Eric Cartman Wall

Next Previous

显示留言墙纪录 当前 1-10 总数 43

cake
MoreThanFangirl 说 …
Happy 14th Birthday, Cartman! 发布 一年多以前
slashesroses 说 …
"what-EVAH, I do what I WANT!"

Cartman is just perf ok- x'DD 发布 一年多以前
laugh
MoreThanFangirl 说 …
He´s the only racist I like, although he is mean to Kyle (my favorite) and all the others from SP. I really feel sorry for him because of his mother and because of the fact that he needs attention. And he is... funny. (Think of the movie xD) 发布 一年多以前
KyleBrovlofski 评论…
i think its an understatement to say kyle is ur favourite character 一年多以前
big smile
dontforgetme 说 …
Q( - _-)_____¦__o___Q(-_ - ) Asian Ping Pong Match! 发布 一年多以前
johnthewolf 评论…
*blink blink* 一年多以前
kyleobsessive 说 …
how the flip do 你 have 更多 粉丝 than kyle -_- 发布 一年多以前
Cartmanfan2001 评论…
Cartman even has 更多 粉丝 than Kenny! xD 一年多以前
dontforgetme 评论…
ofc 一年多以前
big smile
Cartmanfan2001 说 …
I 爱情 Cartman! He is the best character of any T.V 显示 EVER! He's so cute and he always makes me laugh! :) U Rule Eric! 发布 一年多以前
tweekkid 评论…
YAAAAA 一年多以前
cartmanlover123 说 …
My mom says if 你 want to become a lesbian, 你 have to lick carpet
发布 一年多以前
cartmanlover123 说 …
你 so much as TOUCH kitty's ass, and I'll put a firecracker in your nutsack and blow your balls all over your pants 发布 一年多以前
kylelove 评论…
I HATE 你 一年多以前
cool
fassmackey 说 …
No kitty, that's my pot pie!!! 发布 一年多以前
LukeElite 评论…
"Mewo^^" 一年多以前
fassmackey 评论…
No, cheezing! 一年多以前
LukeElite 评论…
tee-hee^^ 一年多以前
hmmm
Kylelover1 说 …
I kind of like Cartman. 发布 一年多以前
KymanFan1 评论…
Cartman is my favorite! 一年多以前
cool
DoremiSanyouluv 说 …
Respect my athuority! 发布 一年多以前
shadowluvgirl 评论…
哈哈 :D 一年多以前
vanilla1234567 说 …
can 你 add me Eric? 发布 一年多以前
Babyrainbow13 说 …
i >3 dis dude he is so f****in funny :) 发布 一年多以前
goldon 说 …
Screw u guys im going 首页 hahaha 发布 一年多以前
gbotkid 说 …

@FanRICH : Mixtape completion sitting on 80%, 更多 info as we go on.
收件箱 me with dirrections to where you'll be on the 28th if your in Durban and we'll make a mission for one of our 街, 街道 team member to deliver the mixtape to 你 !!!
Reach me on : gbotkidrecords@gmail.com/0846897748/or 搜索 Beast Kusher,NorthernSmokeGang,Gbotbot kid, 或者 Hurley boys and you'll get full on 更新 about the stable !!....NorthernSmokeGang.GBot Kid !! N.S.G.B.K.N.R.Ki !!!

发布 一年多以前
jalyn322 评论…
I 爱情 south park 一年多以前
kyleobsessive 说 …
I'll admit his stupitidy is funny but those who think he's seriously a good person: ur sad. 发布 一年多以前
LucarioZoura1 说 …
"Screeeeeeeeewwwwww You!" - Cartmen 发布 一年多以前
big smile
jack23 说 …
the south park game is coming out. yaaaaaaaaaayyyyy 发布 一年多以前
jack23 说 …
how would 你 like to suck my balls. what did 你 just say. im sorry im sorry [gets a loud speaker] how would 你 你 like to suck my balls 发布 一年多以前
srghat 评论…
The most epic scene! 一年多以前
Karizma23 说 …
lolzz eric cartman is so funny...hez my fav sp character...his voice and his stupidness makes me laugh 发布 一年多以前
kiss
sealice 说 …
i am in 爱情 发布 一年多以前
jack1234567890 说 …
he is so funny 发布 一年多以前
YannCookie 说 …
SCREW 你 GUYS, I'M GOIIINNGGG HOOMMME. ;P 发布 一年多以前
trixieKitten 说 …
I named one of my 猫 after this guy. <3 发布 一年多以前
laugh
lloonny 说 …
cartman is not fat,he's big boned XD 发布 一年多以前
sealice 评论…
你 are fatter 一年多以前
mischievous
urumica 说 …
Kyle's mom's a bitch!
She's a big fat bitch!
She's the biggest 婊子, 子 in the whole wide world!
She's a stupid bitch!
If there ever was a bitch!
She's a 婊子, 子 to all the boys and girls!

