《丛林有情狼》 Wall

显示留言墙纪录 当前 2051-2060 总数 21037

UriahA 说 …
随意 fact: Roflcopters are imune to nuclear explosions! 发布 一年多以前
UriahA 评论…
Humphrey and I were in it 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Glad 你 and Humphrey survived that. That's a good thing to know about Roflcopters. Just in case I'm ever in one and they decide to lob a nuke at me. Now I know I'm good. :D 一年多以前
alphakatewolf 评论…
lets hope it went SOI SOI SOI SOI SOI 一年多以前
EightySix 说 …
Eight's Learned Thing of the 日 - Betta 鱼 (Pronounced 'Beh-Tah') have a gland known as a "Labyrinth Gland" that allows them to breath air from the surface of the water they reside in, thus eliminating the requirement for water oxidization via pumps.
Let it not be 说 that 你 didn't learn something today. 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
I did not know that about Bettas. My buddy has one he's named "Alpha". Alpha Betta. Hmmm... Better than "Sushi", which is what he'd named his 前一个 Bettas. "Sushi 1", etc., etc. 一年多以前
EightySix 评论…
lol. Nice. My Betta's name is "Prince Tippy Tarvish". And he enjoys being petted. He doesn't like sticking his head out the window while I'm driving though. I thought 鱼 liked that... 一年多以前
Ignas357 说 …
Hey, is anybody here into computers? cuz i want to ask a few 问题 about motherboards 发布 一年多以前
Ignas357 评论…
I'm thinking of buying a new one, so how to choose? What are the most important stats to look for? 一年多以前
big smile
arcticwolf07 说 …
Just put up my latest story of the Southern Pack, as well as a "Who's Who" for them. Enjoy! 发布 一年多以前
EightySix 评论…
Loiked em' both! Licked em' both too. Consider using some purell after handling. Just saying. Also, Arctic, I may be in the works on something for ya, regarding Faith. We'll see 由 morning. 一年多以前
UriahA 说 …
Man! In English today I was tortured with Katy Perry! Not to mention she was also playing on the bus! Thank God the 日 is over! 发布 一年多以前
josemurcia2 评论…
same with me in music, but wht jb 一年多以前
IronMaiden343 说 …
today at wal-mart they were playing the whole alpha and omega movie i came in at the 熊 part 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
nice 一年多以前
smile
katealphawolf 说 …
Thank God the charges have been dropped, now I don't have to pay a 500 dollar fine and spend 10 days in jail...Feels like a 2 ton anvil has been lifted off my chest, what a relief now life is back to normal and me and Kate are going to have some fun tonight to celebrate XD! 发布 一年多以前
UriahA 评论…
Thank God 一年多以前
Ignas357 评论…
What happened? 一年多以前
boltfan2011 评论…
haha ya i was close XD 一年多以前
alphakatewolf 说 …
I divided 由 zero today.
Whered my 老友记 go...
at least the Alpha and omega characters are here! 发布 一年多以前
Ignas357 说 …
The lenght of a 分钟 depends on wich side of a toilet door 你 are. :) 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Ah, yes. The old "Just a minute!" syndrome. :D 一年多以前
NadineDeer 说 …
At Facebook, the 粉丝 group for the Alpha and Omega 2 sequel 说 that Kate and Lilly are going to have pups. I don't know why, but I don't think I believe it just yet. It was at the Wikia site. What do 你 guys think about it? 发布 一年多以前
Ignas357 评论…
I think they will, thats my opinion :) 一年多以前
UriahA 说 …
Oh noes! Humphrey broke his guitar! 发布 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
cant beat me in a 吉他 battle without a 吉他 HAHA victory is mine 一年多以前
alphakatewolf 评论…
GET TEH ROFCOPTER AND START ITS SOI ENGINE 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
tch ill just pwn him! then kate will come running to me from katealphawolf's arms because she really knows she loves me 更多 一年多以前
EightySix 说 …
couple of 更新 for your viewing pleasure, Bio for Cowboy up and - link
DA was being stupid and I couldn't update there, so I 发布 the WIP for the "Family Portrait" here. Just flat colors, nothing special save for progress. 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Both very, very cool, man! At least we know the basic 颜色 for each of Eight's sibs. I hate it when sites are "being stupid" and won't let 你 update. There's usually no real reason, either. 一年多以前
