布鲁克与卢卡斯(Brucas) 布鲁克与卢卡斯(Brucas) 粉丝 Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the 粉丝 of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

布鲁克与卢卡斯(Brucas) 116057 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 20801-20850 of 116057

一年多以前 sophialover said…
mischievous
AHHH POKER FACE! NOW I KNOW.....
一年多以前 brittneyy said…
I think Amy COULD be pretty if she tried but nobody looks good after years of drug addiction , just the way it is!
一年多以前 brucas4ever said…
you lucky bitch*kidding* just cause it's negitve 25 here!
一年多以前 sophialover said…
YOU GOT IT WITHOUT CHEATING. I'M STUNNED!
一年多以前 brucas4ever said…
i hate taylor!
一年多以前 livelovelaugh said…
yeh me 2 she will suck anyone know who is auditioning for sam and the likes?
一年多以前 brittneyy said…
P-P-P-POKER FACE!!! I LOVE THE LINE
"russian roulette is not the same without a gun, and baby when it comes to love if its not rough it isn't fun!"
一年多以前 brucas4ever said…
OMG! anyways i g2g bye guys!
一年多以前 sophialover said…
Agreed again with you Britt. Amy could be STUNNING if she wanted to. DAMN YOU BLAKE! He freaking destroyed her & got her into this MESS! HATE THE BASTARD!
一年多以前 sophialover said…
heart
HOW CAN U HATE TAYLOR HANNAH? C'MON...HE'S HOOOOT!
一年多以前 brucas4ever said…
he's nasty! eww and too jakie! *barfs!*
一年多以前 livelovelaugh said…
i cant believe rob cut all his hair off so gutted lol
一年多以前 brucas4ever said…
omg i hate chicago! it'ssooo cold! if you go outside your legs/hands/face/ears/nose/face/arms/ feet freeze even when u wearing 1646165 layers!
一年多以前 livelovelaugh said…
i like jacob =) and taylor is super cute
一年多以前 brittneyy said…
LMAO hannah aww BB where are you from? It's almost 80 degrees today =PP! but YESTERDAY was windyy..I had a VERY bad hair day =|
一年多以前 brucas4ever said…
omg he cut his hair! i need to see but i g2g start my hw! so i can go sleep!
一年多以前 sophialover said…
Yep...his new hair cut kinda sucks.
一年多以前 livelovelaugh said…
wel i live in uk baby its freezing here 2
一年多以前 sophialover said…
ROB STILL DEFINES HOTNESS THOUGH!!!!!
一年多以前 brittneyy said…
LOL everyones depressed about Rob's haircut aww </3!
一年多以前 brucas4ever said…
omg! 80degrees! i want to move!~~~~~~~~~~~~~~
and please don't complain about wind!
the wind chill here makes it like neg 35!
一年多以前 sophialover said…
cool
Why am i not surprised? That's Uk..well! haha...here it's always sunny! I wanna get rid of TOO much sun....ROFL!
一年多以前 brittneyy said…
YEAH LOOK HOTNESS UP IN THE DICTIONARY YOU GET A PIC OF ROB STILL!!! The twilight boys are all REALLY hot!
一年多以前 brucas4ever said…
i need to see some pics!
一年多以前 sophialover said…
JUST type on google Rob's new haircut and you'll get it...LMAO!
一年多以前 brucas4ever said…
zzz
LMFAO--> link
一年多以前 brucas4ever said…
OMG! i love the hair!
一年多以前 livelovelaugh said…
link

robs new hair
一年多以前 brittneyy said…
OH MAN that sounds HORRIBLE! I cannot handle cold at all, when the temperature falls below 60 I start freezing up! Hannah, move to California!
一年多以前 1treehillfan said…
sick
Hi guys. Sorry I ditched, I just threw up like 3 times. Uckkk I feel sooo sick right now.
Anyone stilll on?
一年多以前 sophialover said…
YEAH HANNAH! I'M MOVING THERE TOO SO...LOL!
一年多以前 livelovelaugh said…
awwwww hun *hug*
一年多以前 sophialover said…
cool
We're all on Alice...!
一年多以前 brucas4ever said…
omg it's like 164656316189 times better!
一年多以前 livelovelaugh said…
your moving where
一年多以前 brittneyy said…
YAYAYAY! YOU GUYS CAN COME STAY AT OUR HOUSE UNTIL YOU CAN FIND YOUR OWN PLACE! =]
一年多以前 1treehillfan said…
sick
Lol thanks dawn.
and I'm glad you guys are still on.
BLUCK. This sucks.
一年多以前 brucas4ever said…
omg!!!!!! Mary i hate you! sun! i would do anything for warm sun right now!
一年多以前 sophialover said…
cool
CALIFORNIA...duhhhhh!
一年多以前 1treehillfan said…
sick
Wait where are you guys moving?
一年多以前 brucas4ever said…
would supposed to move to flordia but i didn't!

aww im sry Alice that sux..i hate being sick!
一年多以前 sophialover said…
I love sun too but hello...? Like..it never rains here. I'm sick of the sun. ROFL!
一年多以前 brittneyy said…
AWW Alice get well soon! <33 I am so thankful for the weather here right now =| LOL
一年多以前 1treehillfan said…
sick
CA??? What city?
Man I wish I lived there! CA sun and the beach and hot surfers everywhere!!!
一年多以前 sophialover said…
cool
at your house? YAYYAYYAYYYYY! A dream come true<33!
一年多以前 brucas4ever said…
zzz
what! i hate snow! it makes me sick! i want to throw up on that nasty white stuff!
一年多以前 sophialover said…
HAHAHA SO TRUE. Surfers are truly HOT!
一年多以前 1treehillfan said…
sick
lol thanks everyone.
hopefully its just a bug and will go away soon.
i can't even take any pepto bismol or I might barf it up (sorry for the graphic details)
一年多以前 brittneyy said…
YEAH SAME! My auntie lives in new york, she was telling me on the phone how they had a "snow day" & I'm like WTH is that?? LOL! It only rains RARELY in the winter and snow is just a miracle!
一年多以前 brucas4ever said…
ughhHh! I HATE outside it's like so cold! i can't even open the door with out falling over from coldness!