《丛林有情狼》 Wall

显示留言墙纪录 当前 491-500 总数 21040

AlphaClub 说 …
I am not going to fucking do this. This is stupid. I hate fighting, but when someone is constantly rude to me, my friends, my 最喜爱的 club, etc., I WILL get pissed, and I WILL defend them all. It is destroying the club, this fighting, and do 你 want to know how it started??? Fucking wwwarea attacking me and Mojo for b3ing 'rude', when really, we didn't do anything of the sort, yet, wwwarea fontinues to be hypocritical, and HE is rude to US. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
And I also don't want to make 更多 people leave, but, let this be a lesson to all who support wwwarea. He starts a fight, the fight causes people to leave. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yes. Maybe we should ALL ignore him, and see if be realizes how many of us are fed up with him. XD 一年多以前
OmegaKing 评论…
no -_- i 说 we finally got 你 off MY site, and i stated that then 你 quit this one and came back which i called the event evil not 你 -_- your the one who jumped to conclusions 一年多以前
sunny
Garth115 说 …
嘿 everyone, i hope you're all doing well. I'm saddened, there's negativity everywhere. I don't know what happened, nor do I care. I just want everyone to be happy. Cheer up fellas. I still 爱情 你 all. ^~^ 发布 一年多以前
Garth115 评论…
as I said, I do not care of what happened, just cheer up! ^~^ 一年多以前
Garth115 评论…
*hugs both* just spread the 爱情 everyone 一年多以前
lonewolf8547 评论…
yay!! 一年多以前
AlphaClub 说 …
Okay... I am fucking done. I am going against what I 说 about not fighting anymore. I am tired of wwwarea thinking he owns me and Mojo, and everyone else, and plunges tge club into fighting earlier 由 posting that shit 文章 about OmegaKing. This needs to stop. Who else agrees, that he should shut his f***ing mouth? Eh? I am done with his shit. I can no longer keep MY mouth shut. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
He didn't 'abuse' his powers, when he obviously had to of banned 你 because 你 were being like 你 are here. 一年多以前
AlphaClub 说 …
哈哈 I fixed a computer at school today that Russ (our school tech) couldn't! Lol. Just had to execute the Linux Terminal command 'xwin' 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
sorry *'Xwin'* 一年多以前
Wolfire14 说 …
Hi everyone 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Hello! 一年多以前
Canada24 评论…
一年多以前
OmegaKing 评论…
hello fireball....you dont mine me calling 你 fireball right? 一年多以前
big smile
AlphaClub 说 …
And also, Rocko. If anything, 你 HELPED the fighting 由 posting that question. If this club still does die, because of fighting, I will honor it's existance 由 visiting it everyday, whether anyone else does 或者 not. Just to look back at all we have accomplished other than fighting. :) 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
NIEN! THIS CLUB SHOULD NOT DIE, NOT WILL I REFUSE TO SIT BACK AND LET IT!!! C'MON, GUYS, THE A&O ACT!!! SPREAD IT!!! 一年多以前
AlphaClub 评论…
I won't fight with wwwarea, but I WILL fight for the club's survival!!! 一年多以前
AlphaClub 说 …
I am just gonna say, that, this all started basically because I asked why wwwarea hadn't been on for a few days. He got ticked off, and started the fighting again. So I will just say, again: I am on no one's side. I will continue to be mature and ignore wwwarea's posts, 或者 anything else bad about me 或者 anyone else. I believe it is the only way to stop fighting, and is the right thing to do. Hate me all 你 guys want, I will not let anyone ruin my 潮流粉丝俱乐部 experience. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Good 日 to all who have helped me, and were nice to me, whatever I say 或者 do, and thank you. :) 一年多以前
AlphaClub 评论…
What are 你 talking about? I didn't ask ANY opinion about you, I asked why 你 weren't on for a few days. And 你 got mad. That is all that happen. All I 'blame' 你 for is posting that new article, causing us to ALL fight,l. 你 basically started A&O's version of WWIII. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Can 你 please just leave it alone, dude? Like, really... do 你 like fighting??? 一年多以前
Canada24 说 …
What started all this anyway? 发布 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
wish i knew. i just want things to go back to the way they used to be 一年多以前
nicker11500 评论…
it started when someone on the Garth and Humphrey gay 文章 评论 "Gross" and it went down 爬坡道, 小山 from there... 一年多以前
AlphaClub 评论…
I am just not even going to say anything back to wwwarea, it will only make things worse. So I told him he could keep talking, but I will ignore it, and I will continue to. 一年多以前
skyrim2244 说 …
I'm on the troll patrol are u? 发布 一年多以前
mattwolf199 评论…
no. u. 一年多以前
skyrim2244 评论…
of 你 一年多以前
AlphaClub 评论…
*patroll* 一年多以前
Canada24 说 …
This club is going to hell, if it hasn't already 发布 一年多以前
SapphireFox16 评论…
Ik Because People wont stop the damn fighting. This danm fight needs to stop. Its stupid. 一年多以前
Canada24 评论…
I remember.. 一年多以前
AlphaClub 评论…
I remember, they would say, you'll be alright... -Tristam 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
when Fifty Shades of Grey makes Twilight look like a good movie, 你 know you're doing something wrong. and Fifty Shades of Grey is basically a fan-fiction of Twilight 发布 一年多以前
Canada24 评论…
It's why I sent that Jimmy Tatro spoof of it.. FIFTY SHADES OF BLACKED 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
wwwarea, since 你 didn't believe me when i 说 i apologized, here ya go:
"some people say that i start fights too, so if i really did start a fight, i'm saying it right here, right now. from the bottom of my heart, i'm sorry if i offended you. i just want the club to go back to the way it used to be"