mischievous
katealphawolf 说 …
At the barbecue Kate made the sauce come out of the meat and then she ate it all XD! 发布 一年多以前
UriahA 评论…
That soundso wrong 一年多以前
katealphawolf 评论…
thats because it is XD! 一年多以前
UriahA 评论…
Oh! lolz! So, the sperm came out and she licked it up? 一年多以前
katealphawolf 评论…
yep she made this awesome slurping noises too! 一年多以前
PrinceRhaegar 说 …
A 迷失 爱情 10 is out and published hope 你 all enjoy!! 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Fantastic, man! That's all I can say. You've got another 粉丝 of your work, right here, and that's no easy task with me. 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
thanks means a lot 一年多以前
EightySix 评论…
I give it an 8 out of 10. A very high 8. I was blown away. (BTW, a 10 of 10 is reserved for folks who literally give gold. real gold, so... take that into account) 一年多以前
Ignas357 说 …
If everyone were zombies wouldn't there be world peace? 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Yeah, but then what would the zombies eat? Just askin'. 一年多以前
Ignas357 评论…
Good question... 一年多以前
alphakatewolf 评论…
u play tf2 eightysix? 一年多以前
EightySix 说 …
NPLH Chapter 14. Enjoy-joy your read! Sorry, but no bio for Cowboy just yet. I spent much of the night photoshopping and then 写作 NPLH. The art dont' have anything to do with A&O 或者 anything, so I won't post here.
Its 6 a.m. If y'all will excuse me, I have some sun to hide from. 发布 一年多以前
EightySix 评论…
I just remembered that I have to make it a point today to go through and read all the back-stock of stories! Pray for me. Oh, and they had better be worth it *wavers fist* (as though I have any doubt) 一年多以前
EightySix 说 …
Eight's Learned Thing of the 日 - 狗 do not fear knives. Especially large dogs. Coincidentally, there is no sure way to thoroughly clean overbearing amounts of feces out of pants. 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Yeah, the old "I'll cut you, man!" don't mean jack to the doggies. Oh, well, new pants are always an option, I guess. It would just be the logistics of getting 说 new pants without the embarrassment of the feces in the old ones coming into play that would be the bear, there, one would think. 一年多以前
EightySix 评论…
Yeah, but my wonder is whether 或者 not they'll notice if I go to the store and just casually, non chalantly replaced some on the rack with my own pair. 一年多以前
UriahA 说 …
Yummy! Yummy! Humphrey is yummy! 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
Kate is still yummier XD! 一年多以前
Metallica1147 评论…
Lilly is still yummyier then Humphrey and Kate COMBINED STILL! XD 一年多以前
UriahA 评论…
Nope Humphrey is yummier than every character combined' 一年多以前
alphakatewolf 评论…
im not sure who my yummy partner is :( 一年多以前
UriahA 说 …
哈哈 another thing about the kid jumping me, I tore some skin off of him. All I got was a scratch lolololololololol 发布 一年多以前
UriahA 说 …
I got jumped today at school. I didn't feel like fighting back so obviously I lost, but he got suspended and I didn't even get in trouble. lolz 发布 一年多以前
Metallica1147 评论…
Wow! That sucks, and I almost got rapped today at school.........BY A DUDE! AND NO ITS NOT FUNNY! 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
hahaha poor 金属乐队 一年多以前
alphakatewolf 评论…
Bad joke is bad XD 一年多以前
mischievous
anubis210 说 …
ive had alpha and omega for about a 月 now and have only watched it twice!!!!!!!!!! :O 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
I've watched it 33 times XD! 一年多以前
anubis210 评论…
wow really? 一年多以前
anubis210 评论…
:P 哈哈 一年多以前
EightySix 说 …
So, tonight when I get 首页 late, I'll have nothing but time between the twilight hours and sunrise. Who wants a story 或者 two between those hours? I'm thinking, chapter 14 of NPLH and a character Bio for Eight's Bro, Cowboy. eh? EEHHH?? 发布 一年多以前
