《丛林有情狼》 Wall

显示留言墙纪录 当前 361-370 总数 21037

big smile
nicker11500 说 …
Quote of the day: "America will never be destroyed from the outside. If we falter and lose our freedoms, it will be because we destroyed ourselves." Abraham 林肯 发布 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
just uploaded the Ted 2 red band trailer. hope i don't get another copyright strike, 或者 my channel's going down if i do 发布 一年多以前
HumphreyWolfMan 评论…
I would suggest being carful. If 你 have only have one last strike left, then yes 你 might get suspended.. For safety, I suggest not uploading trailers, commericials, etc for a while if 你 want your account up still. :/ Copyright sucks I know. XD 一年多以前
crying
JettTheWolf696 说 …
I miss Mojo and Alpha club. This place isn't the same without them. 发布 一年多以前
HumphreyWolfMan 评论…
I deeply and depressly believe in chances for those who can try again. Like 你 know, I wish 潮流粉丝俱乐部 had a much better system, filled with warnings if people act bad, temp bans, etc. Either way, I wish 潮流粉丝俱乐部 can allow anyone to give a 秒 chance 由 some working deal.. I was planning to make an 文章 as feedback for that, but I am afraid too. - Also for Alpha, I think that person's account is still here. ;) 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
I'm sorry for your loss. At least they caught them though. 一年多以前
HumphreyWolfMan 评论…
From what I heard, I thought it was just one guy who's done that horrible thing? I'm sorry for the loss too.. 一年多以前
ShadowCodeX17 说 …
look I'm watching the dudes review on Alpha Omega 3 and I find it funny because he's bitching about Fleet name and I'm like it's worse than stinky and runt and stinky and runt. please reviews are actually kind of enjoyable to watch even if I don't entirely agree with them 发布 一年多以前
ShadowCodeX17 评论…
I just don't see how he isn't bitching about the names stinky and runt XD 哈哈 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
I agree. I think Stinky should have been named Smokey like in the european version, and Runt sounds like a Dakota to me 一年多以前
HumphreyWolfMan 评论…
I like the name 'Fleet', I don't know why that guy complains about it, (I looked up the name, some navy?). And I agree with Jett with 'Stinky'. Smokey sounds much better! XD 一年多以前
OmegaKing 评论…
runt named such cuase he is a runt........stinky 'm guessing named after his amazing sense of smell 或者 cuase he smells.......fleet most likely named to reflect the adjative fleet of foot representing quick running speed which most likly translate into fleet named cuase he is a very good runner 一年多以前
big smile
nicker11500 说 …
Quote of the day: "All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them." - Walt 迪士尼 发布 一年多以前
JettTheWolf696 说 …
I'm gonna be just honest here. What is up with some of 你 and your obsession with this Bobsheaux person? I haven't seen him really, but I'm guessing he dislikes the sequels? If 你 guys are so offended 由 his reviews, just don't watch them. Plain and simple. If he's watched it enough to give a decent opinion and points about what could have been done better, he has every right to express his opinion. Thats why critics do. Again, if 你 get offended 由 his reviews, just don't watch them. 发布 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
Just a thought. I've been noticing several users flip their shit about him over the past few months, so I thought I would ask. 一年多以前
RadLilly 评论…
I'm assuming it's this video. link 一年多以前
HumphreyWolfMan 评论…
Yeah personality if I disagree with that bob guy for example, I could 评论 nicely about my disagreement, but I wouldn't threat him. XD - Yeah he does make some, like for the name of a mountain, the jumping over, and maybe the title. The only thing I do not agree is the 'ignorance of Christmas' and 'tree climbing' so far since I loved how they knew Chistmas. - Sorry for making a huge comment. XD 一年多以前