你 can go ahead and call bullshit, but i meant it when i wrote that 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Well, he won't believe anyone except for himself, so. Good luck going somewhere with this. Ugh, I wish he would shut his mouth 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
i really don't care if he doesn't believe me. all i'm saying is that i meant every single word when i wrote that 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
你 think this is a 'horrible website'? if 你 don't like it, then leave. just stop fighting!! 一年多以前
Slydog900 说 …
oh it been long time i have stayed here for five whole years and still same as i remembered..hmmmmm 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yep. Pretty much. I wish wwwarea would realize that posting an 文章 for every problem, trying to turn everyone against me, will do nothing. But, I guess he'll have to see that when he starts getting hate 评论 from people that are tired of his shit, and especially from Mojo, Rocko, and skyrim. They all are tired of his shit, and so am I, ya know? I just wanna do whatever on here without HIM saying shit about everything. 一年多以前
AlphaClub 评论…
It can do something, but very little. Ya know what helps? So, making 老友记 and being nice to everyone on here, and tgen when someone starts fighting, 你 have all of those people to support you. 一年多以前
OmegaKing 评论…
wwwarea just so 你 know posting lies about people online to tarnish their reputations, and even coming up with BS to tarnish their names further, doesnt make 你 right and turns people ageisnt 你 一年多以前
cool
Slydog900 说 …
嘿 sly is back.. so what up everyone? did u all miss me? for who is on here. 发布 一年多以前
skyrim2244 评论…
nice to have 你 back 一年多以前
Slydog900 评论…
yea 一年多以前
OmegaKing 评论…
hello sly nice to meet 你 一年多以前
AlphaClub 说 …
Just wanted to let 你 guys know, if skyrim2244 hasn't told anyone yet, we are going to be starting a dual authored mini 粉丝 文章 series, so stay tuned for those posts! My plan, I have not told him yet, but my plan is to have at LEAST ten 文章 in the first series, if that is okay with him. :) Hope 你 guys are all excited as I am!!! 发布 一年多以前
skyrim2244 评论…
yep sorry I wasn't on had to clean my room 一年多以前
AlphaClub 评论…
Oh, that's okay. XD 一年多以前
mattwolf199 说 …
Seeing the 最近的 out put of many workers of this Club I have found that many people here are torn between how they should run things and the fact of one person reporting won't do anything to your account unless they get mass reports of your behavior nothing will change. Now under my new observation of that I think we should agree to not have a set way of it. Give your opinion on works negative 或者 not itis how 你 choose to intercept it that makes 你 feel the way 你 do 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Exactly. But eh, we are done with that crap now, so yay! :) 一年多以前
skyrim2244 评论…
just have mutual respect for others and 你 can't go wrong 一年多以前
AlphaClub 评论…
Shut it! 一年多以前
AlphaClub 说 …
Who I think is still active: Mojo, skyrim, Rockowolf, Kitsune32, nicker, and maybe a few others. I may have been done fighting, but guess what, wwwarea/DancingHumphrey??? 你 made almost everyone who hsed to be activle LEAVE!!! 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
*used* *active* 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yeah, school sucks man. At least in high school 下一个 year, I am taking all my 最喜爱的 subjects, like computer info, programming, Honors Biology, 3d and 2d graphical art, digital art (photography), animating, digital 3d and 2d art, etc. That's MY uoside for high school, at least. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Oh, also, I am taking elsectronic 音乐 classes out of school soon as well. I was looking into making dubstep. :) 一年多以前
AlphaClub 说 …
Is it just me, 或者 is wwwarea/DamcingHumphrey gone now??? 发布 一年多以前
OmegaKing 评论…
ugh i finally got him off my 粉丝 site (guess he came here) then 你 guys kicked him out now he came back to the 粉丝 site D: EVIL 一年多以前
skyrim2244 评论…
hello I just joined your site about a 月 以前 I didn't know 你 had a 粉丝 pop account 一年多以前
AlphaClub 评论…
Well, then leave me alone. I don't care whether 你 keep talking, but all 你 are doing is making it worse. So, goodbye. 一年多以前
skyrim2244 说 …
Were getting hammered with snow. Yeah snow 日 maybe two 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Not me. Live in Iowa AND Illinois, and our s ow is melting. XD 一年多以前
AlphaClub 评论…
My par3nts are divorced. I do a 50/50, so a week at my moms, week at my dads. 一年多以前
AlphaClub 评论…
哈哈 一年多以前
AlphaClub 说 …
Anyone here know who LinusTechTips, Jayztwocents, Austin Evans, 或者 TekSyndicate is? I know, but who else does??? 发布 一年多以前
nicker11500 评论…
No, are they YouTubers? 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yes. LinusTechTips is the one who made me able to build my first gaming computer at 12 XD 一年多以前
AlphaClub 说 …
I am about to kick some 屁股 over at the hoise 下一个 to mine... bitches be throwin' party, redneck 14 yr old go over, knock on door, kick some 屁股 XD MY FAMILY IS TRYING TO SLEEP!!! 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
I don't care how old I am, I'll knock on their door, and fucking shove my boot up their asses! 一年多以前
AlphaClub 评论…
Because no one, I mean NO ONE, wakes up my dad, over and over, till the point where he takes it out on the rest of us! Fuck partiers! God damn motherfuckers!!! 一年多以前
AlphaClub 评论…
I know, sorry, it is hard to type on a giant 屁股 phone screen. There are pros and cons to having a Note 4. 一年多以前
