Elder Scrolls V : Skyrim Wall

Previous

显示留言墙纪录 当前 1-10 总数 107

kingcesar67 说 …
Fus ro dah! 发布 一年多以前
smirk
ParagonDiamond 说 …
Should definitely play this game again... 发布 一年多以前
trueshadowwolf 说 …
Let's kill someone! ~Cicero 发布 一年多以前
AquaMarine6663 说 …
Hi los pah brahnu! Hi neh ofunlor ahrk hi nunon vote nau polls! 发布 一年多以前
AceRavenridge 说 …
https://www.change.org/p/bethesda-remaster-skyrim-for-next-gen-consoles 发布 一年多以前
AquaMarine6663 说 …
WHY IS NOBODY ON?! 发布 一年多以前
startrekzooka 说 …
NPCs haha 发布 一年多以前
AquaMarine6663 说 …
To whomever may see this: (because I doubt people check the 墙 anymore) I think I might have a serious obsession over Cicero...but he's so freaking awesome... 发布 一年多以前
AquaMarine6663 说 …
How many of 你 killed Cicero in ALL your games? If 你 did, it's a mistake that 你 did... 发布 一年多以前
cool
glelsey 说 …
This club is now at 999 fans! 发布 一年多以前
shadowlover3000 说 …
This club REALLY does need to be 更多 active! 发布 一年多以前
SamnissArandeen 评论…
This group used to be active like us. Then it took an 《绿箭侠》 to the knee. 一年多以前
shadowlover3000 评论…
My cousin's out fighting dragons, and what do I get? An inactive club! 一年多以前
glelsey 评论…
I mostly deal with petty thievery and drunken brawls. Been too long since we've had good club activity. 一年多以前
AquaMarine6663 评论…
I can't think of a good guard quote that would fit...:P 一年多以前
AquaMarine6663 说 …
Erm... anyone on anymore? 发布 一年多以前
crazeefish 评论…
Of course! :P 一年多以前
shadowlover3000 评论…
Still hanging around. 一年多以前
AquaMarine6663 评论…
Cool. At least I know there are still fellow Skyrim players. :3 this club is pretty inactive... 一年多以前
shadowlover3000 评论…
Yeah, tell me about it. 一年多以前
elizadragon 说 …
Ugh I have to go kill the vampire... was it Voghar???? I dunno but I DON'T WANT TO it's scary T_T 发布 一年多以前
elizadragon 评论…
HAHA 你 were right i could do it.... i just had to die and restart 8 times in the process 哈哈 ^_^ 一年多以前
AquaMarine6663 说 …
FOR SKYRIM!!!!!! HAAAAAAH!!!!!!! 发布 一年多以前
AquaMarine6663 说 …
Hooray... another ghost club... 发布 一年多以前
alduinrules 说 …
Drem yol lok ;) 发布 一年多以前
smile
jydog202 说 …
i got a new club called skyrim,pokemon and games check it out now. 发布 一年多以前
jydog202 说 …
hi i change my pic 发布 一年多以前
heart
skydrom 说 …
SKYYYYYRIMMMMMMM 发布 一年多以前
big smile
rosielambert 说 …
嘿 how is everyone today 发布 一年多以前
I_Am_Anonymous 说 …
I'm presently upset that Younya promised a dragonborn part 2 such a long time ago. 发布 一年多以前
cool
rosielambert 说 …
嘿 how are 你 all today its nice to meet 你 all 发布 一年多以前
Shunron 说 …
Hey, I just made a new fanpage for "Elder Scrolls Online". If you're going to buy it, please take a look. =D link 发布 一年多以前
Nic406 说 …
Hi. I've just completed the main quest line and defeated Alduin. Now what do I do? 发布 一年多以前
sonicphantom48 说 …
Hello fans. I am sonicphantom48. I have made a club called Video Game Universe. I plan on making it as awesome as this. I would really like it if 你 joined my club to help make it popular. Thanks and please don't get rid of it. 发布 一年多以前
laugh
Allies57 说 …
FUS ROH DAH! 发布 一年多以前
MapleCanada 说 …
Epic Moment In Skyrim Gaming:

Ex-Boyfriend: You're crazy! Stop playing that stupid game and spend some time with me!