AlphawolfAlisha 说 …
嘿 guys anyone wanna talk? if so then send me a message im up for some rp! 发布 一年多以前
skyrim2244 说 …
What's the chatzy link 发布 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
linkYou're welcome! 一年多以前
Slydog900 说 …
hello everyone any news? 发布 一年多以前
Wolfire14 评论…
Five nights at Freddy 4 is confirmed 一年多以前
pabloescaval 评论…
Ugh... It hasn't even been a 年 since the first game. 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
I was the king of mario kart as a kid. Truth be told, I'm not that interested in the newer mario kart titles, I wasn't a 粉丝 of them adding new vehicles and other things. I liked the first three mario karts - Super, 64, and Double Dash, but to me that franchise went down 爬坡道, 小山 after that. 一年多以前
Wolfire14 说 …
Five nights at Freddy 4 is confirmed 发布 一年多以前
big smile
nicker11500 说 …
Quote of the day: "Work hard for what 你 want because it won't come to 你 without a fight. 你 have to be strong and courageous and know that 你 can do anything 你 put your mind to. If somebody puts 你 down 或者 criticizes you, just keep on believing in yourself and turn it into something positive." - Leah LaBelle 发布 一年多以前
GANGSTA-BoSS 说 …
Hi there :D 发布 一年多以前
Garth115 说 …
Give somebody a hug today! 发布 一年多以前
LoneOmega 评论…
SURE ! :D *hugs 你 * 一年多以前
nicker11500 评论…
GROUP HUG :^D *hugs both at same time* 一年多以前
Garth115 评论…
Y'all are great! 一年多以前
sad
AlphawolfAlisha 说 …
嘿 guys I made a club but it needs something I need help! our club is called.. Alisha and shadow I really do need some help with it i'm not very good making one. 发布 一年多以前
smile
AlphawolfAlisha 说 …
Well I just 发布 my story so please read and 评论 and like it thank you! 发布 一年多以前
pablopj 评论…
i will tomorrow I got to go, it be nice meeting 你 and getting to know you, haven't been on this club for a long while, anyway, bye 一年多以前
AlphawolfAlisha 评论…
ok um bye 一年多以前
pablopj 说 …
Hello anyone out there that I know 或者 knew 发布 一年多以前
pablopj 评论…
hello to those that i don't aswell 一年多以前
Wolfire14 评论…
Oh ok bye 一年多以前
nicker11500 评论…
Hello, and Yeah 潮流粉丝俱乐部 finally put in some athority to this club. :^P 一年多以前
ShadowCodeX17 说 …
I just found out that the beatles has the most non 1's ! And still do today! 发布 一年多以前
ClaireDawnWolf 评论…
Cool 一年多以前
big smile
RadLilly 说 …
Is it weird that this club is like my 首页 on Fanpop? ._. xDD 发布 一年多以前
ClaireDawnWolf 评论…
Nope! :p 一年多以前
ShadowCodeX17 评论…
Ikr? I feel the same! 哈哈 . 一年多以前
nicker11500 评论…
Nah, this kinda was myself for past few years x^P 一年多以前
big smile
nicker11500 说 …
Quote of the day: "Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford 发布 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
hi 发布 一年多以前
laugh
AlphawolfAlisha 说 …
你 guys should read this.....Humphrey the stand up 狼 vol.1 it is so funny I can't stop laughing XD 发布 一年多以前
shadow353 评论…
make a club we can talk on 一年多以前
AlphawolfAlisha 评论…
well i have made a club and yes we can talk there 一年多以前
shadow353 评论…
nice babe 一年多以前
AlphawolfAlisha 评论…
i did it for 你 一年多以前
meh
shadow-omega 说 …
嘿 guys long time no see, the delta is bk from....doing nothing...... 发布 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
Um... What? 一年多以前
shadow-omega 评论…
苹果 一年多以前
AlphawolfAlisha 评论…
i miss 你 bud 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
gtg 发布 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
murr 发布 一年多以前
pabloescaval 说 …
Seems like there's some new people. Spooky, if 你 ask me. Anyways, I'm back. How is everyone? 发布 一年多以前
nicker11500 评论…
Good, you? 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
嘿 new group for alpha and omega https://groups.google.com/d/forum/alphaandomegafangroup 发布 一年多以前
RadLilly 说 …
If any of 你 want, 你 can 加入 the Alpha and Omega Fansite on Spruz.