AlphaClub 说 …
"Rehuikin"!!! 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Ugh... Go to Rehuikin. 你 wouldn't know; no one would. 一年多以前
AlphaClub 评论…
I was wondering if anyone would know what it was; I don't know. I take Melatonin, which increses vivid dreams, so two nights ago, I had a dream, where some gjrl came up to me in the middle of nowhere and yelled, "Rehuikin!" and then, everything faded, and I woke up... so odd. 一年多以前
AlphaClub 评论…
哈哈 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
Fifty Shades of Grey: it's just Twilight with BDSM 发布 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
Anything's a better 爱情 story than Twilight. 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
believe it 或者 not, the Fifty Shades of Grey book is actually based on a Twilight fanfiction 一年多以前
AlphaClub 评论…
No, I meant that I just don't like drama, especiallg drama MOVIES. 一年多以前
DancingHumphrey 说 …
I feel like I wanted to share this.. When I 说 "And the warm-hearted experience I hate with my 最喜爱的 characters: Humphrey, Lilly, Garth, Kate, Tony, and more. 你 guys ruined that expeirence for me." I meant to say "I haVe with my 最喜爱的 characters" I think. Sorry about that. Haha 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Ha... Ha... 一年多以前
AlphaClub 说 …
I have a feeling my parents are stalking me on here.... so creepy. Typical family life.... ugh. 发布 一年多以前
Tazk711 评论…
lol, your parents registered? 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
Be afraid because the NSA knows everything about you. 一年多以前
AlphaClub 评论…
lol, my dad would flip shit if he caught me... very strict ancient millitary family... ugh. 一年多以前
AlphaClub 说 …
Would 你 guys feel better if I 发布 a few stories on the 文章 page, to get rid of the fight articles, as well as to have a good story? If so, who would be willing to chat through PM and do a dual 作者 story? B3cause I can do one on my own, but I've never tried to di a dual authored article. Who, eh? 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
*do* 一年多以前
AlphaClub 评论…
*because* 一年多以前
AlphaClub 评论…
Well, I meant the 文章 with tge fighting ON it. As well as the polls. 一年多以前
Wolf_Tamer 说 …
Is it me 或者 is the first movie 更多 violent than the sequels? 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Nope. 更多 violent, because of guns, (can't forget Eve), wars between the packs, etc. 一年多以前
Kitsune32 评论…
A&O 4 is the most violent out of the sequels. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Not quite. The only 'violent' scenes to me were daria's backstory, the fight 4ight after trying to give back Daria. That's all I can think of. But the first movie... man, I can think of SOOO many things... 一年多以前
AlphaClub 说 …
I might be getting a job soon yay. Now I can get a life, other than my stupid boring schedual. 发布 一年多以前
skyrim2244 评论…
me too I need money and I want my car to be fixed 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yep. I need my fomputer fixed, although I can do it myself, I don't have the money to do it lol. Dude, all my 老友记 ahve a job 或者 are getting one, all except Jon... heck, my 老友记 Noah down in texas is 14 like me, but a few months younger still, and he already has THREE jobs. And I'm sitting here, like, "Oh my god. Why don't I get one?" and I talked to my dad and he 说 he'd look up some for me. Lol... 一年多以前
AlphaClub 评论…
Good idea. 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
嘿 i got a question: what if Yuri Lowenthal made his directorial debut in a A&O movie? sure i know he wrote the god awful scripts for the last 2 天鹅 Princess atrocities, but if he ever turned into a director and chose a A&O movie to start with, that would've been interesting in my eyes 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
I don't think I'd watch it. Or... maybe I would, to see how it catually turns out. It depends. 一年多以前
AlphaClub 评论…
*actually* 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yeah, but it would depend. 一年多以前
AlphaClub 说 …
I remember, they would say, it's okay, you'll be alright... 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Oh, the power of music. 一年多以前
AlphaClub 说 …
I just now realized... DID 潮流粉丝俱乐部 HAVE AN ENTRY IN TECHCRUNCH ONCE??? THEY HAVE A REVIEW FROM THEM! 发布 一年多以前
heart
nicker11500 说 …
Also happy Valentine 日 :D 发布 一年多以前
nicker11500 评论…
(sorry for spamming a little) 一年多以前
AlphaClub 评论…
Ditto! 一年多以前
AlphaClub 评论…
Get over the spamming, no one says anything to me about it, and I post on the 墙 EVERYWHERE. XD 一年多以前
tongue
nicker11500 说 …
If the fight is still going on about "Rude" commenting I want 你 to go to YouTube and pick a video, any video like WatchMojo's 视频 and look at the 评论 section I think when 你 do, this little fight is going to be waste of time when 你 look. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
We aren't fighting anymore, lol. Don't worry about it. 一年多以前
nicker11500 评论…
Ok I've seen some like "1 小时 以前 posts" so I didn't know if it was 或者 not xP 一年多以前
AlphaClub 评论…
Idk. 一年多以前
skyrim2244 说 …
Happy Valentine's 日 Everyone 发布 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
Same to you! 一年多以前
AlphaClub 评论…
你 too! 一年多以前
Humphrey_Kirk 说 …
I am afraid I can not finish the 3D model of Kate...Her hair is so complicated... 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Awww..... :( 一年多以前
Humphrey_Kirk 评论…
I will, but in a few days.. 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
Actually it's a mane. 一年多以前
GANGSTA-BoSS 说 …
Hi. Good morning. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