Ignas357 评论…
just asking, do 你 sleep? 一年多以前
anubis210 评论…
im gonna guess no? am i right? 一年多以前
EightySix 评论…
@arctic - 由 the time 你 awake in the morning, and rub your sleepy eyes, it'll be like Christmas. You'll turn on the computer all excited like and get fun things! 一年多以前
big smile
Ignas357 说 …
Wooo! someone took off the wifi password, so I can access the net through my ipod的, ipod XD dont know for how long though... 发布 一年多以前
UriahA 说 …
Lolz and Balls 发布 一年多以前
UriahA 评论…
MY friend taught me it 一年多以前
EightySix 评论…
你 could make that a full word. "Lolzenballs". Hmm... Sounds German. Like "Poopenheimer". 一年多以前
alphakatewolf 评论…
my word is trolls n lols 一年多以前
alphakatewolf 评论…
jk im not a troll 一年多以前
EightySix 说 …
Ladies and Gents, NPLH is updated. Enjoy, A lot of effort went into this one, and even a special place from the 心 and mind of yours truly. 发布 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
i did! tell 你 what though...feels like know one reads mine anymore, maybe its just my insecureity 一年多以前
josemurcia2 评论…
whats nplh 一年多以前
EightySix 评论…
@PrinceRhaegar, I still read yours. I've got a backlog of saved stuff you've done, I haven't gotten around to. A side effect of dwindling time, I'm afraid. 一年多以前
EightySix 评论…
@josemurcia2 It stands for No Place Like Home, which is my own personal stories that takes place in the A&O universe. Or... I guess it does anyway. XD 一年多以前
EightySix 说 …
Eight's Learned Thing of the 日 - Pressure cooking raises the temperature above the normal boiling point, allowing to cook something that would take 6 hours in about half the time.

Let it not be 说 that 你 didn't learn something today. 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Wow. I did not know that! Learning something new everyday is kewl. 一年多以前
EightySix 说 …
Everyone below me is a spammer. HA! I kid, I kid. 发布 一年多以前
alphakatewolf 评论…
spamspamspamspamspamspamspamspamspam 一年多以前
sick
kates-mate101 说 …
Well, I have some great news and some terrible news. Terrible: At karate this night, I got elbowed on the nerve center right in the middle of the chest... And, now it hurts to breathe, and I cough up blood when i do anything else then breathe. Respiratory things... Great: I ONLY sprained my elbow and fractured me knee. I don't wanna be a spammer so, I 爱情 Kate. 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
I 爱情 Kate 更多 XD! 一年多以前
kates-mate101 评论…
oh yeah... YOU'RE sympathetic... XD 一年多以前
alphakatewolf 评论…
i feel for ya 一年多以前
Ignas357 说 …
I dont want to be called a spammer on this club, so I just uploaded a 照片 of my dog in my personal album if anyone's interested :) 发布 一年多以前
UriahA 说 …
*Drools in thought of Humphrey* Man, I miss him. I go 首页 today however. Humphrey is Yummy! Yummy! 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
Kate is yummy yummy too XD! 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
just wondering how 你 all know what 狼 taste like? 哈哈 一年多以前
kieranalpha 评论…
they taste great want one 一年多以前
EightySix 说 …
Eventually I'll have time to do Chapter 13. I really want to, I just really don't have the energy. 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Sounds like you're sorta feelin' like your 阿凡达 looks, huh? XD 一年多以前
EightySix 评论…
Gettin' thata way. Getting worn down and crazy. I'd say I'm being "DRIVEN CRAZY" but with fuel prices like they are... Eehhh I dunno. 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
na 你 was crazy before 哈哈 in a good way 一年多以前
heart
katealphawolf 说 …
Kate is so sexy and hot! I could not imagine life without her XD! I 爱情 你 Kate! 发布 一年多以前
UriahA 评论…
I just went 5 days with out Humphrey. The trip was fun, but knowing I was without hims hell 一年多以前
katealphawolf 评论…
u 首页 now? 一年多以前
heart
Metallica1147 说 …
I 爱情 LILLY!!!!!!!!!!!!!! SHE IS SO SEXY AND HOT!!!!!!!!!!!!! 8D 发布 一年多以前
buddydevos 评论…
Totally agree! 一年多以前
UriahA 说 …