Me: Crazy? Luci? That's... Madness... *insane laughter*
Ex-Boyfriend: *Backs out of my room slowly* 发布 一年多以前
DAKEN 评论…
mojor creepy 一年多以前
LoneWOLF2272 说 …
Whenever i play Skyrim 或者 oblivion, i just have to complete eerything! i start out with the evil mission then i redeme myself with good missions, sadly the game glitches 更多 and 更多 DX 发布 一年多以前
LoneWOLF2272 说 …
Who here has got the song "Ragnar the Red" stuck in there head when they first listen to it? 发布 一年多以前
big smile
Shaeris 说 …
I just got Legendary Version the other day! I didn't think it was possible, but Skyrim just got a bit 更多 awesome! 发布 一年多以前
MapleCanada 说 …
Am I the only one who actually likes Cicero...? I think he's really adorable, in a weird morbid way. xD 发布 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
I like Cicero too 一年多以前
Dovahkiin1030 评论…
Cicero's ok..kinda creepy....especially as a folower. "Is there 唱歌 in the Void? Dancing? Surely the Dread Lord will at least allow poor Cicero to caper..." Um..Ok..really creepy."He he he... Crazy? Cicero? He he he he! That's... madness..." 一年多以前
LoneWOLF2272 评论…
哈哈 Theres somthing about cicero that brings a smile to my face. and thats how completly insane and funny he is XD cant stop laughing at him XD 一年多以前
pumpkinqueen 说 …
Our Hero, our Hero claims a warrior's 心
I tell you, I tell 你 the Dragonborn comes
With a voice wielding power of ancient Nord Art
Believe, believe the Dragonborn comes
It's an end to the evil, of all Skyrim's foes
Beware, beware the Dragonborn comes
For the darkness has passed and the legend yet grows
You'll know, you'll know Dragonborn's come. 发布 一年多以前
MapleCanada 说 …
does anyone else here listen to Avenged Sevenfold? like anyone? i was just curious cuz i thought that their song Welcome to the Family really fit the Dark Brotherhood (which i am part of, btw. I absolutely 爱情 the DB. Hail Sithis!) 发布 一年多以前
big smile
zylice 说 …
**•PS3 SKYRIM NEWS!!•**

Update 1.8 was released today (12/2/13 'AU') and *apparently* the 'Dragonborn' DLC will be released tomorrow (or sometime through the week for Australia) followed 由 Hearthfire & then Dawnguard on the 27thish of February! ;DDDD 发布 一年多以前
zylice 评论…
WARNING!! Ogma Infinium will be REMOVED from whatever 书柜, 书架 你 put it in...get it OUT & put it into your inventory until the update has finished..then put it back in bookshelf! 更多 skill points! Can reach to Lv100! Can choose 'Legendary Difficulty!'And bug & lag fixes! 一年多以前
zylice 评论…
#(ABOVE)# Is actually update 1.9 一年多以前
zylice 说 …
A 随意 thing happened when I was playing this morning...I was wandering around west of Dawnstar, and I ran into Farkas, Athis & Torvor from the Companions!how strange for then to be just wandering around in the sar direction as me! ;) 发布 一年多以前
zylice 评论…
*same* I mean... 一年多以前
big smile
zylice 说 …
**•NEWS•**

All DLC (Dawnguard, Hearthfire & Dragonborn) will be released early February 2013 on PS3! Owners will get 50 percent off!! *FINALLY* ;DDDDD 发布 一年多以前
big smile
vagos 说 …
Did everyone yet Tried Any Of the DLCS On Pc? I've been around this thought for a while cuz 你 know if the DLC is Really buggy and stuff i dont want it to ruin My Game So Any news About Glitches 或者 Any Weird Stuff? Im only saying this cuz i dont want honestly to waste my money on a Glitched, buggy, DLC Thank 你 if 你 actually reply 发布 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
They need to fix DawnGaurd.......I wish and Dragonborn 你 can ride the dragon freely 一年多以前
vagos 评论…
Whats wrong with Dawnguard? And cool btw thanks for the news Looks like bethesda bugged the game again eh? -_- 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
lots of stuff is wrong with it they should give 更多 stuff out 一年多以前
vagos 评论…