I have no idea what time zone 你 are in, but it's 11:57 here. 一年多以前
nicker11500 评论…
Now it's 1:45 AM here :P 一年多以前
AlphaClub 评论…
2 here 哈哈 一年多以前
AlphaClub 说 …
Who the heck is on at this time of night??? 发布 一年多以前
nicker11500 评论…
Me but not for very long. 一年多以前
AlphaClub 评论…
I'm normally on for a while. I am 14 and have my own daily schedual... wake up at 6, get ready for school and take a shower, go to school, come home, do HW, eat dinner, play a few games for about an hour, listen to 音乐 while reading, (I read A LOT), then keep listen to 音乐 while I workout, keep listening to 音乐 while I get on here for a few hours. Yep. My life is officially planned, lol. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Just on my phone, I estimate how far I should throw my finger in order to type a letter. 一年多以前
angry
AlphaClub 说 …
Well, I officially hate everything for the time being. Just bought a brand new PSU for my PC, put all the cables in, and when I did a test run, my cPU 粉丝 goes NUTS, because it is a stock AMD cooler, and then it started to burn and whizz... and tgen my dang AMD FX-4300 CPU blew up as well!!! Gonna cost me like about $300 to fricking fix! I cane down to figure out... I was shipped a defective PSU... damnit! 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
*came* 一年多以前
AlphaClub 评论…
This sucks. 一年多以前
Wolf_Tamer 说 …
Compared to other 粉丝 bases, this 粉丝 base has an amazing amount of fanfiction. I don't know about anyone else but this makes me happy that this club is still active! 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yep. 一年多以前
LoneOmega 评论…
Yeah and in my oppinion, A&O fanfics are the best ! 一年多以前
AlphaClub 评论…
Well, 你 can keep cheering and being happy, this club isn't going nowhere. ;) 一年多以前
AlphaClub 说 …
Ugh... valentine's dance today... total drama. Although it was nice to go with my gf. But still... middle school students are so dramatic it's not even funny. 发布 一年多以前
skyrim2244 评论…
I don't even have a gf and I'm 17 bro and I have never had one my parents say it can wait til your out of college 一年多以前
AlphaClub 评论…
Lol, that's not what I meant. I meant that some kids are just so dramatic. But what I meant 由 it's still nice to go eith my gf is because... the dance may be dramatic, but it was fun because I was with her. Now... 你 may think I am all drama like all typical teens, ya know... like, get a gf/bf for 显示 或者 popularity... nah, I only get a gf if 你 actually 爱情 her, ya know? Like, I can't stand that crap when someone gets with someone just for popularity. That is exactly why this is my first gf. But yeah, the da ce was pretty nice. 一年多以前
AlphaClub 评论…
I know what 你 mean bro. had the aame problem till I met this one 哈哈 一年多以前
smile
Kitsune32 说 …
Anyone here a 粉丝 of anime? 发布 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
i like 日本动漫 :) 一年多以前
Kitsune32 评论…
Which animes do 你 like? 一年多以前
GANGSTA-BoSS 评论…
I am like 日本动漫 too :D. BTW: My 最喜爱的 is Futurama, Family Guy 一年多以前
AlphaClub 评论…
What type of anime? 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
okay guys, let's get serious here for a minute: enough with the fighting! i'm sick and tired of seeing people fight. why can't we back to how things were in 2011? weren't those great times? some people say that i start fights too, so if i really did start a fight, i'm saying it right here, right now. from the bottom of my heart, i'm sorry if i offended you. i just want the club to go back to the way it used to be. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Dude. Chill. We ARE done. Hav eyoh seen anymore since this morning, 或者 maybe about 10 last night? 一年多以前
AlphaClub 评论…
No rudeness. Just telling ya, there isn't point of saying "Stop fighting!" anymore. 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
okay i just saw it, my bad 一年多以前
AlphaClub 评论…
It's fine dude. 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
ya guys know what i DON'T wanna see? a actual Alpha and Omega musical. sure, i know some people 说 the original was kind of a musical since the 狼 howled, but if it's an actual musical with songs like Strange Magic, i won't be watching it. it just sounds too stupid for the A&O universe 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
I think it would be kinda odd, but atbthe same time a new expeience. 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
i might reconsider if it turns out to be a good musical like Frozen, but as of now: no 一年多以前
AlphaClub 评论…
:( 一年多以前
AlphaClub 评论…
Well, if it were them actually SINGING, then yes, it would be odd. I don't know, maybe if they had the characters howl instead of sing, like the original, maybe it would be better than singing. 一年多以前
smile
Kitsune32 说 …
What's the most oddest, yet effective idea for an Alpha and Omega fanfiction you've seen? 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
I have no idea. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Sadly. 一年多以前
Alpha_leader 说 …
Ive been part of this club for several years (overlapping ro my old account ) and I have seen how many people are rude to one another and I know plenty that have left over it too but still guys come on grow up stop being sensitive over things that barely give a damn. Sure im not active alot but I do remember when this club had 1400 粉丝 and we were all happy talking about good things about life and the movie so will yoy guys just be happy and stop being a holes to eachother its pointless. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Exactly, right? All I wanted was for them to leave me alone and stop being rude to me and trying to turn everyone against me. Ha, it didn't work. I think it is all done now. :) 一年多以前
