布鲁克与卢卡斯(Brucas) 布鲁克与卢卡斯(Brucas) 粉丝 Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the 粉丝 of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

布鲁克与卢卡斯(Brucas) 116057 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 27801-27850 of 116057

一年多以前 brucas4ever said…
wow i never thought i would ever say that
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
YEASH!
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
big smile
I gotr the 100 comment =D=D=D=D
一年多以前 brucas4ever said…
Eyesexage<3
一年多以前 Snick said…
oh who likes school xd i think that everybody hates school ;D
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
LMAO! You're the biggest cheatr, so do not talk about me, WIN to you! Yeahh LOL ;D
一年多以前 brucas4ever said…
NO ILL TRADE YOU 100TH COMMENT FOR THE EYESEXAGE!
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
Yeah, i'm with you Kasia ;)

I will watch GA now (Mark <33) lol

Talk with you later =)
一年多以前 brucas4ever said…
yeah likes school!
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
Ahah! You wish Hannah! ;)

<33
一年多以前 brucas4ever said…
wait Cat before you leave want to trade all i have to do is delete a comment!
一年多以前 brucas4ever said…
no these eyesexages are making me bad now everyone is cheating for them and taking my 100th comments!
一年多以前 Snick said…
I'm waiting for GA. GA is loading still. I can't wait this 2-hours episode <33 Mark&Addie <33 I love them <33
一年多以前 brucas4ever said…
Kasia you still here hun?
一年多以前 brucas4ever said…
i saw part of it last night.. kinda boring if you askme but i kinda gave up on GA after season 2! cause it sucked after taht!
一年多以前 Snick said…
bye Cat ;]
一年多以前 brucas4ever said…
i should count the comments!
一年多以前 brucas4ever said…
bye Cat<33
一年多以前 Snick said…
boring? oh no :( GA was awesome in season 1-3. But now sometimes has great episodes too.
In this episode is maybe some hot scene Mark&Addie? xD
一年多以前 brucas4ever said…
^they are cute<33

what other shows do you watch?
一年多以前 Snick said…
hmm... Gossip Girl, I watched only 1 season House MD but I want start watching all seasons ;D And I watch Private Practice, watched The OC, and 3 seasons of Prison Break, 2 seasons of Lost xD And few episodes other shows i can't remember xD and of course OTH and GA <33
and what about you?
一年多以前 Snick said…
my computer today is so slow ;/ it's always slow but today is just SO slow xDD
一年多以前 brucas4ever said…
um Lost! <--most amazing show ever!
Prison Break <-- awesome
The OC
The OFfice
GG
and OTH duh loll
一年多以前 brucas4ever said…
oh its fine im just bored nothing else to do!
一年多以前 Snick said…
oh and i forgot about 90210 xD Old BH 90210 I saw only few episodes but it was great ;]
一年多以前 Snick said…
Prison Break season 1 was just AWESOME <33 But next seasons aren't so good like first, don't you think?
一年多以前 Snick said…
my first eyesexage <33
一年多以前 brucas4ever said…
congrats!
lol micheal is so hott@!
一年多以前 brucas4ever said…
yes the 1st season was amazing then it just keeps getting worse!
3was deffo the worst!
2 is the second bes
and 4 is okay!
一年多以前 Snick said…
hah for me Michael is only okay. There are so may guys a way hotter than him xD
I didn't see season 4 yet because I watch Prison break in tv and in poland hasn't been season 4 yet :( and i hope that is really better than season 3!
一年多以前 brucas4ever said…
oh.. lol i love micheal! he's awesome!
season 4 is way better than 3!
1 is deffo the best
一年多以前 Snick said…
michael has awesome eyes xD when he's looking at something or someone is just... aww xD But all Michael is just okay ;D
i heard about this all thing with sarah's head in season 4. it's little weird xD
一年多以前 brucas4ever said…
sry i went and ate..
yeah taht was weird
一年多以前 Snick said…
no problem ;]
but i have to go
so bye Hannah;)
一年多以前 brucas4ever said…
aww bye hun
一年多以前 dermer4ever said…
Hey Hannah i am back
一年多以前 brucas4ever said…
terra!
一年多以前 brucas4ever said…
ugh where is everyone????
一年多以前 dermer4ever said…
idk maybe they are busy
一年多以前 brucas4ever said…
lol prob
一年多以前 sophialover said…
cool
u still on Hannah & Terra?
一年多以前 dermer4ever said…
Yeah Mary i am but idk About Hannah i think she left
一年多以前 brucas4ever said…
hey hun!
一年多以前 brucas4ever said…
hey guys!
一年多以前 dermer4ever said…
Chat room
一年多以前 Janni said…
Hey<3
一年多以前 Janni said…
Hannah & Terra are you here?
一年多以前 brucas4ever said…
im here huN!
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
Hey i'm here too. =)
一年多以前 Janni said…
HEY!!