哈利·波特与暮光之城 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

哈利·波特与暮光之城 54807 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 30401-30450 of 54807

一年多以前 Quaila said…
*pokes*
一年多以前 harrypotterbest said…
AUNTIE!!!!!!!!!!!!!!! =D *hugs*

Where have you been?!?
一年多以前 Quaila said…
University and a new HP roleplaying site, lol. Hello to you too niece. xD
一年多以前 youknowit101 said…
Lmao, I'm opening my mind by throwing out a few minor theories. Don't take everything so seriously
一年多以前 alexthedog said…
You should have told us that before.
一年多以前 harrypotterbest said…
Aww, so how's University going?
一年多以前 Quaila said…
It's going fine, lol. How are your things going then?
last edited 一年多以前
一年多以前 Quaila said…
Call me a weirdo but I happen to like my march music... xD
一年多以前 harrypotterbest said…
Math homework. It's trying to kill me >.>

And I'm the weirdest, thank you very much =D
一年多以前 harrypotterbest said…
*updatus pokus*
一年多以前 Ms_Mea said…
AUNTIE!!! *jumps on Quaila*

Ahh, he's back =.=
一年多以前 Italktosnakes said…
big smile
Hey!
That's awesome Auntie Q :D
So...what cookin? x
last edited 一年多以前
一年多以前 Quaila said…
*jumped* O.o
O.o whose back?
Well, I did sing the Hogwarts School Song to the tunes of the Leib-Gvardia Preobrazhensky Marsch...
一年多以前 Quaila said…
Not much not much Accio, trying to figure out when to eat my sandwiches... xD
last edited 一年多以前
一年多以前 Italktosnakes said…
Awesome. It's eleven o'clock, so I'm having some biscuits and I might have some more tea :D x
一年多以前 Quaila said…
Wootage for tea! xD
一年多以前 Quaila said…
*updates*
一年多以前 Ms_Mea said…
Youch! I just cut open my finger on a dog food can DX
一年多以前 harrypotterbest said…
That sucks Mea D:

And Aila, you did the song to whaaaaaaaaaaaaat? lol
一年多以前 harrypotterbest said…
*updatus pokus*
一年多以前 Ms_Mea said…
heart
Ron: "Every time I look at her I get these pains in my chest and I just know it's her fault, that bitch!" LMAO!!!! I love AVPM
一年多以前 hsmgirl14a said…
Helena Bonham Carter link
一年多以前 harrypotterbest said…
Helena =D
 Helena =D
一年多以前 harrypotterbest said…
*updatus pokus*


I feel like I'm saying that a lot.
一年多以前 MrsPadfoot said…
I have posted a very important annoucement on the family wall.
一年多以前 harrypotterbest said…
heart
Peter <3 <3 <3
 Peter <3 <3 <3
一年多以前 alexthedog said…
Haha, Best.
一年多以前 zanhar1 said…
Narnia... I like the white witch.
一年多以前 Ms_Mea said…
lol I used to like Peter...but then I started crushing on Caspian :D <3
一年多以前 MrsPadfoot said…
I can't decide between the 2.
一年多以前 MrsPadfoot said…
I have an announcement!
一年多以前 Ms_Mea said…
What is that?
一年多以前 harrypotterbest said…
Caspian =D
 Caspian =D
一年多以前 MrsPadfoot said…
Mea, look on the family wall:D I don't feel like putting it on here plus, anticipation is what I live for
一年多以前 zanhar1 said…
White witch
一年多以前 harrypotterbest said…
Peter vs Caspian - I call Peter! :D
 Peter vs Caspian - I call Peter! :D
一年多以前 MrsPadfoot said…
Well, now that I think, best, peter wins
一年多以前 harrypotterbest said…
Peter FTW :)
 Peter FTW :)
一年多以前 harrypotterbest said…
Night guys! *hugs*
一年多以前 MrsPadfoot said…
I'm turning in early. G'night, dear family.
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Hello?
一年多以前 malloy said…
heyyy.
一年多以前 GemonkDruid said…
Hai!

Hell wasn't as bad as I thought.

Except we have lifesaving tomorrow, wtf.
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Hey.

My updates weren't showing :/
一年多以前 GemonkDruid said…
Aw, poor auntie!
一年多以前 Gred_and_Forge said…
It's cool ^_^

And what lifesaving?
一年多以前 GemonkDruid said…
Lifesaving is when you train to be a lifeguard. :/ Absolutely fucking pointless in my opinion.
一年多以前 Gred_and_Forge said…
Oh, got it now :p

I'm hungry so I'm gonna look for food. Be back later :]
一年多以前 malloy said…
interesting....
一年多以前 GemonkDruid said…
See ya