AlphaClub 评论…
Hey, I tried apologizing. But, no one was paying any attention, becaus eoyu areb all too busy fighting and arguing. That's why I am saying I am not fighting anymore, because I am finished. Now wwwarea needs to apologize to ME for that stuff. Both of 你 over reacted about a stupid opinion/comment. I apologized, not wwwarea needs to too. 一年多以前
AlphaClub 评论…
And can 你 please at least tell Mojo that 你 are done fighting? The last thing. And thank you. 一年多以前
tongue
nicker11500 说 …
你 know I'm gonna post 视频 from YouTube and possibly lighten the mood from the fight (and yes it's going to be non A&O related) :P 发布 一年多以前
Alpha_leader 评论…
good job tryung to help atleast 一年多以前
AlphaClub 评论…
Well. I just want it all to stop, as much as all of 你 guys. I feel all of ya. 一年多以前
AlphaClub 说 …
I am not going to coninue to fight with 你 guys. 你 can keep posting articles, polls, questions, posts on the wall, etc., but I will not respond to them, and will ignore them. So, 你 can either keep wating your time, 或者 get a life and leave me alone. Either way, I will not be answering them. So keep wasting your time 或者 shut up. I want to get back to my own life. Bye. 发布 一年多以前
tehrealkatewolf 评论…
I will keep wating my time, tyvm 一年多以前
AlphaClub 评论…
Well, that's your choice. :) 一年多以前
AlphaClub 评论…
because I will just ignore it, and I also don't care what 你 have to say. :) 一年多以前
SapphireFox16 说 …
Good to see no 更多 fighting right now -_- I Swear I i could go one 年 with out seeing fighting on here id fart my self to death 发布 一年多以前
SapphireFox16 评论…
I dont give a fuck who started it. it need to end 一年多以前
smile
NOSEE 说 …
Hi, what's up? 发布 一年多以前
bossyalpha 评论…
Good morning today I failed at making 威化饼, 华夫饼 I made two good 威化饼, 华夫饼 though. That sums my start to the day. 一年多以前
bossyalpha 评论…
I am doing excellent today. 一年多以前
bossyalpha 评论…
I miss school. 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
also in Richard Rich's wiki page, if 你 scroll down to his "filmography" section, you'll see it says Alpha and Omega 4 had a "limited theatrical release". wha..? 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
I have no idea. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Hmmm.... 一年多以前
trueshadowwolf 说 …
Hello 发布 一年多以前
trueshadowwolf 评论…
How is everyone? 一年多以前
stella2015 评论…
Good and you? 一年多以前
trueshadowwolf 评论…
ive been kind of sick 哈哈 一年多以前
AlphaClub 说 …
Yay! Everyone who left here, can come back now! No 更多 fighting! We did it! Now we can all get back to our normal lives on here. 发布 一年多以前
moondragon01 说 …
if you'll escuse me, i;ll be trying to drown the fights out. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yes. I wish they would just stop. 一年多以前
hmmm
nicker11500 说 …
So, I've looked around about this fight and uh I'll have to admit that this fight about opinions and such is actually getting worse than the YouTube 评论 on a opinion based top10s (like WatchMojo for example) ಠ_ಠ 发布 一年多以前
nicker11500 评论…
I'll say acouple of things but that's about what i'll do :P 一年多以前
nicker11500 评论…
a couple* 一年多以前
AlphaClub 评论…
Well, if wwwarea would just stop starting a bunch of 文章 and crap, we wouldn't have this. I am just as tired of the fighting as 你 guys. :) 一年多以前
AlphaClub 说 …
Well, let's all go back to our normal business on here! Hopefully the fighting has stopped! Good riddance! I will be posting an 文章 soon! :) 发布 一年多以前
AlphaClub 说 …
Who all is on at this time of day, eh? 发布 一年多以前
DancingHumphrey 说 …
Wow! After seeing the negativity torward sanman7's 文章 (Especially that mojosomething's comment), seeing all the hatred and 'critique abuse' to one of my 最喜爱的 scenes from the movie (Moonlight dancing), and unfair rude crap torwards wwwarea (he was just standing up for others and things), and whatever... I feel like my experience of liking this movie is RUINED. And I don't feel accepted to my own fantaties I always wanted to post in my own 粉丝 Fictions. Thanks for ruining the movie guys. 发布 一年多以前
DancingHumphrey 评论…
And the warm-hearted experience I hate with my 最喜爱的 characters: Humphrey, Lilly, Garth, Kate, Tony, and more. 你 guys ruined that expeirence for me. 一年多以前
DancingHumphrey 评论…
No I'm not. People can post and kindly ask others to not do that. It can still be considered harassment. Yet, if 你 don't want people to start fights, then don't 评论 on sanman7's 文章 in the first place too. Just saying. 一年多以前
DancingHumphrey 评论…
I'm fine, and I'm right that it can be considered harassment. If the block system wasn't broken, people I block wouldn't even 评论 would they? 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
might be making my own deleted scene of A&O 2, talkin about Princess's backstory. what ya guys think? 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Nice. looking 前锋, 期待 to it! :) 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
something i'll never understand: why do people call jump scares "scary"? they're not scary! they're just something popping in front of 你 或者 音乐 that ends with a loud boom. sure, it makes 你 jump a little, but it's still not scary! sorry, i know this has nothing to do with A&O, but i had to get it off my chest 发布 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
well the jump scares in that game worked, cause you're freaking out the whole time and it's not from outta nowhere, so it worked in that game 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
yep 一年多以前
nicker11500 评论…