I Agree Well 你 know thats bethesda softworks creating something then trying to fix it and an they fix those issues then something else happens to the gamer and completely ruins the gameplay Its a Good company but they need to work better on patches and DLCS Tbh 一年多以前
hmmm
ocarinalover 说 …
any tips to help me 发布 一年多以前
cgova4 评论…
no but 你 might want to level up 由 doing some stuff like conjuration easy master sole trap on a dead body 或者 easy smithing master lether bracers and 你 level up quickly trust me im level 57 一年多以前
cgova4 评论…
obvousley keep on making leather brasers 一年多以前
cgova4 评论…
oh and when 你 get to hard 答案 calcelmos stone get role of paper and charcole 一年多以前
ocarinalover 评论…
what would calcelmos , role of paper and charcoal make? 一年多以前
adroseka 说 …
I only have played for ten 分钟 mind blowned away!!! 发布 一年多以前
cgova4 评论…
its good because the game pretty much dose not end 一年多以前
cgova4 说 …
what level are all 你 people im level 53 发布 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
72 一年多以前
ocarinalover 评论…
i have the lightning destruction spell now and thanks for telling me cgova4 一年多以前
cgova4 评论…
its cool 一年多以前
hmmm
Jenta11 说 …
Anyone know of any SPECIAL quests where 你 have to have precise requirements, 由 the way I already know of the 'Whispering Door' and that one with Sam Guivenne. Just wanting to up the experience... gets kind of dull wondering, "Oh, I wonder if I should turn around and hit the bandit coming up behind me right... now" 发布 一年多以前
zylice 说 …
Why do the 马 die so EASILY?? It's either from baddies 或者 just stupid glitches where the horse gets 'picked up and thrown off a cliff literally!' 发布 一年多以前
Gmillsap02 说 …
I have done the full game i got to level 102 it got crazt so i am at levle5 i am doing to game 1 更多 time 发布 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
I thought the Highest was 81 一年多以前
Gmillsap02 评论…
no it can go high 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
I never knew they change it 一年多以前
Gmillsap02 评论…
ya loloz 一年多以前
big smile
vagos 说 …
I Just Played this Game For 2 hours i think and i already have finished the main story im gonna Start Ending the Guilds The only reason I havent finished them yet cuz my computer needed A Format btw I installed some SKyrim mods From skyrim nexus (only in PC 你 can mod Skyrim on ps3 你 cant 你 can only download the DLCS) and tbh i saw The DLCS and im considering them buying it Probably i will Skyrim runs fine After I updated my video card and System :D 发布 一年多以前
sunny
zylice 说 …
Dovahkinn! 发布 一年多以前
vagos 评论…
Dovah!!!!! 一年多以前
big smile
zylice 说 …
Skyrim PS3: New Exclusive 'DragonBorn DLC!' (Coming soon!) 发布 一年多以前
zylice 说 …
I call the stuck-up Thalmor: "Falmer in disguise!" 发布 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
Don't make fun of the Falmers they were betrayed 由 the dwarves. and now they just want to kill everything that is not them! 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
I just feel bad for them that is all. 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
Well that is true......... 一年多以前
zylice 说 …
Katniss Everdeen: "I wanted to be an adventurer like you...the I took a bow and 《绿箭侠》 to the Civil War..." 发布 一年多以前
big smile
vagos 说 …
Just played around Skyrim and enjoyed The graphics with a Nvidia Geforce GT 630 What a Amazing video card ( I Changed Video CArds and OHHH look my pc is fine XDD) Anyway skyrim looks way better to graphics than before but damn i still got micro- stutter in first view i dont have that on fallout 3 或者 fallout new vegas (yes i can launch skyrim via Steam sinse theyre protecting theyre games obviously) anyway just wanted to say have patience bethesda is a glitchy company but good :D 发布 一年多以前
vagos 评论…
