布鲁克与卢卡斯(Brucas) 布鲁克与卢卡斯(Brucas) 粉丝 Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the 粉丝 of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

布鲁克与卢卡斯(Brucas) 116057 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 26851-26900 of 116057

一年多以前 kristinabetty said…
hey nem
一年多以前 TSOYPRA said…
hey nem...
i am cooking....
一年多以前 kristinabetty said…
hey vicky
一年多以前 TSOYPRA said…
hey kristina what's up...
一年多以前 kristinabetty said…
ummm nm just getting ready for school and family drama
一年多以前 brattynemz said…
What's cooking? :)
一年多以前 TSOYPRA said…
i am making lazania for my brother....
he likes them so much....
一年多以前 kristinabetty said…
idk wat that is
一年多以前 livelovelaugh said…
hey girls
一年多以前 TSOYPRA said…
hey dawn...
一年多以前 brattynemz said…
Wow I love lasagna :) and you are such a nice sister, I would NEVER cook for my brother. lol
一年多以前 brattynemz said…
Hi Dawn!!!
一年多以前 livelovelaugh said…
i love lasagna to mmmmmm
一年多以前 kristinabetty said…
hey dawn

and u meant lasagna i love lasagna!!
一年多以前 TSOYPRA said…
yes i am a really good sister...
yes i meant lasagna i didn't know how to write them in english....sorry..
when he ask me for something i do it imidiatly...
一年多以前 livelovelaugh said…
i dont kn ow how to rite it in english and i am english lol
一年多以前 kristinabetty said…
awwww u r so nice i dont do anything for my sister she asks me to do something i say no before i know wat it is!!! Hey girlies gtg to school cya
一年多以前 livelovelaugh said…
ok cya hun xx
一年多以前 TSOYPRA said…
ok bye kristina...
i love him so much...but sometimes i say no too...
一年多以前 livelovelaugh said…
im doing homework its not going so good lol
一年多以前 brattynemz said…
Alright bye Krissy!
一年多以前 TSOYPRA said…
kiss
girls i have to go...
i will talk to you later...
or tomorrow...i don't know....
bye dawn bye nem...
see you later...
kisses..
一年多以前 livelovelaugh said…
love the icon nem
一年多以前 livelovelaugh said…
cya hun xxxx
一年多以前 livelovelaugh said…
awwww jus me and you now nem lol
一年多以前 brattynemz said…
Okay bye Vicky! Have fun with your brother! :)
一年多以前 livelovelaugh said…
what ya up 2
一年多以前 livelovelaugh said…
awwww no you got eyesexage lol
一年多以前 brattynemz said…
nothing much, just surfing, going to and from the OTHforums, how about you?
一年多以前 brattynemz said…
eyesexage = first page? :P
一年多以前 livelovelaugh said…
yeh eyesexage is first page lol
一年多以前 brattynemz said…
lmao coolness :D
一年多以前 livelovelaugh said…
nem go on the rpatz spot and pick the new icon =)
一年多以前 brattynemz said…
Alright! :)
一年多以前 brattynemz said…
Dawn I can't choose! :[
一年多以前 livelovelaugh said…
haha i know i read the comment lol
一年多以前 brattynemz said…
lmao I changed the icon.. maybe we should have a new banner too?
一年多以前 livelovelaugh said…
yeh i made a forum about that jus waiting for more people to post some we only have about 5
一年多以前 brattynemz said…
it's so hard to look for banners..
一年多以前 brucas4ever said…
ayone here
一年多以前 sophialover said…
i'm on Hannah! U still on?
一年多以前 brucas4ever said…
sunny
yeah! hey mary!
一年多以前 brucas4ever said…
i haven't talked to you in forever!
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
heart
Hey my girls! =D
一年多以前 sophialover said…
oh hey Nem..hey Cat!
I knoww..lol! So...what's up?
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
Nothing much i just came from school. You? =)
一年多以前 sophialover said…
I finished reading a Lady Ga-Ga interview...LMAO. *loving her*
一年多以前 Cas_Cat_2 said…
lol. I have no idea who she is, sorry =(
一年多以前 sophialover said…
She's the one who sings "Pokerface"...lol! I didn't know her either like 2 days ago...but i just read the interview and man..she's SO cool..xD
一年多以前 TSOYPRA said…
smile
hi girls...