link It's pretty active and I'm on there almost everyday. ^^ 发布 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
wont let me on 一年多以前
RadLilly 评论…
I have no idea. When I first joined, I didn't had to wait for administrator approval. But I joined last 年 in July, so things have changed a tiny bit. 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
still nothing 一年多以前
big smile
nicker11500 说 …
Quote of the day: "Observe good faith and justice toward all nations. Cultivate peace and harmony with all." - George Washington 发布 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
发布 一年多以前
skyrim2244 说 …
Good Morning 发布 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
一年多以前
AlphawolfAlisha 评论…
good morning to 你 too! 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
... 发布 一年多以前
ben15delas 评论…
I know right? 一年多以前
cloudy
bossyalpha 说 …
"Never give up trust your instincts" James Mccloud from 星, 星级 狐狸 64 发布 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
发布 一年多以前
smile
AlphawolfAlisha 说 …
Hi guys I had just made my third part of life of Kashuru so please 评论 and like it thank you! 发布 一年多以前
Slydog900 说 …
嘿 guys did 你 see my 金牌 claws? some how I can't find them. 发布 一年多以前
ben15delas 评论…
I have silver claws is that close enough? 一年多以前
LorMel 评论…
lolz 一年多以前
Slydog900 评论…
meh 一年多以前
shadow353 说 …
Any one here that can help me find a mate???? 发布 一年多以前
Slydog900 评论…
ha i used to find anyone a mate but my days are over sorry! but good luck finding one 一年多以前
AlphawolfAlisha 评论…
hmmm sexy*giggles* maybe i will help 你 if 你 don't mind me*my rubs on you* oh silly tail likes 你 一年多以前
shadow353 评论…
o silly tail huh 一年多以前
shadow353 评论…
I don't mind 一年多以前
skyrim2244 说 …
What's the chatzy link guys? 发布 一年多以前
big smile
nicker11500 说 …
Quote of the day: " The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up. " - Mark Twain 发布 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
Hello everyone, how is everyone? 发布 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
.... 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
bored 发布 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
well, empty again 一年多以前
ben15delas 评论…
It's always empty. 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
just found out my TV has Discovery Kids and i'm not in Mexico o.O weird 发布 一年多以前
dreski 评论…
哈哈 same here 一年多以前
ben15delas 评论…
nice. 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
.... 发布 一年多以前
ClaireDawnWolf 评论…
Hello :) 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
一年多以前
ClaireDawnWolf 评论…
That's nice 一年多以前
bossyalpha 说 …
Who runs alpha and omega club now? 发布 一年多以前
skyrim2244 评论…
don't know 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
潮流粉丝俱乐部 admins. 一年多以前
nicker11500 评论…
quiet* 一年多以前
big smile
nicker11500 说 …
Quote of the 日 (or night...) : " I hated every 分钟 of training, but I said, 'Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion.' " - Muhammad Ali 发布 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
at the scene in A&O 4 when kate leads daria to her old pack, there are only 2 或者 3 female wolves. is it just me 或者 does the movie kinda imply that they're used for breeding? i don't know, Lois and 2 others seem to be the only girls in the pack 发布 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
Wouldn't be surprised because the head 狼 is kind of a darwinist with the whole survival of the fittest. He's pretty similar to King in a lot of ways. 一年多以前
OmegaKing 评论…
1 that is king......2 i believe that there are only 3 males the big group was all females...... 一年多以前
ClaireDawnWolf 评论…
No it's not king, he looks sounds different. Plus he would have tried to kill Humphrey and runt and kate on site so yea 一年多以前