Humphrey!!!! I 爱情 Humphrey!!!! Humphrey!!!! 发布 一年多以前
heart
anubis210 说 …
I 爱情 你 tony <3 发布 一年多以前
UriahA 评论…
I 爱情 Humphrey 一年多以前
anubis210 评论…
i loooooooove tony^^ 一年多以前
sad
katealphawolf 说 …
I am grounded for a whole 月 so don't know for sure yet if I will be able to use my computer, right now I am grounded to the house I can only leave to go to work and school. 发布 一年多以前
UriahA 评论…
你 got caught with Kate?" 一年多以前
katealphawolf 评论…
no dad knows about her, me and my 老友记 egged someones house friday night 一年多以前
Ignas357 评论…
So you're saying that your dad let 你 egg someones house? XD 一年多以前
EightySix 说 …
I'm starting a new thing -Learned thing of the day. Today's learned thing is the definition of "BUNKUM". Originally spelled "Bunkombe", its meaning institutes an Unacceptable circumstance 或者 behavior. Easy to be used in lieu of "Bullshit". I.E. "Man, that movie was Bunkum. I want my money back." 发布 一年多以前
Metallica1147 说 …
IDK why, but I feel like added a picture of my dog on here. Maybe because my dog is in my story and also I've seen too people on here add a pic of their dog (katealphawolf and IronMaiden343, thous were the people who added the pics of their dog) So yeah, I'm just telling 你 guys cause I don't want 你 guys to think I'm just adding a pic of my dog because of spam so yeah. Is it ok if I do so? 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
yes i want to see 你 dog! 一年多以前
Metallica1147 评论…
OK I was waiting from a yes from 你 cause I know 你 hate spamers XD 一年多以前
Ignas357 评论…
same species 或者 smth like that :D 一年多以前
katealphawolf 说 …
LWK Part 3 is up! Done at last been working on it since last sunday lol!
发布 一年多以前
LillyOmegaWolf 评论…
hi kate 一年多以前
katealphawolf 评论…
I'm not Kate but she lives with me though 一年多以前
UriahA 说 …
Man, I wish Humphrey was here with me. He would've seen my ATV fail. 哈哈 发布 一年多以前
NadineDeer 评论…
And that is why he's always with me. I get 更多 爱情 than 你 do. 一年多以前
UriahA 说 …
good news! Alpha and Omega is on TV! 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
yeah i seen it was on cinemahd but i have yet to see it on regular channels 一年多以前
Metallica1147 评论…
HUZZA WITH A Q! :D 一年多以前
NadineDeer 评论…
On TV? 你 mean the movie right? 一年多以前
Ignas357 说 …
Hey, i've been thinking, what's your oppinion of making an alpha and omega chatroom 或者 something like that? dont know where, I think there's many sites that can offer this. 或者 is there allready something like this? 发布 一年多以前
boltfan2011 评论…
idk they have regular chat rooms on 潮流粉丝俱乐部 but i dont think thier is a spefic a&o chatroom 一年多以前
anubis210 评论…
u can make one on meebo 一年多以前
Metallica1147 说 …
I want to say something. Can we please stop with the "Who's better" picks with Lilly and Kate? The first one 发布 on the spot was okay but it being asked over and over again it's getting annoying! And besides what I say is that they are both awesome! I'm not picking Lilly, I'm not pick Kate. I'm picked both! Why? Because they are both equaly hot! 发布 一年多以前
Ignas357 评论…
I'm with ya :) 一年多以前
katealphawolf 评论…
I agree, I am getting sick of all the Kate vs Lilly questions, they are getting annoying 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
agreed also the rivalries wit the charactors is fun but make sure not to take them to far 一年多以前
kates-mate101 说 …
Well, I'm gonna go shit myself, have fun, dismember and get hit all at the same time. Dead Space. Also, I don't want to get slammed for non A and O stuff so I 爱情 Kate. Also, @Eightysix, If I have to fight for whisper, So be it. *Cracks his knuckles* 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
I 爱情 Kate 更多 XD! 一年多以前
EightySix 评论…
heheh. Well, its good your prepared for a fight, cause you'd be steppin' to the whole family. Picture throwing a hefty bag full of blood into an airplane propeller. I imagine the fight would be something like that. Just a nova of crimson mist. 一年多以前
kates-mate101 评论…
