布鲁克与卢卡斯(Brucas) 布鲁克与卢卡斯(Brucas) 粉丝 Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the 粉丝 of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

布鲁克与卢卡斯(Brucas) 116057 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 27001-27050 of 116057

一年多以前 sophialover said…
LOL i trust you Cat. Next language i'm gonna learn is FOR SURE portuguese. AND I'LL NEED PRIVATE LESSONS YOU KNOW...LOL!
一年多以前 TSOYPRA said…
oh i get the 27.000 commend.......
yea....
一年多以前 sophialover said…
heart
EYESEXAGE! YAYYYYYYYYYYYYY!
一年多以前 livelovelaugh said…
oooo janni i made some banners from the carrage ride scene so check them out im posting them now there quite sucky tho
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
YEAH! Ninguem is no one. LOL
一年多以前 Snick said…
I only speak in polish and english but not so good xD And I know few italian words...
but norwegian or greek? I don't know even one word xD
一年多以前 dermer4ever said…
Oh i see Hannah's back i new she wouldn't last.
一年多以前 sophialover said…
ENGLISH doesn't suck at all Dawn! The part i enjoy the most about english is the "bashing part". I LOOOOVE bashing in english...lol!

PLUS
I think i've told you how much i ADORE british accent...lol!
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
surprise
Vicky! You took the 6700th comment! :O
<3
And your language is crazy. WOW!
一年多以前 livelovelaugh said…
hehe no one cares about the 100th comments now its all about the eyesexage
一年多以前 brucas4ever said…
well i can really understand it! cause like everyone around me speacks spanish
一年多以前 sophialover said…
haha i told you Cat..lol! It immediatelly reminded me of "Nadie"...LMAO.
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
Portuguesse is very hard! Is full of rules and those shits. Is really hard, believe me.
一年多以前 TSOYPRA said…
yea my language is really great........
and crazy...
一年多以前 sophialover said…
YES. Greek letters are fucking EWW!
一年多以前 brucas4ever said…
NO! 100 COMMENTS ARE MORE LOVE THAN EYESEXAGE WILL EVER BE!
WE NEED A NAME FOR THE 100 COMMENTS
一年多以前 livelovelaugh said…
british on guys is hot nbut it has to be proper british not sucky british like where i live lol
一年多以前 sophialover said…
I don't care...xD
I'm a grammar freak...i'll get used to it. As long as the vocabulary is not hard...i'm Ok with it...
一年多以前 TSOYPRA said…
mary ti einai to eww?
一年多以前 sophialover said…
INDEED DAWN! (Rob,Ed)...xD
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
Eheh. Eu te guesta. -» Spanish. lol ^^
一年多以前 Snick said…
I like English! I can't stand languages like germany or french... they are little weird. Oh and i love italian. When I was in Italy i just loved this language <33 I want learn it some day.
一年多以前 sophialover said…
k kala.."APAISIOOOO"..akougetai san "ιουυυ" more...akoma k stin kathomiloumeni to xrisimopoiw egw...LMAO.
一年多以前 brucas4ever said…
stop with the different languages!
please
一年多以前 livelovelaugh said…
i suck at gramma etc
一年多以前 TSOYPRA said…
oh...den i3era ti simene..euxaristw...
一年多以前 sophialover said…
Eu te guesta -» A ti te gusta -» You like...?
last edited 一年多以前
一年多以前 sophialover said…
GAHHH EYESEAXAGE VICKYY! GO YOU!
一年多以前 TSOYPRA said…
oh eyesexage...i have 2 now...
一年多以前 brucas4ever said…
snick hun im sry i don't know your name.. what is it
im hannah btw
一年多以前 brucas4ever said…
someone needs to count all the eyesexages
一年多以前 sophialover said…
crying
I've only one...xD
一年多以前 sophialover said…
Hannah i'm loving your icon...FINALLY someone who likes Brathan as much as i do.
一年多以前 brucas4ever said…
^you've had more than one! yoiu get the most eyesexages over all!
一年多以前 sophialover said…
I mean..i've got only one by the time the eyesexage thingy started.
一年多以前 brucas4ever said…
OMG MARY REALLY! YES YOUR THE ONLY PERSON THAT HAS GOOD TASTE IN COUPLES BESIDES EVERYONE LOVING BL!
i get bashed so much for my bn loving!

um Mary omg have you been watching lost?
一年多以前 TSOYPRA said…
mary don't worry you are going to get some really soon....
hannah you didn't go thank god....
i read the pick and the article and i was really socked....
一年多以前 brucas4ever said…
ohh.. idk i think i have 2
一年多以前 Snick said…
I'm Kasia ;)
your icons Hannah is so sad :( I'm sad when i'm looking on Brooke after attack.
一年多以前 TSOYPRA said…
i love nathan brooke too...
一年多以前 brucas4ever said…
oh sry kelsie and terra kicked me off fanpop
一年多以前 sophialover said…
BRATHAN FTW baby. I've always loved them<33!
AWWWW YESSS i watched Lost. Mostly 5.04! CAN'T WAIT for my skate reunion<33!
一年多以前 brucas4ever said…
but i can back for all you!<3
一年多以前 brucas4ever said…
hey Kasia <--like teh name!
一年多以前 Janni said…
I'm back! and damn you ahve talked much
一年多以前 brucas4ever said…
omg did you see the next preview!

OMG OMG OMG OMG JATE KISS<3
一年多以前 Janni said…
ehm ehm..I LOOOOVE Brathan!
一年多以前 brucas4ever said…
HEY JANNI:]]
一年多以前 sophialover said…
wink
Baby...try keeping up...We can't help we're fast...ROFL!
一年多以前 Janni said…
CAn someone fill me up with what you ave talked about?:P