OmegaKing 评论…
he is called king in the creds 一年多以前
HumphreyWolfMan 说 …
A thing I wish to happen: News: "Rare from Microsoft has retired, came back to Nintendo, contacted Crest, and is making an Alpha and Omega video game with Grant Kirkhope music. 发布 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
你 know there is an alpha and omega video game, right? It kinda flew under the radar because it wasn't really good from what I heard. 一年多以前
RadLilly 评论…
I have the DS game for it. It wasn't good at all. .-. 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
what i wanna see: Five Nights at Freddy's and Alpha and Omega combined 一年多以前
Slydog900 说 …
hello guys i 爱情 你 all.... how is everyone? 发布 一年多以前
LorMel 评论…
fine, you? 一年多以前
JettTheWolf696 说 …
Sorry if I seem a bit crabby today guys. I'm pissed off/stressed. I'm gonna log off for today just so I can calm down. 发布 一年多以前
shadow353 说 …
The mix tape's got a little Hank, little Drake
A little something bumping, thump, thumping on the wheel ride
The mix in our drink's a little stronger than 你 think
So get a grip, take a sip of that feel right
The truck's jacked up, flat bills flipped back
Yeah 你 can find us where the party's at 发布 一年多以前
shadow353 评论…
This is how we roll We hanging round 唱歌 out everything on the radio We light it up with our hands up This is how we roll And this is how we do We're burning down the night shooting bullets at the moon baby This is how we roll Yeah baby this is how we roll We rollin' into town With nothing else to do we take another lap around Yeah holla at your boy if 你 need a ride If 你 roll with me yeah 你 know we rollin' high Up on and thirty seven needles, windows tinted hard to see though How fresh my baby is in the shotgun 座位 oh Them kisses are for me though, automatic like a free throw This life I live it might not be for 你 but it's for me though Let's roll! 一年多以前
shadow353 评论…
I am redneck this song 或者 Florida Georgia line my fav 一年多以前
ShadowCodeX17 评论…
duh jett 哈哈 wow 一年多以前
big smile
nicker11500 说 …
Quote of the day: "Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."- George Bernard Shaw 发布 一年多以前
ben15delas 评论…
And God created us all. 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
what the hell is wrong with the internet? it just loves redirecting me to 随意 sites and adds 发布 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
Possibly a maleware. I had one like that too. 一年多以前
ben15delas 评论…
Yep. 一年多以前
JettTheWolf696 说 …
Well, god is quite a funny guy. He decided to suddenly put my grandpa on hospice because he must have either been bored 或者 just thought he was too healthy. :p whatever. God's just a mass murderer anyway. 发布 一年多以前
ShadowCodeX17 评论…
dude I'm sorry and all but that's rude and no need to 日 shit like that. 一年多以前
ShadowCodeX17 评论…
just because 你 don't believe in God doesn't mean u should disrespect the religion 一年多以前
nicker11500 评论…
I hope your grandpa gets better soon, and I think it's 更多 of mother nature's doings 你 know the 圈, 圈子 of life we're birth, we live, we grow, and we die, it's not really anyones fault for the work of nature even if it's the most dark and ugly we have no choice but to hold on tight and go through it. How old is your grandpa if 你 don't mind me asking? 一年多以前
cloudy
bossyalpha 说 …
Looks like we have a new 格言 now. 发布 一年多以前
nicker11500 评论…
Yep 潮流粉丝俱乐部 themselves changed it and finally put some athority to this club :^P 一年多以前
big smile
nicker11500 说 …
I'm thinking of doing quote of the 日 again should I? I should if 你 guys don't mind :^D

Quote of today: " We can't help everyone, but everyone can help someone." - Ronald Reagan 发布 一年多以前
laugh
ClaireDawnWolf 说 …
Hiya!!!! Howz Y'all doing?!?😊 发布 一年多以前