Now that's just cold man. 一年多以前
big smile
katealphawolf 说 …
500 fans! 发布 一年多以前
Ignas357 评论…
I wish that atleast half of them could be active here :/ 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Cool that we've reached that mark, but uncool, as Ignas357 pointed out, that most of them don't seem to be active here. 一年多以前
boltfan2011 评论…
its much better than the bolt club everybody got into fights and left now its dead 一年多以前
Ignas357 说 …
Almost 500 fans! :D 发布 一年多以前
EightySix 说 …
Got a little something for 你 guys. I hadn't intended on it being 2 parts, but, hey... I figure 你 guys'll enjoy it well enough. 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Oh, now I gotta go see! Right NOW! 一年多以前
UriahA 说 …
干草 guys, good news. I got internet. 发布 一年多以前
EightySix 评论…
Always a plus! Welcome back to the information super-highway 一年多以前
kates-mate101 说 …
On the account of it sucking, I am hereby pulling my CAPTURED series. 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
It wasn't THAT bad. Not particularly my cup of tea, but not bad. 一年多以前
kates-mate101 说 …
Sigh... Someone 电子邮箱 me when this streak of shit is over... This place has been shot and taken a shit upon... No one's on. Even when there are people, it's like 2 或者 3... COUNTING myself... 发布 一年多以前
EightySix 说 …
BLARGLEBLOOOOOO 发布 一年多以前
EightySix 评论…
well. Time for another 9 hours of my life to be shot all to hell. Wish me luck. 一年多以前
kates-mate101 说 …
God damnit it's boring here now... 发布 一年多以前
Ignas357 评论…
Where is everybody? 一年多以前
anubis210 评论…
most of everything are 文章 ZZZZzzz 一年多以前
Ignas357 说 …
Well this place is a little dead, but i've seen worse :) 发布 一年多以前
kates-mate101 说 …
This link, Is what I'm basing my 下一个 chapter of Captured on. link 发布 一年多以前
smile
C-and-M 说 …
Ok, so what exactly do 你 do here? Besides post articles? ANd socialize?
We're having fun, but we're just wondering! 发布 一年多以前
EightySix 说 …
Chick-a Chick-a Check it. Here's a real rough copy of Eight and his Brothers and Sisters. I mean... REALLY rough. WIP only. link 发布 一年多以前
kates-mate101 评论…
Dude that's actually fucking sick! 你 说 你 weren't good at wolves! :O 一年多以前
C-and-M 评论…
That's really good! 一年多以前
EightySix 评论…
lol. nice! Thanks everyone. I'm glad y'all like the work. 一年多以前
EightySix 说 …
Ah. What a day. I 爱情 being immune to St. Patty's 日 on account of my gorgeous green eyes. Thats, right! I'm genetically impervious to pinching. 发布 一年多以前
mischievous
katealphawolf 说 …
anyone want to come to me and Kate's barbecue? 发布 一年多以前
Metallica1147 评论…
That deepends. Is it going to be clean? XD 一年多以前
katealphawolf 评论…
maybe 哈哈 一年多以前
kieranalpha 评论…
il come maybe some girl wolfs haha 哈哈 xD 一年多以前
anubis210 说 …
OMG OMG die hard 粉丝 award today :D YEAH 发布 一年多以前
Metallica1147 评论…
Damn 你 man, now I want that medal! XD 一年多以前
anubis210 评论…
HA! well now u gotta work for it! 一年多以前
anubis210 评论…
哈哈 thanks :D 一年多以前
kates-mate101 说 …
This place is fucking dead... Come on guys! Alpha and omega! DOn't let this place die! :( 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
4 people are on now, most I've seen since Sunday, but this place may be dying sadly but if there is going to be A&O 2 it will wake back up I think 一年多以前
Ignas357 评论…
But A&O 2 is going to take atleast 2 years... 一年多以前
alphakatewolf 评论…
this place wont die, were only 6 people away from 500 粉丝 一年多以前
C-and-M 说 …
Seth, please stop using us as your pic. We were fine with it but now we would like to use it and we don't want to be copyers. 或者 copiers. We really don't know how to spell that... 发布 一年多以前
kates-mate101 评论…
No! I don't want to! I JUST changed it! 一年多以前
C-and-M 评论…
Just saying, we both want to say differnet things so... Miranda:PLease? Carey: I'll get Griffin to beat 你 up! 一年多以前
C-and-M 评论…
Yeah... We know! :) Miranda: I'll see 你 later buddy! 一年多以前
C-and-M 说 …
And Seth, 你 really ARE using us as your picture! :) Aw.... 发布 一年多以前
C-and-M 说 …
