哈利·波特与暮光之城 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

哈利·波特与暮光之城 54807 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 16501-16550 of 54807

一年多以前 SEEKER6 said…
Look at his face 800000000000
一年多以前 GemonkDruid said…
LOL
一年多以前 harrypotterbest said…
I don't know if they liked Voldemort; but they were fans of Bellatrix, so it's likely.
And I think Andromeda is the best. She is nice, she cares for her daughter very much, she is brave, she risked getting disowned by her family, she is caring, she took care of Teddy, she has suffered so much, first by getting disowned, then losing Ted, Nymphadora, and Remus. She lost her entire family!
一年多以前 SEEKER6 said…
see?
 see?
一年多以前 SEEKER6 said…
I love me my pork
 I 爱情 me my pork
一年多以前 SEEKER6 said…
surprise
it says pattinson
一年多以前 PotterForever said…
lmao
一年多以前 SEEKER6 said…
zzz
Someone might pee of the edge of the cliff and it would hit a fish in the head causing it to.....ZzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzz... *snore* what?
 Someone might pee of the edge of the cliff and it would hit a 鱼 in the head causing it to.....Zzzz
一年多以前 harrypotterbest said…
^ XD I love that pic!
一年多以前 SEEKER6 said…
POPULATION : TWILIGHT
 POPULATION : TWILIGHT
一年多以前 SEEKER6 said…
such smart people
 such smart people
一年多以前 GemonkDruid said…
LOL
一年多以前 SEEKER6 said…
FrEE TAco'S
 FrEE TAco'S
一年多以前 harrypotterbest said…
these epic fails are helping me calm down even more and laugh.
一年多以前 SEEKER6 said…
Good :) Want a taco yesterday?
一年多以前 harrypotterbest said…
XD sure! (I, unlike you, have a Time Turner, so I, unlike you, can get a free taco!)
一年多以前 harrypotterbest said…
epic fail.
 epic fail.
一年多以前 SEEKER6 said…
big smile
Posted by Anonymous
 发布 由 Anonymous
一年多以前 SEEKER6 said…
aui contare i do have a time turner (MUAHAHAHAHAHAHHA)
一年多以前 SEEKER6 said…
Quick question how do you sue yourself?!
 Quick 问题 how do 你 sue yourself?!
一年多以前 SEEKER6 said…
stay in shcool and learn how to spell!
 stay in shcool and learn how to spell!
一年多以前 PotterForever said…
fail sign

 fail sign
一年多以前 harrypotterbest said…
^ That's an easy situation to get out of. Apparate!
一年多以前 SEEKER6 said…
not road kill.... refrigerator kill!
 not road kill.... refrigerator kill!
一年多以前 harrypotterbest said…
^Oh my.
>.<
一年多以前 SEEKER6 said…
Appariating is fun!!!!!! once you get used to it
 Appariating is fun!!!!!! once 你 get used to it
一年多以前 PotterForever said…
this is quite true

 this is quite true
一年多以前 Quakefur said…
laugh
Love those pictures!
How DO you sue yourself?
一年多以前 SEEKER6 said…
holy crap! it sure can!
 holy crap! it sure can!
一年多以前 harrypotterbest said…
I honestly don't know. I bet Hermione does, though.
一年多以前 SEEKER6 said…
not quite sure "Quakefur"
一年多以前 SEEKER6 said…
Yeah probably
一年多以前 jodarchy said…
haha i just liked this pic lol
 haha i just liked this pic 哈哈
一年多以前 PotterForever said…
no idea.
一年多以前 SEEKER6 said…
omg hilarious!
 omg hilarious!
一年多以前 harrypotterbest said…
Siriusly?
一年多以前 SEEKER6 said…
dog "wow the ground is soft"
cat says in a squished voice "it's me you freaking retard"
 dog "wow the ground is soft" cat says in a squished voice "it's me 你 freaking retard"
一年多以前 PotterForever said…
lol

 哈哈
一年多以前 harrypotterbest said…
XD lol
一年多以前 harrypotterbest said…
Anymore reasons?

Most of you know how much I hate Bellatrix Lestrange. And some people I know are Bellatrix fans. So I thought, ‘Well, she’s a murderer! How can anyone like her?’ The one reason I can think of is that she’s cool, being crazy and all. So I decided to write this article, stating why I hate Bellatrix.
1) She’s a murderer. She killed so many of my favourite characters!
2) She tortured Neville’s parents into insanity. That’s just ... pure evil.
3) She tortured Hermione, and she hit Ron. If you didn’t know that, it’s in DH, Malfoy Manor, when Ron tells Bellatrix to take him instead of Hermione.
4) When Harry is supposedly ‘dead,’ everyone comes outside to see the... phenomenon for themselves, and McGonagall screams ‘NO!’ in pain. Bellatrix laughs at her. Even Voldemort doesn’t laugh when people are mourning!
5) I know I mentioned she’s a murderer, but siriusly, killing your niece goes a little too far, don’t you think?
6) And Dobby. Don’t forget Dobby.
7) Disowning Andromeda. Her own sister and Bella never speaks to her again. How sad.
一年多以前 SEEKER6 said…
epic fail to whoever created the image
 epic fail to whoever created the image
一年多以前 harrypotterbest said…
lol I love this pic...
Wizards can't improve some things...
 哈哈 I 爱情 this pic... Wizards can't improve some things...
一年多以前 PotterForever said…
but her crazyness is epic.

a little messed up, though
last edited 一年多以前
 but her crazyness is epic. a little messed up, though
一年多以前 SEEKER6 said…
elephant butt nice insult
 象, 大象 butt nice insult
一年多以前 SEEKER6 said…
fail omgg look at the owls FACE
 fail omgg look at the owls FACE
一年多以前 PotterForever said…
lulz


 lulz
一年多以前 SEEKER6 said…
IF I EVER FANTISIZE ABOUT HUGGING A NEW MOON POSTER SOMEONE PLEASE SLAP ME
 IF I EVER FANTISIZE ABOUT HUGGING A NEW MOON POSTER SOMEONE PLEASE SLAP ME
一年多以前 SEEKER6 said…
omg Lokk how CUTE hahahahalol omg
 omg Lokk how CUTE hahahahalol omg
一年多以前 SEEKER6 said…
laugh
hmm that had to have been one interesting page
 hmm that had to have been one interesting page
一年多以前 SEEKER6 said…
*yawn* if you are sleepy *yawn whilst raising wand* raise your wand