actually i take back the "Have patience bethesda is a glitchy company but good" Lmfao!!! 一年多以前
SkyDekeres700 说 …
OMG I GOING GET HEARTHFIRE so can't wait! 发布 一年多以前
mistoryangel1 评论…
nice! 一年多以前
vagos 评论…
Your lucky hope 你 have a nice gameplay (: 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
oh yeah 一年多以前
zylice 说 …
When is Dawnguard Skyrim coming to PS3 Australia??? 发布 一年多以前
lux2 评论…
i dont know... i want it so bad michigan... :'( 一年多以前
vagos 评论…
I dont know i cant actually find a damn news it only says its releashed it doesnt say anything else trying checking Bethesdas Softowrks Website And watch out for Glitches in The Pc (if your playing on pc) I would suggest better on a ps3 they really screwed up the game ever after the patch 1.69 on PC the 1.5 Was better Good luck :) 一年多以前
pumpkinqueen 说 …
When I first started playing Skyrim, I didn't know 你 could go back to your last saved point. One 日 I couldn't go into a house of my friends, so I lockpicked in. Well they all started attacked me, Lydia was attacking them for me. I ran for it, but I stopped once a man started stabbing at me. I ended up killing him and a few guards. I payed off my fin....but....It turned out I killed Alvor. I cried like a baby, staring at his body. 发布 一年多以前
pumpkinqueen 评论…
Everytime I go to that town, I go to his mill and pay tribute to him. Wishing I could see him working there again. 一年多以前
SkyDekeres700 说 …
The only reason I am playing dawnguard cuz Laura Bailey plays that Vampire chic can't remember her name 发布 一年多以前
SkyDekeres700 说 …
I was a Werewolf like you, until I took a sledgehammer to the face. hahahaha 发布 一年多以前
SkyDekeres700 说 …
I'm been play skyrim when it first came out, well I found this super weird glitch I became a Bloodsucker and I came all vimperism. It was night the guards did not attack me but the people ok the city try to kill me, the guards kills them at lest the that can die. It's like the guards all got my back 哈哈 发布 一年多以前
Tawnyjay 说 …
Just got a Dedicated! X3 发布 一年多以前
vagos 评论…
Congratulations :) 一年多以前
Tawnyjay 评论…
@vagos: Thanks! :) 一年多以前
alwayschanging 说 …
Who else thinks there should be 更多 to marriage? I mean if your gonna put it in the game don't do it half-hearted. 发布 一年多以前
vagos 评论…
I Agree they should be a 接吻 动画片 或者 a hug 或者 something besides its a 18 game last time i checked....obviously wish there was A 动画片 when 你 could touch your wifes Cheeck before going out of the house 或者 a option -_- 一年多以前
SkyDekeres700 评论…
I don't want to 吻乐队(Kiss) my wife she's a 婊子, 子 telling me what to do damn priest her name is senna I think 一年多以前
vagos 评论…
哈哈 probably shit her xDDD 一年多以前
zylice 说 …
'Fortify Restoration Glitch' doesn't work In latest Patch???? :-/ 发布 一年多以前
smile
zylice 说 …
How could 你 possibly 'COMPLETE it?!!' its a NEVER ENDING GAME!!!:-D 发布 一年多以前
Bond_Of_Fury 评论…
It takes an 小时 或者 200 to do literally everything there is. xD 一年多以前
big smile
Pyromanics 说 …
I've completed Skyirm 3 times and I'm still not bored 发布 一年多以前
TeamGale28 说 …
JUST got Skyrim... Female Nord, lvl 6. Soooo much 更多 left 发布 一年多以前
hmmm
vagos 说 …
the 1.6.89 patch seems to having problems with the game alot of shuttering and stuff and actually graphic lag i mean seriously i have an AsusEeah5450 1GB Shader model 5.0 and direxct 11 and it kinda laggs with this patch i never had problems now im seeing Shuttering on 1person view i cant seen to resolve the issue so i got used to it -_- 发布 一年多以前
vagos 评论…
de hell with that computer i got intel core i3 3.06 ghz and 4 GBRam it should be play smoothly /: 一年多以前
E-rock 说 …
finally got plat! 发布 一年多以前
smile
vagos 说 …
Theres A DLC coming for skyrim its Called Dawnguard for 更多 information check out this!

link

i will buy this shit!