Hi everyone, We're new here, We because my sis and i are sharing this account, our best guy friend told us about this site, and we 爱情 this movie so much! (Kates-mate101 per say,) We hope we will be welcome here! And WOLFQUEST ROCKS! Sorry, I've read what Seth's got so far and we 爱情 it... PS, check our 个人资料 info for why we know of WOlfQuest... :) 发布 一年多以前
C-and-M 评论…
Oh snap! I, (my sis is away right now) I used his real name...Sorry! 一年多以前
Ignas357 评论…
Welcome to the club ;) 一年多以前
alphakatewolf 评论…
Welcome to the club :D 一年多以前
C-and-M 评论…
Thanks! We appreciate it! 一年多以前
kates-mate101 说 …
Might I add that my new pic is the REAL miranda and carey. (Miranda left, Carey right) They are twin sisters and for the record I am not a child malester. (I know its spelt wrong but what the hell) 发布 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
damn i forgot 你 were like 13 and so were all your friends, sorry Carey im out!! i dont 日期 4 years under me 一年多以前
C-and-M 评论…
um, we really don't know 你 so that's a bit creepy... 一年多以前
kates-mate101 说 …
And I never did plan on stealing Kate frm you... Har har, I already have a human Kate to caress! Tee hee, along with Destiny! (Whom is inconspicuously named after my best 老友记 Destiny) 发布 一年多以前
kates-mate101 说 …
Some BODY ONCE TOLD ME THE WORLD WAS MACARONI SO I TOOK A BITE OUT OF A TREE! IT TASTED KIND OF FUNNY SO I SPAT IT ON A BUNNY AND THE BUNNY STARTED POOPING ON ME! YEAAAAAH! 发布 一年多以前
alphakatewolf 评论…
你 just 说 the meaning of life 一年多以前
EightySix 说 …
Well, its late and I need to force myself to sleep. I DID, however, spend the last 小时 and a half sketching Eight's Family portrait. Who wants me to scan it in tomorrow and share? 发布 一年多以前
kates-mate101 评论…
I does! :D (No I do not suck that bad at grammar) 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
i do as well 一年多以前
EightySix 评论…
well then, I'll just have to whip something up. Sort of a WIP. Though I'm not looking 前锋, 期待 to the coloring process. A lot of lines need to be laid 一年多以前
kates-mate101 说 …
yay... Another restful night with Destiny snuggling me to keep me warm... *Sighs in content* 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
yay glad to hear 你 gave up trying to steal Kate from me lol! 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
and me lols katealphawolf she will be mone 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
well there too, but mostly for reals 哈哈 一年多以前
kates-mate101 说 …
Oh my God I am so pumped. I'm working on the last ref sheet for my 日本动漫 related story series coming. 发布 一年多以前
EightySix 说 …
I'm starting Zombie Punching lessons today. Sure its cool to be a Zombie SNIPER, but 你 don't screw with someone who PUNCHES them. 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Count me in, man. I've always wanted to be a Zombie Puncher! 一年多以前
EightySix 评论…
Well, we really only need a few punchers. Its strenuous, but if 你 don't make the cut, Go out for a kicker! XD 一年多以前
boltfan2011 说 …
come on i want an a&o 2 皮克斯 is making a cars 2 monsters inc 2 and a toy story 3 from waht people r saying is it so much to ask for an a&o 2? 发布 一年多以前
Ignas357 评论…
Maybe there will be, but it'l take atleast 2 years :/ 一年多以前
boltfan2011 评论…
ya sadly those 电影院 take along time to make 一年多以前
boltfan2012 评论…
ya i 爱情 monsters inc it was funny 一年多以前
kates-mate101 说 …
I am putting my story, I am 狼 on hold for a new series containing me as the character whom is my new avatar. 发布 一年多以前
kates-mate101 评论…
That I drew with some help. And coloring on my computer. 一年多以前
Darkarticwolf10 评论…
good job 一年多以前
kates-mate101 说 …
On the account of me killing my I AM ALPHA series and stopping my Civil war series, I created WOlfHeart. enjoy 发布 一年多以前
kates-mate101 说 …
GET A PS3 DAMN 你 发布 一年多以前
Darkarticwolf10 评论…
don't worry i will 一年多以前
kates-mate101 评论…
haha... No 你 won't.... 一年多以前
UriahA 说 …
Well guys, I got some good news and some bad news.
