哈利·波特与暮光之城 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

哈利·波特与暮光之城 54807 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 8801-8850 of 54807

一年多以前 FredWRules said…
bahaha... awesome :)
一年多以前 lucius_malloy said…
never mind... I found one :D 'I think Stephenie Meyer is a very talneted author'. -_-
一年多以前 venvargie said…
Ick
一年多以前 venvargie said…
Well, anyway, off to bed my dears. It's 2;20 am here. 0_0
一年多以前 GemonkDruid said…
LOL who wrote that?

And nobody got my Plants vs. Zombies reference. How sad.
一年多以前 lucius_malloy said…
night, ven :) I'm stuck in school
一年多以前 lucius_malloy said…
Suosittelen kuitenkin lukemaan koko sarjan, sillä mielestäni edellisten osien, varsinkin Houkutuksen, teksti on todella tunteellista ja sanarikasta

= I recommend you read the whole series, because in my opinion, the previous parts - especially Twilight - was extremelly emotionally and well-written.
Some dudette called Susanna Laitala... -_-
一年多以前 GemonkDruid said…
Emotional? No. :O This person is delusional.
一年多以前 lucius_malloy said…
orly?
and she said sanarikas, which basically means verbose... as in, the right words and such.
一年多以前 GemonkDruid said…
What? You call chagrin a right word? Funny. I call it a left word. :/
一年多以前 FredWRules said…
really? I call it a diagonal word.
一年多以前 GemonkDruid said…
*gasp* Potato forbid that happen! :O
一年多以前 FredWRules said…
lol :)
一年多以前 FredWRules said…
big smile
watching kickass :D
一年多以前 GemonkDruid said…
PICSPAM!

Mmm... Canadians... P:
 PICSPAM! Mmm... Canadians... P:
一年多以前 FredWRules said…
uh... what?

the main character in kickass looks kinda like Darren Criss when he has the Harry Poter glasses on...
一年多以前 GemonkDruid said…
That's Simple Plan, Andie.

Simple Plan: noun, definition: BADASS BAND. Especially Jeff.
 That's Simple Plan, Andie. Simple Plan: noun, definition: BADASS BAND. Especially Jeff.
一年多以前 FredWRules said…
...ok then.
一年多以前 GemonkDruid said…
Yup.

Mmm... Oklahomians. :D
 Yup. Mmm... Oklahomians. :D
一年多以前 FredWRules said…
ok then...
一年多以前 GemonkDruid said…
I'm gonna keep picspamming until you give me a full reply.
 I'm gonna keep picspamming until 你 give me a full reply.
一年多以前 FredWRules said…
you do that. (and them) *cheeky grin*
一年多以前 GemonkDruid said…
LOL
哈哈
一年多以前 FredWRules said…
rawr
一年多以前 GemonkDruid said…
Honey... they're MINE. Well, at least Nick is mine.
一年多以前 FredWRules said…
no, I don't really like them. I just wanted to say a monosyllabic reply, and that was the first one I thought of.
一年多以前 GemonkDruid said…
*gasp* You don't? That's even worse than saying "rawr"...
 *gasp* 你 don't? That's even worse than saying "rawr"...
一年多以前 GemonkDruid said…
Squee!
 Squee!
一年多以前 lucius_malloy said…
I agreez with ur pic, GD :D
一年多以前 lucius_malloy said…
The PJ, that is :D
一年多以前 FredWRules said…
indeed. I love Percy Jackson!
一年多以前 GemonkDruid said…
Yay!
 Yay!
一年多以前 mooimafish17 said…
picture spam time..................
 picture spam time..................
一年多以前 FredWRules said…
big smile
ok...

I LOVE THIS PART!
 ok... I 爱情 THIS PART!
一年多以前 GemonkDruid said…
LOL NEW PAGE
一年多以前 FredWRules said…
... his eyes are crazy blue. look at them!
 ... his eyes are crazy blue. look at them!
一年多以前 GemonkDruid said…
TOM! *drools*
一年多以前 Accio_Pandorica said…
smile
Ummm...you know the person in kickass...is this him? x
 Ummm...you know the person in kickass...is this him? x
一年多以前 GemonkDruid said…
HAWT
一年多以前 FredWRules said…
yep, but in the movie his hair is all curly...
一年多以前 Accio_Pandorica said…
smile
Also, there's a slight issue that he's twenty...and dating a 43 year old woman. There engaged and she's pregnant (although I think she might have had the kid by now) x
一年多以前 FredWRules said…
damn.

you know they're making a second kickass?
一年多以前 Accio_Pandorica said…
smile
yes 'Kickass 2:Balls to the wall' :DD x
一年多以前 FredWRules said…
it's gonna be AWESOME!
一年多以前 Accio_Pandorica said…
smile
I KNOW.! Proper exciteeed x
一年多以前 FredWRules said…
woohooo!
一年多以前 Accio_Pandorica said…
smile
Yayy.!
Okay, I'm just going to change out of my Jammies (Harry Potter ones, I should add) x
一年多以前 FredWRules said…
I want harry potter jammies!
一年多以前 LoveDraco123 said…
crying
:( :( :( :( :( :'(
一年多以前 FredWRules said…
lolwut?