布鲁克与卢卡斯(Brucas) 布鲁克与卢卡斯(Brucas) 粉丝 Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the 粉丝 of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

布鲁克与卢卡斯(Brucas) 116057 回复

Click here to write a response...

Showing Replies 14151-14200 of 116057

一年多以前 SG1-090 said…
...
一年多以前 Laurra said…
... this door is mine!
一年多以前 Janni said…
Now I have to go^^
Sweet dreams(K)
一年多以前 Laurra said…
....
一年多以前 SG1-090 said…
*Winnage* WOOP WOOP!
一年多以前 Laurra said…
...
一年多以前 ritergrl said…
...this is ours...
一年多以前 SG1-090 said…
...
一年多以前 SG1-090 said…
...
一年多以前 ritergrl said…
Dammit, missed a winnage!
一年多以前 Laurra said…
... this is my door!
一年多以前 SG1-090 said…
Nobody's on but us! IT's like they just left the door open!
一年多以前 mcewen_girl said…
Night Janni!
一年多以前 SG1-090 said…
Answered the door and left it open!
一年多以前 SG1-090 said…
...
一年多以前 brucas4ever said…
molly ur still reading lmfao!

hey guys i joined in on ur forum too!
一年多以前 SG1-090 said…
...
一年多以前 ritergrl said…
Why would they leave the door open?
一年多以前 brucas4ever said…
i don't get it! the door is left open?
一年多以前 mcewen_girl said…
Hey there you are Hannah I though you ditched us here
一年多以前 ritergrl said…
We could totally break into their house... that was poor planning!
一年多以前 mollyx365 said…
ok i am done.
so funnny.
hannah you are forgetting to talk to LPers in italicsss
一年多以前 Laurra said…
lmfaoo charlie its no fun when they dont play along! i wanted that old lady to be someone on here!
一年多以前 brucas4ever said…
kels! did you ever get my add on youtube?
一年多以前 SG1-090 said…
the door is open and i'm just gonna walk right in!
一年多以前 ritergrl said…
Dammit, they're all so MELLOW!
一年多以前 mcewen_girl said…
Hey Molly!!
一年多以前 ritergrl said…
WINNAGE!
一年多以前 SG1-090 said…
.........What are you guys doing here!?
一年多以前 Laurra said…
CHARLIEE KICKS ASS!

DUDE THE DOOR IS WIDE OPEN AND UP FOR GRABS! .. LETSTAKE OUR DOOR BACK! MUAHAHA
一年多以前 SG1-090 said…
WINNAGE fucking YAS!
一年多以前 brucas4ever said…
ohh sry ill do now!
一年多以前 Broody_4_Cheery said…
hi hannah! hows life?
一年多以前 SG1-090 said…
WOOP WOOP!
一年多以前 mcewen_girl said…
Umm idk Hannah wats ur YouTube name?
一年多以前 ritergrl said…
I've even got the screwdriver! We could totally unhinge the door!
一年多以前 SG1-090 said…
GET ME SOME FUCKING DIDDY DOUGHNUTS!
一年多以前 Laurra said…
.... CHARLIE ....
一年多以前 brucas4ever said…
OMG YOU LEFT THE DOOR OPEN! DUMBASS
一年多以前 SG1-090 said…
NOT YOU GUYS!
一年多以前 SG1-090 said…
^^ no i opened the door
一年多以前 brucas4ever said…
twilightH3 i don't really add much though
一年多以前 Laurra said…
OO YES! UM BGUT YOU SEE THERES A PICTURE OF BRUCAS ON WE NEED TO RIP IT OFF AND PUT LP CHARLIE AND ANY OTHER WIERD JOKE WE HAVE ON IT! :)
一年多以前 ritergrl said…
Chaaarrrrlieeeee!
一年多以前 SG1-090 said…
what do you want?
一年多以前 ritergrl said…
Is anyone else getting a little pissed off?
一年多以前 Laurra said…
THE DOOR IS OPEN! DUH DUH DUUUNNNN!!
一年多以前 Broody_4_Cheery said…
does anyone know whats going on with the awards, isnt that menat to be today?
一年多以前 mcewen_girl said…
IDK Hannah I'll go look
一年多以前 brucas4ever said…
omg why

omg guys kathria is ready to killme!