The bad news is I don't think I will find internet connection
The good news is I ranked up to Brigadier in Halo Reach 发布 一年多以前
kieranalpha 评论…
on ps3 或者 360 一年多以前
kieranalpha 评论…
im on 360 called aquakieran 一年多以前
alphakatewolf 评论…
me and lilly ranked to legend 一年多以前
kates-mate101 说 …
Just 发布 a new character Reference drawing... Darkarticwolf, that's what your character looks like. "Isaiah..." I fixed up the one 你 saw me draw yesterday. With some editing from my computer. 发布 一年多以前
sad
katealphawolf 说 …
Today's shaping up to be another 日 of agonizing back and leg pain, can hardly wait. Don't ask what is wrong with me cuz I don't know, some days I have relief but not often. 发布 一年多以前
Metallica1147 评论…
I knew there was something wrong, well I wish the best of luck for 你 dude 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
ive been drugged up for back pain for the last 3 days not including today :( shock absorbers on my back have worn down so every step i take hurts its fine as long as im medicated but otherwise.... hope 你 feel better katealphawolf 一年多以前
boltfan2011 评论…
sorry to hear that i just hurt myself in work 一年多以前
kates-mate101 说 …
Hey, Koda, I was looking over the web for a 狼 picture to use as my avatar, and I saw one of your pics... You're right. THey are stealing them. THEY DIE TONIGHT 发布 一年多以前
kates-mate101 说 …
SHOE SHOPPING!! 发布 一年多以前
EightySix 评论…
lol. yeah. fun times! 一年多以前
EightySix 说 …
KITTEN SHOPPING!! 发布 一年多以前
Knittenqueen 说 …
嘿 its Knittenqueen! I was wondering if anyone can do a fanfic of Sleeping Beauty, Alpha and Omega style, just make sure 你 get the characters in the right person (ex. Winson as the King of Sleeping Beauty). If so, I'll be thrilled!! 发布 一年多以前
hmmm
katealphawolf 说 …
wow this place is really dead today, where the hell is everyone? I haven't seen 更多 than 2 老友记 on here today. Normally I get on and there is a lot 更多 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
dead silence, I am all alone here right now 一年多以前
arcticwolf07 评论…
I've noticed that, too. Deadsville. I guess every place has days like that, though. 一年多以前
josemurcia2 评论…
well its because im not on at 12:00 anymore because i got in troble in school, 由 sleeping in class so 一年多以前
EightySix 说 …
I guess I should be planning out my 下一个 chapter... 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Yeah, 你 should be! :P I'm back to it, too. 一年多以前
Metallica1147 说 …
For people who are 阅读 my story "Life with Lilly": It's going to be a few days till the 下一个 chapter to be up because of school and also all 日 tomorrow (Wednesday) I won't be on cause I going to my cousin's house for a birthday party. So yeah it's going to be a few days, sorry but what am I going do? 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
That's cool, man. That'll make it all the better when you're able to put the 下一个 chapter up. Looking 前锋, 期待 to it. 一年多以前
EightySix 说 …
I'm a 9th level Necromancer Velociraptor reincarnated as a Shaman Rock Em' 袜子 Em' WINbot. 发布 一年多以前
EightySix 评论…
Know what I haven't seen in a while? Dawn of the Dead. Time for an afternoon of Mall Zombies. 一年多以前
arcticwolf07 评论…
Mmmmm... brains! 一年多以前
KurrK 说 …
Sorry to be a party pooper, but all this WolfQuest stuff should really be in it's own 粉丝 club since it isn't Alpha and Omega related. 发布 一年多以前
THEFAG200 评论…
dude who cares 一年多以前
EightySix 评论…
That would mean that just nearly every piece of 粉丝 work would go too. Not that I'd mind having my own awesome 粉丝 club 或者 anything. 一年多以前
KurrK 评论…
Sorry :( 一年多以前
THEFAG200 说 …
SWIM HOLE 发布 一年多以前
EightySix 评论…
... YOU'RE a swim hole! ... I think... was that an insult? I'm not sure. 一年多以前
EightySix 说 …
well yeah but... where do the squirrels go during hurricanes? 发布 一年多以前
PrinceRhaegar 说 …