Dawnguard- Skyrim Game- Addon 发布 一年多以前
E-rock 说 …
This game is such a pain when it glitches. >.< 发布 一年多以前
pumpkinqueen 评论…
So yours messes up too? 一年多以前
Bond_Of_Fury 评论…
That's pretty much Bethesta common, it's like that in every 最近的 Bethesta-RPG... not a good thing. :( 一年多以前
Tawnyjay 说 …
link

Please join~ ^^ 发布 一年多以前
Shepard14 评论…
*cheers* Yay, Dark Brother 兜帽, 罩, 发动机罩 >:D 一年多以前
LadyLilith 评论…
Yay! Best guild ever. =D 一年多以前
vagos 评论…
brothers i know who 你 are all! XD 一年多以前
Tawnyjay 说 …
Ooh, yay! :D I'm in the 最佳, 返回页首 six fans~ X3 发布 一年多以前
DeathEater45 说 …
I need some Skooma and Moon Sugar, lolz :p 发布 一年多以前
GreenTunic 评论…
They are just wonderful right? 一年多以前
DeathEater45 评论…
He'll yeah 哈哈 一年多以前
Tawnyjay 说 …
I.
LOVE.
ASTRID.
*SPAZZES* 发布 一年多以前
big smile
smhitts 说 …
skyrim rocks!!!!!!!!!!!!!!!
发布 一年多以前
teamwolf1234 评论…
IKR???? 一年多以前
Tawnyjay 评论…
I 爱情 it~ 8D 一年多以前
DeathEater45 说 …
I killed 53 innocents. 偷了 56.0000 items, pickpocket 357, traspassing 756 times, without being caught and 0 Bounty's. and level 80 on expert. I need to stop playing games. make sure work up ur sneak 100% pickpocket 100 % it sounds immposbel. But here is another trick alway save before 你 want to do a crime. 发布 一年多以前
smhitts 评论…
wow your good!!!! 一年多以前
LadyLilith 评论…
Like a boss. 一年多以前
Tawnyjay 评论…
My brother has killed SO. MANY. PEOPLE. xDDD 一年多以前
heart
vagos 说 …
thank 你 for the Fanatic <3 发布 一年多以前
cool
vagos 说 …
:P skyrim is A good Game Very much Good Game 发布 一年多以前
smhitts 评论…
yeah it is!!!! 一年多以前
mischievous
vagos 说 …
this game kicks 屁股 with the beta patch wit the 1.5 patch *_* (check on steam how) 发布 一年多以前
heart
vagos 说 …
Good Game Excellento 发布 一年多以前
lux2 说 …
I wished i owned this game. I know some things that will level 你 up in a flash. Trust me it works. (Friend did it) 发布 一年多以前
yakakuzei 说 …
"you can keep your filthy skooma, it makes our bellies bleed." 发布 一年多以前
Shepard14 说 …
I just found this out today... 你 can actually get married to people in the game :/ 你 can't get married to Hadvar (unfortunately -- I liked it him) Anyone else know about this? 发布 一年多以前
Shepard14 评论…
*him... not it him 一年多以前
Dyfedik45 评论…
yep i do. 一年多以前
E-rock 评论…
Yep. :3 一年多以前
Dragon_Master 说 …
Only the best game EVER! 发布 一年多以前
cool
Simsmaniac 说 …
Fun game! But the 360 is gone so i can't play it! When i used to play it, it was fuuuuunnnnnnn!!!! 发布 一年多以前
smile
hm940733 说 …
This game is one of the best games Ive ever played in my life :) 发布 一年多以前
moses3456 说 …
what is the best way to kill dragon preists 发布 一年多以前
Dyfedik45 评论…
use lot of magic 一年多以前
wolfmaster3000 评论…
get up close adn sheild bash the fuckers :P it stuns em and they can't cast 一年多以前
DemonTyger1997 评论…
i use shouts then hide until i can shout again n do that over n over 哈哈 一年多以前
Dyfedik45 评论…
I killed it with my Mythic Dawn 刀 一年多以前
levimustdie 说 …
cool 发布 一年多以前
angry
Dyfedik45 说 …
So your tough of enough to delayed my pic. But not tough enough to tell me who 你 are 发布 一年多以前
Dyfedik45 说 …
who made this club? cause that preson delate my picture. yeah my pic was better then yours. thats why 你 delate it. who is the maker of this club? 发布 一年多以前
halo116 说 …
I used to be an adventurer like 你 then i took a 《绿箭侠》 the FUS RO DA! 发布 一年多以前
Shepard14 评论…
HAHAHAHA! 一年多以前
BillieBallistic 说 …
Drem Yol Lok, Zu'u Billie.