it's cary because it's unexpected and fits the tone like your in a game walking down a hall way of a school in the dark thinking that nothing will happen and then jumpscare gets 你 jumping out of your skin. 一年多以前
nicker11500 评论…
*scary 一年多以前
AlphaClub 说 …
Ya know... What a nice turnaround for my day. I'm down with the flu, but yet I'm on my computer, listening to dubstep with my $100 (Yes, very close to $100) 7.1 Surround HD gaming headset... oh, if 你 did not know.. the 7.1 is a stereo channel type. 发布 一年多以前
tehrealkatewolf 评论…
That's some nice stuff mommy bought 你 一年多以前
AlphaClub 评论…
haha. I bought it with my own money, as well as build my own gaming rig. But nice joke BTW. 一年多以前
AlphaClub 评论…
I know but I didn't get it :P 一年多以前
cake
bossyalpha 说 …
Ice cream and cake sound good for some reason oh 嘿 what desert are 你 in the mood for this morning? 发布 一年多以前
bossyalpha 评论…
My fave is gummy worms the 酸, 酸奶 kind. 一年多以前
AlphaClub 评论…
I'm not in the mood for anything, sadly. I have been 首页 sick for the past two days with a stomach flu. 😩 一年多以前
AlphaClub 评论…
Not me. I just ate an entire medium 比萨, 比萨饼 no joke 一年多以前
AlphaClub 评论…
I regret eating the whole 比萨, 比萨饼 while having a stomach flu... oh crap 哈哈 一年多以前
ecology 说 …
BOO!! who did i scare anyone ? 发布 一年多以前
Canada24 评论…
oh, sorry, I was staring at the 墙 for no apparent reason 一年多以前
Canada24 评论…
Thais.. Glad 你 remembered 一年多以前
nicker11500 评论…
2spooky4me (._.) ( l: ) ( .-. ) ( :l ) (._.) 一年多以前
Garth115 说 …
嘿 everyone! I hope we're all being mature wolves! ^~^ I also hope everyone's doing alright! 发布 一年多以前
Garth115 评论…
:o i also hear that original members are being attacked. thas no good 一年多以前
Canada24 评论…
What 更多 do 你 expect 一年多以前
moondragon01 说 …
i think ill take my fanfics to facebook. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Why? The fighting is done now. 一年多以前
moondragon01 评论…
really? how old is that humphrey x tony thing? 一年多以前
AlphaClub 评论…
None of this would have started if 你 would've just ignored my opinionated comment. 一年多以前
AlphaClub 说 …
I am just gonna say: I am done. 你 can blab your face away, wwarea, say what 你 want, think what 你 want. But my last word are: Alls I did was state an opinion. 你 attacjed me for an opinion. We fight. I try ti stop. 你 KEEP fighting. I keep my good reputation here, 你 lose yours, and I stop fighting. That's all there is to it. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Trust me, I win arguements most of the time, because I know exactly how to turn the tide of the fight in my favor, so that I win, 或者 I lose, but still keep my reputation. So, I don't think 你 are gonna win. I am not going to look at any of those 文章 或者 posts. Even if 你 continue to fight, I will ignore it, because I don't care. It's clear that 你 are ibviously not mature enough to know when to shut up. I do. So I am. Al5gough I should've stopped a long time ago. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Hey. I know we look like idiots, but thats why I 说 this last thing, and now I am done. Like I said, if someone posts on those 文章 again, I will not respond, because I am done. I DID stop, man. And look like idiots to whom? wware, Kishin_Kira, and a few kthers, out of a few THOUSAND? lol. 一年多以前
AlphaClub 评论…
In fact, ststing an opinion is actually pretty mature, look it up. Especialpy an honest one, like I did. I just want to know... 你 say that I am attacking someones work, and I wasn't, it was an opinion, but yet 你 come in and attack ME for MY opinion. How the hell does that even work? 一年多以前
AlphaClub 说 …
I am just goi g to say: wwarea can think whatever the fuck he wants. And I need to respect that, wheather I like him 或者 not. It's basic human rights to free thinking and speech. And I also don't care if he thinks I am rude 或者 whatever on that gay fanfiction article. But I don't need to be attacked for it. How is that right? Now THAT js rude, so don't call ME rude, hypocrite. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Are ya sure it's done? I am trying to stop, and just as soon as I say I am done, wwarea goes and 评论 on all the 墙 posts and all the fighting 文章 and keeps fighting. And he continues. Guess we will have to get used to it, doesn't seem like he'll stop anytime soon. 一年多以前
AlphaClub 评论…
How was I wrong? Just asking. 一年多以前
AlphaClub 评论…
really? 哈哈 thanks. 一年多以前
Canada24 说 …
Hey. 发布 一年多以前
Canada24 评论…
一年多以前
Canada24 评论…
Well.. Tomarrow is my birthday. So.. Yeah. 一年多以前
Canada24 评论…
Thanks.. 一年多以前
Biggest_User 说 …
Whoa. I just joined here and saw the fighting. I joined yesterday but decided to stay away from everything, because there is some fighting. I guess I'll just leave, because I am not going to sit around dramatic people. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
嘿 man, don't leave! We are, yes, currently having people problems, but we'll be done with it soon! 一年多以前
AlphaClub 评论…
I understand why though, if 你 still choose to leave. :( 一年多以前
AlphaClub 评论…
BTW Biggest_User is me. 哈哈 fooled yall! 一年多以前
AlphaClub 说 …
I just want to tell everyone: If 你 hate the fighting, blame tehrealkatewolf, Sound_Wave, AND MOST DEFINITELY wwarea! 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
So, let's all stop, ignore all three of them, and get along. I will even agree with wwarea though. WE NEED SOME RULES. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Anyone wanna help me with some? 一年多以前
AlphaClub 评论…
*of* 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
okay, okay. i haven't 迷失 hope on A&O 5 yet. maybe they'll give us something after A&O 3 gets re-released 发布 一年多以前
GANGSTA-BoSS 说 …
Hi