Lol, that's the only part of the song I could memorize! XD
发布 一年多以前
Eric_C 评论…
well it's true.. that big, fat, fuckin' Jew IS a bitch! 一年多以前
Emily_R 评论…
haha XD yeeeup 一年多以前
cartmanlover123 评论…
thats my shit 一年多以前
laugh
ilovetdi3598 说 …
嘿 don't call me fat 你 fucking jew!! 发布 一年多以前
urumica 评论…
Did 你 just say the "F" word? X( 一年多以前
EclecticFan78 评论…
What? Jew? 一年多以前
jack23 评论…
what it dosent hurt anybody look fuck fuck fuckitty fuck. cartman! 一年多以前
naidelyn 说 …
I. JUST. LOVe. SOUTH PArK 发布 一年多以前
LilRabb 评论…
Saaaame ^_^ 一年多以前
laugh
Thallia 说 …
hi eric u were soo funny ln and u thught u were i dead and u were nice 4 the first time 哈哈 发布 一年多以前
kylesgirl 评论…
he is soooo mean he called me names ! i hate him ! 一年多以前
Thallia 评论…
i bet he doesnt know u in real life 一年多以前
kylesgirl 评论…
hello mrs _ prodigy 一年多以前
Eric_C 说 …
oh keww.. my own club? keww, keww.. everybody respect mah authoritah!! 发布 一年多以前
sarah9807 评论…
I ain't respecting it fatass 你 got a mouth full of 公牛 shit so shut up now about Kyle! 一年多以前
Sam9876 评论…
Okayy, that's just weird. 一年多以前
Janay_Martin 评论…
Aw damn we were such assholes back then.. XDD 一年多以前
laugh
VegetaBab3 说 …
Screw U Guys I'm going home! 发布 一年多以前
beepboop 评论…
哈哈 cartman rules 一年多以前
LukeElite 评论…
"how would u like to suck my balls" 一年多以前
jack1234567890 评论…
actually he says that to the teacher when he says fuck 一年多以前
wolfiey 说 …
嘿 peeps wat up hiphopapotomis 发布 一年多以前
laugh
IvanaS 说 …
Omg, he is so funny 发布 一年多以前
smile
Swagg 说 …
hi. 爱情 da wall/profile.!
I'm a #1 fan........... 发布 一年多以前
heart
CornChips 说 …
Hope everyone here enjoy 2011 for it's a new year. ^-^
yay Cartman fans! 发布 一年多以前
monono 评论…
and his momma cried.. another litle hungry mouth to feed in the ghetto.. 哈哈 一年多以前
MissEricCartman 说 …
Look how it's face gets all red, he's like a little strawberry! XD 发布 一年多以前
curlett 说 …
he kicks kyles a ss 发布 一年多以前
kittymeow247 评论…
kyle rockssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss booooooo CARTMAN HAHAHAa 一年多以前
Stendy 评论…
Booooooooooooo kyle YAY kartimen 一年多以前
kylesgirl68 评论…
KYLE ROCKS 你 SUCK CARTMAN ! 一年多以前
sellygomy22 说 …
i 爱情 him. he is my 最喜爱的 on south park 发布 一年多以前
soxfan89 说 …
Would 你 Like Some 更多 Tea, Polly Prissy Pants? 发布 一年多以前
SlimShady33 评论…
I 爱情 CARTMAN! 一年多以前
07121997tamara 说 …
I like Cartman
发布 一年多以前
soxfan89 说 …
I 爱情 Cheesy Poofs! 发布 一年多以前
rickmanrenthead 说 …
This is RETARDED! Cartman has over 2,000 粉丝 and Butters and Kenny only have like 120! 发布 一年多以前
SouthParkSmart 评论…
Now don't be down y'all. Cartman is the most iconic South Park character, and 更多 people recognize him than say, Butters and Kenny. 一年多以前
soxfan89 说 …
I'm Starting To Like Cartman! 发布 一年多以前