哈利·波特与暮光之城 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

哈利·波特与暮光之城 54807 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 30901-30950 of 54807

一年多以前 TempBest said…
laugh
Lol, love the pictures Joda! XD
一年多以前 TempBest said…
Sapienti? Sonora? No... :\
一年多以前 MrsPadfoot said…
go to sapientimagic.com
一年多以前 TempBest said…
Hmmm later :P
一年多以前 TempBest said…
zzz
Night guys! *hugs*
一年多以前 emilyroxx said…
Heyyy! Sorry I've been gone for so long! I'll try to be back soon, I promise!
一年多以前 GemonkDruid said…
Hellooooo?
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Hello?
一年多以前 GemonkDruid said…
Yessssssssssssssss?
一年多以前 Gred_and_Forge said…
I'm here x]
一年多以前 GemonkDruid said…
So am I x]
一年多以前 GemonkDruid said…
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Kung Hee Fat Choy! Officially x]
一年多以前 malloy said…
yo.
一年多以前 GemonkDruid said…
YO YO YO YO YO SUP MALLOY?

Also, your BS theory is awesome lol. Now only if we could convince YKI to link BS... ;D
一年多以前 Gred_and_Forge said…
What's a BS theory? What did I miss?? x]
一年多以前 GemonkDruid said…
Never link anything from B L O G S P O T

and never mention it either.
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Never even heard of that website :p

James and Oliver's birthday is in 3 weeks! :D
一年多以前 GemonkDruid said…
Beej's birthday is in 2 weeks :D
一年多以前 GemonkDruid said…
I need to figure out how to make a big present picture thing with keyboard keys by then :P
一年多以前 GemonkDruid said…
!!!!!!!!!!
一年多以前 malloy said…
YOU HAVEN'T? :O
well anyway, don't ever link anything. because we have five banned accounts (lucius_malloy, luciusmalloy, harrypotterbest, Accio_Pandorica and lumiss) to prove that BS gets you banned.
一年多以前 GemonkDruid said…
I wouldn't mind one more banned account lol.
一年多以前 Gred_and_Forge said…
I googled it. It sounded familiar but I don't think I'm familiar with it :/

My cousin's birthday is today :p
一年多以前 malloy said…
GD, ban your Gemonkus account :D
一年多以前 Gred_and_Forge said…
New page!
一年多以前 GemonkDruid said…
I meant YKI :D

But W/E. It's not like I need it or anything. And I wanna know what happens when you get suspended.
一年多以前 GemonkDruid said…
Oh, fa-fa-fa-fail. :P

It got deleted. Wtf
一年多以前 Gred_and_Forge said…
I'm bored D;

Time to watch some Dougie x]
一年多以前 GemonkDruid said…
Who? x]

Gosh, you sure are Youtube-naive, no offence.
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Dougie Poynter! <3

No I'm not D;

Haha, so what. I know the popular ones, that's it x]
一年多以前 GemonkDruid said…
Do you know Tobuscus?

iJustine?

barelypolitical?

Antonio Dodson? xD
一年多以前 GemonkDruid said…
Mike Chaney?
一年多以前 malloy said…
ok, we now have six accounts as proof. jeesh.
if I don't get a reply by sunday (when I get back), I'll post it as an article.
一年多以前 Gred_and_Forge said…
I thought it's Antoine Dodson? x]

I know you don't really like British shows, but this is Asian Top Gear (Goodness Gracious Me) on BBC :p
一年多以前 GemonkDruid said…
Let's ask a Twitard to help us prove the theory. x]
一年多以前 malloy said…
I think we have enough proof as it is.
一年多以前 GemonkDruid said…
No we don't... :D
一年多以前 malloy said…
six accounts. we totally do.
just leave it, kay? mom's orders :D
一年多以前 GemonkDruid said…
*frowns* But mommeeeeeeeeee... I wanna annihilate Twitards!
一年多以前 malloy said…
no! I'm raising you like a good kid, kay? no screwing with twitards just for the hell of it.
一年多以前 GemonkDruid said…
Good kid? Lol that's hilarious. :D
一年多以前 malloy said…
haha innit?
kay, I'm gonna type up a universal warning kinda thing and post it on some spots
一年多以前 GemonkDruid said…
Yeppers. :D

Okay.... hmmm, wonder what Fanpop has got against BS....
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Night guys. I'm wicked tired and I'm already falling asleep :/

I know it's morning for some of you, so good morning/afternoon/night to you all :]
一年多以前 malloy said…
all right, warning's up on the Random spot and will be going on the Fanpop spot and maybe this one within the next few minutes. this is what it says:

For reasons as of yet unknown, Fanpop seems to have something against the website b l o g s p o t . c o m -- posting links from this site will cause you to get temporarily suspended.
We first noticed this when I tried to link a blog from that site with my 'main' account, lucius_malloy, and got temporarily suspended. Later this happened with a total of five other accounts: luciusmalloy (my first back-up account), harrypotterbest, Accio_Pandorica, lumiss and Gemonkus.
We have contacted Fanpop about this issue and are hoping for a reply soon, but in the mean time, we are warning you against posting links from the site-that-shall-not-be-named for fear of suspension. Feel free to test out this theory if you want, but it is advised you do it with a separate account created for this purpose. If you do get banned because of this or have at some point gotten banned because of this, please inform me by either commenting on this article or writing on my wall so we can add you to the list of banned users.
Today is 4/2/2011. I sent Fanpop a letter yesterday, 3/2/2011, in which I explained the problem and asked for a response. If I have not gotten one by 6/2/2011, I will post that letter as an article in this spot and others, and possibly write a new one.
Thank you, and stay safe!
Emma
a.k.a. lucius_malloy or malloy
一年多以前 malloy said…
night gred :D I'm going to school as soon as I get this stuff out...
一年多以前 GemonkDruid said…
Awww :(

Bye Gred!
一年多以前 GemonkDruid said…
saf nbhwbrhjbeivbejkngfbs jfwnb fjsgwet
一年多以前 malloy said…
should I post it on this spot?