What do 你 think about the A&O 3 (remeked) for this 10. March :D
BTW:
Do someone think what they change? 发布 一年多以前
GANGSTA-BoSS 评论…
Hmm... I think they something change because A&O 3 The 狼 Great games is actualy released but they doing a new The 狼 Great games. So I think they try to something change. But I don't know... 一年多以前
AlphaClub 说 …
Just 发布 my FIRST EVER speed-paint above. Sorry, I know it has nothing to do with A&O. And I know it is a little rough, too. XD 发布 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
so all that info about a A&O 5 was nothing but a lie huh? i have no idea why Crest likes to lie at its fans. looks like it's official: A&O 5 is NOT real 发布 一年多以前
Kitsune32 评论…
maybe it's just a rumoe 一年多以前
Kitsune32 评论…
*rumor 一年多以前
LoneOmega 评论…
Well I agree with Kishin, at least it ended with a good movie. Even with the series being over I'll never forget the happy moments I had with this movie and the feelings I had watching it. But hey, we can always watch them again! 一年多以前
moondragon01 说 …
how did they know? link 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
I don't get it 哈哈 一年多以前
moondragon01 评论…
its a destiny in name thing 一年多以前
AlphaClub 评论…
Oh 一年多以前
Wolf_Tamer 说 …
After not being online for about 2 days and seeing all the pictures everyone has 发布 in that time, I feel like I was sealed away. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Can't say I don't blame ya, except I have been on everyday for the past couple weeks. lol. 一年多以前
skyrim2244 说 …
Hello guys hope your having a nice afternoon 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yup I am. 一年多以前
AlphaClub 说 …
Derp face derpa derp 哈哈 fubub 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Sorry that was my friend Logan... I am at his house and he picked up my phone and typed 随意 shit lol. 一年多以前
skyrim2244 评论…
哈哈 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yeah. He uh... had some brain injuries when he was younger. He has a metel plate in bis head where he has surgury. 一年多以前
AlphaClub 评论…
metal** 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
A&O 5 has to be real, it just has to be real! i mean, c'mon! the franchise's finally back on track. why end it now? 发布 一年多以前
Wolfire14 评论…
Yes it is real remember on the alpha and omega TV movie 一年多以前
Kitsune32 评论…
Just calm down 一年多以前
AlphaClub 评论…
dangit *anymore* 一年多以前
AlphaClub 说 …
Hey, do 你 guys know where Kishin_Kira went? I know he 说 he was gonna leave, but he keeps posting once in a while on articles, but not on the ones that are visible on the main page here...😕 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
嘿 at least I'M not mad at ya anymore. :) 一年多以前
AlphaClub 说 …
WAS A&O 5 RELEASED YET??? HAVEN'T BEEN ABLE TO FIND ANYTHING STILL... 😠 发布 一年多以前
Wolfire14 评论…
No not yet 一年多以前
AlphaClub 评论…
Ugh. Guess I'll just have to listen to dubstep, EDM, FDM, Electro, House, Drumstep, etc. until it is realeased, if it even is... *facepalm* 一年多以前
AlphaClub 评论…
That's about the only outlet for my anger is all of those genres of music, they calm me down, and take me to a place where I can think. 一年多以前
AlphaClub 说 …
Yay! I took my bond coyote Serge to the vet, and they 说 she only had a bad cold, and she'll get over it :) 发布 一年多以前
skyrim2244 评论…
that's nice to hear 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yeah, thanks. I litterlly wrote the most interesting 文章 about how I bonded with a entire coyote family... and also explains that that's why I love. ature so much. 一年多以前
AlphaClub 评论…
*want* OMG MY FINGERS KEEP MISSING ON MY PHONE'S KEYBOARD GODDANGIT!!! 一年多以前
GANGSTA-BoSS 说 …
Hi everyone :) 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Hello man! 一年多以前
Garth115 说 …
嘿 everyone, I'm back from forever. has anyone heard from lil Garth jr? 发布 一年多以前
mattwolf199 评论…
no i dont kni 一年多以前
mattwolf199 评论…
know** 一年多以前
AlphaClub 评论…
Sorry. 一年多以前
AlphaClub 说 …
Oh no... Serge *one of my bonds, a coyote. Yes, I bonded with a wild coyote, get over it. XD* Is ill... taking her to the vet tomarrow. She seems like shehas a bad cold... eh, it's that time of 年 for all 动物 alike. XD 发布 一年多以前
AlphaClub 说 …
Hello. Ho2 is everyone doing??? :) 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
*how* 一年多以前
stella2015 评论…
Good nd you? 一年多以前
AlphaClub 评论…
Good XD 一年多以前
Alpha_leader 说 …
嘿 everywiolf! How are yoy doing? -howls- 发布 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
嘿 there :) everything's goin great :) 一年多以前
AlphaClub 评论…
*THE* 一年多以前
Alpha_leader 评论…
哈哈 ok I was wondrring so haha 一年多以前
smile
TimberHumphrey 说 …
嘿 guys! :) 发布 一年多以前
JennaStone22 评论…
Hey. :)) 一年多以前
AlphaClub 评论…
Hello! 一年多以前
AlphaClub 说 …
Oh, lol. I am not advertising anything on purpose, but I think it would be nice if 你 guys checked out the 'Coyote encounter!' article. It's actually pretty interesting. I know it may seem fake, and it isn't A&O related, but it's actually a pretty cool situatioj I got myself into. :) 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Anyways, I gotta go for tonight guys. Just PMe 或者 wtite on one of my posts if ya need to say anything. XD :) 一年多以前
AlphaClub 说 …
I feel like no one reads 文章 barely anymore. My last one didn't even get a view I don't think. I'm not complaining, I'm just saying I wish 更多 people read 文章 too, other than just pictures, links, and polls. Oh well. 发布 一年多以前
skyrim2244 评论…
I do when I get free time but there good don't quit 一年多以前
AlphaClub 评论…
Why the heck would I quit just because it's not used as much? As long as I have fun making stories, (which I do, and always will), I will keep posting articles. XD Don't worry! 😊 一年多以前