yo im starting to write 9 for a 迷失 爱情 but i need to know about the length of it cause i sorta think it might be short but if 你 want it to be longer i can throw a twist in there 发布 一年多以前
EightySix 评论…
嘿 man, I'd be content enough with whatever 你 put up, so long as its good - the length don't bother me none. 一年多以前
sebator 评论…
same 一年多以前
sad
katealphawolf 说 …
Bad news for 你 all who read my articles, my 写作 days look to be coming to an end, my dad is going to get me and iphone 或者 Droid and then disconnect the 首页 computer, I will still be able to use the Internet with my new phone but won't have a keyboard so yeah probably won't see any 文章 out of me. I will try and post the LWK I am working on but it may be the last of my 文章 unfortunately 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
also I don't know if I will be able to do chat as much either, idk, anyone who has a iphone/Droid 或者 any of the internet equipped phones can 你 tell me what its like using them?? 一年多以前
xscash23 评论…
I really like your 写作 its great 一年多以前
kieranalpha 评论…
buy a computer and a internet dongle and wright 更多 文章 u cant stop i look fawerd to 阅读 them every 日 一年多以前
kates-mate101 说 …
Someone look at the two pictures i just posted. I am so proud of them. I am egotistical too now. 发布 一年多以前
arcticwolf07 评论…
And righfully so. They are awesome! 一年多以前
kates-mate101 说 …
Argh... My PSP is hacked so I can't turn it off. It's on repeat and lock hack so I'm listening to back to back VIVA LA VIDA 由 cold play XD 发布 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
eh, could be better lols 一年多以前
kates-mate101 评论…
yay! I haz ficksed iiit! 一年多以前
kates-mate101 评论…
:D 一年多以前
kates-mate101 说 …
Is anyone here just putting their age as 13? Because they are really 12? if 你 are, HAw haw 13 年 olds and up, fist bump! 发布 一年多以前
katealphawolf 评论…
I don't lie about my age I am 18 and probably older than most of 你 here lol! 一年多以前
Ignas357 评论…
im 13 well almost 14 :) 一年多以前
EightySix 评论…
I'm immortal so... I mean, obviously I've 迷失 count 由 now. XD 一年多以前
kates-mate101 说 …
My rap... Once there was a girl name Beth! She was high on Crystal meth! She thinks she's really big but she's really really gay, if she sees a hot guy, (me) I say look the other way! I know she's really stupid! if she wants me, she'll need cupid! That's all i've got so far. 发布 一年多以前
kates-mate101 评论…
评论 if the lyrics made 你 laugh, 一年多以前
josemurcia2 评论…
i started laughin when u 说 crystal meth 一年多以前
crying
kates-mate101 说 …
Life can end so quickly... Just yesterday I could hold her... 发布 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
what do 你 mean? 一年多以前
kates-mate101 评论…
Meaning, aw hell, If i start talking about it, I'll start crying again... 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
...im sorry must have been bad 一年多以前
kates-mate101 评论…
If 你 read my "Motto" You'll know 一年多以前
EightySix 说 …
5:30 Still awake. Gonna be a long damn day. 发布 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
know how 你 feel 一年多以前
simmy240 说 …
Okay I have in total have been online for 4 hours
+ it's 5:40 am in Ireland
发布 一年多以前
EightySix 评论…
Add Coffee. 或者 Redbull. Hell, 或者 both. 一年多以前
simmy240 评论…
Drinking coffee here tired and worn out and it's only 6:10 am 一年多以前
simmy240 评论…
Wow only 25 分钟 have passed 一年多以前
PrinceRhaegar 评论…
just dont mix tylanol and red 公牛 bad combo believe me 一年多以前
EightySix 说 …
I'm bored. QUICK! TO THE BATCAVE! 发布 一年多以前
simmy240 说 …
Any1 online??????? I've been online for 3 hours 发布 一年多以前
Metallica1147 说 …
你 what I keep noticing? When Humphrey sings his rain dance song in reverse, I don't know why but it sounds like he says the "N" word (I don't want to say it because I'm not black and I don't want to be called a racist.) Now it does not sound exactly like the "N" word but it does kinda sound like it. Does anyone else agree? 发布 一年多以前
simmy240 评论…
哈哈 一年多以前