OmegaKing 评论…
good sad bored and having a blast all at the same time.......wanna 加入 :D 一年多以前
ClaireDawnWolf 评论…
Uh sure? 一年多以前
OmegaKing 评论…
chatting with 龙 一年多以前
tongue
LorMel 说 …
State testing/// 发布 一年多以前
RadLilly 评论…
I'll be starting those 下一个 month. .-. 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
Is that like TCAPS 或者 something? 一年多以前
nicker11500 评论…
I think at my school ( I could be wrong) they go 由 your grades like say 你 didn't do well on the finals and 你 had an A which brought it down to say a C 你 still get to pass because 你 didn't flunk the class, and 由 a rule of our school if 你 get three F's in a row (or three F's in all three quarters of the semester) 你 have to repeat the class either repeat it the following quarter 或者 later when your in a different grade (like Senior year) 一年多以前
JettTheWolf696 说 …
Anyone excited for Persona 5? 发布 一年多以前
shadow353 说 …
When I get where I'm going
On the far side of the sky
The first thing that I'm gonna do
Is spread my wings and fly
I'm gonna land beside a lion
And run my fingers through his mane
或者 I might find out what it's like
To ride a drop of rain 发布 一年多以前
shadow353 评论…
Yeah, when I get where I'm going There'll be only happy tears I will shed the sins and struggles I have carried all these years And I'll leave my 心 wide open I will 爱情 and have no fear Yeah, when I get where I'm going Don't cry for me down here I'm gonna walk with my grandaddy And he'll match me step for step And I'll tell him how I missed him Every 分钟 since he left Then I'll hug his neck 一年多以前
shadow353 评论…
Yeah, when I get where I'm going There'll be only happy tears I will shed the sins and struggles I have carried all these years And I'll leave my 心 wide open I will 爱情 and have no fear Yeah, when I get where I'm going Don't cry for me down here So much pain and so much darkness In this world we stumble through All these 问题 I can't answer So much work to do 一年多以前
shadow353 评论…
But when I get where I'm going And I see my Maker's face I'll stand forever in the light Of His amazing grace Yeah when I get where I'm going There'll be only happy tears Hallelujah I will 爱情 and have no fear When I get where I'm going Yeah, when I get where I'm going 一年多以前
JettTheWolf696 说 …
Someone is grilling on a george forman in the middle of class, right in front of the teacher 发布 一年多以前
ShadowCodeX17 评论…
?? 一年多以前
nicker11500 评论…
what they grilling? Steak? 一年多以前
HumphreyWolfMan 评论…
I think it's the belief that there is a norm; which (Beliefs) then causes people to do a certain type of behavior. It's possible that's what the experiment connects too. I probably need to still research this though. I am 'different', but I am normal for who I am too. XD 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
i gotta say: the best voice in A&O 3 (in my opinion) was Lindsay Torrance. Ben Diskin was decent, but sometimes it felt like he was phoning it in 发布 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
你 know Ben Diskin was Venom in Spectacular Spiderman and Young Xehanort in the Kingdom Hearts franchise, right? 一年多以前
Wolfire14 说 …
Guys I just had a dream about alpha and omega family vacation and the 6 movie I was watching 6 movie on tv then I was holding the fifth DVD cover in the 6th movie I saw Garth with Kate,Humphrey,runt,stinky and Claudette talking about something 发布 一年多以前
ben15delas 评论…
I actually had an A&O sequel dream long 以前 it 说 we would get a seventh sequel and that was it. 一年多以前
JettTheWolf696 说 …
https://www.youtube.com/watch?v=Eq2Gd_eZumE

This played with the previews for Unfriended, which was pretty scary... but this made me almost have a 心 attack. 发布 一年多以前
lonewolf8547 说 …
