets*
Ticket guy: *takes them* Enjoy!
Girls: Thanks!
The girls walk into the place where the 音乐会 is.
Alexis: Ima go to the bathroom
Jessica: Okay
Alexis gose backstage looking for the bathroom and texting at the same time then she bumps into a boy...
continue reading...
Recap-Alana&Prince were talking freaky 2 eachother and they finally headed 2 the ca

Still Princeton's P.o.v
i was looking at Alana while she was fixing her bra&shirti was getting so horny right now i tried 2 pay attention 2 the rode but i couldn't so i pulled over 2 an alley

Alana:why did 你 do dat
Me:i need 你 right now
Alana:why
Me:i'm getting horny so bad and i cannot help it
Alana:can't 你 just like play with your balls 或者 something cause i want 2 wait in duh club
Me:please!!!!
Alana:get in the back
Me:*frowns*fine*sits in back
Alana:*she unbuckles her 座位 带, 皮带 and sits on 最佳, 返回页首 of him and...
continue reading...
posted by MzmindlessTlat
Prince:*fake yawns* I'm sleeppy time for 床, 床上 *grabs Alana's hand*
Alana:*laughs a little and walks wih prince*
--after IM NOT 写作 NASTY AGAIN!!)--
Alana:prince can I ask yhu something
Prince:now?
Alana:yea babe plz
Prince:sure thing *sits up on bed*
Alana:do yhu think we did this to fast I mean we have only been together (gco)
Prince:*grabs her hand* look I don't give a fuck how long we have been together I have major feelings for yhu I'm falling in 爱情 with 你 and we don't have to do this for me to 显示 that 爱情 to 你 if yhu don't want to it doesn't matter to me
Alana:aww i really have feelings...
continue reading...
KK I'm starting at the part after MB and Violets 老友记 stopped callin p.s. they r both 17!!!!!

Violet: Now were was we
Roc: I believe here ( 接吻 紫色, 紫罗兰色 and pulling her dress down 由 her waist)
Violet: ( 接吻 back and unzipping his pants)
Roc: ( pushing her up against the wall, wrapping her legs around his waist )
Violet: ahhhhh ( moaning in his mouth)
Roc : ( undoing her bra )
Violet: (feeling on his abs . P.S his 衬衫 was already off
Roc : ( gently sucking and 接吻 her chest and neck)
Violet: ahhhh this...... feels ........ great
Roc: (rubs her v through panties )
Violet: ahhh.....ahhhh........Aaaaaahhhhhhhh...
continue reading...
THE 下一个 日 AFTER EVERYONE GO FREAKY LOL
ME:*CALLS THE GIRL TO GOT OUT TO EAT*

OUTSIDE AT LE'POD(MADE UP LOL)
ME:YO GIRLS ME N NELL GOT IT IN
GIRL:GO GIRL*HIGH 5'S ME*
TAY:SO DID ME N PROD
KAY:WE DID TO
BREE:HE TOOK ME DOWN LIKE BOOM DANG LOL
ANGEL:WE DID 2 N DAMN HE WAS LIKE OH
TE TE:WE DID
ME:DID EVERYONE GET NASTY LAST NIGHT
GIRLS:LOL YES

WITH THE BOY
NELL:YO SHE LET ME HIT IT LAST NIGHT
PROD,RAY,DIGGY,PRINCE,JACOB:IKR SHE LET ME HIT IT LAST NIGHT*SAYS IT AT THE SAME TIME*
BOYS:*HIGH 5'S*

WITH THE GIRLS
ME:IM BORED*PHONE RINGS*HELLO
NELL:HEY BABY
ME:HEY
NELL:WANT TO GO OUT SOME WHERE
ME:SURE U MEAN ME THE...
continue reading...
FOLLOW ME AND ILL FOLLOW BACK
video
黑少正太组合
princeton
prodigy
射线, 雷 射线, 雷
rocroyal
mb
added by Lilmsroc
 Prodigy(Craig Crippen Jr)
Prodigy(Craig Crippen Jr)
Characters:
Prodigy(Craig Crippen Jr):18
Roc Royal(Chresanto August):17
Ray Ray(Raquan Smith):18
Princeton(Jacob Perez):17
Bubbles(Bubba Your Choice):17
Lo Lo(Jordynn Your Choice):17
Reese(Falen Your Choice):17
Other Irrevalant People:0-100


Introduction:
Meet the Conjected 天使 Bubbles,Lo Lo,and Reese as in Bubba,Jordynn,and Falen,3 beautiful girls singers,dancers&rappers none of dem deal with bullshit 你 don't see nere one of dem crying of some of dere 粉丝 hating on dem duh reason is why ask Bubba duh toughest 婊子, 子 in duh group she hasn't been hurt in relationships but in family and she's independent...
continue reading...
the best mindless behavior funny moments video ever!
video
黑少正太组合
rocroyal
princeton
prodigy
射线, 雷 射线, 雷
funny
added by zaka1ya
added by rayraynicki