AlphaClub 评论…
And ya know what? I like that I can post freely, whetehr anyone likes it 或者 not. It's called, I am a free citiz3n, surfing a free web/fansite. 一年多以前
AlphaClub 评论…
*citizen* 一年多以前
AlphaClub 说 …
Okay... that below 评论 has me thinking... who here has a girlfriend/boyfriend/mate? If 你 do, what would 你 do for him/her, example, laying down your life? Lol. I would. Lol, 你 guys got my hyped up for some odd reason. 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Wow.. I've already 'stared death on the face.' I'm not saying I am a hero, I'm just saying I would do anything for her. It comes natural, I guess, defence of your loved ones. To be honest... I could tell 你 I've been realy close to getting shot. It's a funny story. There were people shooting at cops, and at the time, I was young, so I took my dad's gun and went over to my window, and aimed at them, until a cop saw me and tild me not to olay with guns, and that he would talk to my parents. Lol, I wnded up getting grounded for like 6 months. Sucked horribly. 一年多以前
AlphaClub 评论…
*wound up* 一年多以前
AlphaClub 评论…
*I can't* 一年多以前
AlphaClub 说 …
Just gonna say, if 你 guys know what arches are cool. So, arches are kinda pre-braces. Well, a few months ago, I got my braces put in. So, when my arches broke and fell out of my mouth today, I WAS SO HAPPY. Thay caused so much problems. I've had them in for about severn years now, they are finally gone FOREVER. It's weird though. I haven't known what it feels like to touch the roof of my mouth for years, and not it feels all leathery and raw... oh god... 哈哈 so weird. 发布 一年多以前
shadow353 说 …
Who needs a mate 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
I have one thank you. XD names Abani (Abby for short sometimes) 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
If I had one it would be "beastiality." 一年多以前
AlphaClub 评论…
lol. Ahhh.... feels good to 爱情 someone, ya know? Knowing there is someone there, and also someone 你 COULD spend the rest of your life with. There are just so many people in my school who THINK they 爱情 someone, and hookup with a 随意 chick 或者 guy, and break up with them in like a week. Me and Abani though... have been together for maybe a few months, and I actually KNOW what true 爱情 is. A lot of people hook up with another person to get 'popular' at school. Bunch of idiots. 一年多以前
GANGSTA-BoSS 说 …
Hi all how are you? :) 发布 一年多以前
JennaStone22 评论…
Good. Wbu? 一年多以前
AlphaClub 评论…
good. 一年多以前
GANGSTA-BoSS 评论…
@JenaStone, AlphaClub Fine thank you. 一年多以前
AlphaClub 评论…
你 are completely welcome. 😂😆 一年多以前
AlphaClub 说 …
I gotta say, if Crest and Lionsgate don't update us about A&O 5, I'M GOING TO BE PISSED. How about everyone else, eh? 发布 一年多以前
Wolfire14 评论…
it might come either may 或者 June 一年多以前
Wolfire14 评论…
maybe they might give us something in February,March,or April 一年多以前
AlphaClub 评论…
Well, it was predicted we were gonna have at least SOMETHING yesterday, but we didn't. So, I don't know. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Not me. If we could, I wouldv'e liked to see a few more, maybe even some short TV shows. But, that's just how it goes. 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
i think A&O 1 should've had a Oscar nomination for Best Musical Score, since critics 说 it was great. i 爱情 the musical score 发布 一年多以前
GANGSTA-BoSS 说 …
Hi, I'm started a new project here is it link 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
Did 你 code it 由 yourself, 或者 have. website builder? I remember talking to 你 before I think, but I can't remember how 你 说 你 created your stuff. XZ 一年多以前
AlphaClub 评论…
*XD* 一年多以前
GANGSTA-BoSS 评论…
I code it yourself. I code it for 7 days but still I upgrade it :D 一年多以前
AlphaClub 评论…
XD 一年多以前
AlphaClub 说 …
PLEASE... SAY 'ME' IN ALL 锦标 IF 你 SEE THIS COMMENT. JUST DO IT. AS ALPHA, I ORDER YOU. 发布 一年多以前
LoneOmega 评论…
ME 一年多以前
AlphaClub 评论…
Yeah, well, I'll admit, I WAS doing stupid stuff. It wasn't immature, but it did seem like it, and I appologize. 一年多以前
AlphaClub 评论…
Sorry to anyone who was creeped out. I'll admit, I have some problems... but, I'm trying to fix them. 一年多以前
AlphaClub 说 …
YET AGAIN, NO ONE IS ON, EXCEPT ME... 😳 发布 一年多以前
nicker11500 评论…
I'm on, just nothing to post right now :P 一年多以前
AlphaClub 评论…
Oh... thought I was alone... like every 日 of my life yay. 😳 一年多以前
AlphaClub 评论…
Oh, and if 你 aren't commenting on this ongoing post because 你 think I have problems, I understand. I... I'm... used to it. 😧 一年多以前
AlphaClub 说 …
I 爱情 POSTING 随意 SHIT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH I'M GOING MENTALY INSANE HEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHHE FUCK LIFE... 发布 一年多以前
tehrealkatewolf 评论…
I'm beginning to think you're a troll. If 你 are, well done. 一年多以前
tehrealkatewolf 评论…
If not, 你 need serious help, 或者 are just very immature. 一年多以前
AlphaClub 评论…
I have no idea. I havnt read the website coding to look for errors for a while. But, bey, if 你 guys need a computer techy oerson, im bere!!! also, if ya need to know something about t3ch, 或者 programming/coding, just let me onow, i 爱情 helping people with tech!!! :) 一年多以前
AlphaClub 说 …
Sorry if 你 dislike me posting 随意 shit on here, but, this is the only place for me to get away from life and post my thoughts that no one else understands. No wonder my family thinks I am schizophrenic... So, I come bere on the 墙 and post 随意 shit, wheatger it is relevent 或者 not, 或者 makes sense to anyone. All's I know is... IT MAKES SENSE TO ME! 发布 一年多以前
AlphaClub 评论…
*here* 一年多以前