I just wrote a new story. Its not really related to Alpha and omega but it took me a while to write and now i would greatly appreciate it if 你 guys could read it and give me any feedback 发布 一年多以前
lonewolf8547 评论…
here is a link 一年多以前
lonewolf8547 评论…
link 一年多以前
LorMel 评论…
I loved it. I 爱情 you. 一年多以前
mischievous
ShadowCodeX17 说 …
Chapter 3 has be uploaded! pls read anbd post a 评论 发布 一年多以前
ShadowCodeX17 评论…
Been 一年多以前
Sexykate 评论…
it was so so good!!! 一年多以前
ShadowCodeX17 评论…
I'm glad urenjoyed it ^-^ 一年多以前
JettTheWolf696 说 …
I'm really glad to see that this place is getting back on topic. However Might I make a suggestion. Can we keep the 视频 somewhat relevant to alpha and omega. If 你 want to share a funny video 或者 a 随意 movie clip 或者 something post a like to the wall. 发布 一年多以前
HumphreyWolfMan 评论…
I need to like work on mods and such with Alpha and Omega.. I always think maybe I could make low polygon 3D 模特 of Kate and Humphrey 或者 something. xD - I remember making a idol temple for Kate, but havent made her yet. xD - Yeah, I never liked it much whenever it's completly off-topic.. >_< 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
Same. I mean, your mods, as long as they are alpha and omega related are welcome. But other stuff can be 发布 on the 墙 一年多以前
HumphreyWolfMan 评论…
Well all I can say is that I think it's up to fanpop. Not very sure what's really allowed 或者 not officially. xD But I can totally see it would make sense. 哈哈 一年多以前
mischievous
ShadowCodeX17 说 …
About to work on Chapter 3 of my story i will post one the 墙 when i am done. pls read it and post a 评论 发布 一年多以前
shadow353 评论…
can't wait to read it 一年多以前
Humphrey_Kirk 说 …
I just heard that the Alpha and Omega 5 had been released. Is that true? 发布 一年多以前
ShadowCodeX17 评论…
no? it won't be till august! witch is the 月 of me birth! XD 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
嘿 same here, birthday in august XD 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
It was aired on tv in Latin America 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
humphrey's hands down the best guy character of the franchise so far. not only is he a great father and not only did they develop him so much, but he also proves that he'll do whatever it takes to make sure his family's safe. it's like he and kate get better and better with every movie 发布 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
你 说 it. 一年多以前
HumphreyWolfMan 评论…
I pretty much fell in 爱情 with him. xD 一年多以前
Wolf_Tamer 说 …
Imagine if all the 4,907 粉丝 were to return to this club, well minus the trolls. 发布 一年多以前
nicker11500 评论…
If that happened no one will ever see one single 墙 post because it will always update x^D 一年多以前
ben15delas 评论…
I wish. 一年多以前
big smile
RadLilly 说 …
评论 a "c:" on this post if 你 want a tbh and a rate 发布 on your 墙 由 me! ^^ Bored right now and just want to do something. xD 发布 一年多以前
dreski 评论…
c 一年多以前
OmegaKing 评论…
c 一年多以前
nicker11500 评论…
looks like everyone else is doing it too so I guess I'll do it too :^P , C 一年多以前
laugh
JettTheWolf696 说 …
Are any of 你 guys familiar with the Blackblood Alliance comic book? 发布 一年多以前
ShadowCodeX17 评论…
Nope 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
I can't say I am. 一年多以前
OmegaKing 评论…
.....its an underrated comic book..............it has its ups and downs with great pacing.....though it does have some plot armor spots and plot holes 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
Its an awesome comic for sure. It's getting rebooted. She canceled the original comic because some personal issues happened 一年多以前
dreski 说 …
How many people do think are in this club😕 发布 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
I'm not sure, we never bothered to count. 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