If 你 understood that, I salute you. ;) 发布 一年多以前
Dyfedik45 说 …
嘿 guys, Drop a sword Right front of a Guard. and just wait 哈哈 its funny 发布 一年多以前
BoltUltimateFan 说 …
i am a khajit in this game! 发布 一年多以前
Dyfedik45 评论…
hell yeah 一年多以前
DemonTyger1997 评论…
haha me too xP 一年多以前
KaulitZfan 评论…
me 2 一年多以前
DemonTyger1997 说 …
tried goin through the main part of the game first, got stuck at the place where Alduin is haha. total fail, couldnt even pass through the first door 发布 一年多以前
Dyfedik45 说 …
I think the goats in this game are cute 发布 一年多以前
BookWord123 评论…
Me Too! :) 一年多以前
Dyfedik45 评论…
你 have the game now 一年多以前
BookWord123 评论…
Oh 一年多以前
james1233 说 …
Anyone notice that when 你 fight 随意 龙 there are always giants near by? cause i just fought 4 龙 and ended up fighting 8 giants which sucked >:( 发布 一年多以前
Dyfedik45 评论…
na for me when there is a bear, there is always a Dargon. 一年多以前
Simsmaniac 评论…
I havn't had that prob 一年多以前
halo116 评论…
Giants are easy after making legendary dadric mace and armor 一年多以前
Xero_Pyramid206 说 …
I will say I loved this game, but I think the graphics were terrible. The game was good but man the graphics....shitty
发布 一年多以前
loopa1 评论…
are u being sarcastic? 一年多以前
Kadaj 评论…
Sarcastic? I sure hope they are being sarcastic. 一年多以前
E-rock 评论…
Actually, compared to other PS3 games, Skyrim's graphics are pretty terrible. 一年多以前
Dyfedik45 说 …
I hate all nords 发布 一年多以前
rockEMOgirl 评论…
2 一年多以前
Dyfedik45 评论…
Ufric right hand man galmor stone-fist is on of the coolest nords in the game 一年多以前
Dyfedik45 评论…
i do like nords now when i found out what the legions did to them like toucher in shit 一年多以前
Dyfedik45 说 …
你 no what Im so happy and sad, I was happy because in whiterun
I killed all the guards and people, but not the ones that cant, even in the other city, I kill nords. But the sad part when I go back to the city it is so lonely 发布 一年多以前
dehuang 评论…
你 can resurect dead citizens with a code if 你 want 一年多以前
BookWord123 说 …
Where have I seen this before? 发布 一年多以前
Dyfedik45 评论…
Maybe the store 一年多以前
BookWord123 评论…
*Scowls 一年多以前
sumguy 说 …
I murder vamps but not because I'm a werewolf. I murder vamps because it's fun. I can become a werewolf too but I want to get rid of it because I value my membership of the nightingales a little bit more. If 你 are a werewolf, when 你 die 你 加入 one of the gods on his hunting grounds. That contradicts my "contract" with nocturnal. Once I fill my end of the bargain to her then I can become part of the shadows assisting other thieves and assassins. That's a much 冷却器 prospect to me. 发布 一年多以前
Dyfedik45 说 …
Im a werewolf and I kill every Vampire in this game 发布 一年多以前
BookWord123 评论…
But 吸血鬼 are hot aswell! 一年多以前
Dyfedik45 评论…
to tell its not that fun to be a vampire, cuase when 你 dont drink blood alot people will notice 你 are vimper and 你 get rampaged, when are a werewolf 你 can kill anything in yyour path 一年多以前
Dyfedik45 评论…
And for 吸血鬼 你 don't have speed so that is no fun, in this game werewolf are faster then 吸血鬼 一年多以前
big smile
Jenta11 说 …
OMG Everybody, I've figured out a really great way to level up mage destruction skills at the beginning of the game, now some may know that at the start Ralof and Hadvar aren't able to die, well, equip flames and keep burning them and doing this for a while may be boring but it helps, trust me, I left the beginning at like level 7! 发布 一年多以前
Jenta11 评论…
Also, I mean to burn them when you're in the dark caves area, specifically just before the boulder breaks the route out, if 你 stand at just the right spot, they'll stand there and take it. =] 一年多以前
tammy63 说 …
I wasn't interested in this when it came out but after 阅读 reviews, comments, watching walkthroughs, it looks really interesting, thinking of getting it 发布 一年多以前