Well, I know a lot of people are gone now. So our numbers drastically decreased 一年多以前
ben15delas 评论…
We are a dieing breed. Close, to extinction. 一年多以前
moondragon01 说 …
well, it looks like the guys on 10noomnogard forgot their password. 发布 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
How do 你 know? 一年多以前
RadLilly 说 …
Whenever I imitate Kermit the Frog's voice, I just do it for pure entertainment. Sometimes I do it for my own entertainment. xDD 发布 一年多以前
ClaireDawnWolf 评论…
哈哈 :p 一年多以前
HumphreyWolfMan 说 …
Man I hope they will 编辑 the fifth movie for the US release. xD I fear it's going to be the same though.. 发布 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
After watching it, It felt like some stuff was cut out for sure. Some places seemed a bit too choppy and of course the scenes were different between commercials 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
A&O 4's 互联网电影数据库 rating's going down. why? cause people pretend they've seen the movie so they can 婊子, 子 about it just like Bobsheaux did, complaining about every single nitpick, calling the characters "bad", saying Daria's backstory was "laughably atrocious" and completely forgetting the fact that the movie was aimed to be darker than the rest. i think i'm starting to give up on humanity 发布 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
Honestly, it's their opinion. Some people don't like it. It's not that big of a deal. What matters is that 你 like it. 一年多以前
Wolfire14 评论…
Wow guess those people hate blinded people 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
Really, as long as 你 like it, thats all that matters. I never understood why people got so upset about other people not liking the sequels. Of course, thats if they watched them. But if they are picking parts then it just makes 你 look ignorant. It's like a christian arguing with an atheist, 你 can't just argue 由 picking 随意 verses from the bible, because the bible contains plenty of metaphors and symbolisim, so it can easily be taken the wrong way. 一年多以前
moondragon01 说 …
" Who wants some berries?" 发布 一年多以前
moondragon01 评论…
I have set up a chat room for this. :p link 一年多以前
RadLilly 说 …
I don't know why I feel so paranoid on this club... .-. 发布 一年多以前
OmegaKing 评论…
is it cuase slenderwolf is stalking everyone on the club? 或者 is it just all the bans going around? 一年多以前
RadLilly 评论…
No... it's because something seems very fishy on here right now.. 一年多以前
OmegaKing 评论…
sent a pm 一年多以前
Wolfire14 说 …
Guys I think I know when alpha and omega family vacation iTunes version might come out it July just like 4th movie released one 月 early 发布 一年多以前
JettTheWolf696 评论…
The 文章 说 its going to release in August 一年多以前
Wolfire14 评论…
I 说 I tunes not dvd 一年多以前
OmegaKing 评论…
na itunes will release in tune with the dvd release date.....to avoid issues like what happened last time 一年多以前
JettTheWolf696 说 …
TADA! My new account! :D 发布 一年多以前
OmegaKing 评论…
that looks 更多 like a pissed off demon 熊 then a wolf.....but it will do 一年多以前
JettTheWolf696 说 …
This is my new account! I will no longer be using my Kira account 发布 一年多以前
OmegaKing 评论…
add some 火, 消防 and a big giant sword and your new account is in :P 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
Well good luck with that! 一年多以前
nicker11500 评论…
good luck on your 奖章 (if 你 had any) x^P, also not too bad on 用户名 and all :^P 一年多以前
shadow-omega 说 …
hold up!! smoke weed everyday!! 发布 一年多以前
laugh
RadLilly 说 …
My Kermit the Frog voice < xD 发布 一年多以前
OmegaKing 评论…
:D hi lilly me and moon are in the chat n A&O if 你 wanna 加入 us other wise..........happy newday to ya sis 一年多以前
Wolfire14 说 …
Well I seen the 文章 this got interesting and this will get quiet a lot because a lot of people are banned from the fight 发布 一年多以前
Wolfire14 评论…
We need those people back expect area and his 老友记 一年多以前
Wolfire14 评论…
Because everyone getting bored without them 一年多以前
cake
Slydog900 说 …
well hello everbody anyone want cake? 发布 一年多以前
Slydog900 评论…
anyone*sticks my finger on it and licks it* 一年多以前
Slydog900 评论…
mmmm it tastes good 一年多以前
nicker11500 评论…
I'm not much of a sweet tooth but I guess i'll have a bite :^D 一年多以前
hmmm
ClaireDawnWolf 说 …
Let's retry this. How's everyone? \dont bother putting crap about the admin on here. I will 删除 to -_- 发布 一年多以前
Canada24 评论…
Hi... That's all I'm saying.. Hi 一年多以前
Slydog900 评论…
ok cool 一年多以前
Canada24 评论…
... 一年多以前
shadow353 说 …
Anyone think I am a better demon then a shadow dire 狼 发布 一年多以前
Slydog900 评论…
i agree 你 good being one 一年多以前
shadow353 评论…
demon 或者 dire wolf?? 一年多以前
ben15delas 评论…
There are so, many wovles named Shadow. 你 should make the Shadow Clan instead of a pack. 一年多以前
heart
ClaireDawnWolf 说 …
HEY!!!! It's me sanalis sister! 发布 一年多以前
ClaireDawnWolf 评论…
I have been he on her account XP she finally help me make my own account she pissed every time I get on her account because I don't ask XP 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
hi 发布 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
no one on? 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
-walks about- 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
jugeing 由 my 个人资料 pic, im a pup as well 一年多以前
Alpha-dixus 说 …
im back 发布 一年多以前
Alpha-dixus 评论…
who cant resist playing lbp3, i cant 一年多以前
big smile
AlphawolfAlisha 说 …
嘿 guys it is me Alisha hows everyone...and anyone new here?or anything? 发布 一年多以前
Wolf_Tamer 评论…
Welcome back! And no, nothing has really changed. 一年多以前
nicker11500 评论…
Welcome back :^D 一年多以前
AlphawolfAlisha 评论…
aha good to see 你 一年多以前
laugh
Slydog900 说 …
嘿 my friend Alisha is back she is returning here again 你 guys will like her XD 发布 一年多以前
AlphawolfAlisha 评论…
yes im back sly 一年多以前
MyDarkestDays 说 …
嘿 y'all! Long time no Talk!?!?!?! \Its San's Little sis/ I am planning to make an account so she can stop Bitchin about me using her account k?? 发布 一年多以前
OmegaKing 评论…
ok 一年多以前
Wolf_Tamer 说 …
Does anyone else notice the 格言 changed? 发布 一年多以前
Fanpop 评论…
For now. Moderators just banned a slew of abusive users. Please refer to the 文章 "How to not get banned for life" 一年多以前
Slydog900 评论…
yea noticed it too...and why? 一年多以前
OmegaKing 评论…
thank 你 for informing us we will try and be better 狼 一年多以前
nicker11500 评论…
It's about time it did, and I wonder who got banned , also who knew 潮流粉丝俱乐部 had they're own account O.o 一年多以前
cake
Slydog900 说 …
嘿 um anyone want to RP with me 或者 talk? 发布 一年多以前
moondragon01 评论…
Sure. 一年多以前
AlphawolfAlisha 评论…
hi guys and.....nicker! 一年多以前
nicker11500 评论…
Hello Alisha long time no talk :^D 一年多以前
big smile
Slydog900 说 …
嘿 i just 发布 my story please read and tell me what 你 think and 评论 about it. 发布 一年多以前
moondragon01 说 …
link

Anyone wanna join? 发布 一年多以前
TimberHumphrey 说 …
for a small 屁股 budget, the 动画片 in A&O 5 was surprisingly really good. gotta thank A&O 4 for that 发布 一年多以前
moondragon01 说 …
How's the pack today? 发布 一年多以前
moondragon01 评论…
I'm ok. 一年多以前
Slydog900 评论…
wait are we friends? if not then add me cause im low on 老友记 一年多以前
Slydog900 评论…
cause some reason they are disapearing 一年多以前
Kitsune32 说 …
How would 你 feel if Kath Soucie replaced Mike Jacobs as Brent? 发布 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
she would've been slightly better but... i don't know 一年多以前
TimberHumphrey 评论…
mike jacobs would've done a much better job as Brent if he didn't sound annoying for that character. he did a great job as Fleet tho 一年多以前